Siellä sujuu? :)
Mites kultaisen lauantai
18
90
Vastaukset
Ööö....
"Jotenkin"
<3
🙄
https://www.youtube.com/watch?v=GSLSwwkLRW0- Anonyymi
Minä juon nyt kahvia☕
- Anonyymi
Kenelle kultaiselle tää on tarkoitettu?
- Anonyymi
Kaikille jotka kuvittelevat olevansa jonkun kultia...
- Anonyymi
Näköjään aika nopsaa mennyt päivä...ruokakaupassa kävin, unohdin sinne kuitenkin parijuttua kassalle! 😆. Juon kohta teetä pipareita juustoa.
Sinulle ❤🫂💋🙏 - Anonyymi
Ihan kivasti. Työt tuossa just loppui ja kotiin saavuin. Ruokaa laittaa ja sitte lepäillä vähän. Saunakin pitäis laittaa illemmalla.
- Anonyymi
Mietin sitä mitä en sinusta vielä tiedä ja tulenko koskaan tietämäänkään. Olet erikoinen tapaus, enkä ymmärrä tätä. Miksi sinuun piti jäädä tällä tavalla kiinni. Ja jos tuntisit paremmin, tai olisit tiennyt karut faktat jo kättelystä, olisiko tätä koko sotkua edes syntynyt. Luultavasti ei?
Olet kiinni paukautetun arkun raoista tuprahteleva savu, tulen loimotus, jota kiinni suljetun arkun kansi ei tukahdutakaan. Ilmassa on jonkin mausteisen tuoksua savun seassa...- Anonyymi
Suitsuke olen
Myski - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suitsuke olen
MyskiKorkealentoa edelleen
En oo muuttamassa kuiteskaa. . . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suitsuke olen
MyskiNääh. Ehkä se o pelkkä Helsinki Spirit.
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000006308607.html - Anonyymi
Ei tarvii kaikkia tekemisiäsi tänne luetella, vähän isonnettuns! 🙉
- Anonyymi
Pieni vinkki sivusta: teippaa jesarilla ne arkun kannen rakoset.
Loppuu se pössy. Hapettomaan tilaan.
- Anonyymi
Eipäs ihmeempää. Kuppi teetä ja sympatiaa.
- Anonyymi
Kattelin aika-ajot. Kohta pitäis tiskata.
Aamupvällä maalasin, nyt väsyttää. - Anonyymi
Ikävöin sinua rakas j
- Anonyymi
Kuule en ole sun rakas!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule en ole sun rakas!!!
Tuo huoÅa on siis jmiehen takia mustiksena!!!!!
Pistetään korvan taakse. TroIIaan sun sairaaksi asti.
- Anonyymi
Siinähän se. Vähän toisenlaisia haaveita (ei liity rakkauteen) ja ulkoilua. Nyt täällä kuspäitten paratiisissa lueskelen hetken.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487