Tota noin nii ihastun melkeen joka päivä

Anonyymi

Johonki ihmiseen.. sen syvemmäks ei muutu. Mutta eniten kaikista ihastun ihteeni ja omaan peilikuvaani ihan koko ajan.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nii mäkin
      T mies

      • Anonyymi

        Dorian Gray. Muotokuvasi on lähestulkoon valmis. Kaikessa groteskiudessaan.


    • Anonyymi

      Sehän on surullista. Oletko ajatellut terapiaa paranemiseen?

      • Anonyymi

        Noup.
        Rakastan itseni kuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noup.
        Rakastan itseni kuvaa.

        Oletko sama joka kirjoitti tuossa Riikalle? Siis aloittajalta kysyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sama joka kirjoitti tuossa Riikalle? Siis aloittajalta kysyn.

        Yleensä tulee korkeintaan kerran sadan vuoden välein joku suurmies. Näin oli esim. Keisari Nero, Napoleon tai Hitler jne jne.
        Kyllä itselläni on se vahva tunne ja sisäinen palo, että jotain suurta minussa on.
        Muotokuva on vain yksi osio koko sisäisestä kaikkeudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä tulee korkeintaan kerran sadan vuoden välein joku suurmies. Näin oli esim. Keisari Nero, Napoleon tai Hitler jne jne.
        Kyllä itselläni on se vahva tunne ja sisäinen palo, että jotain suurta minussa on.
        Muotokuva on vain yksi osio koko sisäisestä kaikkeudesta.

        Olet kännissä. Kysyin ihan muuta ja vastaat ihan puuta heinää. Minua ei sinun minähäiriöt kiinnosta. Kysyin sinäkö kaipaat Riikkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kännissä. Kysyin ihan muuta ja vastaat ihan puuta heinää. Minua ei sinun minähäiriöt kiinnosta. Kysyin sinäkö kaipaat Riikkaa?

        Yhtään Riikkaa en tunne joten en osaa kaivatakaan semmosta.

        Kyllä minä avoimesti ihailen em. herroja. Ei ole pientäkään juttua, jota heissä inhoisin. Ja monia muita vastaavia.

        Tunteilut ja hempeilyt ei ole minun juttuni. Ihminen ottaa tyydykkeen sillon kun tahtoo ja sillä sipuli.
        Liittoja ei solmita politiikassa eikä suhteissa muuta kuin omien päämäärien saavuttamiseksi.
        On osattava pelata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtään Riikkaa en tunne joten en osaa kaivatakaan semmosta.

        Kyllä minä avoimesti ihailen em. herroja. Ei ole pientäkään juttua, jota heissä inhoisin. Ja monia muita vastaavia.

        Tunteilut ja hempeilyt ei ole minun juttuni. Ihminen ottaa tyydykkeen sillon kun tahtoo ja sillä sipuli.
        Liittoja ei solmita politiikassa eikä suhteissa muuta kuin omien päämäärien saavuttamiseksi.
        On osattava pelata.

        Ei kiinnosta minua sinun höpinät. Älä pakkosyötä juttujasi. Moi vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta minua sinun höpinät. Älä pakkosyötä juttujasi. Moi vaan.

        Ketään en ole koskaan ihannoinut niin paitsi diktaattoreita ja muita suurmiehiä, ketkä näyttää valtansa ja voimansa.
        Maailmaa ei tosiaan ole rakennettu muuta varten kuin sotimista ja uusia valtauksia varten.
        Heikot ei pärjää ja sortuu elon tiellä, sosiaalidarwinismi on tosiasia.
        Ei tarvitse kuin katsella eläinten mittelöitä luonnossa ja ihastella, miten vahvempi ottaa vallan. Ei siinä sureta tai säälitä heikomman osa, vaan orgastista nautintoa tuo vahvemman valta.
        Elämä ei ole kuin jokin harmaa kenttä. Elämä on hyvin mustavalkoinen joko/tai kokonaisuus. Se on joko kaikki tai ei mitäänm


    • Anonyymi

      Miten sinä voit niin pienessä kaupungissa ihastua lähes päivittäin. Sulle taitaa kelvata ihan kaikki.

    • Anonyymi

      Joo, just noin, sitähän sanotaan ettei voi rakastaa ketään muuta, ennen ku rakastaa itteensä. Sussa on nyt vaan niin paljo rakastamisen arvosta, että haluat jakaa sitä mahdollisimman monelle. Tsemmpiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe