Oli ajelemassa sillä museoautollasi Tampereella sinä yönä.
No kukas nousi kyytiin ?
Niimpä niin...
Miksi ilmeesi muuttui tuon yön jälkeen traumaattiseksi ja tuon pahuuden näkee naamastasi tuon yön jälkeen ?
Jouduitko todistamaan Raisan rituaalimurhaa, vai laitettiinko sinut sitä myös tekemään.
Tämä juttu selviää vielä ja jokainen Raisan satanistiseen uhrirituaaliin osallistuja tulee saamaan viimeisen tuomionsa. Te ette sitä pääse minnekään enää karkuun, koska me tiedämme mitä siellä metsässä silloin Taysin sairaalan lähellä tuona yönä tapahtui.
Joten tunnusta nyt osuutesi poliisille.
Sipe missä olit 16. lokakuuta 1999 Tapaus ei vanhene
Anonyymi
3
86
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ihmettä, onko jollain nyt oikeasti joku tieto vai haluaako joku ilmiantaa jotakin vai sotkea asiaa vielä enemmän
- Anonyymi
tällasiin alotuksiin ei voi kommnetoida muuta kuin tälä:
Abortoitujen vauvojenverta lääketehtaastaan juonut Peter Nygård oli satanisti?
abortoituja vauvoja lääketehtaassaan ollut- ja niiden verta juonot peter nygård oli satanisti?
Lisäksi halusi myös teinejä joilla ei ollut vanhempia bahaman kartanoonsa?
asiasta ensimmäisenä uutisoi tv-ohjelmasarja Rikostapaus-Peter Nygård.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984