Et saa huomiotani, hyvää tai pahaa. Suurin osa viime vuosien ihmisistä on minulle se ja sama. Onnistuitte kyllä kiusanteossa. Teidän toimintaan, orjuuttamiseen ja rakkaidenne ja omien elämienne parantamiseen en suostu. Jouduttua aina hakkaamaan kun jotain haluatte. Saastanen jengi, joka on ruvennut jo paskaansa ottamaan niskaan teoistaan. Ja lisää tulee, tulee niin paljon että murrutte. En tiedä pitäisikö silloin itkeä vai nauraa. En tee kumpaakaan. Mitä näihin miehiin tulee, se ottaa koville ymmärtää että joku vähempi arvoinen ei ole kiinnostunut, tai että pelastaminutsoosi tai matsoiöushow tai mikään mukaan ei toimi. Säälin teitä oikeasti, mutta minulla on elämä elättävänä. Koittakaahan hoidella niitä neitokaisia ja rouvia ja miekkosia ihan itse 😃 se on hirveää, myöntää itselle mokasin ja olin väärässä. Aloitatte siitä.
Alahan jättämään minut rauhaan, hyväksy se että
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on hirveää myöntää itselle, olen sairas tarvitsen apua. Olen kateellinen ja epätoivoinen. Haluan tuhota jonkun koska hän ei vastaa tunteisiini. Haluan tuhota hänet, koska mielestäni ansaitsen hänen elämänsä. Mietitte ihan näitä juttuja sielä terapiassa tai vankilassa. Käytte läpi itseänne ja sen jälkeen esitätte kysymyksen, miksi. Hyvästi.
- Anonyymi
Tämä oli siis jatkoa aloitukseen, ei aloittajalle. Pahimmat hakkaajat ja paskanjauhajat istuvat tulevaisuudessa linbssa, osalle laitetaan piikki käteen. Saavat maksaa teoistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919