Joululahjaksi ?
Mitä aiot antaa kaivatullesi
67
1335
Vastaukset
- Anonyymi
Patukkaa.
- Anonyymi
en mitään
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Pikkuisen alkaa tuntua, että mies ei edes muista olemassaoloani.
Hankala ostaa mitään sellaiselle.- Anonyymi
Ei varmaan kun täällä kirjoittelet🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan kun täällä kirjoittelet🤣
Miten se vaikuttaisi muistamiseen. Ei mitenkään.
- Anonyymi
Aikaa
- Anonyymi
Tämä on arvokas lahja.
- Anonyymi
Yön
- Anonyymi
Joulurauhaa.
- Anonyymi
Joulurahaa, mieluummin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulurahaa, mieluummin.
Joo anteeksi kirjoitusvirhe. Rahalahjat on ainoita oikeita lahjoja.
- Anonyymi
Itseni
- Anonyymi
Tämä olisi kiva lahja, jos olisi se oikea henkilö.
- Anonyymi
Kaiken
- Anonyymi
Itsetehdyn unilelun.
Viime jouluna niin toivoin, että olis tullut jotain, mut eipä tullut. Tein varalle lahjankin itse. Tein torkkupeiton, jonka saumaan sisälle laitoin yhden pitkän mustan hiukseni.
Ajattelin, että vaikka olisin kuollut tai rakkaani ei enään välittäisi minusta, niin hän ei koskaan olisi kuitenkaan yksin. Tuolla se peitto on kaapissa.
Saapa nähdä, miten tänä jouluna käy.
Kun olen vanha mummo, niin varmaan tarvin kokonaisen minivaraston hänen lahjoilleen. Voin vain kuvitella, mitä Pelastusarmeijan kirpputorityöntekijät ajattelee, kun avaavat sen oven yhden testamenttilahjoittajan menneisyyteen.
Niin tärkeitä on ne sexyt panokaverit. Ei siinä rakastaan ehdi muuta kun hylätä.
Kauniita unia🌚- Anonyymi
Ehkä kannattaa etsiä, joku joka arvostaa sinua.
- Anonyymi
Vispilän. 🙄
- Anonyymi
Autoa odotellessa
- Anonyymi
Elämyslahjan, jota hän ei ole ansainnut. 🥻👠⛓💋
- Anonyymi
sijoituksen yhteistä tulevaisuutta varten.
- Anonyymi
Täällä se joulunpunainen mankini kera tonttulakin yhä odottaa noutajaansa. ;O ;D
https://www.youtube.com/watch?v=cZaK_u2SQKA- Anonyymi
P.S. Voin edelleen leikkiä "baywatchia" erään kanssa Hietsussa. Ehkä ensi kesänä. ;DDDDDDDD
- Anonyymi
Lentopallon ja aikaa vieressäni 🙂
- Anonyymi
- Anonyymi
Pallihousut
- Anonyymi
Joululahjan
- Anonyymi
Itseni suureen punaiseen rusettiin käärittynä alasti ;)
- Anonyymi
Mulle voin lähettää tuon paketin, jos olet yksi ihana mies ;)
Osoitteen tiedätkin, jos hän olet.
- Anonyymi
Meille ei tule koskaan yhteisiä jouluja joten en mitään.
- Anonyymi
Harmi, jos olet päättänyt noin. Siis, ettei tule yhteisiä jouluja. Lahjoilla ei ole väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi, jos olet päättänyt noin. Siis, ettei tule yhteisiä jouluja. Lahjoilla ei ole väliä.
Ei se mikään harmi ole. Mahdollisuus uusille jutuille.
- Anonyymi
Olen jo lahjan ostanut,jännittää että tykkääkö siitä.
- Anonyymi
Oho, sinäpäs olet ollut ajoissa liikkeellä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, sinäpäs olet ollut ajoissa liikkeellä ;)
Suurella todennäköisyydellä pidän lahjan itselläni, kun emme kohtaa jouluna eikä ikinä muutenkaan. Ja se on paras asia mitä voi olla.
- Anonyymi
Kaivatulleni joku toinen mies ostaa lahjan. Oma vikani kun päästin naisen toisen omaksi.
- Anonyymi
Nooh, aika kultaa muistot ja uusi kulta nykyhetken ja tulevan yhteisen joulun. 👌
Ei ole kaivattua, mutta rakastetulle ainakin minttusuklaata. Halin ja suukkoja.
- Anonyymi
Rakkautta rakkautta vaan!
- Anonyymi
Poistin hänen elämästään🌱
- Anonyymi
Jopas on mahtipontista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopas on mahtipontista
Mutta niin totta 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta niin totta 😊
Kannattaa lukea millaista viestiä signaloi
- Anonyymi
Unohduksen. Sehän on paras lahja ikinä.
- Anonyymi
🍆🍆
- Anonyymi
Kasvisruoka on aina kohdillaan. Maailma pelastuu.
- Anonyymi
Oksitosiiinia
- Anonyymi
Nautintoa
- Anonyymi
Kyllähän se seksi jouluaattoyönä kuuluu perinteisiin. Meidän tuleviin miehen kanssa.
- Anonyymi
Siis kenelle?
- Anonyymi
Kyllä teistä varmaan osa toinen toiselleen jonkin sukupuolitaudin lahjoittaa. Muistakaa, hiv-potilaat ovat kaikki positiivisia!
- Anonyymi
Kaksi kiiviä, banaanin ja mansikan.
- Anonyymi
En mitään
- Anonyymi
Lahjakortin.
- Anonyymi
Villasukat.
- Anonyymi
Tämä lahja olisi 👌
- Anonyymi
En mitään.
- Anonyymi
Kaivinkoneen, niin voi jatkossakin kaivella.
- Anonyymi
Yks juttu, olkoon sitten elämän lahja, rakkauslahja tai vaikka joululahja.
Sitä en kyllä tiedä tuleeko lahjaa koskaan näkemään.
Yks taideprojekti. - Anonyymi
Kuuman suudelman aioin, mutta ei huolinut. Annan sen sitten jollenkin muulle.
- Anonyymi
Itseni mä tietysti haluaisin hänelle antaa. Tässä tilanteessa vastaus kuitenkin on: en yhtään mitään.
- Anonyymi
lopullisen eron
- Anonyymi
Sitten kun aika on. Ja tulee eteen Jouluja, jolloin olemme välillä kahden. Lähdemme matkalle. En voi ostaa koko matkaa lahjaksi, mutta paketoin mukaan jotain ihanaa: rakkautta, tunnelmaa ja muisteltavaa. Sitten on toisenlaisia Jouluja, yhtä ihania, toisella tapaa. Olkoon siis Joulu meillä mukana joka päivä, eri tavoin.
- Anonyymi
Munaa. Onkin kieriskellyt puutteessa jo jokusen kuukauden kun minulta on työstressi vienyt haluja. Mutta jouluna juhlakalu esiin ja " tossa on! Älä revi ittees"
- Anonyymi
Puukon ja peilin. Puukotti niin monta kertaa kuvaannollisesti selkään ja peilin että voi katsoa itseään ja olla ylpeä itsestään.
- Anonyymi
Isopeppuiselle miehelle voin antaa jouluhalin mutta edellyttää kuitenkin asioiden selvitystä sitä ennen (tai jälkeen)... Ei taida ennen joulua ehtiä selvittämään. Toivon silti isopeppuiselle miehelle oikein lämmintä joulua. Voit tanssia vaikka tämän kappaleen tahtiin... ;D ;O :)
https://www.youtube.com/watch?v=XOE4C2liruE - Anonyymi
Villasukat
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882