Ostitko uuden

Anonyymi

polttomoottorilla olevan h-auton?
voi hyvä päivää, seon romun arvoinen jo huomisen jälkeen, sillä juuri nyt ilmoitetaan, että polttomoottori käyttöiset autot on he, hei..

19

129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

vakuudeksi seuraavaa;
      POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia. ,,

• Anonyymi

tee miehen teko ja ,,toiota,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tee miehen teko ja ,,toiota,,

Kun hinausten määrä suhteutetaan vakuutettujen autojen määrään, tarvitsevat BMW:t, Mercedes-Benzit ja Audit hinausta selvästi useimmin.

Vähiten hinausta vaativia vahinkoja on puolestaan sattunut Toyotalle ja Nissanille. Myös Opelia ja Skodaa on hinattu keskimääräistä vähemmä

• Anonyymi

mersuilla ja bemareilla, volvoilla ajetaan lähes miljoona kilometria mittariin ennen ku paalataan,,,tojotat,nissanit ym paalataan 200000.300000 ajettuna ,siitä ero johtuu,,kaliimmissa autoissa on järkiään kasko, halvemmissa harvemmin ,tojot ym muut, sukulaiset hinaa korjaamolle,,,,eivät oo tilastoissa,,,,

• Anonyymi

noo osejo häpiä, että pitää miljoona km ajaa samalla autolla, kyl ne naapurit ajattelee, et eikö tuolloo vara vaihtaa, no eijjoo, ku merkistä ei voi naapureitten vuoksi luopua, sehä ois köyhyyen merkki, siinähän rressi iskee ko saman merkkisen kalliin ostaa,,

• Anonyymi

Mitenkäs asia Kärsämäkeen liittyy?

• Anonyymi

Anonyymi
        07.10.2021 18:46
        Sinä ***** ***** se jaksat aina loistaa? Ajattelit sitten poistaa edellisen viestin jolla tulit taas todistaneeksi kuka luotsin pestin suojista trollaa jne. Puhdas arvaus nimesi mitä se sensuurin jälkeen ei enää ole.

• Anonyymi

Ostin juuri uuden sähköauton. Maksoi yli 40 t€. Hieno peli.
      Mutta kun laitoin lataukseen talon lämpötilasta, soitti isännöitsijä jo tunnin kuluttua ja käski heti lopettaa latauksen. Perusteli että lämpötilat ei ole tarkoitettu sähköauton tankkaamiseen. Uhkaili toimenpiteillä jos vielä kuulee että lataan autoani tolpasta.
      Ajattelin että eipä se mitään, voin ladata työpaikalla. Eilen sitten laitoin aamulla lataukseen, ja kun firman omistaja tuli paikalle, huusi hän että kuka saatanan idiootti on laittanut romunsa lataukseen vanhaan pistorasiaan. Nolona vastasin että minä.. Enempää en ehtinyt sanoa kun hän karjaisi että yritätkö polttaa tämän rakennuksen, vie vit...n se koslasi täältä. Uhkasi potkuilla jos vielä kerrankin näkee saman.
      Mitä helvettiä mä teen ton kalliin sähköauton kanssa? Lidlin lähimpään ilmaiseen lataus paikkaan on 20 km matkaa ja akku on kohta tyhjä.
      Jääkö mulle tuo kosla käsiin ikuiseksi harmiksi? Osamaksutkin pitäisi maksaa, mutta millä mä pääsen nyt töihin?

• Anonyymi

tee kuin huumeveikot ottaa kannabiselle lämon s-tolpasta, vae eläkä räytä ihtees, siis sähköllä ja poliisilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tee kuin huumeveikot ottaa kannabiselle lämon s-tolpasta, vae eläkä räytä ihtees, siis sähköllä ja poliisilla

osta vara-akku ja aja lidliin..

• Anonyymi

ohisalo sanois; mee pyörällä,,,,äläkä kitese jos räntää sataa,,,,

• Anonyymi

pro pudokasosaston yhden äänen ihmeelle vielä yksi keppi minkä perään voit juosta häntä heiluen. Sitten saatkin tyytyä omin käsin onneen linjalla eli yksinpuhelujen parissa.

• Anonyymi

Ainut joka toimii suomen olosuhteissa on polttomoottori auto, En ostas ikipäivänä sähköautoa sehän on jo paloturvallisuudentakia Riskitekijä!

• Anonyymi

Ja kaikki päästöt huomioden sähkäri saastuttaa enämpi ku uus dieseli!!!

• Anonyymi

nyyt on ilmasto-buumi meilläkin, mitkään todistelut ei sitä saastuta,,

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8236
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4438
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4048
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      50
      3175
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3086
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2840
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2506
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2009
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1986
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      1923
    Aihe