Nainen, ja se, miten sut näen

Anonyymi

Suhun voisi vaikka ihastua, mutta mietityttää tuo sun erikoinen luonne. Ulkoisesti ei pahemmin moitittavaa, ehkä muutamaa kiloa lukuunottamatta. Tapasi reagoida askarruttaa, siitä tulee outo tunne.

235

4262

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et sinä tiedä hänen luonteestaan mitään. Haluat kiusata palstalla kirjoittavia naisia. Olet sai ras mätäpa ise ja nainen itsekin.

      • Anonyymi

        Ei hän kyllä nainen ole, kuten jokainen järkevä ihminen ymmärtää. Mikä lie kiusaaja olet itse kun haluat tämmöistä kuvaa maalata ja perusteet väitteelle on tuskin mitenkään uskottavia. Jos haluat näitä aloituksia ja lukea ja uhriutua kiusattuna, älä tee siitä sentään valtakunnallista ongelmaa


    • Anonyymi

      Joo ei kannata. Et voisi koskaan ymmärtää minua. Tarvitset kiltin naapurin tytön.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tapa reagoida mihin? :D

      • Anonyymi

        Vastausta vieläkin odotellessa.


    • Anonyymi

      Et voisi ihastua. Jos voisit niin olisit jo tehnyt sen spontaanisti. Jos sinun pitää miettiä noin paljon, niin unohda hänet ja jätä siinä mielessä rauhaan😁

      Onkohan sinulla myöskään huumorintajua? Ehkä ette ymmärrä toisianne. That's it. Ei se tutustumalla parane. Mietit liikaa.

    • Anonyymi

      En halua miestä, joka tässä vaiheessa selittää, että voisin vaikka ihastua. Kaipaukseni perustuu täysin siihen, että tunteet on molemminpuolisia. Jos ei ole niin odotan kun tulee vastaan sellainen joka sytyttää molemmat. Sulla en tee mitään, jos et ole jo ihastunut.

    • Anonyymi

      En halua miestä, joka tässä vaiheessa selittää, että voisin vaikka ihastua. Kaipaukseni perustuu täysin siihen, että tunteet on molemminpuolisia. Jos ei ole niin odotan kun tulee vastaan sellainen joka sytyttää molemmat. Sulla en tee mitään, jos et ole jo ihastunut. Siltä osin juna meni jo.

      • Anonyymi

        Aloittaja on provotehtailija. Sössöttää ja on olevinaan itse viisas 😁☺ Ja rauhallinen. Haluaa saada näitä alla olevia reaktioita aikaan ja nauttii siitä. Nauttii etenkin siitä, että pääsee "rauhoittelemaan". Toisten REAKTIOITA. AI apua voi luoja miten noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on provotehtailija. Sössöttää ja on olevinaan itse viisas 😁☺ Ja rauhallinen. Haluaa saada näitä alla olevia reaktioita aikaan ja nauttii siitä. Nauttii etenkin siitä, että pääsee "rauhoittelemaan". Toisten REAKTIOITA. AI apua voi luoja miten noloa.

        En ymmärrä sun höpinöitä mutta mun reaktiota ei tarvitse rauhoitella aloittajan. Yritin samalla kertoa rivien välissä, että en pidä ihmisestä joka kirjoittaa kuten ap. Olen täysin rauhallinen. Valmis väistymään takavasemmalle, jos mies ei tunne mitään. Näen tunnelin päässä valoa ilman häntäkin, johon rakastuin. Eikö se olekin hyvä asia? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on provotehtailija. Sössöttää ja on olevinaan itse viisas 😁☺ Ja rauhallinen. Haluaa saada näitä alla olevia reaktioita aikaan ja nauttii siitä. Nauttii etenkin siitä, että pääsee "rauhoittelemaan". Toisten REAKTIOITA. AI apua voi luoja miten noloa.

        Tunnet siis miehen tavat? Ihmeen hyvin jaksat kuitenkin osallistua


    • Anonyymi

      Jos noin, niin älä vaivaudu enää miettimään, rasitat vaan itseäsi.

      Eli sanot, ettei mitään hyvää sun mielestä periaatteessa ole, luonnekkin outo ja läski kroppa ja saan sinut tuntemaan itsesi vaivautuneeksi. Mut kiva kun kerroit! Sori nyt jossen välitä sun mielipiteestä, et vaan ylitä läheskään sitä kynnystä ihmisenä, että sun mielipiteellä olisi mulle yhtään mitään merkitystä.

      Etpä ole ensimmäinen mies joka minuun tälläin suhtautuu, tuskin viimeinenkään. Ihmettelen aina, että mihin te oikein ihastutte, kun ette kuitenkaan minusta välitä, ettekä edes pidä, ei fyysisesti eikä luonteesta.

      Mutta mitä, jos muuttuisinkin toiseksi ihmiseksi😱😍?!!!! Ihan vaan sinun mieliksesi! Tulisin vaan jostsin kulman takaa muuttuneena juuri aellaiseksi kun sinä haluaisit ja osaisin käyttäytyä juuri sinun toiveitten mukaisesti, eikö olisi ihqua!!!!

      Seuraavaksi, kun panet jotain perustyrkkyäsi, niin voit toki kuvitella, että se olen minä, vaikken sittenkään!

      Idiootti.

      • Anonyymi

        Siis ihan kuin kynästäni tämä. Voin samaistua naisena.

        T. EräS nainen.


      • Anonyymi

        Olin joskus narsistin kanssa joka yritti muovata minusta mieleisensä. Kadotin itseni. Jatka noin ja pidä itsesi naisena joka olet.

        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin joskus narsistin kanssa joka yritti muovata minusta mieleisensä. Kadotin itseni. Jatka noin ja pidä itsesi naisena joka olet.

        Sivusta.

        Näillä mennään naiset☝☝❤👊

        Sanon vaan suoraan:" Ei tartte panna, thats it!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin joskus narsistin kanssa joka yritti muovata minusta mieleisensä. Kadotin itseni. Jatka noin ja pidä itsesi naisena joka olet.

        Sivusta.

        Se, että olisi jonkinlaisena narsistille mieleinen, ei ole mahdollista. Ei ihme, että kadotit itsesi.

        Minulla sukulainen narsisti ja suurinta vihaa hänessä on aina tuottanut itseasiassa se kun olen tehnyt jotain mistä hän on oikeasti pitänyt tai ollut erityisen kiltti ja huomaavainen. Silloin tullut pahimmat puukoniskut, narsisti ei voi sietää toisessa mitään hyvää, ei hänen itsetunto kestä sitä että toinen onnistuu yhtään missään, edes sellaisessa joka tuottaa narsulle mielihyvää.

        Ainoa mikä narsua liikuttaa on valta toiseen ihmiseen ja sillä se pelle leikkii pienellä hiekkalaatikollaan kun häiriintynyt kissa omalla paskallaan.


      • Anonyymi

        Näin se on kovakalloisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että olisi jonkinlaisena narsistille mieleinen, ei ole mahdollista. Ei ihme, että kadotit itsesi.

        Minulla sukulainen narsisti ja suurinta vihaa hänessä on aina tuottanut itseasiassa se kun olen tehnyt jotain mistä hän on oikeasti pitänyt tai ollut erityisen kiltti ja huomaavainen. Silloin tullut pahimmat puukoniskut, narsisti ei voi sietää toisessa mitään hyvää, ei hänen itsetunto kestä sitä että toinen onnistuu yhtään missään, edes sellaisessa joka tuottaa narsulle mielihyvää.

        Ainoa mikä narsua liikuttaa on valta toiseen ihmiseen ja sillä se pelle leikkii pienellä hiekkalaatikollaan kun häiriintynyt kissa omalla paskallaan.

        Tuo on totta, kaikki totta.

        T: aloittaja


      • Tää vois olla mun kynästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että olisi jonkinlaisena narsistille mieleinen, ei ole mahdollista. Ei ihme, että kadotit itsesi.

        Minulla sukulainen narsisti ja suurinta vihaa hänessä on aina tuottanut itseasiassa se kun olen tehnyt jotain mistä hän on oikeasti pitänyt tai ollut erityisen kiltti ja huomaavainen. Silloin tullut pahimmat puukoniskut, narsisti ei voi sietää toisessa mitään hyvää, ei hänen itsetunto kestä sitä että toinen onnistuu yhtään missään, edes sellaisessa joka tuottaa narsulle mielihyvää.

        Ainoa mikä narsua liikuttaa on valta toiseen ihmiseen ja sillä se pelle leikkii pienellä hiekkalaatikollaan kun häiriintynyt kissa omalla paskallaan.

        Kiitos tästä ymmärtämisestä. Olin pitkään todella rikki.

        T. Nainen, entinen narsun uhri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tästä ymmärtämisestä. Olin pitkään todella rikki.

        T. Nainen, entinen narsun uhri

        Oleppa hyvä.

        Itsellä hajosi mieli, kun lapsuus oli ihan järkyttävä manipulointia, painetta ja riitaa, 20 vuotta siinä sirkuksessa meni v.tuilleen elämästä. Myöhemmällä iällä koitin olla tekemisissä, muttei ole pystynyt koska mikään normaali ei narsulle ole käynyt ja silti roikkuu minussa ihan väkisin, että täytyy suuttua että saa omaa tilaa. Rahalla koittaa lahjoa olemaan tekemisissä kanssaan, että saa leikkiä leikkejään.

        Voiton puolella nyt, kun päässyt eroon ja rakentanut oman elämän silti ihan hyvin.

        Kaikkea hyvää ja voimia sinulle, elämässä ei selviä aina helpolla, mutta pääasia, että selviää, vai mitä❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että olisi jonkinlaisena narsistille mieleinen, ei ole mahdollista. Ei ihme, että kadotit itsesi.

        Minulla sukulainen narsisti ja suurinta vihaa hänessä on aina tuottanut itseasiassa se kun olen tehnyt jotain mistä hän on oikeasti pitänyt tai ollut erityisen kiltti ja huomaavainen. Silloin tullut pahimmat puukoniskut, narsisti ei voi sietää toisessa mitään hyvää, ei hänen itsetunto kestä sitä että toinen onnistuu yhtään missään, edes sellaisessa joka tuottaa narsulle mielihyvää.

        Ainoa mikä narsua liikuttaa on valta toiseen ihmiseen ja sillä se pelle leikkii pienellä hiekkalaatikollaan kun häiriintynyt kissa omalla paskallaan.

        Kyllä narsisti narsistin tuntee . Tämä edelliselle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä narsisti narsistin tuntee . Tämä edelliselle .

        Älä edes viitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä edes viitsi.

        On kyllä erittäin säälittävää yritystä.-sivusta


    • Anonyymi

      Sun tapasi sänköttää täällä palstalla selittää sen miksi olet täällä palstalla etkä suhteessa.

      • Anonyymi

        Ennemmin palstalla kuin suhteessa.


    • Anonyymi

      Sinähän ihastuit ja rakastuit jo? Mitä sinä nyt taas sönkötät täällä. Onko sinulla pakkomielle päästä puhumaan minulle? Älä analysoi minua tai ulkonäköäni liikaa, olen loppujen lopuksi ihan menevä ihminen.

      • Anonyymi

        Se ei uskalla laittaa sille suoraan viestiä. Siksi purkaa tänne ja provosoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei uskalla laittaa sille suoraan viestiä. Siksi purkaa tänne ja provosoi.

        No onhan se nyt pelottavaa, jos naisella on selkeästi muukin persoonallisuus kun halu miellyttää miestä ja etsiä sitä kautta omaa etuaan.

        Niitäkin naisia kyllä riittää nykyään jotka ihan tosissaan haluu järkiliittoon ja hyvän sopimuksen, pienellä säädöllä, eikä siinä ole mitään pahaa, kukin päättää ite.

        Mutta kiitos jättäkää miehet rauhaan nää oudot naiset..hahhah

        Siitä tulee vaan tosi paha mieli, kun joku pistää noin kun tuo aloittaja joka selvästi kuvittelee olevansa itse joku herra täydellisyys...

        Tuollaiselle miehelle sopii vaimoksi sellainen joka omaa etua etsien suostuu näyttelemään miehen mieliksi ihan mitä vaan ja laittaan kaiken muun kakkossijalle.

        Ei muuta, kun kulissit pystyyn vaan👍.

        Mut turha tulla ulisemaan myöhemmin, kun nainen on viidenkymmenen vuoden liiton jälkeen paljastunut golddiggeriksi.

        Meitsi on silloinkin vaan oma itteni ja helvetin pelottava vanha ämmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se nyt pelottavaa, jos naisella on selkeästi muukin persoonallisuus kun halu miellyttää miestä ja etsiä sitä kautta omaa etuaan.

        Niitäkin naisia kyllä riittää nykyään jotka ihan tosissaan haluu järkiliittoon ja hyvän sopimuksen, pienellä säädöllä, eikä siinä ole mitään pahaa, kukin päättää ite.

        Mutta kiitos jättäkää miehet rauhaan nää oudot naiset..hahhah

        Siitä tulee vaan tosi paha mieli, kun joku pistää noin kun tuo aloittaja joka selvästi kuvittelee olevansa itse joku herra täydellisyys...

        Tuollaiselle miehelle sopii vaimoksi sellainen joka omaa etua etsien suostuu näyttelemään miehen mieliksi ihan mitä vaan ja laittaan kaiken muun kakkossijalle.

        Ei muuta, kun kulissit pystyyn vaan👍.

        Mut turha tulla ulisemaan myöhemmin, kun nainen on viidenkymmenen vuoden liiton jälkeen paljastunut golddiggeriksi.

        Meitsi on silloinkin vaan oma itteni ja helvetin pelottava vanha ämmä.

        Joo juuri noin. Kuvittelee olevansa mahtava mies 😁 Tainnut mennä hieman yli luulot itsestään. Jääkööt vaikka yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei uskalla laittaa sille suoraan viestiä. Siksi purkaa tänne ja provosoi.

        Miksi pitää provosoida? En vain tajua. Me voitaisiin ihan hyvin puhua kahdestaankin näitä asioita. Minä olen hyvin ymmärtäväinen ihminen sanoi minulle mitä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää provosoida? En vain tajua. Me voitaisiin ihan hyvin puhua kahdestaankin näitä asioita. Minä olen hyvin ymmärtäväinen ihminen sanoi minulle mitä vaan.

        Mikset sitten puhu?? Jos sulla on numero niin mikä estää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sitten puhu?? Jos sulla on numero niin mikä estää?

        Ei ole numeroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole numeroa.

        No näetkö häntä jossain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näetkö häntä jossain?

        Näen. Satunnaisesti ja silloin ei ole tilaisuutta puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se nyt pelottavaa, jos naisella on selkeästi muukin persoonallisuus kun halu miellyttää miestä ja etsiä sitä kautta omaa etuaan.

        Niitäkin naisia kyllä riittää nykyään jotka ihan tosissaan haluu järkiliittoon ja hyvän sopimuksen, pienellä säädöllä, eikä siinä ole mitään pahaa, kukin päättää ite.

        Mutta kiitos jättäkää miehet rauhaan nää oudot naiset..hahhah

        Siitä tulee vaan tosi paha mieli, kun joku pistää noin kun tuo aloittaja joka selvästi kuvittelee olevansa itse joku herra täydellisyys...

        Tuollaiselle miehelle sopii vaimoksi sellainen joka omaa etua etsien suostuu näyttelemään miehen mieliksi ihan mitä vaan ja laittaan kaiken muun kakkossijalle.

        Ei muuta, kun kulissit pystyyn vaan👍.

        Mut turha tulla ulisemaan myöhemmin, kun nainen on viidenkymmenen vuoden liiton jälkeen paljastunut golddiggeriksi.

        Meitsi on silloinkin vaan oma itteni ja helvetin pelottava vanha ämmä.

        Juurikin näin👍 Tämä oli hyvä👍


    • Anonyymi

      No, no, eipäs nyt reagoida kirjoitukseen noin dramaattisesti. Pysähdy nyt vain miettimään. Jo tuo älähdys kertoo, että osuin aika lailla asian ytimeen.

      Elämässä joutuu arvioimaan erityisesti ihmisiä, joiden kanssa mahdollisesti joutuu tekemisiin enemmän tai vähemmän. Intiimiin suhteeseen ei voi rynnätä pelkästään ulkoisten avujen pohjalta.

      Ei siitä ole syytä hiiltyä, ja tyyli vastata, sekin kertoo jotakin.

      • Anonyymi

        Haha. Sä itse haukuit toista aloituksessa muka kiertäen ja käyttäen hieman lempeämpiä ilmaisuja. Olet todella säälittävä ihminen. Sulla ei oo pokkaa sanoa toiselle suoraan. Kerrot anonyymina tänne. Se kelle sun asia PITÄISI KERTOA SUORAAN, tuskin lukee täällä sönkötyksiäsi.

        En haluaisi olla tekemisissä kanssasi. Haluan kunnon seuraa.


      • Anonyymi

        Sä olet oikeasti sairas. Etkö ymmärrä sitä itse?


    • Anonyymi

      Oot ihan sokea. 😅 Etsi joku mielikuvitustyttöystävä.

      • Anonyymi

        Sillähän on jo monta sellaista näiden erittäin uskottavien palstahahmojen muodossa, joku muukin niihin vielä tänäkin päivänä ilmeisesti uskoo. Herranjumala miten noloa


    • Anonyymi

      Mihin perustat oletuksesi?

      • Anonyymi

        Sepä se. Tuskin aloittaja tuntee tätä naista paskan vertaa.


    • Anonyymi

      Kun minä hiljenen kun oot mun lähellä. En kerrassa voi sanoa sulle mitään. Mikään ei ole pahempoo kuin satuttaminen. Haluaisin olla sun lähellä mutta kun olen vain liian vanha sulle. Sitäpaitsi mulla on kova Isän ikävä . Et .

      Ymmärrätkö nyt mitä tarkoitan? Jos sulla on suorastaan äitin vaille jääminen niin mulla on vahva isä . En halua pilata vain mitteen ennee itsessäni. Jos avaan sulle suuni, niin varmasti satutan. Väitän näin.

      Haluan, että rakastat,mutta minä rakastan mutta näin etäältä

      Haluan sulle vain hyviä sanoja, haluan sikiöasentoon, se on turvallinen.

    • Anonyymi

      Neidit, sinkkuleidit ja muut naiset. Kyllä teille vielä ottaja löytyy, jos nyt jonkun lohdutuksen sanankin sanon. Näyttää ja ehostaa niitä parhaimpia puoliaan, kyllä se siitä. Ei kukaan aivan täydellinen ole. Joku voi kestää niitä huonoja puolia, jos hyvät painaa enemmän.

      Tsemppiä!

      • Anonyymi

        Tulitko katumapäälle😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulitko katumapäälle😆

        Kirjoitin hänestä asioita, joita olen huomannut. Miksi sitä katuisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin hänestä asioita, joita olen huomannut. Miksi sitä katuisin?

        Eli läski ja outo. 🤣 Tosi imartelevaa haloo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli läski ja outo. 🤣 Tosi imartelevaa haloo!

        Ei muutama liikakilo tee läskiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muutama liikakilo tee läskiksi.

        Ahaa. Joo. No mutta nehän karisee, jos vaikka liikutte yhdessä. ☺😌


      • Anonyymi

        Melkoista vittuilua😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin hänestä asioita, joita olen huomannut. Miksi sitä katuisin?

        Miksi ihmeessä kirjoitat ne tänne? Oletko noin epätoivoinen, että haluat vain tuntematta toista sen paremmin haukkua ulkonäköä ja tapaa olla?


    • Anonyymi

      Tapa reagoida mihin? Ainoa syy miksi mitään ei tule, tai asiat/reagoinnit vaikuttaa oudoilta on että mies kirjoittaa täällä.

    • Anonyymi

      Mitä helvettiä sä sitten täällä teet kaipaamassa sitä naista ja selittämässä sitä sun tätä, jos et kerta ole jo ihastunut. Tosin siinä tapauksessa että et olisi siihen naiseen ihastunut, sä et muistais koko naista olevan olemassa. Saati että pohtisit hänen luonnetta, kiloja, tai tapaa reagoida. Toi ei todellakaan kuulosta ei-ihastuneen käytökseltä. Sä olet jo ihastunut, älä yritä väittää muuta.

      Okei, ite en oo mitään priimaa, tai missin mitoissa, ja ulosanti on tietystä nimeltä mainitsemasta syystä johtuen välillä enemmän tai vähemmän sekundaa. Kenellä tahansa olisi, jos kokisi samaa. Mutta sen voin sanoa, että jos sut ja mut pistettäisiin samalle lähtöviivalle ja mitattaisiin sitkeyttä ja periksiantamattomuutta heittäen kaikki vastoinkäymiset peliin mitä vaan voi keksiä, niin minä en ole se joka ensimmäisenä luovuttaa. Saatan pitää pienen breikin, mutta en jätä asiaa kesken ja lähde himaan mököttämään.

      Jos mä en kelpaa kaivatulleni sellaisena kuin olen, niin hyvien kuin huonojen puolien kanssa, ja jotka samaan pakettiin kuuluu rankan, vastoinkäymisten ja niistä selviytymisen antaman elämänkokemuksen kanssa, niin sen on silloin voi voi ja terve menoa fantasialandiin etsimään mieleistänsä "kyllä herra, kyllä herra" -tyhjä päätä, jolle tärkeintä on kärsi ja sen esittely. Ei ole multa pois.

      • Anonyymi

        Niin, no onhan tuossa kirjoituksessa ripaus kiinnostusta, jo sen lukee oikein. Mutta sitten tietyt asiat mietityttää ja pistää epäilemään. Niitä tässä pohdin ja ihmettelen ääneen.

        Parisuhdeasioissa pienet asiat saattavat johtaa suuriin vahinkoihin, jos pahasti sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, no onhan tuossa kirjoituksessa ripaus kiinnostusta, jo sen lukee oikein. Mutta sitten tietyt asiat mietityttää ja pistää epäilemään. Niitä tässä pohdin ja ihmettelen ääneen.

        Parisuhdeasioissa pienet asiat saattavat johtaa suuriin vahinkoihin, jos pahasti sattuu.

        No mitä tarkoitat reaktiolla? Mihin hän on reagoinut ja miten? Vai oletko vain kuvitellut? Olisi kiva tietää enemmän, niin osaa auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä tarkoitat reaktiolla? Mihin hän on reagoinut ja miten? Vai oletko vain kuvitellut? Olisi kiva tietää enemmän, niin osaa auttaa.

        Jospa muija on vähän autisti tai skitso, niin voi reagointi poiketa normaalista silloin aika rankasti ja heijaste olla sen mukainen että jätkällä marmorikuulat jää säriseen ja kylmä hyytään rintaa....

        Ihan sama millainen ihminen on, mut jos mies on muka ihastunut ja silti sanoo tylysti, että pari kiloa pois ja kylläpä oot vähän outo en tiedä kestänkö sua eikä muutaxsabottavaa toisesta ole, niin kyllä nostaisin ite suosiolla kytkintä ja sanoisin hyvästiksi: ja tää on lauantai-illan kunniaksi osoitettu ap.lle:

        "Painu sä nobody äitis v ttuun kyteen mun varjosta."

        Ihan vaan omaksi ilokseni ja koska pystyn.

        Ihmiset on erilaisia ja jos heti alussa toisen erityisominaisuudet tuntuu noin pahalta, niin sitten joku tavallisempi friidu varmaan on parempi tälle.

        Hauskaa lauantaita ja hei...EI liian tosissaan😉👌

        #QueenOfAllWords


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa muija on vähän autisti tai skitso, niin voi reagointi poiketa normaalista silloin aika rankasti ja heijaste olla sen mukainen että jätkällä marmorikuulat jää säriseen ja kylmä hyytään rintaa....

        Ihan sama millainen ihminen on, mut jos mies on muka ihastunut ja silti sanoo tylysti, että pari kiloa pois ja kylläpä oot vähän outo en tiedä kestänkö sua eikä muutaxsabottavaa toisesta ole, niin kyllä nostaisin ite suosiolla kytkintä ja sanoisin hyvästiksi: ja tää on lauantai-illan kunniaksi osoitettu ap.lle:

        "Painu sä nobody äitis v ttuun kyteen mun varjosta."

        Ihan vaan omaksi ilokseni ja koska pystyn.

        Ihmiset on erilaisia ja jos heti alussa toisen erityisominaisuudet tuntuu noin pahalta, niin sitten joku tavallisempi friidu varmaan on parempi tälle.

        Hauskaa lauantaita ja hei...EI liian tosissaan😉👌

        #QueenOfAllWords

        Ei kiva kommentti, oli se keneltä tahansa kenelle tahansa.

        Ei ihmisille puhuta noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiva kommentti, oli se keneltä tahansa kenelle tahansa.

        Ei ihmisille puhuta noin.

        Se onkin nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin nainen.

        Onko naiset yleensä tuollaisia vai sallitaanko heidän käyttäytyä miten vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko naiset yleensä tuollaisia vai sallitaanko heidän käyttäytyä miten vain?

        Ei todellakaan. Olen nainen itsekin, mutta hän on julma ja ilkeä. Haluaa satuttaa kaikkia. Täällä voi tehdä sen Anonyymisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan. Olen nainen itsekin, mutta hän on julma ja ilkeä. Haluaa satuttaa kaikkia. Täällä voi tehdä sen Anonyymisti

        En nyt ihan kaikkia!

        Vedin jo äiteihin liittyvän osan loukkauksestani kunnioituksella pois, mutta viestini poistettiin😱😈

        Julma, ilkeä? Kyllä.

        Ominaisuuksia siinä missä ylimielisyys, petollisuus, epärehellisyys, kateellisuus, kierous, tökeryys, ahneus...näitähän riittää, vai mitä??

        Kyllä voi omia karvojani vilauttaa, no shame on me.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, no onhan tuossa kirjoituksessa ripaus kiinnostusta, jo sen lukee oikein. Mutta sitten tietyt asiat mietityttää ja pistää epäilemään. Niitä tässä pohdin ja ihmettelen ääneen.

        Parisuhdeasioissa pienet asiat saattavat johtaa suuriin vahinkoihin, jos pahasti sattuu.

        Unohda kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan. Olen nainen itsekin, mutta hän on julma ja ilkeä. Haluaa satuttaa kaikkia. Täällä voi tehdä sen Anonyymisti

        Et voi olla noin tyhmä ihminen aikuisten oikeasti, että muka uskot edes itse tuohon tarinaasi.


    • Anonyymi

      Taisin osua arkaan paikkaan, kun tällaista törkyä tulee ketjussa. Kertoo vielä enemmän ihmisestä, joka turvautuu törkeyksiin vastauksena asialliseen kirjoitukseen.

      Piiitkä miinus.

      • Anonyymi

        Haha. Jakele sä miinuksiasi, kun et totuutta kestä!


      • Anonyymi

        Etkö tosiaan osaa kertoa suoraan tai olla irl suora ihminen?
        Tuollaiset vihjailut ovat totaalisen ikäviä, varmaan itsekin sen tajuat.
        Jos joku sinulle vastaavaa kirjoittaisi, miten itse reagoisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tosiaan osaa kertoa suoraan tai olla irl suora ihminen?
        Tuollaiset vihjailut ovat totaalisen ikäviä, varmaan itsekin sen tajuat.
        Jos joku sinulle vastaavaa kirjoittaisi, miten itse reagoisit?

        Jos olisi rakastamaltani ihmiseltä, niin ikävältä tuntuisi tietysti. Mutta toisaalta olisin otettu. Onhan hän kiinnostunut kuitenkin. Se tuntuisi hyvältä.

        Ei ne suorat sanomiset ole aina optio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi rakastamaltani ihmiseltä, niin ikävältä tuntuisi tietysti. Mutta toisaalta olisin otettu. Onhan hän kiinnostunut kuitenkin. Se tuntuisi hyvältä.

        Ei ne suorat sanomiset ole aina optio.

        Ei minulle. Minun pitäisi nyt lihoa se muutama kilo eikä laihtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi rakastamaltani ihmiseltä, niin ikävältä tuntuisi tietysti. Mutta toisaalta olisin otettu. Onhan hän kiinnostunut kuitenkin. Se tuntuisi hyvältä.

        Ei ne suorat sanomiset ole aina optio.

        Olisi kyllä järkevää keskustella oikeassa elämässä eikä kelle tahansa täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi rakastamaltani ihmiseltä, niin ikävältä tuntuisi tietysti. Mutta toisaalta olisin otettu. Onhan hän kiinnostunut kuitenkin. Se tuntuisi hyvältä.

        Ei ne suorat sanomiset ole aina optio.

        Miksi ei olisi?
        Kaikki vain olettavat asioita eivätkä kykene kommunikoimaan elävässä elämässä.
        Petytään johonkin olettamukseen toisesta.
        Minusta kasvotusten puhuminen on se joka on aitoa ja rehellistä, sitä ei mikään some korvaa.
        Eläkää ihmiset livessä, älkää täällä ja tätä harhojen maailmaa!


      • Anonyymi

        Älä oo noin v.un pliisu!

        Törkeydet on ihania ja varmaan tykkäisit kyllä munkin ajoittain hävyttömästä habituksestani, sanotaanko nyt muilla elämänaloilla, hehheh.

        Sulle puhuisin ja kirjoitan nyt aivan erityisen törkeästi tänään, oot sen ansainnut ja kerjännyt verta nenästäsi ja koska oot tuollainen, niin et saa ihania ja huumaavia lauseitani, kuumia tunnustuksia ja hyväileviä rakkauden sanojani, et lähellekkään, putkimieli nössö-isukki.


        😂😂😂🌚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei olisi?
        Kaikki vain olettavat asioita eivätkä kykene kommunikoimaan elävässä elämässä.
        Petytään johonkin olettamukseen toisesta.
        Minusta kasvotusten puhuminen on se joka on aitoa ja rehellistä, sitä ei mikään some korvaa.
        Eläkää ihmiset livessä, älkää täällä ja tätä harhojen maailmaa!

        Olen ihan täysin samaa mieltä. Helvetti soikoon. Asiat halki ja kissa pöydälle!


      • Anonyymi

        Ai arka paikka naiselle pari liikakiloa ja lievät kommunikaatiovaikeudet teidän välillä? Jotenkin sai sen kuvan, että ne on sulle arka paikka?

        Ens viikolla hymyilet ja koitat uudestaan saada yhteyttä syntymään. Ei se itellään synny.

        Sitten pyydät treffeille ja tutustut rauhassa pari kuukautta, ennenkun koitat mielessäsi päättää, onko teidät EHKÄ luotu toisillenne tai muodostat mitään syväanalyyttisiä päätelmiä hänen mielenlaadustaan.

        Äläkä anna sotunumeroa, rinnakkaista visakorttia eikä sun kotiavaimia ennenkun sormus on sormessa, niin ei tarvi pelätä. Äläkä pyydä muuttaan yhteen kahden viikon seurustelun jälkeen vaikka munasi olisikin sitä mieltä.

        Jos koitat saada järkeä mukaan, kun olet tosi ihastunut, niin luo jotkut selkeät rajat ja pidä ne. Silloin jos homma menee perseeleen, voit syyttää vain ja ainoastaan sitä ihmistä, joka on ne turvarajat rikkonut, eli itseäsi.

        Nih.

        t.sun pahin painajaisnainen


      • Anonyymi

        Kenet sä näet vastaamatta tässä ketjussa? Oletko idiootti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai arka paikka naiselle pari liikakiloa ja lievät kommunikaatiovaikeudet teidän välillä? Jotenkin sai sen kuvan, että ne on sulle arka paikka?

        Ens viikolla hymyilet ja koitat uudestaan saada yhteyttä syntymään. Ei se itellään synny.

        Sitten pyydät treffeille ja tutustut rauhassa pari kuukautta, ennenkun koitat mielessäsi päättää, onko teidät EHKÄ luotu toisillenne tai muodostat mitään syväanalyyttisiä päätelmiä hänen mielenlaadustaan.

        Äläkä anna sotunumeroa, rinnakkaista visakorttia eikä sun kotiavaimia ennenkun sormus on sormessa, niin ei tarvi pelätä. Äläkä pyydä muuttaan yhteen kahden viikon seurustelun jälkeen vaikka munasi olisikin sitä mieltä.

        Jos koitat saada järkeä mukaan, kun olet tosi ihastunut, niin luo jotkut selkeät rajat ja pidä ne. Silloin jos homma menee perseeleen, voit syyttää vain ja ainoastaan sitä ihmistä, joka on ne turvarajat rikkonut, eli itseäsi.

        Nih.

        t.sun pahin painajaisnainen

        Sä et ole mikään nainen. Sairasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai arka paikka naiselle pari liikakiloa ja lievät kommunikaatiovaikeudet teidän välillä? Jotenkin sai sen kuvan, että ne on sulle arka paikka?

        Ens viikolla hymyilet ja koitat uudestaan saada yhteyttä syntymään. Ei se itellään synny.

        Sitten pyydät treffeille ja tutustut rauhassa pari kuukautta, ennenkun koitat mielessäsi päättää, onko teidät EHKÄ luotu toisillenne tai muodostat mitään syväanalyyttisiä päätelmiä hänen mielenlaadustaan.

        Äläkä anna sotunumeroa, rinnakkaista visakorttia eikä sun kotiavaimia ennenkun sormus on sormessa, niin ei tarvi pelätä. Äläkä pyydä muuttaan yhteen kahden viikon seurustelun jälkeen vaikka munasi olisikin sitä mieltä.

        Jos koitat saada järkeä mukaan, kun olet tosi ihastunut, niin luo jotkut selkeät rajat ja pidä ne. Silloin jos homma menee perseeleen, voit syyttää vain ja ainoastaan sitä ihmistä, joka on ne turvarajat rikkonut, eli itseäsi.

        Nih.

        t.sun pahin painajaisnainen

        Niin ja vielä lisäys, että jos oot sitä tyyppiä, joka lähettää naisen kauppaan, niin pidä AINA käteistä rahaa mukana, ettei tarvi antaa korttia ja tunnuslukua naiselle jota ei tunne tarpeeksi hyvin.

        Ja kun sekstaatte, niin käytä omia kortsuja ja seksin jälkeen olet kohtelias ja AINA toimitat vessanpöntöstä alas elaripullasi tekeleet kortsun mukana, niin voit aloittaa suhteen kun suhteen melko rauhallisin mielin.

        Tää on nykyaikaa, ainoastaan todella lapsellinen ihminen olettaa, että luottamukselliset asiat kuuluu olla heti suhteen alussa kuten rahan lainaaminen, lainojen takaukset, suojaamaton seksi, yksityissuoja, sun muut jutut jotka voi tosiaan vetää elämän sekasin jossei ymmärrä pitää huolta asioistaan.

        Tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et ole mikään nainen. Sairasta

        Siis et sä tajua? Ei nyt ole kyse mun naiseudesta, vaan älystä.

        Kundin tarvii kerätä itsetuntoa itsehillinnällä, eli asettaa omalle käytökselle rajat ja pitää ne. Silloin syntyy luottamusta itseen, eli itseluottamusta, mikä taas vaikuttaa koko itsetuntoon. Kun tietää voivansa luottaa itseensä, on vakaalla pohjalla ja tuntee vakautta. Ajan mittään itsetunto juurtuu hyvin maanläheiseksi ja tukevaksi, kun paksun puun juuret. Nuoret puutkin ensin tuetaan, että juurtuminen kasvaa kunnolla kiinni ennen vapaata kasvualustaa😉

        Syy esim narsismiin on huono itsetunto. Ehkä ei ole saanut tervettä tukea tai jotain todella ikävää on sattunut ja itsetunto on saanut kunnon kolauksen ja täytyy juurruttaa uudestaan. Täytyy vaan itse pystyä.

        Jos spekuloin vähän, niin tuo vähän ylimielinen arvostelu voisi olla vain keino koittaa hallita omia tunteita ja ottaa etäisyyttä niiden aiheuttajaan.

        Jos kundilla menee kontrolli täysin kun rakastuu tai ihastuu voimakkaasti, siitä on voinut jo tulla harmia ja nyt kundi koittaa etäältä tutustua, ilmeisesti aika huonolla menestyksellä. Itsetuntokaan ei tykkää hyvää tälläisesta, siinä voi tuntea itsensä luuseriksi, kun ei hoida hommaa kotiin. Mikään ei toimi oikein, vaikka tunteita piisaa.

        Itsetunto ei kasva siitä, että vertailee itseään muihin ja arvostelee muita. Se kasvaa konkreettisista kokemuksista hallita itseään ja tilanteita. Kun tämän tajuaa, niin itsetuntoa ja-luottamusta on naurettavan helppo rakentaa.

        Rajojen asettaminen ja niiden pitäminen on oikein hyvä harjoitus siihen. Ja keskitytään niiden rajojen pitämiseen, mitkä esim hillittömän ihastumisen kautta saattaa tuoda eteen vakavia ongelmia. Rahankäytön hillitseminen, seksuaalikäyttäytymisen hillitseminen, lupauksien antamisen hillitseminen, spontaaniuden hillitseminen. Ja huom siis terve kontrolli ei tarkoita näiden asioiden tukahduttamista!

        Ei oo tervettä muuttaa parisuhteessa asumaan kahden viikon tutustumisen jälkeen.

        Sitten kun onnistuu eikä mokaa hillittömällä käytöksellä, niin itsetunto kehittyy ja luottamus kasvaa itseen. Kykyvtehdä pitkäjänteisiä päätöksiä ja suunnitelmia kasvaa, koska elämä ei pyöri enään hillittömän spontaanisti kaltevalla pohjalla.

        Muuten voi jopa tuntua, että luottamus kaikkineen on täysin toisen ihmisen toiminnan varassa, mikä kohdistuu itseen. Silloin on oma elämänhallinta aika minimaalisella tasolla ja erittäin epävarma olo.

        Sitten koitetaan kerätä voimia kritisoimalla toista alistavasti ja vähätellen. Mutta se ei ole oman elämän hallintaa, vaan yritys hallita toisen elämää kun ei omaansa pysty.

        Eli rajoja ja mikropäätöksiä miten haluaa suhteen edistyvän. Kirjoittaa vaikka paperille, mitkä asiat tuntuu herättävän epävakautta ja mitkä rajat niiden hallitsemiseen oman elämän suhteen auttaa ja mitkä on hetkellisiä mikrotavoitteita parisuhteen rakentamisessa terveelle pohjalle.

        Loogista.


      • Anonyymi

        Olet tyhmä kuin saapas ap. Piiiitkä miiiinus.
        Et ole asiallinen vaan vastemielinen. Ymmärrätkö eron?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et ole mikään nainen. Sairasta

        Saa olla kyllä aika uuvatti, jos ei tuota muka mieheksi ymmärrä. Oikeassa olet.


    • Anonyymi

      Et tule saamaan naista. Se on fakta.

    • Anonyymi

      Olen traumatisoitunut&uupunut ja saatan käyttäytyä siitä syystä, tällä hetkellä oudosti. Millaisesta reagoinnista puhut?

      • Anonyymi

        Ja vasta myöhemmin tajusin mitä tää koskee. Joo, en aio anonyyminä varoa sanomisiani sen varalta että joku sairas ihminen sattuisi käsittämään väärin ja vainoaisi laittomasti minua arvioiden. Ei voi kun nauraa.


    • Anonyymi

      Sittenhän sä siirryt seuraavaan

      • Anonyymi

        Ei niitä kasva kuin sieniä sateella. En ota ketä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä kasva kuin sieniä sateella. En ota ketä vain.

        Ei kasva kun sieniä sateella. Niin no ota silti se seuraava kun noin mietityttää jo tässä vaiheessa.
        Sä olet ihankuin yks tuntemani mies...


    • Anonyymi

      Niin Ei kasva ei

    • Anonyymi

      Miten olis AP, jos ensin tutustut häneen ja annat hänen itse kertoa millainen on, mitä on elämässään kokenut ja mitä hän sanoillaan tarkoittaa?

      Kuuntele enemmän, arvaa vähemmän! Ehkä näin toimii paremmin ja kuvasi on objektiivisempi kuin pelkkä tulkinta.

      • Anonyymi

        On tullut jo tutustuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tullut jo tutustuttua.

        Kuinka paljon hän on elämästään kertonut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon hän on elämästään kertonut?

        Kaikenlaista. Puheet on puheita, teot tekoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tullut jo tutustuttua.

        Onki hän myös kertonut miksi käyttäytyy niin kuin käyttäytyy asiassa, joka sinua tuntuu vaivaavan?


    • Anonyymi

      Outo aloitus. Pulleat naiset ovat niitä ihanimpia. 😛😛😛

      • Anonyymi

        Makuasia, joten en kiistä.


    • Anonyymi

      Ihastuit jo ja nyt mietit miksi

      • Anonyymi

        Miksi muuten puida asiaa täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muuten puida asiaa täällä.

        Se on kyllä tosiaan hyvä kysymys. Kaikkeen ei vain ole järkevää vastausta.


      • Anonyymi

        Ihastumisesta on, jos siihen päästään, vielä matkaa suureen rakkauteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä tosiaan hyvä kysymys. Kaikkeen ei vain ole järkevää vastausta.

        Oivoi. Ota nyt se puhelin käteen ja yhteys siihen toiseen. 💏


    • Anonyymi

      Tää vois olla mulle. Mitenhän mä oon oikein reagoinut ja mihin 🧐 Kuinka paljon tunnet hänet naisen kelle kirjoitat? Tiedätkö ihan kaiken? Mulla on muutama liikakilo ja oon joskus vähän hassu. Tosin olin joskus hoikka. Nyt oon laihduttanut 10kg, kun tuli lihottua enemmänkin. Matka jatkuu edelleen.
      Mulla on erikoinen huumori ja jotkut reaktiot kumpuaa varmaan epävarmuudesta. Mitenkään negatiivisesti tai aggressiivisesti en oo erään miehen juttuihin reagoinu kyllä. Ehkä hän on voinut käsittää väärin jotain. Todellakaan me ei tunneta hirveän hyvin, mutta pikkuhiljaa enemmän.
      Oon itsevarma ja uskon unelmiini, mutta eräs mies saa minut hieman sekaisin.

      • Anonyymi

        Luonnehdinta ei oikein vastaa kuvaa hänestä. Kiitos muuten asiallisesta kirjoituksesta! Näitä on ilo lukea, ja joku tärkeä voi tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnehdinta ei oikein vastaa kuvaa hänestä. Kiitos muuten asiallisesta kirjoituksesta! Näitä on ilo lukea, ja joku tärkeä voi tunnistaa.

        Asiallisia juttuja ei ole paljoa täällä. 😌


    • Anonyymi

      Millainen tapa reagoida?

    • Anonyymi

      Tämä on sulle aloittaja. Unohda minut. Et ole lähellekään sellainen kuin luulin. Painu Vattuun kiitos.

      • Anonyymi

        Kommentistasi päätellen et ole hän, mutta jos olisitkin, niin et kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentistasi päätellen et ole hän, mutta jos olisitkin, niin et kiinnosta.

        Nyt oli ympäripyöreää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentistasi päätellen et ole hän, mutta jos olisitkin, niin et kiinnosta.

        Jospa se käyttäytyi taas oudosti ja yllätti sut. Senkin m t u k k o.


    • Anonyymi

      Jos ulkoisia avuja ei oteta lukuun, niin arvostan naisessa sydämellisyyttä ja kaikkien ihmisten arvostamista. Jos näitä ei löydy, se on hyvästi. Itserakkaat öykkärit ovat niitä vastenmielisimpiä ihmisiä.

      • Anonyymi

        Näin se vain on. Itserakkaan ihmisen seurassa on paha olla, koska koskaan ei voi tietään kuinka halveksivasti hän sinusta tai sinulle tärkeistä ihmisistä ajattelee. Voit koska tahansa saada puukkoa selkään.

        Pelkkä ajatus oksettaa.


      • Anonyymi

        Mistä helvetistä sä vedät näitä päätelmiä, ja miksi julistat niitä täällä? Säälittävää


      • Anonyymi

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä helvetistä sä vedät näitä päätelmiä, ja miksi julistat niitä täällä? Säälittävää

        En ole päättelemässä kenestäkään mitään, vaan kertomassa mikä on vastenmielistä kenessä tahansa ihmisessä näin yleisellä tasolla. Kannattaa lukea huolella ennen kuin kommentoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole päättelemässä kenestäkään mitään, vaan kertomassa mikä on vastenmielistä kenessä tahansa ihmisessä näin yleisellä tasolla. Kannattaa lukea huolella ennen kuin kommentoi.

        Ei kiinnosta. Miksi koet muuten tarvetta kuuluttaa asiaa täällä?


    • Anonyymi

      Nainen on tehnyt olotilasi levottomaksi,ehkäpä sivaltamalla omaa luonnettasi takaisin itseesi.
      Tunnut arpovan omat mieltymykset egosi mukaan, pinnallisesti, epäinhimillisesti,osin tunteettomasti. Tuntematta toista pintaa syvemmältä, en tukeutuisi monenkaan asian reagoimiseen pinnallisen tunteen pohjalta.
      On osattava tunnustella ja valita outo, kuin tuiki mitään sanomattomia tunteita herättävä ihastus.

      • Anonyymi

        Nyt oli vaikeaselkoinen viesti. Voisitko sanoa tuon selkokielellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli vaikeaselkoinen viesti. Voisitko sanoa tuon selkokielellä?

        Koen aloittajan olevan lievästi narsistisuuteen taipuvainen. Sen pohjalta viestini muodostui.


      • Anonyymi

        Hyvä analyysi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä analyysi.

        Aina voi analysoida. Ihan vapaasti. Monesti analyysit kertovat analysoijasta enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi analysoida. Ihan vapaasti. Monesti analyysit kertovat analysoijasta enemmän.

        Reaktiot kertoo reakoijasta.


    • Anonyymi

      Avaisitkohan nyt vähän? En oikein ymmärrä mitä tarkoitat.

      M- nainen

      • Anonyymi

        M- nainen ei käytä avaisitko vähän sanaa.
        Isoiita käyttää.


    • Anonyymi

      No heitä hora voltti.

      • Anonyymi

        Ottaako koville?


      • Anonyymi

        Miksi oletat, että mikään varsinkaan negatiivinen olisi juuri sinulle kaikessa tärkeydessäsi osoitettu, onko tullut käyttäydyttyä sen mukaan, että sinulla on syytä olettaa jonkun toisen naisen kirjoittavan sinulle törkeyksiä netissä? Fiksummat ehkä vaan odottaa, että hömelö puhuu itse itsensä pussiin


    • Anonyymi

      eikös ne sano,että naisia ei tarvi ymmärtää vaan niitä pitää rakastaa :) mutta jos et tunne naista tarpeeks hyvin,pitäs tutustua ja nähdä pidemmällä aikavälillä,ennenkun voi sanoa jotain toisesta.....

      • Anonyymi

        Totta tuokin. Oikeastaan hyvin sanottu, kiitos siitä!


    • Anonyymi

      mikä erikoinen luonne? miten reagoi?

    • Anonyymi

      Olet nähnyt ne kilot ettei ollut vaan vaatekertymää?

      • Anonyymi

        En ole punninnut enkä puristellut kriittisiä kohtia, enkä nähnyt häntä ilman vaatteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole punninnut enkä puristellut kriittisiä kohtia, enkä nähnyt häntä ilman vaatteita.

        Nähnyt sentään.


    • Anonyymi

      Kylläpäs nyt tuntuu, että on sohaistu ampiaisen pesää oikein kunnolla. Melkoinen joukkosurina piikit ojossa.

      Onko johtopäätös se, että naiset eivät kestä kritiikkiä?

      • Anonyymi

        Siltä kieltämättä näyttää.


      • Anonyymi

        Naiset kestää kritiikkiä paremmin kuin miehet.
        En vain ymmärrä miksi miehet ovat niin herkkiä ja pinnallisia kritisoimaan.
        Peruja joltain luolamies ajalta 😆😆😇


      • Anonyymi

        Johtopäätös on se, että sinä ap oot idiöötti.


      • Anonyymi

        Ongelma on tämä tilanne, jota et tunnu ymmärtävän tai jossa et kykene toimimaan vastuullisesti, järjenmukaisesti.


    • Anonyymi

      Minusta olisi hyvin miehekäs teko jos sinä aapee voisit tämän kertoa kohteellesi suoraan. Mutta, sitähän sinä et tee. Koska kaltaisesi suoraselkäiset miehet tykkäävät anonyymisti puida naisten huonoja puolia omista lähtökohdistaan katsoen, hyvin avoimesti. Mikä sinusta tekeekin jumalan lahjan meille naisille.

    • Anonyymi

      Ulkoisesti ei pahemmin moitittavaa? Mistä helevetistä sait päähäsi että tuo nainen kaipaa sinua ja vieläpä täällä. Epäilen. Jätähän nainen rauhaan jo. Etsi uusi "ihailija" jostain.

    • Anonyymi

      Johtuisikohan se siitä, että täällä on kymmeniä ellei satoja naisia reagoimassa juttuihisi. Kannattaa hahmottaa missä kulkee todellisuuden ja harhan välinen raja ja jospa ne outoudet vähän helpottaa. En ole enää kiinnostunut sinusta. Juttusi meni jo yli multa.

    • Anonyymi

      Minä katson aina naisen naaman jälkeen pikakelauksella kropan. Perce on tärkein.

    • Anonyymi

      En ole enää ihastunut sinuun, joten älä turhaan kiusaa itseäsi läskeilläni ja oudolla käytökselläni. Se oli ihastusta, joka meni jo ohi. Sitä ei enää ole. Sulla ei ole enää valtaa arvostella mua, koska et ole enää minulle mitään.

    • Anonyymi

      Sulla on ap tapana käydä täällä kännissä pätemässä. Näitä samanlaisia tulee aina viikonloppuisin ja yöllä. Selvitä alkoholiongelmasi muualla.

    • Anonyymi

      Jätä rauhaan jo. Olet niin naisellinen että ei kiitos.

    • Anonyymi

      Etköhän sä siihen just kiinnittäny huomion, ja kaikki ei ole kyllä sitä miltä näyttää. Joten voit joutua itsellesi rakentamaan ansaan kuvitellessasi jotain mitä ei edes ole.

    • Anonyymi

      Ei ole silmänilo jos nainen näyttää kiinalaiselta kuulantyöntäjältä. Onneksi sellaiset on pääasiassa lesboja rekalla tai ilman.

      Mutta läskeys on kauheaa. En pidä en alkuunkaan ja siihen päälke lyhyt kuontalo. Hyi!!!

    • Anonyymi

      Niin olet oikeassa siinä, että minuun voisi vaikka ihastua.
      Ongelma onkin vain siinä, että et voi ihastua koska et tunne minua olenkaan.
      Ja mitä tuohon luonteeseeni tulee, minussa on useita hyviä puolia.
      Mainittakoon hyvät hermot ja terveet ajatukset muista ihmisistä, vaikka monet eivät sitä ansaitsikaan. Voit kuitenkin unohtaa minut hyvillä mielin, sillä en ole täällä palstalla usein muutenkaan lukemassa tai kirjoittelemassa.
      Palstalla ei mitään oikeaa ihmissuhdetta synny enkä usko, että palstasuhde voisi edes koskaan syventyä miksikään tärkeäksi. Ulkonäköäni sinun ei kannata lähteä arvostelemaan julkisesti, asia joka ei kuulu sinulle millään tavoin.

    • Anonyymi

      Luulen, että naisia tässä ketjussa ei häiritse niinkään tuo kritisoiminen, vaan läpinäkyväksi verhoiltu narsismi ja itsensä jalustalle nostaminen. Ei sinua aloittaja kukaan halua, ei ainakaan ennen kuin olet omat epävarmuutesi hoidattanut, se että yrität muita ihmisiä polkea alas, ei saa henkistä valuuttaasi kasvamaan ja epävarmuuksia katoamaan.

      Sorry darling. :)

    • Anonyymi

      Kullanmussukat ovat yöllä purkaneet pahaa mieltään, sillä välin kun olen nukkunut. Voi syntyä hyvä prosessi, kun miettii asioita uusiksi, ei se huono juttu ole. Yöllä on turvallista jutella, kun saa puhua itsekseen eikä kukaan vastaa. Ja kun ei saa nukuttua. Nukkuu sitten päivällä.

      • Anonyymi

        Älä valehtele siellä. T: Ylläpito


      • Anonyymi

        Niimpä, ei yhteisen, avoimen keskustelun luomia näköaloja mikään voita! Toivottavasti heräsi sinulla ideoita ja ajatuksia❤

        Tässäpä sinulle tehtävä, jolla voisit vähän viilata asennoitumistasi potentiaaliseen kumppaniin. Kyseessä on mikropäätös.

        Yhden päivän aikana, ajattele kiinnostuksesi kohdetta kolme kertaa posotiivisesti, aamulla, päivällä ja illalla ennen nukkumaan menoa.

        Jokaisella kerralla ajattele hänestä kolmea piirrettä, joka sinuun vetoavat: yhtä fyysistä, yhtä luonteellista ja yhtä tunnepiirrettä.

        Illalla, kun olet kolmannen kerran keskittynyt näihin piirteisiin, niin tunnustele itsessäsi rehellisesti, mitä tunteita ne sinussa herättävät.

        Voit toistaa tehtävän ja jopa koittaa löytää uusia vastaavia piirteitä. Jos on vaikea löytää mitään hyviä piirteitä näitä kolmea enempää, voi olla ettet tunne häntä kovinkaan hyvin.

        Sen eteen, että tutustumista tapahtuu, voit tehdä uuden mikropäätöksen, esim päätät, että seuraavaksi kun näette, niin vaikka hymyilet ja katsot silmiin, tai vaikka tervehdit ystävällisesti.

        Et saa hyvää, ellet itse sitä rakenna. Niin se on.

        Hyvää jatkoa ja anteeksi, olin eilen todella huonolla tuulella ja purin sitä kiroiluun. Oli henkistä stressiä ja taloudellista huolta. Ei kuitenkaan mitään, mistä en selviäisi😊🌸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä, ei yhteisen, avoimen keskustelun luomia näköaloja mikään voita! Toivottavasti heräsi sinulla ideoita ja ajatuksia❤

        Tässäpä sinulle tehtävä, jolla voisit vähän viilata asennoitumistasi potentiaaliseen kumppaniin. Kyseessä on mikropäätös.

        Yhden päivän aikana, ajattele kiinnostuksesi kohdetta kolme kertaa posotiivisesti, aamulla, päivällä ja illalla ennen nukkumaan menoa.

        Jokaisella kerralla ajattele hänestä kolmea piirrettä, joka sinuun vetoavat: yhtä fyysistä, yhtä luonteellista ja yhtä tunnepiirrettä.

        Illalla, kun olet kolmannen kerran keskittynyt näihin piirteisiin, niin tunnustele itsessäsi rehellisesti, mitä tunteita ne sinussa herättävät.

        Voit toistaa tehtävän ja jopa koittaa löytää uusia vastaavia piirteitä. Jos on vaikea löytää mitään hyviä piirteitä näitä kolmea enempää, voi olla ettet tunne häntä kovinkaan hyvin.

        Sen eteen, että tutustumista tapahtuu, voit tehdä uuden mikropäätöksen, esim päätät, että seuraavaksi kun näette, niin vaikka hymyilet ja katsot silmiin, tai vaikka tervehdit ystävällisesti.

        Et saa hyvää, ellet itse sitä rakenna. Niin se on.

        Hyvää jatkoa ja anteeksi, olin eilen todella huonolla tuulella ja purin sitä kiroiluun. Oli henkistä stressiä ja taloudellista huolta. Ei kuitenkaan mitään, mistä en selviäisi😊🌸

        Juu, saat anteeksi. Kyllä minultakin tulee joskus pahoja sanoja.

        Ihan hyviä neuvoja, jos aikoo naisen kanssa suhteeseen tosissaan. Jaksamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, saat anteeksi. Kyllä minultakin tulee joskus pahoja sanoja.

        Ihan hyviä neuvoja, jos aikoo naisen kanssa suhteeseen tosissaan. Jaksamista.

        Kiva, kiitos!

        Ja nyt muista luoda se järjen raja, kun lähdet tutustumaan potentiaaliseen kumppaniin. Teet päätöksen, ettet suhtaudu suhteeseen liian vakavasti, ennen kun realistisesti tunnet niin.

        Arvuuttelemalla ei voi päätää, onko toinen sopiva puoliso koko loppuelämäksi tiedät vain, onko hän ehkä jotenkin kiinnostava ja seksuaalisesti vetoava. Joskus nämäkin tunteet ilmaantuvat vasta syvällisemmässä tutustumisessa, kun löytyy yhteisiä kiinnostuksenkohteita.

        Voit toki tehdä oman päätöksen, että tutustut naisiin yleensä joko seurustelumielessä tai mikä tahansa käy, miten itse päätät. Tämä pitää tietenkin kertoa suhteen toiselle osapuolelle heti. Voit myös pitää rajoistasi kiinni sanomalla suoraan, että haluat ensin tutustua ja viettää aikaa yhdessä, ennenkun voit olla varma onko suhteella tulevaisuutta. Päätätte yhdessä, kuuluuko intiimi kanssakäyminen tutustumiseen heti vaiko myöhemmin.

        Alun liima on kevyt ihastus toiseen ja halu viettää aikaa hänen kanssaan. Suhde syvenee ja tulee intiimiksi. Syvetessä myös toisen huonot puolet lopulta paljastuvat. Silloin voi jo alustavasti tietää, onko parisuhteella vakavampaa tulevaisuutta. Suhteessa voi olla jopa rakkautta, mutta silti toinen tekee päätöksen, ettei halua jatkaa esim yhdessäasumiseen ja avioliittoon.

        Et ole huono ihminen jos haluat jotain muunlaista, kun mitä joku tietty parisuhde on. Perinteisessä ajattelussa parisuhteeseen lähtö tarkoittaa automaattisesti, että olette yhdessä IKUISESTI ja kaikki täytyy ratkoa rankoilla kompromisseilla tuli mikä tuli ja vaikka mitä tuli olisi jotain mitä ei itse todellakaan haluaisi elämäänsä, esim iso velka tai lapset. Tämä on tarpeetonta nykyaikana ja täysin epärealistista, etkä voi tietää omien tunteidesi todellista laatua, ennenkun olet pidemmän ajan myötä tutustunut kumppaniisi. Tälläinen ajattelumalli on vahingollinen ja luo tarpeettomia paineita suhteen alussa ja estää tutustumista. Voit jopa ajatella, ettet halua loukata jotain naista tekemällä aloitteen, ellet ole 100 % varma siitä, että haluat naimisiin hänen kanssaan! Kuten ymmärrät, niin ihan järjetöntä ja todella ahdistavaa.

        Parisuhde on aina yhteinen kasvuslusta, vaikka osapuolet olisivat 90-vuotiaita, siltä ei voi välttyä eikä suhde kestäisikään tutustumista pidemmälle.

        Kumppani eikä parisuhde ei ole mikään harmiton valmis talopaketti, joka tilataan itselle sopiva ja siinä sitten eletään. Elävä ihminen on sananmukaisesti elävä, hän muuttuu ja parisuhdekkin elää omaa elämäänsä niin kauan kun henki pihisee.

        Nämä asiat on pakko hyväksyä, jos haluaa rehellisen ja aidon suhteen. Monet kyllä yrittävät kiertää ja huiputtaa omaa etua etsien.

        Paljon sait niskaasi tässä ketjussa, mutta rehellisyyteesi kyllä uskon. Et varmastikkaan lähtisi ketään turhaa koittamaan sänkyysi kaataa. Iiiiiiiso plussa siitä😆💪.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, kiitos!

        Ja nyt muista luoda se järjen raja, kun lähdet tutustumaan potentiaaliseen kumppaniin. Teet päätöksen, ettet suhtaudu suhteeseen liian vakavasti, ennen kun realistisesti tunnet niin.

        Arvuuttelemalla ei voi päätää, onko toinen sopiva puoliso koko loppuelämäksi tiedät vain, onko hän ehkä jotenkin kiinnostava ja seksuaalisesti vetoava. Joskus nämäkin tunteet ilmaantuvat vasta syvällisemmässä tutustumisessa, kun löytyy yhteisiä kiinnostuksenkohteita.

        Voit toki tehdä oman päätöksen, että tutustut naisiin yleensä joko seurustelumielessä tai mikä tahansa käy, miten itse päätät. Tämä pitää tietenkin kertoa suhteen toiselle osapuolelle heti. Voit myös pitää rajoistasi kiinni sanomalla suoraan, että haluat ensin tutustua ja viettää aikaa yhdessä, ennenkun voit olla varma onko suhteella tulevaisuutta. Päätätte yhdessä, kuuluuko intiimi kanssakäyminen tutustumiseen heti vaiko myöhemmin.

        Alun liima on kevyt ihastus toiseen ja halu viettää aikaa hänen kanssaan. Suhde syvenee ja tulee intiimiksi. Syvetessä myös toisen huonot puolet lopulta paljastuvat. Silloin voi jo alustavasti tietää, onko parisuhteella vakavampaa tulevaisuutta. Suhteessa voi olla jopa rakkautta, mutta silti toinen tekee päätöksen, ettei halua jatkaa esim yhdessäasumiseen ja avioliittoon.

        Et ole huono ihminen jos haluat jotain muunlaista, kun mitä joku tietty parisuhde on. Perinteisessä ajattelussa parisuhteeseen lähtö tarkoittaa automaattisesti, että olette yhdessä IKUISESTI ja kaikki täytyy ratkoa rankoilla kompromisseilla tuli mikä tuli ja vaikka mitä tuli olisi jotain mitä ei itse todellakaan haluaisi elämäänsä, esim iso velka tai lapset. Tämä on tarpeetonta nykyaikana ja täysin epärealistista, etkä voi tietää omien tunteidesi todellista laatua, ennenkun olet pidemmän ajan myötä tutustunut kumppaniisi. Tälläinen ajattelumalli on vahingollinen ja luo tarpeettomia paineita suhteen alussa ja estää tutustumista. Voit jopa ajatella, ettet halua loukata jotain naista tekemällä aloitteen, ellet ole 100 % varma siitä, että haluat naimisiin hänen kanssaan! Kuten ymmärrät, niin ihan järjetöntä ja todella ahdistavaa.

        Parisuhde on aina yhteinen kasvuslusta, vaikka osapuolet olisivat 90-vuotiaita, siltä ei voi välttyä eikä suhde kestäisikään tutustumista pidemmälle.

        Kumppani eikä parisuhde ei ole mikään harmiton valmis talopaketti, joka tilataan itselle sopiva ja siinä sitten eletään. Elävä ihminen on sananmukaisesti elävä, hän muuttuu ja parisuhdekkin elää omaa elämäänsä niin kauan kun henki pihisee.

        Nämä asiat on pakko hyväksyä, jos haluaa rehellisen ja aidon suhteen. Monet kyllä yrittävät kiertää ja huiputtaa omaa etua etsien.

        Paljon sait niskaasi tässä ketjussa, mutta rehellisyyteesi kyllä uskon. Et varmastikkaan lähtisi ketään turhaa koittamaan sänkyysi kaataa. Iiiiiiiso plussa siitä😆💪.

        Sinussa on ainesta. Kiihdyt vain aika pikaiseen ja siitä seuraa vinoon johtavia päätelmiä. Joku voi tykätä tuostakin. Toki. Et tyhmä ole kuitenkaan, se kun näyttää olevan turhan yleistä varsinkin nuorten naisten keskuudessa. Jos tuohon vielä yhdistyy sellainen ylimielinen ja itseriittoinen asenne, niin ei sellaisia oikein voi lähellään sietää.

        Aika lailla noin, kuin kirjoitat. Aika vaikea tutustua, jos toinen vetää liinat kiinni pienistä asioista. Kaikkea sitä joutuu kestämään. Joo, kakkaa tuli nyt niskaan oikein kahmalokaupalla, mutta sitä tapahtuu myös irl, kun naiset eivät kestä kuulla totuuksia itsestään. Tavallaan siihen tottuu, mutta ei ole kiva olla kuin pahantekijä ihmisen silmissä, jota pitää muuten kiinnostavana. Mutta niin se vain on, etten periaatteistani luovu, enkä tietenkään kriteereistänikään. Ei siitä mitään tule jos joutuu elämään ihmisen rinnalla, joka tekee jatkuvasti ärsyttäviä juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinussa on ainesta. Kiihdyt vain aika pikaiseen ja siitä seuraa vinoon johtavia päätelmiä. Joku voi tykätä tuostakin. Toki. Et tyhmä ole kuitenkaan, se kun näyttää olevan turhan yleistä varsinkin nuorten naisten keskuudessa. Jos tuohon vielä yhdistyy sellainen ylimielinen ja itseriittoinen asenne, niin ei sellaisia oikein voi lähellään sietää.

        Aika lailla noin, kuin kirjoitat. Aika vaikea tutustua, jos toinen vetää liinat kiinni pienistä asioista. Kaikkea sitä joutuu kestämään. Joo, kakkaa tuli nyt niskaan oikein kahmalokaupalla, mutta sitä tapahtuu myös irl, kun naiset eivät kestä kuulla totuuksia itsestään. Tavallaan siihen tottuu, mutta ei ole kiva olla kuin pahantekijä ihmisen silmissä, jota pitää muuten kiinnostavana. Mutta niin se vain on, etten periaatteistani luovu, enkä tietenkään kriteereistänikään. Ei siitä mitään tule jos joutuu elämään ihmisen rinnalla, joka tekee jatkuvasti ärsyttäviä juttuja.

        No joo ei sitä kestä, jossei minkäänlaista kuritusta ja piiskaa ihminen siedä vaan kokoajan pitäisi varoa jokaista sanaansa ettei toinen traumatisoidu sairaalakuntoon. Itekkin kyllä huomautan esim henkkoht hygieniasta ja rumista epäsopivista vaatteista aika suoraan tai vedän kilarit jos toinen alkaa perseileen yli äyräittensä. Siis kaikissa suhteissa.

        Ne huonot, tylyt päivätkin on kaikilla ja siinä olen samaa mieltä, että pitää pystyä ottamaan asiallinen suora kritiikki vastaan jos aihe vaikuttaa parisuhteeseen, esim seksiin.

        Usein ihmiset, jotka pystyy verbaalisesti ilmaisemaan itseään, ei ole kovin suosittuja, koska normityyppien irl filtteri on aika vahva ja läpipääsemätön, korkeintaan jotain someraivoa jostain yleisestä asiasta, mut annas, kun mennään henkilökohtaisuuksiin ja vielä vähän kiihtyneessä mielentilassa..mutta kaikille toki siinäkin makunsa mukaan. Vähemmän verbaaliset sitten pitää mykkäkoulua sun muuta kivaa, käy kostopanoilla, lakkaa antamasta, shoppailee yhteisen kortin tappiin jne purkaa omalla tavallaan vihaansa suhteessa.

        Naisille ulkonäkö joka vaikuttaa myös seksuaaliseen haluttavuuteen, varsinkin paino ja pukeutuminen on semmoinen seikka, että josset itse tykkää karkeasta vastineesta, niin sitten ei kannata karkeasti esim paria ylimääräistä kiloa kommentoida vaan jättää asia sikseen, jossei kyseessä ole se oma tyttöystävä, joka on ensihuuman jälkeen läsähtänyt 15 kiloa painavammakai. Sanoisin, että itselläni pieni kehu silloin tällöin on kyllä paras kannuste pysyä kuosissa. Ei mitään ylenpalttista palvontaa, mutta selkeä arvostuksenosoitus, kun siihen on aihetta tai kertoo tunteesta jota toisen ulkonäkö herättää niin lempeästi. Jos ottaa toisen ulkonäön itsestäänselvyytenä ja heti huomauttaa pienestäkin lapsuksesta, niin siinä kyllä lähtee into panostaa todella äkkiä, jopa kerrasta, joten varoppa tätä mies.

        Voisi jopa kuvitella, että urheilija tai malli on ihminen joka pysyy mitoissaan, mutta näinkään ei aina ole ja ihan sama homma miesten suhteen. Harvassa on ne, jotka pysyy kuosissa ja haluaa seksiä muutenkin kun vastarakastuneena. Kukaan ei kuitenkaan halua kuulla olevansa impotentti, läski ja ruma.

        Mut toihan on juuri yksi syy päättää suhde, jossei seksi tai hyvä itsekuri kiinnosta toista.

        Oi kiitos mikä tunnustus luonteelleni! Olen kyllä aika raivoisakin ja sellainen nopeanlainen liikkeissäni, mutta yllättävän hillitty ja kylmän harkitseva. Tekstikin aina viimeisteltyä, lukuunottamatta noita kirjoitusvirheitä jotka tulee varmaan jotenkin ruutusokeudesta, kun ei niitä tule millään huomattua.

        Päätelmät ja hahmotelmat palstalla ovat niin monisärmäisiä heijasteita, ettei niitä nyt kannata niin tosissaan ottaa, kunhan huvin ja hyödyn. Kaikki kun lisäävät omansa, niin varsinainen peilisali siitä tuleekin😂😘

        Olihan tämä nyt viihteellinen keskustelu kaikkineen ja harvinaisen avoin.


    • Anonyymi

      Alottaja pohtii siinä mielessä hyvin asioita, että tuo hänen ihastuksensa kohde ei miellytä luonteeltaan häntä, vaikka ulkonäöltään on hänelle sopiva, muutama kilo sinne tai tänne. Koska kohteen luonne ei ole alottajan mieleen, on hyvä unohtaa kohde sillä luonne on tärkeä juttu pidemmissä suhteissa, joissa vanhetaan yhdessä kohti ryppyistä vanhuutta.

      • Anonyymi

        Ehkä tuo nyt olisi korjattavissa, jos hän ensin oppii tuntemaan minua. Ei voi tietää varmuudella. Joissakin asioissa voi oikeasti kehittyä ja luulen, että tämä on yksi niistä. Se jää nähtäväksi.

        Tosin nämä toisen muuttamisprojektit on niin epävarmoja ja arvelluttaviakin. Olisi hyväksyttävä toinen sellaisenaan vaikka vaikeaahan se on, jos esille tulevat luonteenpiirteet häiritsevät suhteen muodostumista. Kyse voi olla myös väärinymmärryksistä. Tilanne on vain nyt sellainen, ettei ole viisasta mennä kyselemään. Hän lähestyy ja tekee mitä tekee, jos haluaa. Itse en halua monimutkaisia kuvioita ja annan siksi toiselle tilaa olla omana itsenään, johti se mihin lopputulemaan tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tuo nyt olisi korjattavissa, jos hän ensin oppii tuntemaan minua. Ei voi tietää varmuudella. Joissakin asioissa voi oikeasti kehittyä ja luulen, että tämä on yksi niistä. Se jää nähtäväksi.

        Tosin nämä toisen muuttamisprojektit on niin epävarmoja ja arvelluttaviakin. Olisi hyväksyttävä toinen sellaisenaan vaikka vaikeaahan se on, jos esille tulevat luonteenpiirteet häiritsevät suhteen muodostumista. Kyse voi olla myös väärinymmärryksistä. Tilanne on vain nyt sellainen, ettei ole viisasta mennä kyselemään. Hän lähestyy ja tekee mitä tekee, jos haluaa. Itse en halua monimutkaisia kuvioita ja annan siksi toiselle tilaa olla omana itsenään, johti se mihin lopputulemaan tahansa.

        Puhutko rikoksen uhrista?


    • Anonyymi

      Koskeeko ns. reagointi esim. miten suhtautuu lapsiisi/yleensä lapsiin tai muihin sukulaisiisi/ystäviisi?

      • Anonyymi

        No ei. Ei tuollaista. Oikeastaan en voi tietää, vaikka noin saattaisi olla, jos olisi suhde.


      • Anonyymi

        Narsisti


    • Anonyymi

      ”Ulkoisesti ei pahemmin moitittavaa, paria kiloa lukuunottamatta” myy kyllä varmaan houkutuskirjeenä itse itsensä

      • Anonyymi

        Suorastaan austenilaista romantiikkaa!


      • Anonyymi

        Kiloista on helpompi päästä eroon kuin ikävistä luonteenpiirteistä. Ei ne naiset kuitenkaan sano tekevänsä juttuja miesten miellyttämiseksi, joten ei sitä tiedä mitä odottaa. Jotain tyyliin peilin edessä sesioskelua ennen nukkumaan menoa.

        En ymmärrä miksi tuollaisesta yksityiskohdasta pitää pulttia ottaa, jos ei ulkonäköön liittyvillä seikoilla ole merkitystä miesten edessä. Joko ette ole rehellisiä tai sitten ulostulot ilmentävät jotain epämääräistä turhamaisuutta, joka ei perustu mihinkään. Kai se riippuvaisuus on naisten heikko kohta, jota on vaikea tunnustaa ja jonka peittelyyn joutuu käyttämään suhteettoman paljon resursseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiloista on helpompi päästä eroon kuin ikävistä luonteenpiirteistä. Ei ne naiset kuitenkaan sano tekevänsä juttuja miesten miellyttämiseksi, joten ei sitä tiedä mitä odottaa. Jotain tyyliin peilin edessä sesioskelua ennen nukkumaan menoa.

        En ymmärrä miksi tuollaisesta yksityiskohdasta pitää pulttia ottaa, jos ei ulkonäköön liittyvillä seikoilla ole merkitystä miesten edessä. Joko ette ole rehellisiä tai sitten ulostulot ilmentävät jotain epämääräistä turhamaisuutta, joka ei perustu mihinkään. Kai se riippuvaisuus on naisten heikko kohta, jota on vaikea tunnustaa ja jonka peittelyyn joutuu käyttämään suhteettoman paljon resursseja.

        Millaisista ikävistä luonteenpiirteistä narsisti puhuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisista ikävistä luonteenpiirteistä narsisti puhuu?

        Tällaiset kommentit herättävät hilpeyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaiset kommentit herättävät hilpeyttä.

        Avaappa tarkemmin miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suorastaan austenilaista romantiikkaa!

        Kukapa nainen ei hyppäisi tällaisen adoniksen kelkkaan kuulemaan lisää ylimaallisen mahtavaa analyysia ja kehitysehdotuksia


    • Anonyymi

      Kauanko olet erikoisen luonteen tuntenut?

    • Anonyymi

      No juttelemalla ja tutustumalla asiat yleensä selviää. Sekin onko toisesta sinulle kumppaniksi ja kiinnostatteko toisianne riittävästi.

    • Anonyymi

      Jos hän tarvitsee paljon omaa aikaa, ehkä..
      Kärsii paniikkihäiriöstä, se voi hävettää ja katoaa maisemiinsa..
      Ei osaa luottaa sinuun, vielä..
      Diagnoosi.. mielenterveyshäiriö...
      Teauma...
      On paljon jossittelua, aika varmaan näyttää, ei kannata hötkyillä.

      • Anonyymi

        Siis tuo yksi piti olla trauma


      • Anonyymi

        Paskapuhetta


      • Anonyymi

        Ihan helpotus olisi, jos kyseessä olisi trauma. Tai mikä vaan hyvä tai luonteva selitys, joka selittää tietynlaiset reaktiot. Kaikkeahan voi olla, mistä ei minulla voi olla tietoa. Toivottavasti näin.

        Muuten, näin hänestä viime yönä unta ja siinä unessa hän oli kovin etäinen. Kummallista, hän oli läsnä unessa, mutta ei juuri minua varten. Ehkä kertoo todellisesta tilanteestamme, olemme vieraita toisillemme, emmekä ole saaneet aitoa yhteyttä tai oppineet tuntemaan toisiamme. Kuvaa hyvin nykyistä tilannetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan helpotus olisi, jos kyseessä olisi trauma. Tai mikä vaan hyvä tai luonteva selitys, joka selittää tietynlaiset reaktiot. Kaikkeahan voi olla, mistä ei minulla voi olla tietoa. Toivottavasti näin.

        Muuten, näin hänestä viime yönä unta ja siinä unessa hän oli kovin etäinen. Kummallista, hän oli läsnä unessa, mutta ei juuri minua varten. Ehkä kertoo todellisesta tilanteestamme, olemme vieraita toisillemme, emmekä ole saaneet aitoa yhteyttä tai oppineet tuntemaan toisiamme. Kuvaa hyvin nykyistä tilannetta.

        Alitajuntasi tietää että hän on katoamassa elämästäsi tai ainakin pelkäät sitä. Jos hän on unessasi hän on jollain tapaa sinulle tärkeä.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alitajuntasi tietää että hän on katoamassa elämästäsi tai ainakin pelkäät sitä. Jos hän on unessasi hän on jollain tapaa sinulle tärkeä.
        -sivusta

        Se tässä onkin erikoista, että vaikka tiedostan, ettemme taida olla toisillemme sopivia, silti mietin häntä paljon. Jokin tyyliin arvoitus tässä on kyseessä. Elämässä on paljon selittämättömiä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tässä onkin erikoista, että vaikka tiedostan, ettemme taida olla toisillemme sopivia, silti mietin häntä paljon. Jokin tyyliin arvoitus tässä on kyseessä. Elämässä on paljon selittämättömiä asioita.

        Palstalla paljon mainittu kaksoisliekki? Älä tuomitse tätä kommenttia suoraan.

        Lainaus kuudes aisti sivulta:

        "Kun kaksoisliekit kohtaavat maan päällä, suhde on hyvin intensiivinen ja henkisesti sekä fyysisesti haastava ja vaikeakin. Kaksoisliekit kohtaavat kuin kaksi peiliä, heijastaen toistensa epätäydellisyyttä. Sen perimmäinen tarkoitus on täydellisen harmonian ja yhdistymisen saavuttaminen: ne alueet, joilla on työstettävää, nousevat esiin kaksoisliekin peilin kautta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla paljon mainittu kaksoisliekki? Älä tuomitse tätä kommenttia suoraan.

        Lainaus kuudes aisti sivulta:

        "Kun kaksoisliekit kohtaavat maan päällä, suhde on hyvin intensiivinen ja henkisesti sekä fyysisesti haastava ja vaikeakin. Kaksoisliekit kohtaavat kuin kaksi peiliä, heijastaen toistensa epätäydellisyyttä. Sen perimmäinen tarkoitus on täydellisen harmonian ja yhdistymisen saavuttaminen: ne alueet, joilla on työstettävää, nousevat esiin kaksoisliekin peilin kautta."

        Hmm. On tuotakin tullut pohdittua. Välillä tuntuu tuolta, siis välillä, ei aina. Toisinaan tuntuu juurikin siltä, ettemme taida olla toisillemme. Tulee sellainen vahva vierauden kokemus. Tunteet ja yhteenkuuluvuuden tunteet näyttävät leikkivät sydämeni kanssa, seurauksena hukassa olemisen kokemus. Niin, ja totta kai vastapainona on taas hyviä puolia hänessä, enhän muuten tällaisia vaivautuisi pohtimaan. Ehkä jotkut tekijät vetävät meitä yhteen, mutta sitten tulee vastavoimia, jotka sysäävät meidät alkupisteeseen. Ehkä olen ollut tyly häntä kohtaan. Joka tapauksessa tämä koko asetelma on askarruttanut minua jo jonkin aikaa, ja varmaan minun täytyy ennen pitkää ruveta katsomaan muualle. Mielestäni jos suhde tuottaa jatkuvaa epävarmuutta ja hankalan olon, niin ei se voi olla terveellä pohjalla. Hän on sellainen kuin hän on, ja suhtautuu asioihin omalla tavallaan, minun voimatta siihen niin paljon vaikuttaa. Se on hyväksyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm. On tuotakin tullut pohdittua. Välillä tuntuu tuolta, siis välillä, ei aina. Toisinaan tuntuu juurikin siltä, ettemme taida olla toisillemme. Tulee sellainen vahva vierauden kokemus. Tunteet ja yhteenkuuluvuuden tunteet näyttävät leikkivät sydämeni kanssa, seurauksena hukassa olemisen kokemus. Niin, ja totta kai vastapainona on taas hyviä puolia hänessä, enhän muuten tällaisia vaivautuisi pohtimaan. Ehkä jotkut tekijät vetävät meitä yhteen, mutta sitten tulee vastavoimia, jotka sysäävät meidät alkupisteeseen. Ehkä olen ollut tyly häntä kohtaan. Joka tapauksessa tämä koko asetelma on askarruttanut minua jo jonkin aikaa, ja varmaan minun täytyy ennen pitkää ruveta katsomaan muualle. Mielestäni jos suhde tuottaa jatkuvaa epävarmuutta ja hankalan olon, niin ei se voi olla terveellä pohjalla. Hän on sellainen kuin hän on, ja suhtautuu asioihin omalla tavallaan, minun voimatta siihen niin paljon vaikuttaa. Se on hyväksyttävä.

        Et voi vaikuttaa? Kuulostaa hyvin erikoiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi vaikuttaa? Kuulostaa hyvin erikoiselta.

        Realiteetti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm. On tuotakin tullut pohdittua. Välillä tuntuu tuolta, siis välillä, ei aina. Toisinaan tuntuu juurikin siltä, ettemme taida olla toisillemme. Tulee sellainen vahva vierauden kokemus. Tunteet ja yhteenkuuluvuuden tunteet näyttävät leikkivät sydämeni kanssa, seurauksena hukassa olemisen kokemus. Niin, ja totta kai vastapainona on taas hyviä puolia hänessä, enhän muuten tällaisia vaivautuisi pohtimaan. Ehkä jotkut tekijät vetävät meitä yhteen, mutta sitten tulee vastavoimia, jotka sysäävät meidät alkupisteeseen. Ehkä olen ollut tyly häntä kohtaan. Joka tapauksessa tämä koko asetelma on askarruttanut minua jo jonkin aikaa, ja varmaan minun täytyy ennen pitkää ruveta katsomaan muualle. Mielestäni jos suhde tuottaa jatkuvaa epävarmuutta ja hankalan olon, niin ei se voi olla terveellä pohjalla. Hän on sellainen kuin hän on, ja suhtautuu asioihin omalla tavallaan, minun voimatta siihen niin paljon vaikuttaa. Se on hyväksyttävä.

        Jos olisi kaksoisliekki tuo olisi se vaikea ja haastava vaihe. Haluaa olla erossa koska se tuo tunteille rauhan, on aikaa puida asioita ja toivoo tunteen ikäänkuin poistuvan itsestään. Sitten toisaaltaan on sellainen olo että jokin puuttuu, se ei ahdista, purista rintaa vaan sellainen tyhjä olo mikä putkahtelee esiin aika ajoin. Mikään ihminen joka tuottaa jatkuvasti vain pahaa mieltä ei ole minkään vaivan arvoinen, koskaan.
        Jos osaat kohdata hänet, avoimesti, rauhallisesti ja rehellisesti ja hän ei tule vastaan tai törmäätte henkisesti vielä voimakkaammin niin silloin tietää että ei siitä tule mitään. Jos on epävarmuutta niin molemmat käyttäydytte oudosti, reflektoitte toisianne ja sen takia otatte takapakkia ja palaatte aina lähtöpisteeseen? Olette eri planeetalta, ette osaa lukea toisianne alkuunkaan ja kaikki on vaan todella hankalaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi kaksoisliekki tuo olisi se vaikea ja haastava vaihe. Haluaa olla erossa koska se tuo tunteille rauhan, on aikaa puida asioita ja toivoo tunteen ikäänkuin poistuvan itsestään. Sitten toisaaltaan on sellainen olo että jokin puuttuu, se ei ahdista, purista rintaa vaan sellainen tyhjä olo mikä putkahtelee esiin aika ajoin. Mikään ihminen joka tuottaa jatkuvasti vain pahaa mieltä ei ole minkään vaivan arvoinen, koskaan.
        Jos osaat kohdata hänet, avoimesti, rauhallisesti ja rehellisesti ja hän ei tule vastaan tai törmäätte henkisesti vielä voimakkaammin niin silloin tietää että ei siitä tule mitään. Jos on epävarmuutta niin molemmat käyttäydytte oudosti, reflektoitte toisianne ja sen takia otatte takapakkia ja palaatte aina lähtöpisteeseen? Olette eri planeetalta, ette osaa lukea toisianne alkuunkaan ja kaikki on vaan todella hankalaa?

        Eri planeetalta? Joskus niin todella tuntuu, mutta toisinaan ei alkuunkaan.

        Kun olen yksin tunnen toisinaan yhteenkuuluvuutta, mutta joskus hänen ollessa läsnä se yhteenkuuluvuuden tunne katoaa. Jotain reflektiota?

        Koko juttu on outo. Hämmentää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri planeetalta? Joskus niin todella tuntuu, mutta toisinaan ei alkuunkaan.

        Kun olen yksin tunnen toisinaan yhteenkuuluvuutta, mutta joskus hänen ollessa läsnä se yhteenkuuluvuuden tunne katoaa. Jotain reflektiota?

        Koko juttu on outo. Hämmentää.

        Väistelee väistämätöntä? Ette vaan puhu samaa kieltä? Hän ei pidä sinusta? Jos et itse ole avoin, ei hänkään. Kukaan näytä tunteitaan jos kokee ettei ne ole toivottuja, ainakaan ajatteleva ihminen. Onko odotuksesi liian suuret? Itse koen nykyään hänen seurassaan ja olemuksestaan torjuntaa joten sulkeudun koska en halua 'paljastaa' itseäni. Vaikka hän kuitenkin hakeutuu lähelle mutta hän onkin hyvin kohtelijaaksi kasvatettu joten se kertoo oikeastaan vain sen.

        Kuvaisin tilannettani myös hämmentäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri planeetalta? Joskus niin todella tuntuu, mutta toisinaan ei alkuunkaan.

        Kun olen yksin tunnen toisinaan yhteenkuuluvuutta, mutta joskus hänen ollessa läsnä se yhteenkuuluvuuden tunne katoaa. Jotain reflektiota?

        Koko juttu on outo. Hämmentää.

        Viimeksi, kun olin yhden miehen lähellä, en tuntenut tuota yhteyttä ja hän vaikutti myös tosi vieraalta. Jotenkin itselle tuli vaan heti mieleen pelko, että oli jonkun toisen naisen kanssa yhteydessä, mikä esti yhteyttä minuun. Ei tuntunut oikeastaan mitään ja hän näyttikin vähän vieraalta, vaikka hetkittäinen kohtaaminen oli ihan positiivinen ja huomasin, että hän halusi olla myös kiltti minulle.

        Mietin myös, ettäkö väärinkäsitykset, aika ja pettymys olisi tukkineet tunneyhteyden.

        En itse usko, että tuollaista tunneyhteyttä voi kuitenkaan tappaa tai kadottaa lopullisesti, se on liian sidoksissa kummankin koko olevaisuuteen. Mahdollisuus uuteen yhteyteen on, jos henkilöillä se vahva yhteys on toisiinsa. Se voi joskus vaatia vähän työstöä syntyä, mutta sehän juuri on mielenkiintoista ja haastavaa yhdessäoloa.

        Mitä kirjoitit tuosta erilaisuudesta, niin miksi antaisit sen häiritä? Jos hän on kunnon ihminen, niin mitä haittaa erilaisuudesta on, jos pystytte kuitenkin olemaan ystäviä ja pidätte toisistanne kovasti ja viihdytte toistenne seurassa? Rakkaus kokee valtavat tappiot, kun ihmiset ajattelevat noin ja kieltäytyvät sen takia ystävyydestä ja rakkaudesta. Nyt on jo vuosi 2021 sentään.

        Toivon oikein kovasti, että löydät häneen yhteyden ja saatte antaa rakkautta toisillenne. Todella toivon sitä ja puhallan rakkauden voimaa avuksesi koettelemuksessa❤🌫

        Anteeksi pieni keskeytys kaksoiliekkikeskusteluunne.

        nainen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi, kun olin yhden miehen lähellä, en tuntenut tuota yhteyttä ja hän vaikutti myös tosi vieraalta. Jotenkin itselle tuli vaan heti mieleen pelko, että oli jonkun toisen naisen kanssa yhteydessä, mikä esti yhteyttä minuun. Ei tuntunut oikeastaan mitään ja hän näyttikin vähän vieraalta, vaikka hetkittäinen kohtaaminen oli ihan positiivinen ja huomasin, että hän halusi olla myös kiltti minulle.

        Mietin myös, ettäkö väärinkäsitykset, aika ja pettymys olisi tukkineet tunneyhteyden.

        En itse usko, että tuollaista tunneyhteyttä voi kuitenkaan tappaa tai kadottaa lopullisesti, se on liian sidoksissa kummankin koko olevaisuuteen. Mahdollisuus uuteen yhteyteen on, jos henkilöillä se vahva yhteys on toisiinsa. Se voi joskus vaatia vähän työstöä syntyä, mutta sehän juuri on mielenkiintoista ja haastavaa yhdessäoloa.

        Mitä kirjoitit tuosta erilaisuudesta, niin miksi antaisit sen häiritä? Jos hän on kunnon ihminen, niin mitä haittaa erilaisuudesta on, jos pystytte kuitenkin olemaan ystäviä ja pidätte toisistanne kovasti ja viihdytte toistenne seurassa? Rakkaus kokee valtavat tappiot, kun ihmiset ajattelevat noin ja kieltäytyvät sen takia ystävyydestä ja rakkaudesta. Nyt on jo vuosi 2021 sentään.

        Toivon oikein kovasti, että löydät häneen yhteyden ja saatte antaa rakkautta toisillenne. Todella toivon sitä ja puhallan rakkauden voimaa avuksesi koettelemuksessa❤🌫

        Anteeksi pieni keskeytys kaksoiliekkikeskusteluunne.

        nainen sivusta

        Tämä oli ketjun kaunein ja koskettavin kirjoitus! Tämä oli miellyttävä keskeytys. Kiitos siitä! Olet selvästi kaunosielu. Myös minä toivon rakkauselämääsi paljon hyvää.

        Sitä ei lopultakaan tiedä, mihin elämä johtaa. Uskon, että mikään ei tapahdu sattumalta, vaikka kurjaakin osuisi kohdalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Realiteetti?

        Jos hän ei näe että voisi vaikuttaa mihinkään taitaa olla turha ajatella yhtään mitään. Niin ymmärtämätöntä tai avutonta ihmistä en voi ottaa ”vastuulleni”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän ei näe että voisi vaikuttaa mihinkään taitaa olla turha ajatella yhtään mitään. Niin ymmärtämätöntä tai avutonta ihmistä en voi ottaa ”vastuulleni”.

        Ap? Aika harvaan asiaan voi ihminen vaikuttaa, omaan asenteesensa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän ei näe että voisi vaikuttaa mihinkään taitaa olla turha ajatella yhtään mitään. Niin ymmärtämätöntä tai avutonta ihmistä en voi ottaa ”vastuulleni”.

        Miesten ei kuulu kommentoida tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap? Aika harvaan asiaan voi ihminen vaikuttaa, omaan asenteesensa kyllä.

        Noin ajattelen itsekin, paitsi ei tämän kyseisen naisen suhteen oma asennemuutos taida tuoda toivottua tulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin ajattelen itsekin, paitsi ei tämän kyseisen naisen suhteen oma asennemuutos taida tuoda toivottua tulosta.

        Et voi tietää. Itse olen käyttäytynyt kohtuuttomasti toisen ihmisen näkökulmasta. Mua kohtaan on käyttäydytty kohtuuttomasti ja vailla ymmärrystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi tietää. Itse olen käyttäytynyt kohtuuttomasti toisen ihmisen näkökulmasta. Mua kohtaan on käyttäydytty kohtuuttomasti ja vailla ymmärrystä.

        Kohtuuttomasti? Onko ollut ylisuuria vaatimuksia vai mistä kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin ajattelen itsekin, paitsi ei tämän kyseisen naisen suhteen oma asennemuutos taida tuoda toivottua tulosta.

        Tarkoitan vaan että loukattu ihminen saattaa muuttua välinpitämättömäksi jos kokee että hänet on torjuttu. Eipä se sinun asennemuutos auta.. muutakuin se jos muutos selkeytät ulosantiasi. Toivottu tulos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan vaan että loukattu ihminen saattaa muuttua välinpitämättömäksi jos kokee että hänet on torjuttu. Eipä se sinun asennemuutos auta.. muutakuin se jos muutos selkeytät ulosantiasi. Toivottu tulos?

        Nyt en ihan ymmärtänyt. Onko sinut torjuttu vai mitä tarkoitat sanoa? Kirjoituksesi ei auennut minulle. Kenelle toivottu tulos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ihan ymmärtänyt. Onko sinut torjuttu vai mitä tarkoitat sanoa? Kirjoituksesi ei auennut minulle. Kenelle toivottu tulos?

        Sanoisin että kokenut että minut on todettu huonoksi.. ei siitä enempää.
        Sitä kysyin että mikä olisi naisen kanssa se toivottu tulos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin että kokenut että minut on todettu huonoksi.. ei siitä enempää.
        Sitä kysyin että mikä olisi naisen kanssa se toivottu tulos?

        Olen epäilevällä kannalla, ja mielestäni en tunne häntä riittävästi jotta voisin sanoa jotain varmaa. Toivoisin jotain yhteistä vastoinkäymisten kanssa painiskelua, silloin hänestä selviäisi paljon. Ehkä en tässä elämäntilanteessa ryntäisi suhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen epäilevällä kannalla, ja mielestäni en tunne häntä riittävästi jotta voisin sanoa jotain varmaa. Toivoisin jotain yhteistä vastoinkäymisten kanssa painiskelua, silloin hänestä selviäisi paljon. Ehkä en tässä elämäntilanteessa ryntäisi suhteeseen.

        Eli suhde voisi kuitenkin olla mielessä. Järkevät ihmiset harvoin ryntäävät suhteeseen, ihmisiin tutustutaan rauhassa. Ymmärrän sen miksi kaipaisit myös niitä yhteisiä vastoinkäymisiä, siinä ihmisen luonne tulee parhaiten esiin. Jos vaan jotenkin tutustuisit häneen paremmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli suhde voisi kuitenkin olla mielessä. Järkevät ihmiset harvoin ryntäävät suhteeseen, ihmisiin tutustutaan rauhassa. Ymmärrän sen miksi kaipaisit myös niitä yhteisiä vastoinkäymisiä, siinä ihmisen luonne tulee parhaiten esiin. Jos vaan jotenkin tutustuisit häneen paremmin?

        En tiedä, miten se voisi järjestyä, siis tuo yhteinen vastusten kohtaaminen. Pitäisikö uskoa, että niin tapahtuu, jos on tarkoitettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, miten se voisi järjestyä, siis tuo yhteinen vastusten kohtaaminen. Pitäisikö uskoa, että niin tapahtuu, jos on tarkoitettu?

        Ei ainakaan tapahdu jos ei ole toisen kanssa yhteistä aikaa.
        Se että tutustuu vaatii molemmilta tekoja. Se mihin se johtaa, ei tiedä kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen epäilevällä kannalla, ja mielestäni en tunne häntä riittävästi jotta voisin sanoa jotain varmaa. Toivoisin jotain yhteistä vastoinkäymisten kanssa painiskelua, silloin hänestä selviäisi paljon. Ehkä en tässä elämäntilanteessa ryntäisi suhteeseen.

        Sanon sulle nyt että unohda. Loukkaat niin paljon, etkö itse sitä ymmärrä?


    • Anonyymi

      Suloista. Olette selvästi kauniin tähtikuvion alla ja universumi on sulkenut teidät syliinsä. — rouva T

    • Anonyymi

      Oletko miettinyt, että hän reagoi sinuun juuri niin kuin reagoi, siksi koska on valtavan kyllästynyt sinun touhuihisi? Ja varmaan olisi hyvä jokaisen keskittyä omiin kiloihin, toki jos heijastelee omia itsetunto ja paino-ongelmiaan muihin, niin ei välttämättä osaa ajatella, että jotkut oikeasti ovat sinut itsensä kanssa.

      • Anonyymi

        Tuskin on kyllästynyt. Ei olla niin paljon tekemisissä.


    • Anonyymi

      Itse ainakin loukkaantuisin, jos luonnettani pohdittaisiin täällä. "Erikoisenkin" luonteen omaava henkilö haluaa suoraa palautetta itsestään. Miten omaa luonnettaan pystyy muokkaamaan, jos kukaan ei koskaan uskalla sanoa mitään. Kaikista loukkaavinta on selän takana puhuminen sekä täydellinen huomiotta jättäminen.

      • Anonyymi

        Rikoksen uhrin luonteen arvioimisen voi lopettaa ihan heti. Eikö teillä ole minkäänlaista järjenjuoksua?


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, selkään puukottaminen on erittäin ikävää.

        Se, mitä olen puhunut hänestä on vain omia makuasioita, jotka eivät kelpaa yleiseksi mittariksi.


    • Anonyymi

      Sori olen täydellinen eli ei voi olla mulle. Muhun on aina ihastuttu heti ja täysillä.

      • Anonyymi

        Onnea!


    • Anonyymi

      Kyllä sinua harmittaisi, kun tietäisit että hän ei edes lue tätä. Sen vaan tulin sanomaan tähän. En ole tätä tänään avannut sen enempää.

      • Anonyymi

        Todennäköisesti hän ei ole lukenut koko ketjua. Täältä avautuu nyt vain naisen sielunmaisema omalla varsin värikkäällä tavallaan. En vain tiedä onko se tapahtunut eduksi naissukupuolelle.


    • Anonyymi

      Ihanan keveää, helppoa jutustelua, elämä on sitten toinen asia. Mistä löydät sen ikuisen ystävän, että vielä vuosikymmenienkin jälkeen pidetään kädestä kiinni ja itketään yhdessä elämän ehtoopuolella. Minä löysin! Hoitanut nyt kymmenisen vuotta sänkyynkin, ja sydän syrjällään pelkään väistämätöntä eroa. Jokainen yhdessä oltu hetki on edelleenkin antoisa. Tavoitelkaa tätä!

    • Anonyymi

      Jos laihduttaisin pari kiloa olisin niin alhaisessa painossa, etten ole painanut niin vähän sitten ylä-asteen. Puhut lihasmassan lisäämisestä, eli painon nostamisesta ja kehon energian liikkeelle saamisesta liikunnan avulla. Mulle on tärkeää että ihminen kenen kanssa olisin suhteessa ymmärtää mistä elämä, mistä keho jne koostuu. Mistä kaikessa on kyse ja miten kaikki toimii.

      • Anonyymi

        Myös kokemuksien ja tunteiden käsittely kuuluu tähän kategoriaan.


    • Anonyymi

      Aivan totaalista diipadaapa jauhamista koko kommenttiketju. Mitä se kenellekään kuuluu, toisten ihmisten kilot? Ja tuntemattomat vielä ruotii toisen tuntemattoman luonnetta? Aivan pösilötoimintaa.
      Tämäkin aloitus on todennäköisesti mieheltä, joka kuvittelee omassa pienessä päässään vähän liikoja, oma epävarmuus paistaa kilometrien päähän, tai sitten tämä on naiselta... Joka tietää miten saa toiset naiset näkemään punaista. Epävarmuus tässäkin se pointti :D Ihmiset ihmiset, morons.

    • Anonyymi

      Sinua mietityttää se minun erikoinen luonne mutta se on myös se asia mikä minussa kiehtoo. En syitä käytökseeni kerro kuin ihmisille joihin luotan ja niitä ei tällä hetkellä ole, tiedä sitten miksi olen ympäröitynä ihmisillä jotka keksimällä keksii minusta jutun juurta? En anna heille mahdollisuutta perustaa sitä juttua todellisiin tilanteisiin. Silti en ole erakko ja kaikesta ulkopuolinen.

      • Anonyymi

        Asiallisesti kirjoitettu, kiitos! Hieman tuossakin perää varmaan on, että erikoinen piirre kiehtoo. En usko tässä tapauksessa sen oleva ratkaiseva tekijä, nimittäin positiivisessa mielessä kuitenkaan. Mulla ei ole mitään tarvetta pilata hänen elämäänsä tuollaisten ominaisuuksien tähden, pohdin vain ääneen ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiallisesti kirjoitettu, kiitos! Hieman tuossakin perää varmaan on, että erikoinen piirre kiehtoo. En usko tässä tapauksessa sen oleva ratkaiseva tekijä, nimittäin positiivisessa mielessä kuitenkaan. Mulla ei ole mitään tarvetta pilata hänen elämäänsä tuollaisten ominaisuuksien tähden, pohdin vain ääneen ongelmaa.

        Kenen elämää pilata? Mitä ongelmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiallisesti kirjoitettu, kiitos! Hieman tuossakin perää varmaan on, että erikoinen piirre kiehtoo. En usko tässä tapauksessa sen oleva ratkaiseva tekijä, nimittäin positiivisessa mielessä kuitenkaan. Mulla ei ole mitään tarvetta pilata hänen elämäänsä tuollaisten ominaisuuksien tähden, pohdin vain ääneen ongelmaa.

        Halusin vaan tutustua sillä tavalla kuten ihmiset oikeasti tutustuu ilman mitään toiveita tai oletuksia. Vahingossa kieltäydyin sinun yrityksesi siihen ja sen jälkeen sinä minun yritykset.. ehkä... kerran myönnyit siihen mutta taisi olla vaan kohteliaisuuttasi. Et asiaa pyörittelisi vielä mielessäsi jos olisit varma että olen luonteeltani oikeasti sellainen.. kutsutaan vaikka kamalaksi tarkemmin asiaa avaamatta. Kaikkeen on selitys, mutta se että en sinua näe kuin harvoin kertoo enemmän, et halua sitä selitystä kuulla tai minua kohdata.


    • Anonyymi

      jos on omituinen, niin älä ota riskiä.
      Etsi normaali jos meinaat pitempään pitää.

      • Anonyymi

        Suurin osa vastauksista tässä ketjussa on väärinymmärryksiä, mikä ei yllätä. Niin tämäkin arvuuttelu. Eivät erikoiset tai persoonalliset luonteenpiirteet tee ihmisestä epänormaalia. Voi vain olla niin, etteivät luonteet ole yhteensopivia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa vastauksista tässä ketjussa on väärinymmärryksiä, mikä ei yllätä. Niin tämäkin arvuuttelu. Eivät erikoiset tai persoonalliset luonteenpiirteet tee ihmisestä epänormaalia. Voi vain olla niin, etteivät luonteet ole yhteensopivia.

        Noin minäkin ajattelen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin minäkin ajattelen!

        Hienoa! 👍


    • Anonyymi

      Eikös ole kyseessä olevien kahden ihmisen asia selvittää, sopivatko he toisilleen vai eivätkö sovi. Toivottavasti selvittävät välinsä IRL.

    • Anonyymi

      viisisataa kiloa

    • Anonyymi

      Mahdatkohan olla perheesi esikoinen tai keskimmäinen? Toivottavasti et.

    • Anonyymi

      Kivasti sä naiselle kirjoitat. Kaikille niitä kiloja ja muita ulkoisia kolhuja tulee. Ne on pientä. Tunne ja seurassa viihtyvyys on kuitenkin se tärkein.

      • Anonyymi

        Naisethan arvostavat tunnetta ja kokemusta. Se, miltä mies vaikuttaa ja mitä hän saa naisessa aikaan. Ei siinä mitään pahaa. Olen itsekin tunneihminen, ja siksi voin ymmärtää sen merkityksen.

        Viihtyvyys toistemme seurassa, ainakin välillä, se ehkä meillä on toiminut parhaiten, mutta omasta puolestani en voi rakentaa pelkästään sen varaan. Voisiko rakkaus syttyä jossain vaiheessa jos oppilaille tuntemaan toinen toisemme? Nyt näyttää siltä, että emme ole kovin syvällisesti tutustuneet keskenämme, kun on tämä este. Kait sen huomaisi, tai siis molemmat huomaisivat toisessa kiinnostuksen merkkejä, jos rakkauden tunne saisi siivet alleen molemminpuolisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisethan arvostavat tunnetta ja kokemusta. Se, miltä mies vaikuttaa ja mitä hän saa naisessa aikaan. Ei siinä mitään pahaa. Olen itsekin tunneihminen, ja siksi voin ymmärtää sen merkityksen.

        Viihtyvyys toistemme seurassa, ainakin välillä, se ehkä meillä on toiminut parhaiten, mutta omasta puolestani en voi rakentaa pelkästään sen varaan. Voisiko rakkaus syttyä jossain vaiheessa jos oppilaille tuntemaan toinen toisemme? Nyt näyttää siltä, että emme ole kovin syvällisesti tutustuneet keskenämme, kun on tämä este. Kait sen huomaisi, tai siis molemmat huomaisivat toisessa kiinnostuksen merkkejä, jos rakkauden tunne saisi siivet alleen molemminpuolisesti.

        ...jos oppisimme tuntemaan toisemme...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisethan arvostavat tunnetta ja kokemusta. Se, miltä mies vaikuttaa ja mitä hän saa naisessa aikaan. Ei siinä mitään pahaa. Olen itsekin tunneihminen, ja siksi voin ymmärtää sen merkityksen.

        Viihtyvyys toistemme seurassa, ainakin välillä, se ehkä meillä on toiminut parhaiten, mutta omasta puolestani en voi rakentaa pelkästään sen varaan. Voisiko rakkaus syttyä jossain vaiheessa jos oppilaille tuntemaan toinen toisemme? Nyt näyttää siltä, että emme ole kovin syvällisesti tutustuneet keskenämme, kun on tämä este. Kait sen huomaisi, tai siis molemmat huomaisivat toisessa kiinnostuksen merkkejä, jos rakkauden tunne saisi siivet alleen molemminpuolisesti.

        Onko se este luonnekysymys? Sivusta


    • Anonyymi

      Jokainen nainen lukee, olenko se minä, olenko se minä.

      Voi ei!

      • Anonyymi

        Haaveilet vain että olisi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaveilet vain että olisi noin.

        No jos nainen sanoo, että voi ei, niin eihän siinä ole mitään haaveilemista.


      • Anonyymi

        Rakkaus on universaalia👁


    • Anonyymi

      Mustat 🖤sukat
      oli llassa jalassa.
      Ei luonne😻 vaan 💞

    • Anonyymi

      Pitää varmaan ottaa siitä luonteesta selvää.. tutustua kunnolla? Sitten ei enään mietitytä tai on oikeasti ihastunut ilman selityksiä.

    • Anonyymi

      Mitkä on luonteen parhaimmat puolet? Olet tutustunut häneen mutta sinulla ei ole yhteystietoja joten tiedät hänestä vain pintaraapaisun. Saatan olla väärässä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe