Siellä sujuu? :)
Mites kultaisen lauantai
18
55
Vastaukset
Ööö....
"Jotenkin"
<3
🙄
https://www.youtube.com/watch?v=GSLSwwkLRW0- Anonyymi
Minä juon nyt kahvia☕
- Anonyymi
Kenelle kultaiselle tää on tarkoitettu?
- Anonyymi
Kaikille jotka kuvittelevat olevansa jonkun kultia...
- Anonyymi
Näköjään aika nopsaa mennyt päivä...ruokakaupassa kävin, unohdin sinne kuitenkin parijuttua kassalle! 😆. Juon kohta teetä pipareita juustoa.
Sinulle ❤🫂💋🙏 - Anonyymi
Ihan kivasti. Työt tuossa just loppui ja kotiin saavuin. Ruokaa laittaa ja sitte lepäillä vähän. Saunakin pitäis laittaa illemmalla.
- Anonyymi
Mietin sitä mitä en sinusta vielä tiedä ja tulenko koskaan tietämäänkään. Olet erikoinen tapaus, enkä ymmärrä tätä. Miksi sinuun piti jäädä tällä tavalla kiinni. Ja jos tuntisit paremmin, tai olisit tiennyt karut faktat jo kättelystä, olisiko tätä koko sotkua edes syntynyt. Luultavasti ei?
Olet kiinni paukautetun arkun raoista tuprahteleva savu, tulen loimotus, jota kiinni suljetun arkun kansi ei tukahdutakaan. Ilmassa on jonkin mausteisen tuoksua savun seassa...- Anonyymi
Suitsuke olen
Myski - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suitsuke olen
MyskiKorkealentoa edelleen
En oo muuttamassa kuiteskaa. . . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suitsuke olen
MyskiNääh. Ehkä se o pelkkä Helsinki Spirit.
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000006308607.html - Anonyymi
Ei tarvii kaikkia tekemisiäsi tänne luetella, vähän isonnettuns! 🙉
- Anonyymi
Pieni vinkki sivusta: teippaa jesarilla ne arkun kannen rakoset.
Loppuu se pössy. Hapettomaan tilaan.
- Anonyymi
Eipäs ihmeempää. Kuppi teetä ja sympatiaa.
- Anonyymi
Kattelin aika-ajot. Kohta pitäis tiskata.
Aamupvällä maalasin, nyt väsyttää. - Anonyymi
Ikävöin sinua rakas j
- Anonyymi
Kuule en ole sun rakas!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule en ole sun rakas!!!
Tuo huoÅa on siis jmiehen takia mustiksena!!!!!
Pistetään korvan taakse. TroIIaan sun sairaaksi asti.
- Anonyymi
Siinähän se. Vähän toisenlaisia haaveita (ei liity rakkauteen) ja ulkoilua. Nyt täällä kuspäitten paratiisissa lueskelen hetken.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292468- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141851Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151673Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731277- 1061234
- 171232
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks134877Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19868