Kunta voisi laittaa mattopesulan omaan kuntaan, työllistää sillä näitä pitkäaikaistyöttömiä.
Hanke yksityiselle on kova ja vielä työllistämiskysymys, jotta tuloa olisi ympärivuoden kustannuksiin nähden.
Villelän alue sopiva, vesi ja viemäröinnit ym, jo valmiina. Jokunen voi harkita myös itse aloittamaan toimintaa
Tuloilla voi kustantaa kuluja hyvinkin kun käyttömäärää tulee varmasti olemaan, koska kaivataan kovasti mattopesulaa lähemmäksi sitä käyttäjiä
Mattopesula
Anonyymi
7
817
Vastaukset
- Anonyymi
Saako kunta kilpailla yksityisten kanssa? Kahvikupin myynnistäkin pitää tapella. 4 H tapettiin tätä kadehtimalla. Pesulaa kyllä tarvittaisiin täällä.
- Anonyymi
joo rahanpesulaa myäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo rahanpesulaa myäs
Se on jo!
- Anonyymi
Hyvän painepesurin saa jo parilla sataa euroa. Trukkilavoja ilmaiseksi.
Tuuli ja aurinko kuivattaa ilmaiseksi.
Itsekin voi niitä mattoja pestä. Vaatii kyllä muutakin viitselijäisyyttä kuin kulttuuritapahtumissa istumista.
Matot yleensä pestään kesällä.- Anonyymi
Pesumattola
- Anonyymi
Ei muuta kun yrittämään..
- Anonyymi
Moon Karvian kautta toimii pesulapalvelut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471