Hän oli varmaan elämäni rakkaus

Anonyymi

mutta koska heilasteli toisen kanssa ja kaipaili silti täysin avoimesti palstalla, niin kaikki tunteet sammuivat häntä kohtaan.

Ikävä juttu, mutta elämä jatkuu.

17

479

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Do dih. Näillä mennään.

• Anonyymi

Ootteko te nyt ihan tosissaan?

• Elämä on.

• Anonyymi

Ihanan manipuloiva alotus, hyvässä ja kauniissa mielessä kirjoitettu. Täynnä tunnetta ja epäilyksen siemenen heittämistä, entä jos, mitä jos?

• Anonyymi

Olet varmasti erehtynyt, palsta aiheuttaa sekoiluja.
      Oletko kysynyt irl?
      Arvailujen varaan on turha jäädä.

• Anonyymi

Oletko varma, että heilasteli? Jos oli vain tuttu muuten, syystä tai toisesta. Tai peräti korvike sulle, jos sun rakkautta ei voinut saada...

• Anonyymi

Hän ei jatkossa..,..,

• Anonyymi

Kaikki tunteesi sammuivat mutta tunnereaktion vuoksi kirjoitit aloituksen. :D Go figure..

• Anonyymi

Mitä se horisee... Sivusta

• Anonyymi

Mietitkö ikinä mitä meillä jäi kokematta? Jos minä olen sinun se oikeasti ja et ikinä tule onnelliseksi? Jos tunteet on aitoja ei niitä pysty ohittamaan ne on kerrottava, Ehkä ymmärrät kun koitat olla jonkun kanssa ja ajattelet vain minua ja katseesi hyväilee minua kun nähdään ja et näe kuin minut..

• Anonyymi

Hyvä! Parempaa kohti🧡

• Anonyymi

• Anonyymi

Todelliset heilastelut tapahtuu IRL

• Anonyymi

Hän on vain MINUN! Minun minun minun 😡

• Anonyymi

Tiedätkö ap mikä on kaikista ikävintä tuossa. Se että tuo varattusi ei kaipaillut palstalla ketään avoimesti. Se oli sinun mielikuvitus, joka päätti niin. Hän tuskin tietää asiasta mitään, joten turha hänelle vihoitella.

• Anonyymi

Inhottavaa! Kyllä ikävästä kituvien pitäisi ymmärtää kaipailla huomattavasti diskreetimmin.

Minullakin on niin salainen viestittelysuhde että en yhtään enää tiedä keitä me olemme.

Onneksi "hän" ei sentään heilastellut täällä palstalla, se se vasta rumaa olisi ollut.

• Anonyymi

Anteeksi nainen että toisia naisia on ollut ajatuksissani. En ole heidän kanssaan ryhtynyt mihinkään. Mutta ymmärrän jos en sinulle kelpaa. Kumpa kaikki olisi hyvin. Kumpa olisit kanssani ja saisin katsella ja ihmetellä sinua. En puolustele itseäni sillä, ettet ole ollut kanssani. Olen ollut paha. Kätkisitpä kaikki maailman naiset minun pahoilta silmiltäni. Revin ja heitän ne silmät pois jokatapauksessa. Öitä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oho! Sointu Borg juhli rajusti Tallinnassa: Nahkarotsi hävisi, korjaussarja kutsui: "Johan oli vklp"

No nyt! Sointu Borg on räväkkä nainen, joka ei peittele sanomisiaan, eikä muotojaan. Instagramissa hän kuvailee itseään #röyhkeästirohkea. Tarkkasilmä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      6188
    2. Jyrkissä nöyryytettiin naisia avoimesti!!!

Marko Kulmala pomona vaati naisia kertomaan karvoistaan ja näyttämään karvansa. Tea Khalifa oli neekeri ja Marika Makaroff lesbo. Harjottelijatyttöjä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      4620
    3. Tässä on tomaattipasta a la Sanna Marin - Tämä yksi ainesosa kruunaa pääministerin lempiruoan!

Pääministeri Marin paljastaa suhteellisen tavallisen lempiruokansa, mutta siinä onkin yksi aika erikoinen ainesosa.... Unohda fetapiirakka, nyt tulee
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1701
    4. Mikko osti Maisalle 1000e Gucci laukun

Romanttinen Mikko jolla näyttää myös rahaa olevan vaikka kateelliset täällä muuta väittävät.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1027
    5. Kyllä mä haluun olla

enemmän kun kaveri jos sä sitä mietit...jos sut saan, en palauta 😍😊❤️
      Ikävä
      43
      869
    6. Miehelle tiedoksi

Haluan sinut. Haluan herätä vierestäsi, haluan antaa sinulle aamupusun, haluan jutella kanssasi kaikesta maan ja taivaan välillä, haluan käydä kanssa
      Ikävä
      48
      831
    7. Martinan alastonkuvat Hymy lehdessä

Kaikkeen on leijonaemo suostunut. Julkisuuteen oli päästävä vaikka sitten heittämällä vaatteet pois. Koko kroppa vaan näytille tissit ja pylly paljaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      810
    8. Husin potilaista jo 23 prosenttia rokotettuja

Mikä huomattavaa, niin nimenomaan kahdesti rokotettuja on sairaalassa. Kerran rokotettuja ei lainkaan. Toinen rokote siis heikentää entisestään ihmise
      Maailman menoa
      300
      792
    Aihe