Ei hymyilytä yhtään mikään tällä hetkellä.
Aivan kuin täynnä olevaan lasiin yrittäisi kaataa vain lisää jotain samaa pashaa...
Olen vihainen.
Ei hymyilytä
9
53
Vastaukset
- Anonyymi
Voi, mikä sua vihastuttaa?
- Anonyymi
Olen vihainen, mutta en hänelle, jota ikävöin.
Ajattelen "joskus" vähän samalla lailla....
<3
Mutta tsemppiä sinnekkin....- Anonyymi
Tsemppiä tarvitsenkin, kiitos!
- Anonyymi
Entä jos oletkin ns. kuuherkkä? Kysyn kun itse olen semmottinen.
Tänään päivällä täysin kuuttomasta hetkestä tuli kaksi vuorokautta. Ollaan kasvavan kuun puolella.
Näet linkistä >kuun vaiheet> kuun liikkeet jatkossakin. - Anonyymi
Niin minäkin. Ei kiinnosta mikään. Kaikki on mennyt.
- Anonyymi
Yks Väyrysen Paavo, (kesk) kysyi kerran, että voiko siihen v-alkuiseen kuolla.
Uskon että joka päivä siihen monia tyyppejä kuolee. Kannattaa ainakin yrittää laittaa se katkolle...- Anonyymi
Enhän minä tässä kuolemaankaan ehdi, sillä huomenna on tärkeä päivä, vaik tulistun GRÄYHrr.....
- Anonyymi
kyllä sulta nyt lopetetaan nuo jo muutenkin aikaa kaihtaen, kaikkea kavahtaen pelkäämäsi harhaan joutavat kehoituksesi, ei mitään hätää.
ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
kaikesta huolimatta
https://www.youtube.com/watch?v=X7Bpx02Z9F8
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970