Viikonloppu ohi

Anonyymi

Se on jälleen kerran yksinäinen viikonloppu ohi.. Ja uusi samanlainen viikkoo alkaa ja sit taas viikonloppu.

En tiedä ruokkiiko tää yksinäisyys masennusta vai toisten päin.

Haluan vain kuolla. Tiedän että mun elämä tulee päättymään narunjatkeessa..

7

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua kiinnostaisi tietää, että mikä on mielestäsi ajanut sinut yksinäisyyteen? Ja miten olet koittanut muuttaa asian?

      Minusta yksinäisyys on hirveän surullista. Mutta en oikein ymmärrä, että mikseivät yksinäiset löydä vaikka toisia yksinäisiä? Nykyään on kuitenkin netti, jonka avulla on helpompi löytää samantyylisiä ihmisiä, mutta onko se silti vaikeaa, vai eikö löydy kiinnostusta enää edes siihen?

    • Anonyymi

      Sama. Maksan noi lainat ja sitten menen

    • Hei,

      Itsetuhoisiin ajatuksiin kannattaa ehdottomasti hakea apua. Akuutissa tilateessa voi hakeutua oman kunnan psykiatriseen päivystykseen.

      Lisäksi on olemassa monenlaisia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Näistä palveluista voi saada sekä tukea, että vinkkejä muuhun avun hakemiseen.

      - Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Esimerkiksi joka viikko maanantaista torstaihin klo 15-19 on Solmussa-chat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

      - Valtakunnallinen kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

      Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • Anonyymi

      Mites vaikka koira? Ihmisen paras ystävä.

    • Anonyymi

      Kirjoitetun tekstin perusteella uskon sitä trollauspuuhaksi. Valitettavasti.

    • Anonyymi

      Mulla ihan sama kun ap:llä, vkonloppu yksin, nyt maanantai-ilta ja tuijotan tv:tä yksin. En ole töissäkkään, no kaupassa olen tavannut ihmisiä. Tätä samaa joka päivä, yksinäisyyttä mutta en itsaria ala tekee. Kiva kun on asunto ja ruokaa, kaikilla ei edes niitäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      133
      2596
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1504
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1347
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      353
      1278
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      108
      1198
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1085
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      781
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      769
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      749
    10. 55
      734
    Aihe