Tyhjäkäynnissä ravistelee konetta,

Anonyymi

Onko se ominaisuus vai vika? Dacia Logan.

25

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oisko vuoto imupuolella?

    • Anonyymi

      Mikä on Loganin moottori

      • Anonyymi

        Ominaisuus, ihan normaalia, ei se käy yhtä tasaisesti kuin muinoin Honda Accordin kone jonka koneen päälle laitettiin kahvikuppi piripintaan eikä juurikaan läikkynyt yli.
        Dacia Loganissa on Renaultin 3 pyttynen turbokone, siksi siitä kuuluu vähän sätkytysta ja hiukan puistaa, hiukan, lämmettyään ei juurikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ominaisuus, ihan normaalia, ei se käy yhtä tasaisesti kuin muinoin Honda Accordin kone jonka koneen päälle laitettiin kahvikuppi piripintaan eikä juurikaan läikkynyt yli.
        Dacia Loganissa on Renaultin 3 pyttynen turbokone, siksi siitä kuuluu vähän sätkytysta ja hiukan puistaa, hiukan, lämmettyään ei juurikaan.

        Loganeita on monen ikäisiä ja silloin on erilaisia koneita !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ominaisuus, ihan normaalia, ei se käy yhtä tasaisesti kuin muinoin Honda Accordin kone jonka koneen päälle laitettiin kahvikuppi piripintaan eikä juurikaan läikkynyt yli.
        Dacia Loganissa on Renaultin 3 pyttynen turbokone, siksi siitä kuuluu vähän sätkytysta ja hiukan puistaa, hiukan, lämmettyään ei juurikaan.

        Oikaisen vähän tuota. Lågan 1,6 , Diesel tai 3 pyttyinen pensa ?


    • Anonyymi

      3 sylinterinen ei ole verrattavissakaan mihinkään 4 sylinteriseen käynnin puoleen. Tuskin Honda on muita kummempi käynnin tasaisuudessa muihin verrattuna jos vertaa moottoreihin joissa on tasapainoakselit

      • Anonyymi

        Kyseessä on nimenomaan tämä uusi 3 pyttyinen rellun turbokone.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on nimenomaan tämä uusi 3 pyttyinen rellun turbokone.

        Eivät ole mitään tasaisimpia motteja tyhjäkäynnillä nää 3 pyttyset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole mitään tasaisimpia motteja tyhjäkäynnillä nää 3 pyttyset.

        Ei sitä kolmipyttyiseltä voi edes toivoa samaa !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä kolmipyttyiseltä voi edes toivoa samaa !!

        Käynti tasoittuu lämmetessä, eikä se muutenkaan ole kuin pientä tuo "ravistelu",itsellä Logan Stepway. Vaimeasti säpsättää kun painaa helmeä, kiihtyy hyvin kulkee vaivatta ja mikä parasta kuluttaa todella vähän kookkaaksi autoksi.
        Todella mukava peli kaikenkaikkiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käynti tasoittuu lämmetessä, eikä se muutenkaan ole kuin pientä tuo "ravistelu",itsellä Logan Stepway. Vaimeasti säpsättää kun painaa helmeä, kiihtyy hyvin kulkee vaivatta ja mikä parasta kuluttaa todella vähän kookkaaksi autoksi.
        Todella mukava peli kaikenkaikkiaan.

        Mitä vitun helmee sää painelet autossa? Onko arvokaskin helmi? Mikä on sen funktio autossa? Onko se koristeena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vitun helmee sää painelet autossa? Onko arvokaskin helmi? Mikä on sen funktio autossa? Onko se koristeena?

        Vanhat automiehet sano, että paina helmeä että lähtee karstat koneesta.


    • Anonyymi

      Häh. Mitä näitä ravistimia ostaa. Ostakee länsiauto, aito rellu. On paree kaikilla mittareilla. Daciat jätän suosiolla kauppaan.

      • Anonyymi

        Sama konnehan niisä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama konnehan niisä on.

        DACIASSA ON MERSUN KONE! RELLUSSA ON RANSKALAINEN PASKA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        DACIASSA ON MERSUN KONE! RELLUSSA ON RANSKALAINEN PASKA!

        DACIASSA ON MERSUN KONE! RELLUSSA ON RANSKALAINEN PASKA..............Höpö höpö, tuo kertoo tietotaidoistasi !


      • Anonyymi

        Häh. Mitä näitä ravistimia ostaa..... Vähän sinä tiedät. Renulla ja Dacialla on aivan samoja vempeleitä peltin alla riippuu siitä minkälaisen moottorin niihin haluat !


    • Anonyymi

      No ostakaa pösö sitten. ON PAREE KAIKILLA MITTAREILLA. LAATUA!

    • Anonyymi

      Hengettömiä lussukoita kaikki jos rötköttää tyhmäkäynnillä, WRC Toyotasta voit kuulla kui moottorin pitää käydä!!🤢🤢🤢

      • Anonyymi

        Mulla ravistelee kytkin kylmänä, Logan, rapiat 30 tuhatta ajettu, lämpimänä ei ravista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ravistelee kytkin kylmänä, Logan, rapiat 30 tuhatta ajettu, lämpimänä ei ravista.

        .. kun lähtee ykkösellä.lisäys.


      • Anonyymi

        Toyotasta voit kuulla kui moottorin pitää käydä! He he ... Toyota Aygosta sen kyllä kuulee !!! Mitä enemmän sylintereitä sen tasaisempi tyhjäkäynti !


    • Anonyymi

      Tää on just tätä datsia laatua. Ostakee aito länsiauto!!! Niin.

      • Anonyymi

        """Mulla ravistelee kytkin kylmänä, Logan, rapiat 30 tuhatta ajettu, lämpimänä ei ravista."""

        Kytkimen pieni ravistus liikkelle lähtiessä loppunut, oliko syynä outoon autoon tottumattomuus, kun olin ajanut ennen tätä 23 v samalla. Eco tilalla on kivan pehmeä ajella. Logan Stepway autona.
        Aina vain tyytyväisempi olen autoon. Lämmintäkin riittää, vaikka aluksi epäilin 3 pyttysen koneen antamaa lämpöä, vaikka mitä se pytyn määrä vaikuttaa, en tiedä.


    • Anonyymi

      mun daciasta meni tuollai kun ravisti tyhjäkäynnillä vauhtipyörä!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe