Kytkin ravistaa kylmänä.

Anonyymi

Vähän. Lämmettyään ei huomaa enään. Onko ominaisuus vai pitääkö viedä verstaalle? 32.000 mittarissa Dacia Logan Stepway.

18

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä viitti. Ei dacioissa ole vikoja. Vain ominaisuuksia. Ja mersun moottori 😀

• Anonyymi

Jos tuo on totta ( tällä pastalla kun ei tahdo mikään olla totta ) niin takuuaikana ottaa esille tuo asia ja jos takuu on ulkona niin vain ajoa,,tämä koskee kaikkia merkkejä

• Anonyymi

Harjoittele ajaan autollas. Jos ei lämpimänä ole ongelmaa niin ajoa vaan.

• Anonyymi

Minulla on vanha Transporter, joka käyttäytyy täsmälleen samalla tavalla. Suosittelen huoltoon menoa, jos on vielä takuuta.

• Anonyymi

Hiukan luistatat kytkintä niin karhennukset katoaa kummasti pinnoilta!

• Anonyymi

Aloittajalle! Käyttäjän virhe. Olet seissyt kytkinpolkimen päällä. Ei mene takuuseen. Varaudu touhutonniin!!

• Anonyymi

Kyllä täytyy vain todeta 35 ammattivuoden jälkeen,nyttemmin eläkkeellä , kun tuota esiintyy niin ei ole kyse karheuksista eikä luistatuksella saa sitä korjattua,vain muutamaksi päiväksi ehkä jos sinne on päässyt öljyä tai jotain muuta nestettä,eikä se tarvitse olla käyttäjä vikakaan . Mulle noita on sattunut monta ravistajaa. Ensimmäinen ravistaja oli kupla, sitten Taunus, sitten veteraani Renault Dauphine, ja Peugeot 304. Peugeottissa levyyn pääsi moottori öljyä silloin tällöin joka sai sen hyppimään , muissa näissä piti vaihtaa kykin. Nämä minun ravistajat olivat täysin sietämättömiä käytössä kaikissa lämpötiloissa .

• Anonyymi

Turha remontti tehdä halpa helppo fiksaus?💸

• Anonyymi

Dacioissa taitaa mennä kytkin heti taakuun umpeuduttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dacioissa taitaa mennä kytkin heti taakuun umpeuduttua.

Dacioissa taitaa mennä kytkin heti taakuun umpeuduttua...... No tuo ei ainakaan kuulosta kokemusperäiseltä kommentilta !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dacioissa taitaa mennä kytkin heti taakuun umpeuduttua...... No tuo ei ainakaan kuulosta kokemusperäiseltä kommentilta !

Eikai noin vähän ajetussa pitäs olla kytkinvikaa. Tai sehän on Dacia, mistä sitä tietää.

• Anonyymi

Dacioissa heikko kytkin? Halwat muoviosat? Korrelaatio viittaa heikkoon tekoon!!!

• Anonyymi

Dacioissa heikko kytkin?..... tuokin tuli kokemuksesta,,eikö vain ?

• Anonyymi

Noin vähän ajettuna viittaisi öljyä päässeen hieman kytkinpinnoille. Jos kytkinkopan tienoilla on on hikoilua niin oletus vahvistuu. Mikäli takuuaika on ohi niin eipä muuta kuin ajoa kunnes vika pahenee ja sitten katsoa tilanne korjaamolla.

• Anonyymi

Miten sinne öljyä pääsisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinne öljyä pääsisi?

Käyttäjän virhe! Kytkinakselin stefa vuotaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttäjän virhe! Kytkinakselin stefa vuotaa

Käyttäjän virhe! Kytkinakselin stefa vuotaa.......... Miten kuski voi tuohon vaikuttaa ??????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttäjän virhe! Kytkinakselin stefa vuotaa.......... Miten kuski voi tuohon vaikuttaa ??????

Ei ole kuskin vika. Minulla on ollut auto jossa kytkinakselin stefa vuoti melko vähillä kilometreillä. Se auto ei ollut Dacia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109