Haaveesi, toiveesi, unelmasi

Mistä haaveilet/unelmoit, mitä toivoisit?

47

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai niin, se kävi taas lakasukone. Näemmä ensimmäisessä vastauksessa mentiin aika puhtaasti jouluisassa aiheessa, kiitos siitä 😊

• Itekseen keskusteluksi tämä näköjään meni 😅 mutta on ees joku vilkassu. No eipä kai tuossa mitään. Kello heittää kohta sunnuntain puolelle, niin paree lähteä unelmoimaan peiton alle.

• Anonyymi

Toimiiko patterilla?

• Anonyymi kirjoitti:

Toimiiko patterilla?

Oletan, jotta kysyjä edustaa sitä sukupuolta, jolla amorin nuoli vettää oikiaan yläviistoon (kun oli samoihin aikoihin kommenteerattu tuohon toiseen ketjuun puoliasiattomia 😜) Ja kelloahan sä tarkotit, eikös juu. Akulla toimii ja ladattava on, joka päivä 😁

• Heipä hei EOET. Haaveilen toivon ja unelmoin että lapset menestyisivät elämässään ja toisivat syliini ihania pienokaisia! Itselleni toivon jaksamista ja kohtuullista toimintakykyä jokusen vuoden. ☺️♥️

• En_osaaEn_tunne

Moikka moi Tupsu!
        Ihanat haaveet ja unelmat sulla 😊

• Heipparallaa EOET. Kiitos kommentista,
        Maalliset mammonat ei juuri nyt näyttele isoa osaa kun on tää etenevä sairaus. ♥️♥️

• Anonyymi

Oon hänen puolest onnellinen kun hänel niin hauskaa ja onnellista. Tämän tuonut esiin somessa... Ensin ajattelen et ehkä häntäkin jäi vaivaamaan et ei tavattu.

Mun pitää vaan yrittää jatkaa yksin tästäkin edespäin.

• Anonyymi

No miksi ette tavanneet? Ja ei sina kannata luottaa someen.. et voi tietää todellista tilannetta.

Mutta hyvä jos olet onnellinen hänen puolestaan 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi ette tavanneet? Ja ei sina kannata luottaa someen.. et voi tietää todellista tilannetta.

Mutta hyvä jos olet onnellinen hänen puolestaan 🤗

Hänestä aistin ettei halua mun laittavan viestiä..

Koko tämän ajan olen ollut ymmärtäväni et hänellä jo joku mielessä.

• Anonyymi

Aidosta, hyväksyvästä ja intohimoisesta rakkaussuhteesta, jossa tilaa olla myös yksin.

• Anonyymi

Sama!

• Anonyymi

Hyvännäköisillä olisi mahiksia keskenään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvännäköisillä olisi mahiksia keskenään.

Mua alkaa kiinnostaa kun tervejärkinen, fiksu, empaattinen ja hyvännäköinen. Missä lesbot deittailee muual kuin tinderis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua alkaa kiinnostaa kun tervejärkinen, fiksu, empaattinen ja hyvännäköinen. Missä lesbot deittailee muual kuin tinderis?

Ei mua vaan.
        Se on se tietty ihminen joka kiinnostaa. Eikä tuollaiset et hyvännäköinen, fiksu jne jne.

Sen vaan tuntee ja sit se ihminen otetaan vastaan sellaisenaan kokonaisuudessaan kun hänet haluaa. Ja se oma on aina tietty omissa silmissä maailman kaunein. 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mua vaan.
        Se on se tietty ihminen joka kiinnostaa. Eikä tuollaiset et hyvännäköinen, fiksu jne jne.

Sen vaan tuntee ja sit se ihminen otetaan vastaan sellaisenaan kokonaisuudessaan kun hänet haluaa. Ja se oma on aina tietty omissa silmissä maailman kaunein. 😍

Musta se on hyvä ett sinkkuna osaa vähän itellensä ja toiselle kartottaa ett mitä haluaa. Välttyy täysin epäsopivilt tyypeilt helpommin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mua vaan.

Nytkö hän on jo sun oma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nytkö hän on jo sun oma?

Juu vihdoin. Tai ei ketään voi omistaa mut seurustelen

• Anonyymi

Selittäisitkö mitä tarkoitat? ☺️

• Anonyymi

Näin on. Siis sairaalloinen pakkomielle yhteen ainoaan ihmiseen. Taitaa olla tylsä avioliitto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Siis sairaalloinen pakkomielle yhteen ainoaan ihmiseen. Taitaa olla tylsä avioliitto.

Ehkä sun mielestä. Mut mulle yks on vaan ylitse muiden. Mulla ei oo enää mikään tarve katsella muita tai siis kukaan ei vaan säväytä mua. Valitsen hänet aina. Sen tiesin alusta lähtien kun kohdattiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sun mielestä. Mut mulle yks on vaan ylitse muiden. Mulla ei oo enää mikään tarve katsella muita tai siis kukaan ei vaan säväytä mua. Valitsen hänet aina. Sen tiesin alusta lähtien kun kohdattiin.

Miten voikaan olla elämässäni myös näin.. Yksi ainoa vain..

• No jos sais vaikka jouluna uudet villasukat lahjaksi.

• 😁 Semmoset olis kyllä ihan kivat. Mulla on onneks lähipiirissä yks ahkera kutoja, niin villasukkia riittää

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

😁 Semmoset olis kyllä ihan kivat. Mulla on onneks lähipiirissä yks ahkera kutoja, niin villasukkia riittää

Hän ei ole antanut villasukkia sinulle.
        Miksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole antanut villasukkia sinulle.
        Miksi?

Oon mä tältä lähipiirissä olevalta kutojalta saanu jo monen monet sukat ja kuten tossa aiemmin totesin, niin niitä riittää. Yhdet uudet jouluna ois silti kivat. Häneltä 😍 taasen en ole villasukkia saanut, mutta ne olis kyllä aivan erityisen kivat ja rakkaat, mikäli olisivat hänen kutomat 😊

• Anonyymi

Oon mä tältä lähipiirissä olevalta kutojalta saanu jo monen monet sukat ja kuten tossa aiemmin totesin, niin niitä riittää. Yhdet uudet jouluna ois silti kivat. Häneltä 😍 taasen en ole villasukkia saanut, mutta ne olis kyllä aivan erityisen kivat ja rakkaat, mikäli olisivat hänen kutomat 😊

Eli sulla kaks? kutojaa lähipiirissä vaikka ensin oli et yks.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli sulla kaks? kutojaa lähipiirissä vaikka ensin oli et yks.

Nyt en tiiä, jotta johtuuko tästä omasta iltapäivä väsymyksestä vai tuosta sun kysymyksestä, mutta reaktio oli tämmönen 😂
        En tiiä sitäkään, että montako kutojaa lähipiirissä tarkalleen ottaen on, jotkut kun saattavat kutoa kaapissaki. Mutta niin, ainakin yksi ahkera ja antelias kutoja lähipiiristä löytyy 😊 HÄNESTÄ taas en tiiä, jotta kutooko ollenkaan.

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

😁 Semmoset olis kyllä ihan kivat. Mulla on onneks lähipiirissä yks ahkera kutoja, niin villasukkia riittää

Mun täytyy laittaa tilausta äiteelle, jos viittis kutoa. Minä en osaa. :)

• Suatana kirjoitti:

Mun täytyy laittaa tilausta äiteelle, jos viittis kutoa. Minä en osaa. :)

Sama homma eli en mäkään osaa, eikä oo ainut asia jossa oon aivan onneton 😅

• Anonyymi

Nyt en tiiä, jotta johtuuko tästä omasta iltapäivä väsymyksestä vai tuosta sun kysymyksestä, mutta reaktio oli tämmönen 😂
        En tiiä sitäkään, että montako kutojaa lähipiirissä tarkalleen ottaen on, jotkut kun saattavat kutoa kaapissaki. Mutta niin, ainakin yksi ahkera ja antelias kutoja lähipiiristä löytyy 😊 HÄNESTÄ taas en tiiä, jotta kutooko ollenkaan.

Onkohan mikään totta.
        Toisaalta naisten logiikka on omituista.

• Anonyymi kirjoitti:

Onkohan mikään totta.
        Toisaalta naisten logiikka on omituista.

No ei ollu kun puppua koko juttu, alusta loppuun, sorge 😁

• Anonyymi

Haaveilen, että pääsisin pian syleilyysi. Suutelemaan kutsuvia huuliasi. Katsomaan syvälle kirkkaisiin, harmaisiin silmiisi.

Olen ollut ihastunut sinuun ensikohtaamisestamme asti, viime kesästä. Vielä odotan hetken, sitä oikeaa tilannetta, jolloin tuntuisi luontevalta kertoa sinulle tunteistani.

Voi luoja, kuinka haluan tuntea sinut vasten kehoani. Olet suloisinta, mitä olen koskaan nähnyt, sinä ihana nainen ♥️

• Anonyymi

Harmaisiin?
        Yhtä kamalaa kuin sekaväriset.
        🙄🙄🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmaisiin?
        🙄🙄🙄

Voi jestas mitä puhetta 😔🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi jestas mitä puhetta 😔🥺

Niinpä. Pinnallisia ihmisiä liikkeellä taas. Mun mielestä mikä tahansa silmien väri on kaunis. Tärkeämpää on se, miten silmät peilaavat sielua, loistaen lämpöä ja välittämistä ♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmaisiin?
        🙄🙄🙄

Häh! Mun rakkaalla on todella kauniit harmaat silmät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Pinnallisia ihmisiä liikkeellä taas. Mun mielestä mikä tahansa silmien väri on kaunis. Tärkeämpää on se, miten silmät peilaavat sielua, loistaen lämpöä ja välittämistä ♥️

Sulla ei puhtaan näköiset?

• Anonyymi

Että löytyis jostain kunnon tomera rekkalesbo

• Anonyymi

Hei huomioikaa keski-ikäisten naisten kanava Jodelissa n❤️n40

• Anonyymi

Onnistuneista jyvistä.

• Anonyymi

Toiveeni
      Kuulla sun totuus.
      Miten tunnun sinussa?
      Oliko sulla toiveita?
      Näinkö vain minä kaunista ja ihanaa?
      Mieti rauhassa
      Sanoja ,
      kun ei saa takaisin.
      Rakkaudella:
      Tämä hetki

• Anonyymi

Minä joustan.
        Olenkin mies.

• Anonyymi

En haaveile kenestäkään ihmisestä. Ei ole ketään sellaista jonka kanssa haluaisin aikaani viettää. Yhä tärkein haave liittyy työpaikkaan.

• Anonyymi

Mä haaveilen vapaudesta ja riippumattomuudesta, elämästä vailla rajoittavia velvollisuuksia. Älkää käsittäkö väärin, mulla on naisystävä, jonka kanssa haluan syventää suhdetta luottamuksen kautta ja jakaa saman elämän. Tarkoitan vapaudella lähinnä taloudellista riippumattomuutta, mutta mahdollisimman vähän varallisuuden tuomia sidonnaisuuksia.

• Anonyymi

Että sinä pääsisit irti huonoista addiktioista

Tuntisit elämäniloa

Pystyisit nukkumaan riittävästi

Saisit parisuhteen , jos tahdot niin

Nauttisit moninaisista asioista, koska tiedän sulla olevan edellytyksiä vaikka mihin

Et koskaan luovuttaisi, vaan uteliaana odottaisit nurkan takana olevia yllätyksiä

Innostuisit vielä monista, kenties uusistakin elämänalueista.

Terve mieli keksii luonnostaan, intuitiivisesti omannäköisiä juttuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että sinä pääsisit irti huonoista addiktioista

Tuntisit elämäniloa

Pystyisit nukkumaan riittävästi

Saisit parisuhteen , jos tahdot niin

Nauttisit moninaisista asioista, koska tiedän sulla olevan edellytyksiä vaikka mihin

Et koskaan luovuttaisi, vaan uteliaana odottaisit nurkan takana olevia yllätyksiä

Innostuisit vielä monista, kenties uusistakin elämänalueista.

Terve mieli keksii luonnostaan, intuitiivisesti omannäköisiä juttuja

Kenelle vastasit???

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      170
      9991
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3305
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      48
      3061
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      63
      2784
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      202
      2149
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2103
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1963
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      65
      1581
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1336
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1316
    Aihe