Siellä sujuu? :)
Mites kultaisen lauantai
18
60
Vastaukset
Ööö....
"Jotenkin"
<3
🙄
https://www.youtube.com/watch?v=GSLSwwkLRW0- Anonyymi
Minä juon nyt kahvia☕
- Anonyymi
Kenelle kultaiselle tää on tarkoitettu?
- Anonyymi
Kaikille jotka kuvittelevat olevansa jonkun kultia...
- Anonyymi
Näköjään aika nopsaa mennyt päivä...ruokakaupassa kävin, unohdin sinne kuitenkin parijuttua kassalle! 😆. Juon kohta teetä pipareita juustoa.
Sinulle ❤🫂💋🙏 - Anonyymi
Ihan kivasti. Työt tuossa just loppui ja kotiin saavuin. Ruokaa laittaa ja sitte lepäillä vähän. Saunakin pitäis laittaa illemmalla.
- Anonyymi
Mietin sitä mitä en sinusta vielä tiedä ja tulenko koskaan tietämäänkään. Olet erikoinen tapaus, enkä ymmärrä tätä. Miksi sinuun piti jäädä tällä tavalla kiinni. Ja jos tuntisit paremmin, tai olisit tiennyt karut faktat jo kättelystä, olisiko tätä koko sotkua edes syntynyt. Luultavasti ei?
Olet kiinni paukautetun arkun raoista tuprahteleva savu, tulen loimotus, jota kiinni suljetun arkun kansi ei tukahdutakaan. Ilmassa on jonkin mausteisen tuoksua savun seassa...- Anonyymi
Suitsuke olen
Myski - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suitsuke olen
MyskiKorkealentoa edelleen
En oo muuttamassa kuiteskaa. . . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suitsuke olen
MyskiNääh. Ehkä se o pelkkä Helsinki Spirit.
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000006308607.html - Anonyymi
Ei tarvii kaikkia tekemisiäsi tänne luetella, vähän isonnettuns! 🙉
- Anonyymi
Pieni vinkki sivusta: teippaa jesarilla ne arkun kannen rakoset.
Loppuu se pössy. Hapettomaan tilaan.
- Anonyymi
Eipäs ihmeempää. Kuppi teetä ja sympatiaa.
- Anonyymi
Kattelin aika-ajot. Kohta pitäis tiskata.
Aamupvällä maalasin, nyt väsyttää. - Anonyymi
Ikävöin sinua rakas j
- Anonyymi
Kuule en ole sun rakas!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule en ole sun rakas!!!
Tuo huoÅa on siis jmiehen takia mustiksena!!!!!
Pistetään korvan taakse. TroIIaan sun sairaaksi asti.
- Anonyymi
Siinähän se. Vähän toisenlaisia haaveita (ei liity rakkauteen) ja ulkoilua. Nyt täällä kuspäitten paratiisissa lueskelen hetken.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282631- 1272293
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1152004- 1291983
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121723Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161471258Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291142Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901080Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361019