Tehtiin puukauppa yhtiön kanssa. Minulle tuli yllätyksenä, että Metsänkäyttöilmoituksen mukaan muutama kuvio onkin jotain "suojeluohjelma-aluetta" ja "harvinaista elinympäristöä" ja "eri-ikäisrakenteinen kasvatus" !!! Ja tiedot metsäkeskus on saanut ELY-keskukselta, Siis tekeekö ELY-keskus ihmisten metsistä jotain suojelualueita kertomatta siitä metsänomistajalle ? Kaupat kuitenkin sovittiin ja allekirjoitettiin eikä ostajayhtiön kanssa ollut mitään tälläisestä puhetta, ilmeisesti eivät tienneet hekään asiasta. Onko metsänomistajan tietämättä joku ELY-keskuksen innokas virkamies käynyt paikan päällä ja päättänyt asian omavaltaisesti ? Voivatko he estää hakkuut ? Ja silti edellisessä kohdassa Metsänkäyttöilmoituksessa sanotaan, että 'Kuviolla ei ole erityisen tärkeää elinympäristöä' ja '...ei ole metsälain erityisen tärkeää,,,'
Ja toinen asia, mistä en netistäkään saanut selville, oli mitä tarkoittaa "vesistöbufferointi" ?
Olen tehnyt kyllä puukauppoja ennenkin, mutta em. asioihin törmäsin ensimmäistä kertaa
T. Huuko
Suojeluohjelma-alue ?
3
1141
Vastaukset
- Anonyymi
Vapaamielinen ryöstö. On nää punikit kummallista porukkaa kun ,tavoittelee toisille taloudellista haittaa.
- Anonyymi
Sain metsäkeskukselta kirjeen jossa puolet 30v tuotosta vietäisiin harvenuksessa minulle jäisi lisää kasvua olen liki 60v hakkuu saman ajan päästä.. ON NARSISTEILLA OTSAA näinkö metsäväki kasvatetaan nykyään. VENÄJÄ PISTÄNYT 5V SITTEN SOVISTUSTI PUUHANAT KIINNI, RAAKATAVARAN TUONTI SEIS. NYT EI SAA JAKAA 1 VIIKON TYÖSTÄ ILMAN 30V KASVUA. Nykyään narsitit pitää itseään toisten omaisuuden haltijna kysyessä totuus valkenee, TUSKIN TIETÄÄ MISSÄ ASUU!
Kirje tuli:
Suomen metsäkeskukselta
Aleksanterinkatu 18a
Lahti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain metsäkeskukselta kirjeen jossa puolet 30v tuotosta vietäisiin harvenuksessa minulle jäisi lisää kasvua olen liki 60v hakkuu saman ajan päästä.. ON NARSISTEILLA OTSAA näinkö metsäväki kasvatetaan nykyään. VENÄJÄ PISTÄNYT 5V SITTEN SOVISTUSTI PUUHANAT KIINNI, RAAKATAVARAN TUONTI SEIS. NYT EI SAA JAKAA 1 VIIKON TYÖSTÄ ILMAN 30V KASVUA. Nykyään narsitit pitää itseään toisten omaisuuden haltijna kysyessä totuus valkenee, TUSKIN TIETÄÄ MISSÄ ASUU!
Kirje tuli:
Suomen metsäkeskukselta
Aleksanterinkatu 18a
LahtiNiin, eipä sitä harvennusta kukaan ilmaiseksi tee, paitsi sinä itse. Tosin ei se moottorisahakaan ilman pyöri ja pokasahan kanssa kestää vähän turhan kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908416Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424738Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414391Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452615Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.981478- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441246Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641152Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090