uppskattad bland dem som tagit sin examen där ,Kurt Björklund tex.donerade nu en miljon euro till Hanken.
Kurt Björklund är verkställande delägare på det brittiska multinationella riskkapitalbolaget Permira.
I dagsläget förvaltar Permira över 40 miljarder.
Inte kan nu Hanken vara så dålig som en viss grupp påstår.
Svenska Handelshögskolan (Hanken )är
38
683
Vastaukset
- Anonyymi
Tydligen räcker utbildningen till krävande jobb utomlands också.
- Anonyymi
Det behövs inte"skyddade arbetsplatser"här.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det behövs inte"skyddade arbetsplatser"här.
Det som vissa alltid påstår.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det som vissa alltid påstår.
Hankeiter klarar sig utmärkt utomlands.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankeiter klarar sig utmärkt utomlands.
Det är bara synd att de bästa överger Finland.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det är bara synd att de bästa överger Finland.
Fint att de ändå kommer ihåg sitt fosterland.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankeiter klarar sig utmärkt utomlands.
Här i Finland också men lättare att göra karriär utomlands.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det är bara synd att de bästa överger Finland.
Klart att det känns bra att bli uppskattad.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det behövs inte"skyddade arbetsplatser"här.
Hankeiterna är uppskattade,sällan arbetslösa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det är bara synd att de bästa överger Finland.
Det är naturligt,utomlands finns så mycket större möjligheter inom forskning till exempel-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det behövs inte"skyddade arbetsplatser"här.
Bättre lön utomlands.
Anonyymi kirjoitti:
Det är bara synd att de bästa överger Finland.
Det har Finland förtjänat. Den man agar tillräckligt, pyser sin kos.
Anonyymi kirjoitti:
Fint att de ändå kommer ihåg sitt fosterland.
Då de inte bor i Finland har de råd att göra det. Skulle det vara ett koncept för Finland att överväga istället för övergripande socialkommunism?
Anonyymi kirjoitti:
Här i Finland också men lättare att göra karriär utomlands.
Inte är det lättare på något sätt, men nog avsevärt mera luckrande.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fint att de ändå kommer ihåg sitt fosterland.
Det var ett äkta par som nyss skänkte en halv miljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankeiter klarar sig utmärkt utomlands.
De behöver inga stödarbetsplatser,
- Anonyymi
Inga problem alls.
- Anonyymi
Välbetalda jobb.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankeiter klarar sig utmärkt utomlands.
Också finskspråkiga söker till Hanken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fint att de ändå kommer ihåg sitt fosterland.
Tummen upp för dem.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det är bara synd att de bästa överger Finland.
Det är livets gång.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det är bara synd att de bästa överger Finland.
Det är tyvärr så i praktiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det är bara synd att de bästa överger Finland.
Var och en är sig själv närmast.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det som vissa alltid påstår.
Skräppostande.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fint att de ändå kommer ihåg sitt fosterland.
Det är bra.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det är bara synd att de bästa överger Finland.
Det är enda möjligheten om man vill ha framgång.
- Anonyymi
Därför är det alltid mycket sökande till Hanken.
- Anonyymi
Folk vet att Hanken är bra.
- Anonyymi
Tur att det finns privata donatorer.
Hanken, alla av dem, är bra men klokast gör en finlandssvensk med att ta sin examen utanför Finland och efter det hållas borta från det avundsjuka och skattekåta Finland, där bara 37 % av befolkningen överhuvudtaget har någon form av jobb.
I Finland finns det ingen framtid för duktiga på den privata sektorn som är den enda som skapar mervärde i riket.- Anonyymi
Därför flyttar så många hellre utomlands.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Därför flyttar så många hellre utomlands.
Det är ju trenden nuförtiden.
Anonyymi kirjoitti:
Därför flyttar så många hellre utomlands.
Visst, men majoriteten duger inte, så den hålls kvar.
- Anonyymi
Hankenin käyneet työllistyvät yleensä hyvin.
- Anonyymi
Där studerar många finskspråkiga också.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Där studerar många finskspråkiga också.
Det är alltid merit att få sin examen från Hanken.
- Anonyymi
Hienoa, että tukea tulee.
- Anonyymi
Fint att det finns privata donatorer.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381