TARVITTIIN TUTKIMAA RAISIOSSA TOIMINEEN HUOLTOASEMAN SOTKUJA.KERTOO RANNIKKOSEUTU.
YKSITYISETSIVÄ
12
637
Vastaukset
- Anonyymi
Sotku o housuissas molopää
- Anonyymi
OSU JA UPPOS. KÄRÄJÄOIKEUS TUOMITSI MAKSAMAAN KONKURSSIPESÄLLE 234 000 EUROA. TÖRKEÄ KAVALLUS. LÄHDE RANNIKKOSEUTU.....
- Anonyymi
Yrittäjää rangaistaan.
- Anonyymi
Näin on jos jää maksut maksamatta. Toisaalta bensan hinnasta saa 20 pinnan tuoton ei huono.
- Anonyymi
Luulisi että tontille saataisiin järkevämpää käyttöä kuin vanhan huoltoaseman rotisko ja pieni crossirata. Tontin sijainti on hyvä.
- Anonyymi
Persu kokkare yrittäjät yhteiskunnan loisia
- Anonyymi
RAKENNUS PURKUKUNNOSSA. TOIVOTTAVASTI MAAPERÄ EI OLE SAASTUNUT. TOSI HYVÄ PAIKKA. AVOINNA OLLESSAAN ASEMALLA OLI ILTALEHDEN MUKAAN SUOMEN KORKEIN BENSAN HINTA.
- Anonyymi
Jos tontilla ollut huoltamotoimintaa kymmeniä vuosia, maaperä on saastunut. Jotain järkevää tontille voisi rakentaa, vaikka sitten kerrostaloja.
- Anonyymi
Kaupunki voisi ostaa tontin pois venäläisiltä, jotta paikalle saataisiin vaikka rivitaloja.
- Anonyymi
Tontti on Kaupungin omistama, vuokrannut sen eteenpäin
- Anonyymi
Sexuaalisen nautinnon ja humanismin temppeli
- Anonyymi
Sitten pitäisi vuokrasopimus purkaa. Raision lakimiehet ovat tunnetusti parasta A luokkaa sopimusten teossa, joten olettaa sopii että sopparissa on pykälä purulle jos huoltamotoimintaa ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161