Syön arjessa 1200-1500kcal. Painan noin 51.8kg. Ajattelen että sitten kun painan 50kg, niin alan syömään normaalisti… sisimmässäni tiedän että näin ei tule tapahtumaan. Liikun todella paljon yli 20k askelta päivittäin ja 4-5x salilla viikossa. Kyllä on päiviä kun en jaksa millään liikkua ja olen ihan poikkki, sen takia etten syö tarpeeksi mutta pakotan vain itseni urheiluun, se on ns pakkomielle. Laihdun viikossa about 0.5kg.
En oikein tiedä olenko sairastunut vai sairastumassa syömishäiriöön(?)
Kun joinakin päivinä sitten mieleni antaa minulle ”luvan” syödä enemmän ja joinakin päivinä yksinkertaisesti tekee mieli.
Välillä syön ravintolassa tai viikonloppuisin tuhdimmin ja pystyn perustelemaan itselleni että ansaitsen tämän ja en liho tästä.
Huoleni on että onko ihan normaalia, että esim viime sunnuntaina minulla ei ollut edes nälkä mutta silti illalla napostelin kaikkea, söin varmaan 5 muroannosta ja leivoin vielä keksejä (ahmintahäiriökö ?), mutta silti kun kävin vaalla tällä viikolla olin laihtunut 0.6kg.
Syömishäiriökö (?)
Anonyymi
1
144
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vielä lisäyksenä painon kesän alussa noin 60kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.232671Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1092606- 2021394
- 1271317
- 941291
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3071278Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,441077Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �131021Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211989- 65954