Nyt on ostajan markkinat

Anonyymi

Loimaalla pilvin pimein halpoja asuntoja myynnissä. On varaa jopa valita kaupunginosakin itselleen sopiva !!!!

9

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin jotain kerrostalo kasarmeja. Omakotitaloja (hyväkuntoisia) ei niinkään.

• Anonyymi

Kuka tämmäsestä käpykylästä mitään ostaa. Nuoret muuttaa pois ja vanhukset vaan jää eikä ne mitään enää osta

• Anonyymi

Niinpä! Siksi myös näkyy hinnoissa. Sitte paljon remonttivelkaa. Mä oon jonkusia katsonut joskus, kun on ollut selvästi halvempi vuokra ja tosi lähellä palveluita. Mut nykyisessä ei korjausvelkaa ja sitten sain vielä järjestettyä ilmalämpöpumpun, niin en ole enää muita vilkuillut.

lajijasuris

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä! Siksi myös näkyy hinnoissa. Sitte paljon remonttivelkaa. Mä oon jonkusia katsonut joskus, kun on ollut selvästi halvempi vuokra ja tosi lähellä palveluita. Mut nykyisessä ei korjausvelkaa ja sitten sain vielä järjestettyä ilmalämpöpumpun, niin en ole enää muita vilkuillut.

lajijasuris

....varmaan arvelittekin, mutta korjausvelalla tarkoitan lähinnä korjaustarvetta.
        Se koostuuko asunnon kokonaishinta pelkästä myyntihinnasta vai myyntihinnasta+erilaisista korjausperusteisista vastikkeista on loppupeleissä ihan sama.

lajijasuris

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta.

• Anonyymi

Loimaalla on ongelma kerrostaloissa,,, Ei ole aloitettu peruskunnossapitoja ja remontteja ajoissa ,, Puolet purkukuntoisia kun on nuukailtu perus loimaalaiseen tapaan…

• Anonyymi

👍tälle! Mäkin tunnen semmosia keitä voisi luonnehtia jo sairaalloisen nuukaksi ja että on ikäänkuin yksi oikea kohde laittaa rahaa ja kaikki muu on tyhmää tuhlausta!

Mulle nuukuus on oikeastaan sitä, että hankintaan vaan se mitä aidosti tarvitaan ja mitä ilman ei voi olla huomioiden järki&tunteet. Monen nuukuus on enemmän semmosta menon kohdennusta. Sitä on vaikein ymmärtää, että saatetaan tinkiä arkista elämää helpottavista jutuista haitallisuuteen asti, mutta samaan aikaan esim. pannaan turhia kuluja aiheuttavaan omaisuuteen. En tiedä onko sitten joskus silkkaa tyhmyyttä eikä osata ajatella moniulotteisesti ja muuta, mutta uskon pihiyden enimmäkseen olevan asennepohjaista.

lajijasuris

• Anonyymi

Loimaalla on melkein kaikki kerrostalot kosteusvaurioisia. Ei oo ollut hyviä isännöitsijöitä ja talot on päässeet rapistuun. Esim kalevalankadun loppupään talot vois kaikki pistää matalaksi ja rakentaa uudet tilalle. Torin ympärillä olevat talot on kaikki kosteusvaurioisia. Ei näistä kannata ostaa. Aikaa myöten taloilla ei oo mitään arvoo

• Anonyymi

Joku kirjoitti kerran että Jaskan puotissakin haisee home, enkä yhtään ihmettele. Itse en ole siellä käynyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      555
      2036
    2. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      257
      1855
    3. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      62
      1173
    4. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      294
      1142
    5. 72
      1038
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1023
    7. Onko pakko revittää niitä autoja ja huudattaa ämyreitä!

Kello on yli 00:00 koko illan on revitetty autoja kiihdytetty ja huudatettu ämyreitä. Eikö ole oikeasti mitään kehitettävämpää tekemistä? Ihmiset yrit
      Hyrynsalmi
      52
      876
    Aihe