Mistä haaveilet/unelmoit, mitä toivoisit?
Haaveesi, toiveesi, unelmasi
47
1151
Vastaukset
Vai niin, se kävi taas lakasukone. Näemmä ensimmäisessä vastauksessa mentiin aika puhtaasti jouluisassa aiheessa, kiitos siitä 😊
Itekseen keskusteluksi tämä näköjään meni 😅 mutta on ees joku vilkassu. No eipä kai tuossa mitään. Kello heittää kohta sunnuntain puolelle, niin paree lähteä unelmoimaan peiton alle.
- Anonyymi
Toimiiko patterilla?
Anonyymi kirjoitti:
Toimiiko patterilla?
Oletan, jotta kysyjä edustaa sitä sukupuolta, jolla amorin nuoli vettää oikiaan yläviistoon (kun oli samoihin aikoihin kommenteerattu tuohon toiseen ketjuun puoliasiattomia 😜) Ja kelloahan sä tarkotit, eikös juu. Akulla toimii ja ladattava on, joka päivä 😁
Heipä hei EOET. Haaveilen toivon ja unelmoin että lapset menestyisivät elämässään ja toisivat syliini ihania pienokaisia! Itselleni toivon jaksamista ja kohtuullista toimintakykyä jokusen vuoden. ☺️♥️
Heipparallaa EOET. Kiitos kommentista,
Maalliset mammonat ei juuri nyt näyttele isoa osaa kun on tää etenevä sairaus. ♥️♥️
- Anonyymi
Oon hänen puolest onnellinen kun hänel niin hauskaa ja onnellista. Tämän tuonut esiin somessa... Ensin ajattelen et ehkä häntäkin jäi vaivaamaan et ei tavattu.
Mun pitää vaan yrittää jatkaa yksin tästäkin edespäin.- Anonyymi
No miksi ette tavanneet? Ja ei sina kannata luottaa someen.. et voi tietää todellista tilannetta.
Mutta hyvä jos olet onnellinen hänen puolestaan 🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi ette tavanneet? Ja ei sina kannata luottaa someen.. et voi tietää todellista tilannetta.
Mutta hyvä jos olet onnellinen hänen puolestaan 🤗Hänestä aistin ettei halua mun laittavan viestiä..
Koko tämän ajan olen ollut ymmärtäväni et hänellä jo joku mielessä.
- Anonyymi
Aidosta, hyväksyvästä ja intohimoisesta rakkaussuhteesta, jossa tilaa olla myös yksin.
- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
Hyvännäköisillä olisi mahiksia keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvännäköisillä olisi mahiksia keskenään.
Mua alkaa kiinnostaa kun tervejärkinen, fiksu, empaattinen ja hyvännäköinen. Missä lesbot deittailee muual kuin tinderis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua alkaa kiinnostaa kun tervejärkinen, fiksu, empaattinen ja hyvännäköinen. Missä lesbot deittailee muual kuin tinderis?
Ei mua vaan.
Se on se tietty ihminen joka kiinnostaa. Eikä tuollaiset et hyvännäköinen, fiksu jne jne.
Sen vaan tuntee ja sit se ihminen otetaan vastaan sellaisenaan kokonaisuudessaan kun hänet haluaa. Ja se oma on aina tietty omissa silmissä maailman kaunein. 😍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mua vaan.
Se on se tietty ihminen joka kiinnostaa. Eikä tuollaiset et hyvännäköinen, fiksu jne jne.
Sen vaan tuntee ja sit se ihminen otetaan vastaan sellaisenaan kokonaisuudessaan kun hänet haluaa. Ja se oma on aina tietty omissa silmissä maailman kaunein. 😍Musta se on hyvä ett sinkkuna osaa vähän itellensä ja toiselle kartottaa ett mitä haluaa. Välttyy täysin epäsopivilt tyypeilt helpommin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mua vaan.
Sen vaan tuntee ja sit se ihminen otetaan vastaan sellaisenaan kokonaisuudessaan kun hänet haluaa. Ja se oma on aina tietty omissa silmissä maailman kaunein. 😍Nytkö hän on jo sun oma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nytkö hän on jo sun oma?
Juu vihdoin. Tai ei ketään voi omistaa mut seurustelen
- Anonyymi
Selittäisitkö mitä tarkoitat? ☺️
- Anonyymi
Näin on. Siis sairaalloinen pakkomielle yhteen ainoaan ihmiseen. Taitaa olla tylsä avioliitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Siis sairaalloinen pakkomielle yhteen ainoaan ihmiseen. Taitaa olla tylsä avioliitto.
Ehkä sun mielestä. Mut mulle yks on vaan ylitse muiden. Mulla ei oo enää mikään tarve katsella muita tai siis kukaan ei vaan säväytä mua. Valitsen hänet aina. Sen tiesin alusta lähtien kun kohdattiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sun mielestä. Mut mulle yks on vaan ylitse muiden. Mulla ei oo enää mikään tarve katsella muita tai siis kukaan ei vaan säväytä mua. Valitsen hänet aina. Sen tiesin alusta lähtien kun kohdattiin.
Miten voikaan olla elämässäni myös näin.. Yksi ainoa vain..
No jos sais vaikka jouluna uudet villasukat lahjaksi.
😁 Semmoset olis kyllä ihan kivat. Mulla on onneks lähipiirissä yks ahkera kutoja, niin villasukkia riittää
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
😁 Semmoset olis kyllä ihan kivat. Mulla on onneks lähipiirissä yks ahkera kutoja, niin villasukkia riittää
Hän ei ole antanut villasukkia sinulle.
Miksi? Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole antanut villasukkia sinulle.
Miksi?Oon mä tältä lähipiirissä olevalta kutojalta saanu jo monen monet sukat ja kuten tossa aiemmin totesin, niin niitä riittää. Yhdet uudet jouluna ois silti kivat. Häneltä 😍 taasen en ole villasukkia saanut, mutta ne olis kyllä aivan erityisen kivat ja rakkaat, mikäli olisivat hänen kutomat 😊
- Anonyymi
Oon mä tältä lähipiirissä olevalta kutojalta saanu jo monen monet sukat ja kuten tossa aiemmin totesin, niin niitä riittää. Yhdet uudet jouluna ois silti kivat. Häneltä 😍 taasen en ole villasukkia saanut, mutta ne olis kyllä aivan erityisen kivat ja rakkaat, mikäli olisivat hänen kutomat 😊
Eli sulla kaks? kutojaa lähipiirissä vaikka ensin oli et yks.
Anonyymi kirjoitti:
Eli sulla kaks? kutojaa lähipiirissä vaikka ensin oli et yks.
Nyt en tiiä, jotta johtuuko tästä omasta iltapäivä väsymyksestä vai tuosta sun kysymyksestä, mutta reaktio oli tämmönen 😂
En tiiä sitäkään, että montako kutojaa lähipiirissä tarkalleen ottaen on, jotkut kun saattavat kutoa kaapissaki. Mutta niin, ainakin yksi ahkera ja antelias kutoja lähipiiristä löytyy 😊 HÄNESTÄ taas en tiiä, jotta kutooko ollenkaan.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Mun täytyy laittaa tilausta äiteelle, jos viittis kutoa. Minä en osaa. :)
Suatana kirjoitti:
Mun täytyy laittaa tilausta äiteelle, jos viittis kutoa. Minä en osaa. :)
Sama homma eli en mäkään osaa, eikä oo ainut asia jossa oon aivan onneton 😅
- Anonyymi
Nyt en tiiä, jotta johtuuko tästä omasta iltapäivä väsymyksestä vai tuosta sun kysymyksestä, mutta reaktio oli tämmönen 😂
En tiiä sitäkään, että montako kutojaa lähipiirissä tarkalleen ottaen on, jotkut kun saattavat kutoa kaapissaki. Mutta niin, ainakin yksi ahkera ja antelias kutoja lähipiiristä löytyy 😊 HÄNESTÄ taas en tiiä, jotta kutooko ollenkaan.Onkohan mikään totta.
Toisaalta naisten logiikka on omituista. Anonyymi kirjoitti:
Onkohan mikään totta.
Toisaalta naisten logiikka on omituista.No ei ollu kun puppua koko juttu, alusta loppuun, sorge 😁
- Anonyymi
Haaveilen, että pääsisin pian syleilyysi. Suutelemaan kutsuvia huuliasi. Katsomaan syvälle kirkkaisiin, harmaisiin silmiisi.
Olen ollut ihastunut sinuun ensikohtaamisestamme asti, viime kesästä. Vielä odotan hetken, sitä oikeaa tilannetta, jolloin tuntuisi luontevalta kertoa sinulle tunteistani.
Voi luoja, kuinka haluan tuntea sinut vasten kehoani. Olet suloisinta, mitä olen koskaan nähnyt, sinä ihana nainen ♥️- Anonyymi
Harmaisiin?
Yhtä kamalaa kuin sekaväriset.
🙄🙄🙄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmaisiin?
🙄🙄🙄Voi jestas mitä puhetta 😔🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jestas mitä puhetta 😔🥺
Niinpä. Pinnallisia ihmisiä liikkeellä taas. Mun mielestä mikä tahansa silmien väri on kaunis. Tärkeämpää on se, miten silmät peilaavat sielua, loistaen lämpöä ja välittämistä ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmaisiin?
🙄🙄🙄Häh! Mun rakkaalla on todella kauniit harmaat silmät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Pinnallisia ihmisiä liikkeellä taas. Mun mielestä mikä tahansa silmien väri on kaunis. Tärkeämpää on se, miten silmät peilaavat sielua, loistaen lämpöä ja välittämistä ♥️
Sulla ei puhtaan näköiset?
- Anonyymi
Että löytyis jostain kunnon tomera rekkalesbo
- Anonyymi
Hei huomioikaa keski-ikäisten naisten kanava Jodelissa n❤️n40
- Anonyymi
Onnistuneista jyvistä.
- Anonyymi
Toiveeni
Kuulla sun totuus.
Miten tunnun sinussa?
Oliko sulla toiveita?
Näinkö vain minä kaunista ja ihanaa?
Mieti rauhassa
Sanoja ,
kun ei saa takaisin.
Rakkaudella:
Tämä hetki- Anonyymi
Minä joustan.
Olenkin mies.
- Anonyymi
En haaveile kenestäkään ihmisestä. Ei ole ketään sellaista jonka kanssa haluaisin aikaani viettää. Yhä tärkein haave liittyy työpaikkaan.
- Anonyymi
Mä haaveilen vapaudesta ja riippumattomuudesta, elämästä vailla rajoittavia velvollisuuksia. Älkää käsittäkö väärin, mulla on naisystävä, jonka kanssa haluan syventää suhdetta luottamuksen kautta ja jakaa saman elämän. Tarkoitan vapaudella lähinnä taloudellista riippumattomuutta, mutta mahdollisimman vähän varallisuuden tuomia sidonnaisuuksia.
- Anonyymi
Että sinä pääsisit irti huonoista addiktioista
Tuntisit elämäniloa
Pystyisit nukkumaan riittävästi
Saisit parisuhteen , jos tahdot niin
Nauttisit moninaisista asioista, koska tiedän sulla olevan edellytyksiä vaikka mihin
Et koskaan luovuttaisi, vaan uteliaana odottaisit nurkan takana olevia yllätyksiä
Innostuisit vielä monista, kenties uusistakin elämänalueista.
Terve mieli keksii luonnostaan, intuitiivisesti omannäköisiä juttuja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sinä pääsisit irti huonoista addiktioista
Tuntisit elämäniloa
Pystyisit nukkumaan riittävästi
Saisit parisuhteen , jos tahdot niin
Nauttisit moninaisista asioista, koska tiedän sulla olevan edellytyksiä vaikka mihin
Et koskaan luovuttaisi, vaan uteliaana odottaisit nurkan takana olevia yllätyksiä
Innostuisit vielä monista, kenties uusistakin elämänalueista.
Terve mieli keksii luonnostaan, intuitiivisesti omannäköisiä juttujaKenelle vastasit???
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523305Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483061- 632784
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022149- 1142103
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651581Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221316