Oli ajelemassa sillä museoautollasi Tampereella sinä yönä.
No kukas nousi kyytiin ?
Niimpä niin...
Miksi ilmeesi muuttui tuon yön jälkeen traumaattiseksi ja tuon pahuuden näkee naamastasi tuon yön jälkeen ?
Jouduitko todistamaan Raisan rituaalimurhaa, vai laitettiinko sinut sitä myös tekemään.
Tämä juttu selviää vielä ja jokainen Raisan satanistiseen uhrirituaaliin osallistuja tulee saamaan viimeisen tuomionsa. Te ette sitä pääse minnekään enää karkuun, koska me tiedämme mitä siellä metsässä silloin Taysin sairaalan lähellä tuona yönä tapahtui.
Joten tunnusta nyt osuutesi poliisille.
Sipe missä olit 16. lokakuuta 1999 Tapaus ei vanhene
Anonyymi
3
88
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä ihmettä, onko jollain nyt oikeasti joku tieto vai haluaako joku ilmiantaa jotakin vai sotkea asiaa vielä enemmän
- Anonyymi
tällasiin alotuksiin ei voi kommnetoida muuta kuin tälä:
Abortoitujen vauvojenverta lääketehtaastaan juonut Peter Nygård oli satanisti?
abortoituja vauvoja lääketehtaassaan ollut- ja niiden verta juonot peter nygård oli satanisti?
Lisäksi halusi myös teinejä joilla ei ollut vanhempia bahaman kartanoonsa?
asiasta ensimmäisenä uutisoi tv-ohjelmasarja Rikostapaus-Peter Nygård.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312