Immu - pelle vai luuseri vai onko kova

Anonyymi

Onko Immu kova ukko

13

1998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko vetäny "naisena" roolia, kun on olu pyyhe sellinoven piällä? Siitä riippuu vastaus.

• Anonyymi

Täys pellejätkä. Haukkuu toisia asioista, joihin syyllistyy itse. Esittää vitun kovaa, mutta on ihan helvetin tyhm.

• Anonyymi

Eikös toi nimenomainen kundi ollut vaikeuksissa ja haki siksi jäsenyyttä kun paskat housuissa ja sitten pieksi heikompiaan useikin syyttä suotta eikä siin kaikki. sitten alko vehtaan poliisien kanssa, että juu.joo joo mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös toi nimenomainen kundi ollut vaikeuksissa ja haki siksi jäsenyyttä kun paskat housuissa ja sitten pieksi heikompiaan useikin syyttä suotta eikä siin kaikki. sitten alko vehtaan poliisien kanssa, että juu.joo joo mies.

Moring on paras . Se ei jauhaa paskaa .

• Anonyymi

Älkäähän nyt lapsukkaiset. Meistä jokainen elää sen oman pikku elämänsä ja tekee mitätä tekee. Itse.
      Osa opiskelee, hankkii ammatin, käy armeijan, hankkii työpaikan, perustaa perheen ja elää rauhallista elämää. Harrastaa ja niin edelleen.
      Joillakin pulkka lähtee vaan käsistä jo lapsuudessa. Tulee kaikenlaista pientä harmia. Yht äkkiä sitä vaan huomaa istuvansa vankilassa ja siellä jokainen on oikeasti yksin, kuului jengiin tai ei. Olen kokenut ja nähnyt näitä molempia elämän osa alueita ja jos voisin vielä olla se viaton pikku lapsi, opiskelisin opiskelisin ja opiskelisin niin ettei minun olisi tarvinut istua eri vankiloissa yli 18 vuotta elämästäni.
      Antakaa Immun elää omaa elämäänsä ja eläkää te omaanne.
      Hän on teille tuskin mitään velkaa tai ette ole häntä koskaan edes tavanneet. Olette kuulopuheiden varassa. Minäkään en ole. Mutta joistakin hänen kirjansa tapahtumista minulla on hieman omaakin tuntumaa.
      Saattaa olla, että jonain päivänä kauppoihin llmestyy kirja, jossa kommentoidaan näitä alan kirjoittajien stooreja. Mutta mitä Immuun tulee antakaa hänen elää omaa, rikoksetonta elämäänsä.
      Rikollisuudessa ei ole mitään ihannoimista. Uskokaa tai älkää.
      Pitkän elämän salaisuus on rikollispiireissä yksinkertainen.
      Älä petä. Älä vedä ohi. Älä koske kaverisi vaimoon. Pidä huoli vain omista asioistasi.
      Näillä mennään jo pitkälle. Rikollispiireissä seinä tulee vastaan ennemmin tai myöhemmin. Kun se hetki koittaa ei ole mitään merkitystä kuinka kova olet lyömään tai hyvä puhumaan tai mitä tahansa. Silloin kun elämä loppuu. Se loppuu.
      Rauhallista tulevan joulun alusaikaa kaikille tasapuolisesti.

• Anonyymi

Täys pelle wannabe kovis. Sai kymmenes sekunnis turpiin tik tokkaajalta oikeas matsis. Tik tokki poika löi immun valot pimeeks ja immu nukahti lattialle. Hähähäähähähähääääää!

• Anonyymi

Toivottavasti tyrmäys kasvatti vähän miestä, ja oppisi, että ensin teot, sitten puheet. Taitaa tosin turha toivo tämänkin venkulan kanssa.

• Anonyymi

Lasileuka. normi venkula ei osaa tapella kun saa turpaansa, niin itku alkaa. tosin ei puolustele itseään, itkee vain

• Anonyymi

Täys pelle tämä Immu ja vuodattaa kaikki asiat en jaksa kuunnella tuon lässytystä.

• Anonyymi

immu otti iskun vastaan kuin mies, ei alkanut itkemään, vaan lähti lammaspaimeneksi. katsokaapa tarkkaan ottelu, immu vetäs aluksi sellasen iskun jos olis osunut pojan ei olis tarvinnut käydä poistamassa hampaita...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5524
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      195
      3527
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2345
    4. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2338
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1068
    6. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1028
    7. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      62
      1007
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      982
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      945
    10. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      80
      927
    Aihe