Ei hymyilytä yhtään mikään tällä hetkellä.
Aivan kuin täynnä olevaan lasiin yrittäisi kaataa vain lisää jotain samaa pashaa...
Olen vihainen.
Ei hymyilytä
9
64
Vastaukset
- Anonyymi
Voi, mikä sua vihastuttaa?
- Anonyymi
Olen vihainen, mutta en hänelle, jota ikävöin.
Ajattelen "joskus" vähän samalla lailla....
<3
Mutta tsemppiä sinnekkin....- Anonyymi
Tsemppiä tarvitsenkin, kiitos!
- Anonyymi
Entä jos oletkin ns. kuuherkkä? Kysyn kun itse olen semmottinen.
Tänään päivällä täysin kuuttomasta hetkestä tuli kaksi vuorokautta. Ollaan kasvavan kuun puolella.
Näet linkistä >kuun vaiheet> kuun liikkeet jatkossakin. - Anonyymi
Niin minäkin. Ei kiinnosta mikään. Kaikki on mennyt.
- Anonyymi
Yks Väyrysen Paavo, (kesk) kysyi kerran, että voiko siihen v-alkuiseen kuolla.
Uskon että joka päivä siihen monia tyyppejä kuolee. Kannattaa ainakin yrittää laittaa se katkolle...- Anonyymi
Enhän minä tässä kuolemaankaan ehdi, sillä huomenna on tärkeä päivä, vaik tulistun GRÄYHrr.....
- Anonyymi
kyllä sulta nyt lopetetaan nuo jo muutenkin aikaa kaihtaen, kaikkea kavahtaen pelkäämäsi harhaan joutavat kehoituksesi, ei mitään hätää.
ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
kaikesta huolimatta
https://www.youtube.com/watch?v=X7Bpx02Z9F8
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1723020Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2982696Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751768Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501667Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?391541- 1221316
- 1051219
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141184Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3801152Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041073