Omistan oisko
-80-luvun 2.2hp 2-tahti mercuryn ja
-12 vuosimallin 2,5hp yamahan
Onko tosiaan niin että kyseisistä moottoreista ei löydy öljyn suodattimia. Jammusta ei löydy myöskään polttoainesuodatinta. Isommista malleista tottakai löytyy, mutta päällisin puolin näissä ei näyttäisi olevan, varaosinakin on vähintääkin haastava löytää, jos on?
Korjatkaa jos olen väärässä?
2 heppasten perämoottorien huolto
5
85
Vastaukset
- Anonyymi
Ei 2-tahtisissa ole öljynsuodatinta.
- Anonyymi
Joo, ei tietenkään, mutta ei myöskään löydy kyseisestä mallista polttoainesuodatinta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei tietenkään, mutta ei myöskään löydy kyseisestä mallista polttoainesuodatinta..
Minulla on pari vastaavaa konetta. Muistaakseni niissä on tankin yhteydessä jossakin tankin lähdössä jonkinlainen verkkomainen "suodatin", en muista onko kiinteän tankin ulko vai sisäpuolella. Lisäsin kuitenkin aikonaan koneiden sisäiseeen letkustoon pienen irtosuodattimen, taisi olla tarkoitettu m.m. mopoihin, yleismalli . Vaikeata sanoa, onko mitään hyötyä, ei niissä koneissa mitään ongelmia ollut ennen lisäystä eikä sen jälkeen, tosin käyttö on ollut todella vähäistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on pari vastaavaa konetta. Muistaakseni niissä on tankin yhteydessä jossakin tankin lähdössä jonkinlainen verkkomainen "suodatin", en muista onko kiinteän tankin ulko vai sisäpuolella. Lisäsin kuitenkin aikonaan koneiden sisäiseeen letkustoon pienen irtosuodattimen, taisi olla tarkoitettu m.m. mopoihin, yleismalli . Vaikeata sanoa, onko mitään hyötyä, ei niissä koneissa mitään ongelmia ollut ennen lisäystä eikä sen jälkeen, tosin käyttö on ollut todella vähäistä.
Minulla oli vanhassa 4 hp Mercurissa jonkunmoinen suodatin mutta silti oli ongelmia. Huomaisin että suodatin falskasi ja vaihdoin tilalle autotarvikeliikkeestä ostetun yleismallisen suodattimen. Problem solved!
- Anonyymi
5hv ei ole öljynsuodatinta, ei niin pieni tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12599
Luonnollinen nainen saa aikaan miehissä yrjöreaktioita
Kieroutuneisuutta tämäkin. https://www.helsinginuutiset.fi/teemat/80552051341942Kulttuuriväki jaksaa itkeä leikkauksia
Mikseivät tee sitä kulttuuriaan niin hyvin, että yleisö on valmis siitä maksamaan tarpeeksi hyvin. Tehdään hömppäpömppää3031577- 331278
Naisten mafia päätti uusista ravinto suosituksista!
Päättikö ”naismafia” uusista ravitsemissuosituksista? Nyt puhuu työryhmän ainoa mies Vaikka ravitsemussuositukset tehnyt1131162- 711071
Suomi täyttää 107 vuotta. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyspäivää?
Itsenäisyyspäivänä 6.12. monessa kodissa juhlitaan Suomen itsenäisyyttä. On sini-valkoiset kynttilät ja ehkä parempaa r1571028Poliisioperaatio Itäkylässä
Mikä oli tämä poliisioperaatio Itäkylässä? Kärähtikö kannabiskasvattamo?27974- 72932
- 66862