Tehtiin puukauppa yhtiön kanssa. Minulle tuli yllätyksenä, että Metsänkäyttöilmoituksen mukaan muutama kuvio onkin jotain "suojeluohjelma-aluetta" ja "harvinaista elinympäristöä" ja "eri-ikäisrakenteinen kasvatus" !!! Ja tiedot metsäkeskus on saanut ELY-keskukselta, Siis tekeekö ELY-keskus ihmisten metsistä jotain suojelualueita kertomatta siitä metsänomistajalle ? Kaupat kuitenkin sovittiin ja allekirjoitettiin eikä ostajayhtiön kanssa ollut mitään tälläisestä puhetta, ilmeisesti eivät tienneet hekään asiasta. Onko metsänomistajan tietämättä joku ELY-keskuksen innokas virkamies käynyt paikan päällä ja päättänyt asian omavaltaisesti ? Voivatko he estää hakkuut ? Ja silti edellisessä kohdassa Metsänkäyttöilmoituksessa sanotaan, että 'Kuviolla ei ole erityisen tärkeää elinympäristöä' ja '...ei ole metsälain erityisen tärkeää,,,'
Ja toinen asia, mistä en netistäkään saanut selville, oli mitä tarkoittaa "vesistöbufferointi" ?
Olen tehnyt kyllä puukauppoja ennenkin, mutta em. asioihin törmäsin ensimmäistä kertaa
T. Huuko
Suojeluohjelma-alue ?
3
964
Vastaukset
- Anonyymi
Vapaamielinen ryöstö. On nää punikit kummallista porukkaa kun ,tavoittelee toisille taloudellista haittaa.
- Anonyymi
Sain metsäkeskukselta kirjeen jossa puolet 30v tuotosta vietäisiin harvenuksessa minulle jäisi lisää kasvua olen liki 60v hakkuu saman ajan päästä.. ON NARSISTEILLA OTSAA näinkö metsäväki kasvatetaan nykyään. VENÄJÄ PISTÄNYT 5V SITTEN SOVISTUSTI PUUHANAT KIINNI, RAAKATAVARAN TUONTI SEIS. NYT EI SAA JAKAA 1 VIIKON TYÖSTÄ ILMAN 30V KASVUA. Nykyään narsitit pitää itseään toisten omaisuuden haltijna kysyessä totuus valkenee, TUSKIN TIETÄÄ MISSÄ ASUU!
Kirje tuli:
Suomen metsäkeskukselta
Aleksanterinkatu 18a
Lahti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain metsäkeskukselta kirjeen jossa puolet 30v tuotosta vietäisiin harvenuksessa minulle jäisi lisää kasvua olen liki 60v hakkuu saman ajan päästä.. ON NARSISTEILLA OTSAA näinkö metsäväki kasvatetaan nykyään. VENÄJÄ PISTÄNYT 5V SITTEN SOVISTUSTI PUUHANAT KIINNI, RAAKATAVARAN TUONTI SEIS. NYT EI SAA JAKAA 1 VIIKON TYÖSTÄ ILMAN 30V KASVUA. Nykyään narsitit pitää itseään toisten omaisuuden haltijna kysyessä totuus valkenee, TUSKIN TIETÄÄ MISSÄ ASUU!
Kirje tuli:
Suomen metsäkeskukselta
Aleksanterinkatu 18a
LahtiNiin, eipä sitä harvennusta kukaan ilmaiseksi tee, paitsi sinä itse. Tosin ei se moottorisahakaan ilman pyöri ja pokasahan kanssa kestää vähän turhan kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818