Marin neuvotteli surkean lopputuloksen Suomelle

Anonyymi

Ei voi kuin kummeksua vain taitoaan pääministerinä. Turha Sannan puhua enään 750 miljardista kun se jo 810 miljardia, ja yhä paisuu.

22

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä nämä kirjoittelijat ovat VIISAITA. Olisi pitänyt päästää heidät neuvottelemaan tukipaketista. Hahahahahahahahahaa.

      • Anonyymi

        Ei ainakaan huonompi olisi tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan huonompi olisi tullut.

        Hahahahahahahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan huonompi olisi tullut.

        😂😂😂Sinä apukoulupohjalta. Vähän eri juttu kun sinun sossuanomukset.


    • Anonyymi

      Kepu oli vahvasti tukemassa vihervasemmistoa, luulivat ehkä, että saavat tukea lisää. Taisi käydä toisin..

    • Anonyymi

      Voi tehdä vertauksen, annan kaverille kympin ja saan takaisin 3 euroo ja se on hyvä diili, varmasti on saajan näkökulmasta. Marin ei osaa vaatia suomen etua, aina tulee turpaan.

      • Anonyymi

        Kohta summa 1000 miljardia, katotaampa vain kun vasemmisto EUssa pääsee nosteleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta summa 1000 miljardia, katotaampa vain kun vasemmisto EUssa pääsee nosteleen.

        Tuppurainen ja Marin sössivät homman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuppurainen ja Marin sössivät homman.

        Pari aivokääpää !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuppurainen ja Marin sössivät homman.

        Niin tekivät, tyystin.


      • Anonyymi

        Nosta katse navastasipois. Ilman tukipakettia Euroopassa olis syvälama. Paljonko sen hoitoon olisi mennyt rahaa. Sinun aivoille varmaan liian laaja ymmärrettäväksi. Koska vertauskuva kertoi iksinkertaisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuppurainen ja Marin sössivät homman.

        Suomessa ainuat sössiät läytyy Persusta.
        Vaivaista puolustusvaliokuntaakaan saada hoidettu, tälläiseen porukan pitäisi päästä hoitamaan ulkopolitiikkaa😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari aivokääpää !

        Purra ja Jussi👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ainuat sössiät läytyy Persusta.
        Vaivaista puolustusvaliokuntaakaan saada hoidettu, tälläiseen porukan pitäisi päästä hoitamaan ulkopolitiikkaa😂😂😂😂😂😂😂

        Ei persut ole hallituksessa joka päättää esityksistä eduskunnalle.


    • Anonyymi

      Eiköhän se tässä kohta paljastu että mitä mieltä kansa ihan oikeasti on siitä että me täällä pohjoisessa tuemme omalla panoksellamme eteläisen euroopan valtioiden työllisyyttä.

      Jos ihan OIKEASTI olemme sitä mieltä että tämä oli hyvä juttu NIIN KYLLÄ KAI me nyt meidän omaakin teollisuutta tuemme samalla periaatteella!

      Eli, kun alkavat nämä seuraavat palkkaneuvottelut niin on ihan mielenkiintoista katsoa kuinka moni työntekijäjärjestö tyytyy negatiiviseen palkkaratkaisuun seuraavaksi kaudeksi!

      Aivan samasta asiastahan tässä on kyse SILLÄ antamalla rahaa jollekin ilmaiseksi niin sehän tarkoittaa käytännössä sitä että me teemme sen työn sen rahan eteen!

      • Anonyymi

        Eli duunari jos saa lisääpalkaa maksetaan tyhjästä. Vai mitä höliset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli duunari jos saa lisääpalkaa maksetaan tyhjästä. Vai mitä höliset.

        Kyllä NORMAALIJÄRJELLÄ varustettu ihminen ymmärtää pointin!


    • Anonyymi

      Eihän Orpo (kok) tai Halla-aho (per) edes ymmärtäneet %-laskua mitenkä EU:n tukipaketti muodostuu. Olisi menty ojasta allikkoon jos olisi kokoomuksen johtama hallitus neuvottelemassa EU tukiaisista:

      Opposition kritisoimassa EU:n elvytyspaketissa on 30% jousto-osa, joka lopulta määrittää kunkin EU-maan elvytysmäärän. Jussi ja Orpo vaati aikoinaan sen osuuden nostoa 50%:iin ja se olisi läpi mennessään aiheuttanut sen, että Suomen saama tukiosuus olisi nyt Pienempi, kuin mitä se tulee olemaan.
      Näin on koska Suomi on tähän mennessä selvinnyt koronan aiheuttamasta talouden alamäestä pienemmin vaurioin, kuin etukäteen oli ennustettu. (tuo 30%:n jousto-osuus lasketaan vasta jälkeenpäin, kun nähdään, että miten pahasti kunkin maan talous kyykkää vuosina 2020 ja2021). Mutta tuohonkaan Sanna Marinin kommenttiin oppositioherrat eivät sanoneet mitään, ymmärrettävästi.
      Tuo jousto- osa elää riippuen mitenkä hyvin Suomen taloutta on hoidettu elikkä taloutta on hoidettu ennakoitua paremmin jolloinka tuo Suomen osuus laskee . Eihän ole kyse todellakaan mistään huijauksesta vaan puhtaasta % laskusta jota näköjään edes Orpokaan ei ymmärtänyt kun oli ihan Öönä A-Atolk tentissä Marinin vastauksen jälkeen!

      • Anonyymi

        Kokoomuksen ja persujen ”talousnerot” ovat olleet hyvin hiljaa tästä vaatimuksestaan, aika jännä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomuksen ja persujen ”talousnerot” ovat olleet hyvin hiljaa tästä vaatimuksestaan, aika jännä?

        Demareiden "talousnerot" Marin ja Tuppurainen neuvottelivat 4. huonoimman sopimuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demareiden "talousnerot" Marin ja Tuppurainen neuvottelivat 4. huonoimman sopimuksen.

        Kokkarien ja persujen opeilla rahaa olisi tullut vähemmän, se on sitä oikeiston ”talousosaamista”.


    • Anonyymi

      Pietarista katsottuna siitä voi palkkansa eteen kummeksua noinkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe