"Vain sävyeroja. ”Runko on täysin sama, eroja on korkeintaan sävyissä” kuvaa Sipilän hallituksessa työministerinä toiminut Jari Lindström edellisen hallituksen aktiivimalli kakkosen ja nykyisen hallituksen pohjoismaisen työnhaun mallin eroja."
Aktiivimalli kakkonen
9
80
Vastaukset
- Anonyymi
uLLATUS!!!!!!!!
- Anonyymi
työttömät kyykkyyn, prrrle
- Anonyymi
Ei kai siinä mitään väärää ole. Emme me työttömät mitään yhteiskunnan tukipilareita ole vaikka palstalla muutama kokee itsensä Isoksi Herraksi ja yksi kaheli kuvittelee hänen ihmisarvoaan loukataan liian pienillä tulonsiirroilla.
- Anonyymi
Ja kaista kahein tulonsiirroilla muuttais paikkakuntaa. No sehän ei onnistu
- Anonyymi
K-Menu margariini 60 %, 400 g, 0,35 €, 0,88 €/kg, valmistusmaa Suomi
- Anonyymi
Ja v.ttumainen virkailija kimpussa, historian ärsyttävin, juonitteleva juntti.
- Anonyymi
Eipä taida olla tästä "pohjoismaisesta työvoimapalvelumallista" eli aktiivimalli kakkosesta juuri mitään apua. Vertailin tätä mallia työttömyyden todellisiin syihin, eikä sillä ole niihin mitään vaikutusta.
https://politiikkaajarjella.blogspot.com/2021/10/auttaako-aktiivimalli-kakkonen-oikeasti.html- Anonyymi
Jos tuosta olisi ,sitä sopeutettaisiin myös maahan muuttoon ja oikeastaan miksi ei ole sovellettu? Ehkäpä siksi että käytännössä tuo ei ole inhimillinen eikä tuo tai luo työtä .Toimitapa voisi myös nostattaa kansainvälistä huomiota sisällöllään, jossa viimesijaisen toimeentulon saamisen tautalla olisi pakko toimena sen leikkaus ja saamisena ehtoja, jolloin kyseenalaistetaan oikeus toimeentuloon ja sen myötä perus ihmisoikeudet.
- Anonyymi
Ystäviä ei valita toverin tavaraa kumarrellen, ei kai.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751