Partio on.......

Suffeli

.....tosi kivaa!!
OIKEESTI!!
Patio on ihan SIKA kivaa, vai mitä??!!

12

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puli*

      Partio on oikeesti ihan sikakivaa

    • partio rules

      Kerran oltiin paistamassa makkaraa eräällä retkell. Joukossamme oli yksi partiolainen, joka sai kunnian sytyttää nuotion. Ensin keräsimme puut ja sytykkeet hänelle valmiiksi. Sitten hän asetteli niitä siihen järjestykseen about puoli tuntia. Nuotio oli sytyttämistä vailla valmis. Mutta niin vain kävi, että partiopojalta jäi nution teko siihen. Hän raapi kaikki tikkunsa ilman tulosta. Oli siinä naurussa pitelemistä, kun hän ei saanut nuotiota syttymään. Piti itse näyttää, kuinka se saadaan yhdellä tikulla syttymään. Siinä hyvä esimerkki teistä partiolaisista. Olkaa ylpeitä kaverinne puolesta!

      • hmm...

        hienoo, mä sain saman homman valmiiksi 2 minuutissa.
        Ei se kaikilla voi aina onnistua.
        Kyllä partio on ylivoimaisesti 1.


      • pj87

        siis toi nyt on ihan tyhmää!!!!
        ei aina voi onnistua....
        ja tietenkin kaikki siinä teidän porukas aatteli et kyl sen täytyy saada se syttyyn, onhan se partiolainen...
        partio on paljon muutakin kun nuotion sytyttelemist...
        ja kuule kyl teki ihan oikein ku asetteli niit puita niin olisin iteki tehnyt, en varmaa kuitenkaa puolta tuntia...
        en ihan usko tohon sun yhel tikul sytyttämiseen...
        mee partioon, oo siel joku sellanen 10 vuotta ja tuu sit takas haukkuun partiolaisii ku tiedät, mitä se oikeest on!!!!


    • tjagmjatpm

      käyn partiossa viidettä vuotta ja meen ens vuonna meen vj koulutukseen. JEE! PARTIO ON IHAN YKKÖNEN!!!

      • jeejee

        Lapsi on terve, kun se leikkii.Toisin sanooin te kersat!


      • tjagmjatpm
        jeejee kirjoitti:

        Lapsi on terve, kun se leikkii.Toisin sanooin te kersat!

        sitten oon kai aika terve ^^
        mutta oon kyllä jo 12 vuotias voiko mua enää sanoo kersaks? XDDDD
        No mutta partio voittaa kaikki muut!!!


      • Kortto
        tjagmjatpm kirjoitti:

        sitten oon kai aika terve ^^
        mutta oon kyllä jo 12 vuotias voiko mua enää sanoo kersaks? XDDDD
        No mutta partio voittaa kaikki muut!!!

        Todellakin sua voi sanoo kersaks!!! Vai luuletko nyt 12-vuotiaana olevas joku aikuinen tai nuori...x) Mä ainaki pidän itteäni (koht 15v) täydellisenä kersana...Ehkä se riippuu vähä tyypist,mut kyl sua voi viel sanoo kersaks.

        Tosin partiopiireissä, jos oot vj-kurssin käyny ja vj,nii sä et enää oo kersa vaa johtaja...^^ heh...aika sama tosin


      • tjagmjatpm
        Kortto kirjoitti:

        Todellakin sua voi sanoo kersaks!!! Vai luuletko nyt 12-vuotiaana olevas joku aikuinen tai nuori...x) Mä ainaki pidän itteäni (koht 15v) täydellisenä kersana...Ehkä se riippuu vähä tyypist,mut kyl sua voi viel sanoo kersaks.

        Tosin partiopiireissä, jos oot vj-kurssin käyny ja vj,nii sä et enää oo kersa vaa johtaja...^^ heh...aika sama tosin

        niinpä kyllä se on ehkä aika paljon luonteesta kiinni voiko sanoo itteensä kersaks ;) Kyllä munkin veli on jo kuustoista (kohta seittemäntoistas) ja se on vielä ihan kersa XD


    • pj87

      niinhä se on...
      ite oon ollu partios 10 vuotta...
      ekaks olin sudareis, sit vartios, sit oli muutaman vuoden vj ja nyt must tulee syksyl sampo...
      että sellast...

    • Yuffie.K

      Olen kyllä samaa mieltä, mutta jokaisella on oma mielipiteensä. Joten tuohon viestiin olisi voinut lisätä nämä kaksi sanaa: "minun mielestäni". ^^

    • on.

      elämä on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe