Kunta voisi laittaa mattopesulan omaan kuntaan, työllistää sillä näitä pitkäaikaistyöttömiä.
Hanke yksityiselle on kova ja vielä työllistämiskysymys, jotta tuloa olisi ympärivuoden kustannuksiin nähden.
Villelän alue sopiva, vesi ja viemäröinnit ym, jo valmiina. Jokunen voi harkita myös itse aloittamaan toimintaa
Tuloilla voi kustantaa kuluja hyvinkin kun käyttömäärää tulee varmasti olemaan, koska kaivataan kovasti mattopesulaa lähemmäksi sitä käyttäjiä
Mattopesula
Anonyymi
7
891
Vastaukset
- Anonyymi
Saako kunta kilpailla yksityisten kanssa? Kahvikupin myynnistäkin pitää tapella. 4 H tapettiin tätä kadehtimalla. Pesulaa kyllä tarvittaisiin täällä.
- Anonyymi
joo rahanpesulaa myäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo rahanpesulaa myäs
Se on jo!
- Anonyymi
Hyvän painepesurin saa jo parilla sataa euroa. Trukkilavoja ilmaiseksi.
Tuuli ja aurinko kuivattaa ilmaiseksi.
Itsekin voi niitä mattoja pestä. Vaatii kyllä muutakin viitselijäisyyttä kuin kulttuuritapahtumissa istumista.
Matot yleensä pestään kesällä.- Anonyymi
Pesumattola
- Anonyymi
Ei muuta kun yrittämään..
- Anonyymi
Moon Karvian kautta toimii pesulapalvelut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933641Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292393Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34901- 44831
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61805Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5789- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies88692