Rakkain ❤🐰❤🐰❤ 😊 ikävä
Rakas rakkaampi
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
pasi tama on ainut sibusto mika toimii toinen jo kaatui
- Anonyymi
kirjoita minulle tanne
- Anonyymi
kuule sina nyt on hyva kun meilla on aivan oma sivusto tasta ei kerrota kellekkaan
- Anonyymi
kohta sen joku keksii mutta ei kerrota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kohta sen joku keksii mutta ei kerrota
miten sinulla on taas minua ikava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten sinulla on taas minua ikava
kuulehan sina ensin me riibellaan ja erotaan sitten kirjoitellaan sitten riibellaan ja erotaan ja taas kirjoitllaan miten tasta saisi jotenkin tasapainoisen jutun kysyn minä ettei aina erota ja riibellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulehan sina ensin me riibellaan ja erotaan sitten kirjoitellaan sitten riibellaan ja erotaan ja taas kirjoitllaan miten tasta saisi jotenkin tasapainoisen jutun kysyn minä ettei aina erota ja riibellä
kyllä tamankin kohta joku loytää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huippupvä metikössä
Ihmeiden aika ei oo ohi
No
Tietty enkulit tekivät taikojaan. .
Niinku yleensä
Olen niiiin nöyrä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toivottavasti e kukaan eika ikinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toivottavasti e kukaan eika ikinä
mita sina kirjoitat siita jutusta minka kirjoitin asken ialaan taas kun edbin koska menen suihkuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mita sina kirjoitat siita jutusta minka kirjoitin asken ialaan taas kun edbin koska menen suihkuun
jo tanne tsaas kerkesi yksi sika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirjoita ihmeessa koska minuakin kiinnostaa mita sina siita ajattelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok mina en ole vielä paassyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891