ehdin vastata ja jäi leikepöydälle kun poistivat kysymyksen.
Mulla se ainakin johtuu siitä, että aina kun itse yritän hyvällä ja nätisti, niin joku on haukkumassa ja oirehtimassa pahaa oloaan päälle. Ei näitä tarvitse kauaa lukea kun se kireys tarttuu. Niin empaattinen ihminen toimii, sen saa helposti huonolle tuulelle sairastamalla niskaan.
Tämän pitäisi olla ikävää varten eikä teinien tasolle jääneiden keski-ikäisten kiusaamispaikka. Mutta harhoissahan ne on suurin osa. Otan osaa heidän elämänsä puolesta.
Ai mistä kireys johtuu
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Enpäs tiedä mistäjohtuu... käyttäkää liukuvoidetta kireisiin paikkoihin.
- Anonyymi
Sinä olet lähes 60v mummo. Miten sinä enää kehtaat käyttäytyä kuin teini? Kyllä, tiedän tasan tarkkaan kuka olet.
Siitä voi kyllä kiittää............
<3- Anonyymi
Minä taas oon kyllästynyt lapsellisiin anna pilua ota suikkuun perspantteri juttuihin. Oikeasti. Kukaan jaksa sellaisia lueskella kovin usein. Onko ne oikeasti hauskoja? Siis lukioikäiset on aikuisempia kuin täällä palstalla käyvät 40v kotirouvat. Ja 60v kuten tuossa joku kertoi. Kyllähän noita seksijuttuja voisi niin kirjoittaa, että oikeasti housut kastuu ja viisari värähtää. Kiihottavasti. Eikä noin.
- Anonyymi
Niinkö helvetin vanhat täällä liikkuu?
Joo. Ei voisi uskoa olemuksen tasista.
En ole nuori minäkään, mutta kuuteenkymppiin on vielä reipas 20 vuotta matkaa ja ei edes tippaakaan kiinnosta yli itsen ikäiset ihmiset muutenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö helvetin vanhat täällä liikkuu?
Joo. Ei voisi uskoa olemuksen tasista.
En ole nuori minäkään, mutta kuuteenkymppiin on vielä reipas 20 vuotta matkaa ja ei edes tippaakaan kiinnosta yli itsen ikäiset ihmiset muutenkaan.Eihän täällä kai kukaan kenenkään ikää oikeasti tiedä. Osa vaan vaikuttaa juuri niin katkerilta kuin vain 40v rouvashenkilö voi olla väärän miehen lakanoissa 20v maattuaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838