Hyvä Hammaskeiju! Kiitos! Nämä muistutukset ovat tosi tärkeitä, koska ei niitä muista aina just

Anonyymi

"tässä ja nyt", ennen kuin on jo "mahdollinen myrskytuuli" jo puhaltaa. Vaikka näitä tietää, niin ei vaan muista. Ja tämä on just tärkeä meille ei ammattisijoittajille, tai ei ammatiksekseen taloutta seuraaville, joilla nämä on jo ohjelmoitu muistamaan nämä mahdolliset "tuulenpuuskan" aiheuttajat. Heille se kuulu työnkuvaan, mutta jos ei työkseen tee, ei näitä vain muista.

Hammaskeiju

"Muistakaahan kaikki indeksituotteilla läträävät amatööritreiderit (kuulun joskus itse tuohon joukkoon), että tänään klo 15:30 tulee Amerikan non farm payrolls -luvut, mikä voi aiheuttaa kovaa hetkellistä turbulenssia. Itselleni kävi melkein hullusti viimeksi, kun en moista osannut varoa."

ps. Inderes on kyllä yhteisö, ja alusta, joka toimii meidän kakkien kannalta meidän eduksi, niin itse yhteisö, ja tietysti iso kiitos Inderesin johtajille (ketä siellä sitten onkaan tämän muutaman lisäksi joita tiedän) pyörittämässä tätä palettia! Kiitos!

Te teette myös yhteiskunnallisesti vaikuttavaa työtä, jotka itää ja pitkään, ei ihan pikku juttu. Kohderyhmänä monenlaisia pieniä ja vähän isompia, nuoria ja vähän vanhempia mummoja ja ukkeja informoimalla ja innostamalla.

Tänä päivänä netti on niin täynnä kanan kakkaa, että tämä on erittäin tervettullutta toimintaa kanankakan ihmeellisessä maailmassa. Ja ne Arvot näkyy teideän toiminnassa, se on suorastaan hämmästyttävää, kuinka te tuotte sen esille, ja ennen kaikkea näytätte esimerkkkiä itse toimimalla niin. Kiitos!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja uskon, että tätä saittia seurataan myös ulkomailta käsin, ei vaan me pienet maatuskat muutamalla roposella täällä pyöritetä palettia, ja haikailla Hyzonia :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe