Koko elämäkö menee ikävöidessä?

Anonyymi

Ikävä on vieläkin, vaikket vastaa enää edes viesteihini. Ystäviä aiottiin olla, enemmänkin haluaisin, mutta ei meidän tilanteessa onnistu - kai? Tai jos sitä ihan tosissaan haluttaisiin molemmat, niin eihän sitä estäisi mikään. Elämää on eletty jo aika pitkälle ja nyt viimein olisi aika olla sen verran itsekäs, että saisi olla rakastamansa ihmisen kanssa loppuelämän. Koko tähän astisen elämäni olen elänyt enimmäkseen ajatellen muiden onnea, en niinkään omaani. Haluaisin viimeinkin olla onnellinen itsekin.

34

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuules, Kai............
      No comments.....
      <3

    • Anonyymi

      Varmaan kannattaa keskustella tuon henkilön kanssa suoraan.
      Hän ei käy näillä palstoilla ollenkaan.

      • Anonyymi

        Ja mistähän sinä sen tiedät, käykö hän täällä vai ei?

        -sivusta-


      • Anonyymi

        Hankala on keskustella, kun ei vastaa enää edes viesteihin. Eipä viitsi alkaa ahdistelemaankaan. Olisi vain ollut kiva saada joku syy vaikenemiselle.


    • Anonyymi

      Minuakin pännii, että aina laitoin muiden edun oman edelle ja autoin aina kaikkia. Oma onneni jäikin sitten vähemmälle. Ja harmittaa kun aina ihmisillä on erilaisia esteitä. Harvat uskaltaa rakastaa avoimin mielin ja ottaa vastaan rakkautta. Yleensä ihmiset pelkää ihan lähes kaikkea. Ainakin sitä että kokisivat onnea. Kurjuus.

      • Anonyymi

        Aina suunnan voi kääntää. Tehdä loikan ja ottaa riskin. Antaa rakkaudelle mahdollisuuden. Vaan ei se tällä palstalla tapahdu. Ne teot täytyy tapahtua oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina suunnan voi kääntää. Tehdä loikan ja ottaa riskin. Antaa rakkaudelle mahdollisuuden. Vaan ei se tällä palstalla tapahdu. Ne teot täytyy tapahtua oikeassa elämässä.

        Niin voi, mutta sen pitää tapahtua molemminpuolisesti. Yksin ei voi millekään alkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi, mutta sen pitää tapahtua molemminpuolisesti. Yksin ei voi millekään alkaa.

        Tietysti siihen tarvitaan kaksi. Aina kannattaa yrittää.


    • Anonyymi

      Sitä menettää mitä menettää ei voi itse vaikuttaa pään sisälle ei voi mennä kertomaan.

    • Anonyymi

      Joku luki väärin joskus
      Kaikkia puhtaita siveellisiä te saatte syödä.

    • Anonyymi

      Olisi niin helppoa jos vaan rakastuisi siihen joka eteen tulee. Mutta kun saa ikävöidä juuri sitä tyyppiä joka nyt ei sitten jostain syystä vastaa tunteisiin. Äh, se tekee elämästä yhtä tuskaa. Jotenkin tragokoomista tämä oma rakkauselämä. Onneksi lauantai iltana voi kirjottaa ja valittaa someen.

      • Anonyymi

        Piti olla tragikoomista… heh


      • Anonyymi

        Sama tilanne täällä. Tuntuu että kukaan muu ei saa liekkeihin kun se tietty mies. Hänen tunteensa mysteeri.


    • Anonyymi

      No vastaan, rakastan sua.Alati ain.

      • Anonyymi

        Kuka ja ketä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ja ketä?

        Juhani ja.. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juhani ja.. ❤️

        Eipä osu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä osu...

        Kalevi ja.. ❤️?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalevi ja.. ❤️?

        Ei...


    • Anonyymi

      On se hankala, jos emme edes ystävinä voidaan olla. En tiedä mikä estää.

      • Anonyymi

        En tiedä minäkään, miksei voitais olla.


    • Anonyymi

      Niin varmaan menee.. Mies ei vastaile enää viesteihin vaikka molemmilla on tunteita. Haluaa ilmeisesti sittenkin jotain muuta elämältään, minä se en ole.

      • Anonyymi

        Eihän sulle kelpaa kukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sulle kelpaa kukaan?

        Vain hän.


    • Anonyymi

      Kumulaatioelämä on vasta jotakin. Paikassa kumuloituu elämä melkeen kerralla.

    • Anonyymi

      Kyllä ikävän kesto voi olla vuosikymmeniä.

      • Anonyymi

        Voi, mutta taidat kuitenkin ikävöidä omaa kuvitelmaasi siitä mitä suhteenne voisi olla. Voi myös olla, että jos saisit olla tuon henkilön kanssa hän ei olisikaan sellainen kuin ajattelet, toivot, kuvittelet hänen olevan. Me rakastumme osin illuusioon ihmisestä tai rakkaudesta. Rakastumme omiin toiveisiin. Ehkei sinun kohdalla ole niin. Mutta usein arki ihan kenen tahansa kanssa on ihan jotain muuta kuin sitä suurta rakkautta jota haikailemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, mutta taidat kuitenkin ikävöidä omaa kuvitelmaasi siitä mitä suhteenne voisi olla. Voi myös olla, että jos saisit olla tuon henkilön kanssa hän ei olisikaan sellainen kuin ajattelet, toivot, kuvittelet hänen olevan. Me rakastumme osin illuusioon ihmisestä tai rakkaudesta. Rakastumme omiin toiveisiin. Ehkei sinun kohdalla ole niin. Mutta usein arki ihan kenen tahansa kanssa on ihan jotain muuta kuin sitä suurta rakkautta jota haikailemme.

        Minä en rakastunut.


      • Anonyymi

        Niin voi, valitettavasti.


    • Anonyymi

      Ei minulle tämä aloitus.

      T. Juha ässä

    • Anonyymi

      Kirjoitat miehelle? Ei vastaa viesteihin ollenkaan vai ei ole edes avannut niitä?

      • Anonyymi

        Miehelle kirjoitin, ei vastaa sähköposteihin. Avaamisesta en tiedä.


    • Anonyymi

      Saapi tuon menneen elämöidessäkkii😂🤣😅

      • Anonyymi

        Remutessa ja räällätessä kuluu hyvinnii. Ei kannata ikävöiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe