varokaa hyvät ystävät siellä oulaisissa asuvaa kahelia. hullu hyökkäilee autojen kimppuun ja vääntää väkisellä ovia hajalle, pitäkää autonna lukossa, ja tarkkailkaa ympärillenne!
varokaa syköpaatti hullua!
30
5182
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntomerkkeinä isokokoinen punanaamainen ukon kölösy, kulukee likaisissa ryysyissä takki auki ku Euroopanomistajalla ..!
- Anonyymi
Mutta jospa se omistaa euroopan.
- Anonyymi
Onkohan niitä jotka Oulainen on haalinut vielä asumaan ilmaiseksi....
- Anonyymi
Ei ole. Syntyperäinen oulaistelainen ja omakotitaloasuja.
- Anonyymi
Petäjäskoskinen kantaastuja on tämä syköpaatti auton oven vääntäjä...
- Anonyymi
Syöpään kuolleen kohtalolla ilikkunu tämä syköpaatti, kaikesta päässy kun koira veräjästä.
- Anonyymi
kyseessä on sytostaattihullu.
- Anonyymi
Vaa ompa omituista puhetta!?
- Anonyymi
Mitäs, jos ensin opettelisit kunnolla kirjoittamaan suomen kieltä, ennen kuin kirjoitat julkisuuteen asioita? Pahaa tekee lukea tekstiä, missä ei ole tietoakaan isoista alkukirjaimista ja välimerkeistä. Meillä Suomessa on sentään maailman paras peruskoulu!
- Anonyymi
Harrastus, se, on, Tuokin Joka palstalla. kyylätä kirjoitusvirheitä ja Murresanoja...........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastus, se, on, Tuokin Joka palstalla. kyylätä kirjoitusvirheitä ja Murresanoja...........
Ilmeisesti et tiedä,
kuka tuo aloittaja on tai kuka minä olen. - Anonyymi
Ei voi kovinkaan paljoa vaatia, jos asuinpaikka on Oulainen. Peruskoulussakin oli matalampi vaatimustaso noille, ihan Opetushallituksen määräyksestä. Kertotaulussakin hyväksyttiin /-20% virhemarginaali.
- Anonyymi
Tunnen molemmat, lekalla takalasin särkijän ja tuon muka oven rikkojan.
- Anonyymi
Maksupäivä lähestyy.
- Anonyymi
Jos sinä olet tämän ketjun aloittaja ja korvausten saajana niin oletko ottanut huomioon että raha liikenne saattaa kääntyä päälaelleen? Vai onko lääkärin diagnoosi psykopaattisuudesta ja hulluudesta. Hyvää joulun odotusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä olet tämän ketjun aloittaja ja korvausten saajana niin oletko ottanut huomioon että raha liikenne saattaa kääntyä päälaelleen? Vai onko lääkärin diagnoosi psykopaattisuudesta ja hulluudesta. Hyvää joulun odotusta.
Ylläoleva kommentoija ei ole ketjun aloittaja eikä "syytetyllä" ole psykopaatti -diagnoosia.
- Anonyymi
Onko jakoremmi vaihdettu.
- Anonyymi
VAROTAAN
- Anonyymi
vielä kaksi päivää maksuun
- Anonyymi
voi mennä jokunen kuukausi, väinajan häpäisykäräjät on tulossa, voi tulla kalliiksi möläyttelijälle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi mennä jokunen kuukausi, väinajan häpäisykäräjät on tulossa, voi tulla kalliiksi möläyttelijälle!
Väinäjän häpäisy käräjät. Älä unta näe.
- Anonyymi
Kuka tämä Väinäjä oli miehiään / naisiaan? Samaa sukua Arvolle, josta joku latvakakkonen tehtailee aloituksia tuhka tiheään...
- Anonyymi
Vainajan häpäisy on vakava rikos, niin on ihmisen solvaaminen mitä ei edes tunne, ja varsinkin iäkkäämmän ihmisen jolla on pahin suruaika,.
- Anonyymi
Se vainaja mistään mitään tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vainaja mistään mitään tiedä.
Kunnianloukkaukseen syyllistyy se, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka muuten halventaa toista. Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.....! tässä nähdään tämä oikeusvaltio SUOMI! ovihaka ja auton akkuna meni kaiken edelle, hautajaiskuva albuumin välissä säilytetään kaikki mitä on mustaa valkoisella että säilyy jälkipolville..!!
- Anonyymi
Vaikia varoa jos ei tiedä ketä pitäisi varoa...
- Anonyymi
Tuleehanse ystävänpäivä 14.2.2022
- Anonyymi
sitä ku on joutava ja etevä valehtelemaan niin saa henkistä kärsimystä aikaan ja vielä ihan syyttömille, jotka on paljon menettänyt läheisen kuoleman lisäksi,
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269