Jättäessäni nyt lopullisesti ja pysyvästi palstan

16

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama suomeksi, kiitos.

    • Ei tule ikävä.

      • 1500 metriä uintia äsken ja vesijumppaa. Nyt läheisten seuraan.


      • Anonyymi
        PareeSOTILAS kirjoitti:

        1500 metriä uintia äsken ja vesijumppaa. Nyt läheisten seuraan.

        "läheisten seuraan" ?

        Banjon ja airottoman soutuveneen..?


      • Anonyymi

        Sarjakakkaaja voi kärsiä syvästä ahdistuksesta

        Kyllä, toisille ei riitä edes naapurikunnan altaaseen pusaaminen vaan pitää työntää palstallekin, päivittäin.


    • Anonyymi

      Toivotaan, että pysytkin poissa. Ethän ole edes demari, vaikka demarina esiinnyt. Lienet jonkinlainen fasisti, joten joku äärioikeiston palsta sopii parhaiten.

      • Anonyymi

        Menkää ny poijaat paneen. Klapia pesään


      • Tulin sitten toisiin ajatuksiin palstan lopullisesta jättämisestä.
        Selvennetään avausta nimimerkki Iltahuudon aiheelliseen kysymykseen. Kyseessä on viittaus maailman parhaan Pop duon Pet Shop Boysin 1993 julkaistuun viimeiseen suurhittiin. Alkuperäinen versio toki on Village People yhtyeeseen jota me kymmenvuotiaat aikoinaan ihmettelimme
        En ole koskaan väittänytkään olevani demari. Asevelisosialisti sen sijaan olen.
        Mitä totälitärismiin tulee niin siitä olemme tällä viikolla saaneet viitteitä pääministerin niukasta tiedotuslinjasta kulttuurimäärärahasekouluun.
        Hallitus on sikäli väärässä että velton kulttuuriväen rahoja olisi saanut leikata vielä enemmän.
        Kulttuuriväen tulisi ottaa mallia Turkan ja Parviaisen ankarasta työmoraalista kitisemisen ja inspiraation odottelun sijaan
        Suomen paras kirjailija Juha Seppälä (Jyrki Lehtolan) nousee joka aamu kuudelta kirjoittamaan...
        Jostain syystä Tsiikit ja muut menestyneet taiteilijat eivät kauheasti yhteiskunnan tukea ole nauttineet.
        Hanoi Rockskaan ei kauheasti apurahoja saanu.
        Aja nyt Andy ne kauheat kalapuikkoviikset pois. Ei sovi tyyliis yhtään.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tulin sitten toisiin ajatuksiin palstan lopullisesta jättämisestä.
        Selvennetään avausta nimimerkki Iltahuudon aiheelliseen kysymykseen. Kyseessä on viittaus maailman parhaan Pop duon Pet Shop Boysin 1993 julkaistuun viimeiseen suurhittiin. Alkuperäinen versio toki on Village People yhtyeeseen jota me kymmenvuotiaat aikoinaan ihmettelimme
        En ole koskaan väittänytkään olevani demari. Asevelisosialisti sen sijaan olen.
        Mitä totälitärismiin tulee niin siitä olemme tällä viikolla saaneet viitteitä pääministerin niukasta tiedotuslinjasta kulttuurimäärärahasekouluun.
        Hallitus on sikäli väärässä että velton kulttuuriväen rahoja olisi saanut leikata vielä enemmän.
        Kulttuuriväen tulisi ottaa mallia Turkan ja Parviaisen ankarasta työmoraalista kitisemisen ja inspiraation odottelun sijaan
        Suomen paras kirjailija Juha Seppälä (Jyrki Lehtolan) nousee joka aamu kuudelta kirjoittamaan...
        Jostain syystä Tsiikit ja muut menestyneet taiteilijat eivät kauheasti yhteiskunnan tukea ole nauttineet.
        Hanoi Rockskaan ei kauheasti apurahoja saanu.
        Aja nyt Andy ne kauheat kalapuikkoviikset pois. Ei sovi tyyliis yhtään.

        Kommunismia ihaileva homobändihän tuo oli.

        Mutta ei siitä enempää. Siirrytään kielioppiin. Ilmaisusi "totälitärismi" olisi luontevampi kirjoittaa muodossa "tötälitärismi" jos kansainvälinen muoto "totalitarismi" ei sovi kielikorvaasi.


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Kommunismia ihaileva homobändihän tuo oli.

        Mutta ei siitä enempää. Siirrytään kielioppiin. Ilmaisusi "totälitärismi" olisi luontevampi kirjoittaa muodossa "tötälitärismi" jos kansainvälinen muoto "totalitarismi" ei sovi kielikorvaasi.

        Ollut mitään tekemistä kommunismin kanssa.
        Amerikkalaisuuttahan tuo ihaili.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ollut mitään tekemistä kommunismin kanssa.
        Amerikkalaisuuttahan tuo ihaili.

        Ei ihaillut kommunismia ei. Kolminkertainen ei-huuto:

        Ei !
        Ei !
        Ei !
        Ei !


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ollut mitään tekemistä kommunismin kanssa.
        Amerikkalaisuuttahan tuo ihaili.

        "Eräs Tennantin intohimoista on Venäjän historia, joka esiintyy viittauksina muutamissa sanoituksissa ja lainoina venäläisiltä säveltäjiltä mm: Behaviour-albumin kappaleissa "My October Symphony" ja "This Must Be the Place I Waited Years to Leave" sekä Yes-albumin kappaleessa "All Over The World".

        Tähän aihepiiriin liittyy Tennantin 1970-luvun opiskelijavuosilta periytyvä romanttinen suhtautuminen vasemmistolaiseen aatemaailmaan. Selvimmin tämä näkyy viittauksilla Leniniin ja Staliniin kappaleessa "West End Girls" (erityisesti vuoden 1983 versio) sekä myös Electric-albumin kappaleissa "Bolshy" (="Vasemmalle") ja "Love Is a Bourgeois Construct". Introspective-albumin kappaleessa "Left to My Own Devices on viittaus Che Guevaraan. Behaviour -albumin kappaleessa "This Must Be the Place I Waited Years to Leave" – ja erityisesti sen extended-miksauksissa on sämplättynä ote Lenininin venäjänkielisestä puheesta. Super -albumin kappale "The Dictator Decides" kertoo diktaattorista, joka muistuttaa Pohjois-Korean Kim Jong Unia."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Pet_Shop_Boys#Musiikkityyli_ja_yhtyeen_imago


      • Anonyymi
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        "Eräs Tennantin intohimoista on Venäjän historia, joka esiintyy viittauksina muutamissa sanoituksissa ja lainoina venäläisiltä säveltäjiltä mm: Behaviour-albumin kappaleissa "My October Symphony" ja "This Must Be the Place I Waited Years to Leave" sekä Yes-albumin kappaleessa "All Over The World".

        Tähän aihepiiriin liittyy Tennantin 1970-luvun opiskelijavuosilta periytyvä romanttinen suhtautuminen vasemmistolaiseen aatemaailmaan. Selvimmin tämä näkyy viittauksilla Leniniin ja Staliniin kappaleessa "West End Girls" (erityisesti vuoden 1983 versio) sekä myös Electric-albumin kappaleissa "Bolshy" (="Vasemmalle") ja "Love Is a Bourgeois Construct". Introspective-albumin kappaleessa "Left to My Own Devices on viittaus Che Guevaraan. Behaviour -albumin kappaleessa "This Must Be the Place I Waited Years to Leave" – ja erityisesti sen extended-miksauksissa on sämplättynä ote Lenininin venäjänkielisestä puheesta. Super -albumin kappale "The Dictator Decides" kertoo diktaattorista, joka muistuttaa Pohjois-Korean Kim Jong Unia."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Pet_Shop_Boys#Musiikkityyli_ja_yhtyeen_imago

        Raasu pallopaita pitää omia mieltymyksiään yleispätevinä totuuksina.


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        "Eräs Tennantin intohimoista on Venäjän historia, joka esiintyy viittauksina muutamissa sanoituksissa ja lainoina venäläisiltä säveltäjiltä mm: Behaviour-albumin kappaleissa "My October Symphony" ja "This Must Be the Place I Waited Years to Leave" sekä Yes-albumin kappaleessa "All Over The World".

        Tähän aihepiiriin liittyy Tennantin 1970-luvun opiskelijavuosilta periytyvä romanttinen suhtautuminen vasemmistolaiseen aatemaailmaan. Selvimmin tämä näkyy viittauksilla Leniniin ja Staliniin kappaleessa "West End Girls" (erityisesti vuoden 1983 versio) sekä myös Electric-albumin kappaleissa "Bolshy" (="Vasemmalle") ja "Love Is a Bourgeois Construct". Introspective-albumin kappaleessa "Left to My Own Devices on viittaus Che Guevaraan. Behaviour -albumin kappaleessa "This Must Be the Place I Waited Years to Leave" – ja erityisesti sen extended-miksauksissa on sämplättynä ote Lenininin venäjänkielisestä puheesta. Super -albumin kappale "The Dictator Decides" kertoo diktaattorista, joka muistuttaa Pohjois-Korean Kim Jong Unia."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Pet_Shop_Boys#Musiikkityyli_ja_yhtyeen_imago

        Actually eli Pet Shop Boysin paras levy vuodelta 1987 on ehdottomasti täysin vapaa tällaisesta ajattelusta.
        Mukana on mm. Elvis cover"Always on my mind".
        Myös Pet Shop Boysista kertovassa dokumentissa duo kertoi avoimesti ihailevansa Frank Sinatraa.
        West Ens Girls kertoo vain yksinkertaisesti West Endin elämästä. Pysty kuvittelee nyt omiaan.
        Tennant on aina korostanut että kyse on vain ja ainoastaan popmusiikista. Ja pirun hyvästä sellaisesta.


      • OikeistoSosDem
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Actually eli Pet Shop Boysin paras levy vuodelta 1987 on ehdottomasti täysin vapaa tällaisesta ajattelusta.
        Mukana on mm. Elvis cover"Always on my mind".
        Myös Pet Shop Boysista kertovassa dokumentissa duo kertoi avoimesti ihailevansa Frank Sinatraa.
        West Ens Girls kertoo vain yksinkertaisesti West Endin elämästä. Pysty kuvittelee nyt omiaan.
        Tennant on aina korostanut että kyse on vain ja ainoastaan popmusiikista. Ja pirun hyvästä sellaisesta.

        PS. Väitätkö nyt ihan vakavalla naamalla että Pet Shop Boysin tulkinta "Go West" kappaleesta on tribuutti Neuvostoliitolle?


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        PS. Väitätkö nyt ihan vakavalla naamalla että Pet Shop Boysin tulkinta "Go West" kappaleesta on tribuutti Neuvostoliitolle?

        Pet Shop Boysin juuret ovat 1980-luvun alun uudessa aallossa. Googlaa Joy Division, New Order, Human League, ABC, Soft Cell ym. Nämä olivat kommunismista yhtä kaukana kuin maa plutosta.
        Mies joka ei ymmärrä Actually levyn määrittäneen koko sukupolveamme ruutuhousuissa, valkoisissa sukissa, kaksirivisissä kiiltävissä puvuntakeisssa ja kapeissa kravateissa puhuu nyt aivan pehmoisia!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe