Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vähemmistöryhmät

Anonyymi

Mikä on leppävirran tilanne seksuaali vähemmistöjen osalta? Olin jokinaika takaperin vesileppiksessä uimassa ja seuraani lyöttäytyi isomahainen vanhempi mies. Tein selväksi etten ole kiinnostunut ja lopulta poistuin etuajassa. Nyt sama mies liimautui iholle, kun kävin kaupassa. Esitteli itsensä Tuomoksi ja pyyteli luokseen. Taitaa olla varsin epätoivoinen tapaus. Onko muilla vastaavaa kokemusta.

51

3442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tilanne on hyvä, meillä on banjo poikien soitto kerhon kokoontuminen viikoittain. Tuomoa ei kyllä ole näkynyt.

      • Anonyymi

        Missä lepikässä homot tapailevat toisiaan? Olisi halua tavata joku kundi, emäntä nihkeä ja vahtii tekemisiäni. Kuopioon asti en voi lähteä.


    • Anonyymi

      Onkohan sama joka käy naapurikaupungin prismoissa viimeisentunnin -60% lohet hakemassa, pakastaa ja myy savustettuna joulunaikaan?

      • Anonyymi

        Yööööök


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yööööök

        Alakoo sesonki tuas kalamyynnis immeisille. Vuan suattoo kipiristellä mahalois joulun jälköö. Vuan haetanneeko tuo kun viinoilla huuhtelloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alakoo sesonki tuas kalamyynnis immeisille. Vuan suattoo kipiristellä mahalois joulun jälköö. Vuan haetanneeko tuo kun viinoilla huuhtelloo.

        Onko savukalamyyjä tämä jouluna liikkeellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko savukalamyyjä tämä jouluna liikkeellä?

        Yaris liikkuu ahkeraan pitkin kylän raittia. Lepikässä syyään varkauen prismanlohta mmmm


    • Anonyymi

      Mitä Raamattu sanoo homoseksuaalisuudesta
      ”Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.” (3 Moos 18:22)

      ”Ja ne kaksi enkeliä tulivat Sodomaan illalla, ja Loot istui Sodoman portissa; ja nähtyänsä heidät Loot nousi heitä vastaan ja kumartui maahan kasvoillensa.
      Ja hän sanoi: "Oi herrani, poiketkaa palvelijanne taloon yöksi ja peskää jalkanne! Aamulla varhain voitte jatkaa matkaanne." He sanoivat: "Emme, vaan me jäämme yöksi taivasalle."
      Mutta hän pyysi heitä pyytämällä, ja he poikkesivat hänen luoksensa ja tulivat hänen taloonsa. Ja hän valmisti heille aterian ja leipoi happamattomia leipiä, ja he söivät.
      Ennenkuin he olivat laskeutuneet levolle, piirittivät kaupungin miehet, sodomalaiset, sekä nuoret että vanhat, koko kansa kaikkialta, talon.
      Ja he huusivat Lootia sanoen hänelle: "Missä ne miehet ovat, jotka tulivat luoksesi yöllä? Tuo heidät tänne meidän luoksemme, ryhtyäksemme heihin."
      Silloin Loot meni ulos heidän luokseen portille ja sulki oven jälkeensä ja sanoi: "Älkää, veljeni, tehkö niin pahoin.
      Katsokaa, minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät vielä miehestä tiedä. Ne minä tuon teille, tehkää heille, mitä tahdotte. Älkää vain tehkö näille miehille mitään pahaa, sillä he ovat tulleet minun kattoni suojaan."
      Mutta he vastasivat: "Mene tiehesi!" Ja he sanoivat: "Tuo yksi on tullut tänne asumaan muukalaisena, ja yhtäkaikki hän alati pyrkii hallitsemaan. Nytpä me pitelemmekin sinua pahemmin kuin heitä." Ja he tunkeutuivat väkivaltaisesti miehen, Lootin, kimppuun ja kävivät murtamaan ovea.
      Silloin miehet ojensivat kätensä, vetivät Lootin luoksensa huoneeseen ja sulkivat oven.
      Ja he sokaisivat ne miehet, jotka olivat talon ovella, sekä nuoret että vanhat, niin että he turhaan koettivat löytää ovea.
      Ja miehet sanoivat Lootille: "Vieläkö sinulla on ketään omaista täällä? Vie pois täältä vävysi, poikasi, tyttäresi ja kaikki, keitä sinulla kaupungissa on, sillä me hävitämme tämän paikan. Koska huuto heistä on käynyt suureksi Herran edessä, lähetti Herra meidät hävittämään sen.”.” (1 Moos 19:1-13)
      Raiskauksen yritys on periaatteessa yhtä tuomittavaa kuin raiskaaminenkin, eikö vaan?

      ”Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
      Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
      Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
      Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia. He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.” (Room 1:22-32)

      ”Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.” (1 Kor 6:9-11)

      Pelastus ja puhtaus on siis vain Jeesuksen veressä, Hänen nimessään ja Jumalan Hengessä.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Olen langennut täysin homosteluun. Kauan mietin uskallanko ja viimein kun uskalsin jäin koukkuun. Kaduttaa vain etten nuorempana alottanut. Suositan homostelua kaikille on mukavata


    • Anonyymi

      Pimpelipom-miehet käy ahkerasti uimahalleissa.

      • Anonyymi

        Suihkussa kohdataan ja se mitä pukukaapeilla tapahtuu, siitä ei huudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suihkussa kohdataan ja se mitä pukukaapeilla tapahtuu, siitä ei huudella.

        Suihkusta lähdetään yleensä vessaan, kopin ovi kiinni, toinen istuu pöntön kannen päällä ja toinen on siinä edessä seisaallaan. Näin on tehty.


      • Anonyymi

        Niitähän miehiä tällä kylällä riittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitähän miehiä tällä kylällä riittää

        Onko sinulla omakohtaista kokemusta? Itselleni sattui taannoin lidlissä kohtaaminen isovatsaisen silmälasipäisen herran kanssa. Tuijotteli minua siinä vastapäätä jonkin aikaa ja lopulta teki aloituksen. Nosti pitkiä alushousuja muistuttavat housut ylös ja kysyi hymyillen. Sopisivatko nämä hänelle. Kerron että en ole niitä miehiä joten poistuimme molemmat omille tahoille. Kohtelias mies oli, eikä tyrkyttänyt mitään. Äänestä kuulin kyllä mikä mies oli miehiään, eikä kultainen korvarengas jättänyt epäilyille sijaa. Kotona illalla katselin itseäni peilistä ja mietin miksi hän minua yritti? Olen mielestäni miehekäs mies. Suvaitsevainen olen kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitähän miehiä tällä kylällä riittää

        Siellä se pöntön piälä istuu tuomokin


      • Anonyymi

        Taidat olla aika juntti,no ymmärtäähän sen olet Leppävirtalainen.


      • Anonyymi

        Tule sinäkin, ei se sinusta homoa tee jos vähän homostellee. On meinaan mukavaa touhua se homostelu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla omakohtaista kokemusta? Itselleni sattui taannoin lidlissä kohtaaminen isovatsaisen silmälasipäisen herran kanssa. Tuijotteli minua siinä vastapäätä jonkin aikaa ja lopulta teki aloituksen. Nosti pitkiä alushousuja muistuttavat housut ylös ja kysyi hymyillen. Sopisivatko nämä hänelle. Kerron että en ole niitä miehiä joten poistuimme molemmat omille tahoille. Kohtelias mies oli, eikä tyrkyttänyt mitään. Äänestä kuulin kyllä mikä mies oli miehiään, eikä kultainen korvarengas jättänyt epäilyille sijaa. Kotona illalla katselin itseäni peilistä ja mietin miksi hän minua yritti? Olen mielestäni miehekäs mies. Suvaitsevainen olen kyllä.

        Homotutka ollut päällä, näihin hinaajiin on ottaa katsekontaktin niin heti lyöttäytyvät seuraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule sinäkin, ei se sinusta homoa tee jos vähän homostellee. On meinaan mukavaa touhua se homostelu

        Niin on kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suihkusta lähdetään yleensä vessaan, kopin ovi kiinni, toinen istuu pöntön kannen päällä ja toinen on siinä edessä seisaallaan. Näin on tehty.

        Jos toinen istuu pytyllä ja toinen seisoo... eihän silloin ulotu, ei millään. - Oliko tässä kyse homostelusta vai muusta yhteisestä pikaisesta tarpeesta, esim. päästä pissalla, kakalle tms.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toinen istuu pytyllä ja toinen seisoo... eihän silloin ulotu, ei millään. - Oliko tässä kyse homostelusta vai muusta yhteisestä pikaisesta tarpeesta, esim. päästä pissalla, kakalle tms.?

        On tullut kokeiltua, kyllä ylettyy ihan hyvin. Toinen kun istuu pytyn KANNEN päällä ja toinen menee siihen ihan eteen, niin lähelle että toinen yltää ottaa summuun. Vaikea olla päästämättä ääntäkään jos vessa sellainen että monta koppia vierekkäin ja muissakin nopeissa kävijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tullut kokeiltua, kyllä ylettyy ihan hyvin. Toinen kun istuu pytyn KANNEN päällä ja toinen menee siihen ihan eteen, niin lähelle että toinen yltää ottaa summuun. Vaikea olla päästämättä ääntäkään jos vessa sellainen että monta koppia vierekkäin ja muissakin nopeissa kävijöitä.

        Suikkelimuikkelitko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suikkelimuikkelitko?

        Suikkelimuikkeleita ei raamattukaan kiellä, kieltää vain maksamisen niin kuin naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suikkelimuikkeleita ei raamattukaan kiellä, kieltää vain maksamisen niin kuin naisen kanssa.

        Onko pettämistä jos uimareissulla vähän toista miestä koettaa? Käyn säännöllisesti uimassa on tullut suihkussa muutama katsekontakti. Ei ole jäänyt epäilykselle sijaa. Uskaltaisinko? Kuinka edetä asiassa? 59v heteromies olen, en ole miesten kanssa ollut. Naimisissakin vielä mutta silti kiinnostaisi.


    • Anonyymi

      Minulla sattui menneellä viikolla sellanen kokemus, että saunassa rupes toinen mies kokkeilemmaan. No kun kahdestaan saunasa oltiin niin annoin kokkeilla. Ikinä ennen ei ole mies minun munnaa koskenu. Minullahan ihan rupesi seisommaa siinä kun hiveli suatana. Tilanne mäni poikki vasta kun suihkuun ja siitä saunaan tuli muita immeisiä. Altaalla kun olin vaimoni kanssa niin tämä mies tyytyi vain seurailemmaa sivummalta. Nyt olen miettinyt mistä löytäisin tämän miehen uudelleen. Jäi kiinnostusta kokkeiluun.

      • Anonyymi

        Sama juttu. Olin kerran uimahallin saunassa ja viereen tuli mies joka kohta laittoi kätensä reidelleni ja sanoi että "olen homo".
        Tunsin kuinka mulla värähti. Muuten en reagoinut mitenkään. Mies kertoi kuinka oli edellisellä kerralla suihkusta lähtenyt jonkun kanssa vessaan ja tehneet siellä temput.
        Mies häipyi suihkuun. Istuin vielä hetken löylyssä ja jotenkin alkoi kiinnostamaan. Menin suihkuun, miestä ei näkynyt missään, kävin uimassa ja kun tulin uudelleen suihkuun niin mies oli myös suihkussa. Näytti siltä että tämä mies oli lähdössä pois uimahallissa. Tunsin outoa kuumotusta jalkojen välissä, ajattelin että nyt jos koskaan..menin miehen luo ja kuiskasi "mennäänkö mekin vessaan" , mies sanoi että "mennään vaan". Peseydyin loppuun ja löysin pyyhkeeni vyötärölleni ja menin vessan takimmaiseen koppiin. Mies tuli perässä.
        Hyväiltiin ja mies teki sen loppuun suulla. Se oli eka kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu. Olin kerran uimahallin saunassa ja viereen tuli mies joka kohta laittoi kätensä reidelleni ja sanoi että "olen homo".
        Tunsin kuinka mulla värähti. Muuten en reagoinut mitenkään. Mies kertoi kuinka oli edellisellä kerralla suihkusta lähtenyt jonkun kanssa vessaan ja tehneet siellä temput.
        Mies häipyi suihkuun. Istuin vielä hetken löylyssä ja jotenkin alkoi kiinnostamaan. Menin suihkuun, miestä ei näkynyt missään, kävin uimassa ja kun tulin uudelleen suihkuun niin mies oli myös suihkussa. Näytti siltä että tämä mies oli lähdössä pois uimahallissa. Tunsin outoa kuumotusta jalkojen välissä, ajattelin että nyt jos koskaan..menin miehen luo ja kuiskasi "mennäänkö mekin vessaan" , mies sanoi että "mennään vaan". Peseydyin loppuun ja löysin pyyhkeeni vyötärölleni ja menin vessan takimmaiseen koppiin. Mies tuli perässä.
        Hyväiltiin ja mies teki sen loppuun suulla. Se oli eka kerta.

        Ei saatana. Nyt täytyy päästä antamaan pöntölläistujalle. Ei se emännälle kuulu jos suuhoitoa saan muualla, ei kitise kun ei tiedä ja eipä tuo akka sellaista suostuisi ikinä minulle tekemään. Aloitan uimaharrastuksen, siitä sentään akka on tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saatana. Nyt täytyy päästä antamaan pöntölläistujalle. Ei se emännälle kuulu jos suuhoitoa saan muualla, ei kitise kun ei tiedä ja eipä tuo akka sellaista suostuisi ikinä minulle tekemään. Aloitan uimaharrastuksen, siitä sentään akka on tyytyväinen.

        Suosittelen, ei mikään kiihota niin paljoa kun suuhoito uimahallin vessassa vielä kun porukkaa ravaa viereisisä nopeissa ja orkku tulossa!
        Vielä jos suuhoidon antaja hyväilee pakaroita ja pakaroiden välistäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen, ei mikään kiihota niin paljoa kun suuhoito uimahallin vessassa vielä kun porukkaa ravaa viereisisä nopeissa ja orkku tulossa!
        Vielä jos suuhoidon antaja hyväilee pakaroita ja pakaroiden välistäkin.

        Pystyykö siinä hiljaa olemaa ollenkaa kun huippu lähestyy ja kaveri vielä suukkiin ottoo? Pieni kylä niin saattoo vaikka naapuri olla vessassa samaan aikaan. Kertoo muijalle vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyykö siinä hiljaa olemaa ollenkaa kun huippu lähestyy ja kaveri vielä suukkiin ottoo? Pieni kylä niin saattoo vaikka naapuri olla vessassa samaan aikaan. Kertoo muijalle vielä

        Eipähän sitä omaa nimeään kannata huipun kohdalla huutaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saatana. Nyt täytyy päästä antamaan pöntölläistujalle. Ei se emännälle kuulu jos suuhoitoa saan muualla, ei kitise kun ei tiedä ja eipä tuo akka sellaista suostuisi ikinä minulle tekemään. Aloitan uimaharrastuksen, siitä sentään akka on tyytyväinen.

        Onko vesileppiksessä kävijöitä nytte vae onko kiinni koko paekka? Pitäs suaha vähä toimintaa? Alkaa paenetta kertymmää. Kertokkee kuka tietee


    • Anonyymi

      Aloittajalla, jos mies pyytele luokseen niin miksi et mene jos mieli tekee. Pikainen piipahdus nauttimassa.

    • Anonyymi

      Aloittajaa ei tainnut kiinnostaa ruma, vanha ja isomahainen. Entäpä jos tilalla olisi ollut salskea nuorukainen. Uuden sukupolven tilanpitäjä. Siinä olisi sitte meisselit heiluneet ja maatalo suanu toisen isännän.

      • Anonyymi

        Se pitää sitä mahaa jotenkin pienentää niin kävisi flaksi paremmin.


      • Anonyymi

        Maatilan vae marjatilan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maatilan vae marjatilan?

        Milloha alkaa maajussille morsiamme sijjaa maajussille toene jussi? Olisi näellä kylillä tunkua televissioo ja jokkaene suas tietee missä sijaitsee lepikkä.


    • Anonyymi

      Vai tämmöstä ne pojat touhuua keskennää. Minä eppäilen että uotte minunkii ukon suanu pauloihinne kun ei pedissä ennee tapahu mittee. Se on suatana ihme hommaa ku munan perässä vanhatkii miehet juoksoo eikä akoille ennee anneta. Tarpeet ne on tyyytettävä naisillakkii vaik olis ikkee

      • Anonyymi

        Naisille on niitä kaalimatoja.


    • Anonyymi

      Soisalon sillan alla on kuulemma kutupaikka...

    • Anonyymi

      Kesäisin vähäpukeisia miehiä kirmaa sillanalla. Talvisin vähän hiljempaa sillä saralla.

      • Anonyymi

        Veneellä tulee alitettua siltaa. Useasti on näkynyt miehiä norkoilemassa sielä. Kertaalleen satuin suikkelimuikkelia todistamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veneellä tulee alitettua siltaa. Useasti on näkynyt miehiä norkoilemassa sielä. Kertaalleen satuin suikkelimuikkelia todistamaan.

        Missä talvella hommat hoidetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veneellä tulee alitettua siltaa. Useasti on näkynyt miehiä norkoilemassa sielä. Kertaalleen satuin suikkelimuikkelia todistamaan.

        Minäpä näin siellä junan. Usseempi mies oli perätysten


    • Anonyymi

      Tuntuu olevan leppävirralla paljon yksinäisiä peräkamarinpoikia joilla naisille varatut ukkomiehet käyvät jakamassa autuuttaan.

    • Anonyymi

      Talavi ei vuan taetu. Kotona joutuu hommat hoetelee kun ulos pittäs piästä. Onko samallaisia haluja?

    • Anonyymi

      Mahtaisko ens viikolla saaha tyhjennyksen kun kohta 60v ukm tulee yksin uiskentelemaan kauempaa?

      • Anonyymi

        Varmasti saat. Milloin tulet? Oletko useamman päivän?


    • Anonyymi

      Olisiko viikonloppuna sillan alle menijöitä? Suattasin piästä tulemaan. Emäntä ei kokoaikaa voi vahtaa.

    • Anonyymi

      Vieläkö kerkeisi saada lepikän alueella Juhannus tyhjennyksen. Minulla olisi painetta. Voit olla vanhempikin mies

    • Anonyymi

      Onko lepikässä paikkaa mihin voisi tulla katselemaan homostelua? Mieli tekisi kokeilla mutta ei ole uskallus riittänyt. Minä pieni 19v poika

    • Anonyymi

      Se se on meiän Tuomo. Assuu Eeron kansa yhessä. Kivoja poikia ovat leivonnaisia myövät.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe