Martina on Precision Nutrition ravintovalmentaja

Anonyymi

En tiennyt, että Martina on suorittanut Precision Nutrition ravintovalmennuskoulutuksen? Koulutus on englanninkielinen verkkokoulutus, mutta todella vaativa ja aikaa vievä, ei todellakaan mikään mitäänsanomaton kurssi. Kurssi vaatii kaiken lisäksi aika hyvän englannin hallitsemista, koska terminologia on englanniksi. Kaikki kunnia Martinalle tästä kouluttautumisesta!

158

1984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä Martina toimit oikein ja taas hankit lisäkoulutusta, voit etäopiskella ja onnistuu kivasti kotoakäsin.🌹

      • Anonyymi

        Hän on ymmärtääkseni jo kurssin suorittanut. Eikö suorittanut tämän koulutuksen jo pari vuotta sitten? Ainakin kertoi silloin aloittaneensa kurssin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ymmärtääkseni jo kurssin suorittanut. Eikö suorittanut tämän koulutuksen jo pari vuotta sitten? Ainakin kertoi silloin aloittaneensa kurssin.

        Aloitettu mahdollisesti on, mutta montako osioo suoritettu? Uskon sitten, kun näen jonkin dokumentin siitä, että homma tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitettu mahdollisesti on, mutta montako osioo suoritettu? Uskon sitten, kun näen jonkin dokumentin siitä, että homma tehty.

        Nainen on sitkeä ,ohan se nähty menee vaikka harmaan kiven läpi, et opiskelut hoidetaan. Ei pidä heti epäillä ja lannistaa ketään, vaan kannustaa ja olla iloinen hänen puolestaan myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitettu mahdollisesti on, mutta montako osioo suoritettu? Uskon sitten, kun näen jonkin dokumentin siitä, että homma tehty.

        Aloittaja kommentoi omia kirjoituksiaan ja kehuu Martinaa.
        En usko minäkään Martinan suorittaneen ko. kurssia ennen kuin näen dokumentin. Jos kurssi on englanninkielinen ja vaativa, Martinan kielitaidolla ei ole todellakaan mitään saumaa selvitä kurssista. Periaatteessa mua ei kiinnosta Martinan "pätevyys", kun en edes ale-hintaan mitään ostaisi (en myöskään ilmaiseksi huolisi) häneltä, mutta olisi varmaan monen valmennuksen ostaneen tai ostoa suunnittelelvan mielestä kiinnostavaa nähdä tuo todistus.


      • Anonyymi

        Mitä koulutusta. Lukee käyttö ohjeet. Samat ohjeet osaa lapsikin lukea. Mihin näitä kemikaali mössöjä tarvitsee, ei mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitettu mahdollisesti on, mutta montako osioo suoritettu? Uskon sitten, kun näen jonkin dokumentin siitä, että homma tehty.

        Verkkokoulutuksena ? ehkä joku on kielellisesti ja muutenkin hieman avittanut ravintovalmentajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kommentoi omia kirjoituksiaan ja kehuu Martinaa.
        En usko minäkään Martinan suorittaneen ko. kurssia ennen kuin näen dokumentin. Jos kurssi on englanninkielinen ja vaativa, Martinan kielitaidolla ei ole todellakaan mitään saumaa selvitä kurssista. Periaatteessa mua ei kiinnosta Martinan "pätevyys", kun en edes ale-hintaan mitään ostaisi (en myöskään ilmaiseksi huolisi) häneltä, mutta olisi varmaan monen valmennuksen ostaneen tai ostoa suunnittelelvan mielestä kiinnostavaa nähdä tuo todistus.

        Kurssilla ja sen vaativuudella ei ole mitään merkitystä. Minkä tunnustetun opinahjon tutkinnosta on kyse? Mihin tutkimustietoon se perustuu? Onko kyse hyväksytystä oppilaitoksesta?

        Vai olisiko sittenkin kyse puhtaasta huuhaasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurssilla ja sen vaativuudella ei ole mitään merkitystä. Minkä tunnustetun opinahjon tutkinnosta on kyse? Mihin tutkimustietoon se perustuu? Onko kyse hyväksytystä oppilaitoksesta?

        Vai olisiko sittenkin kyse puhtaasta huuhaasta?

        Ihan huuhaata. Joku innokas Feikkilehti fani vaan yrittää valkopestä sitä että Feikkilehteä on sanottu tyhmäksi.
        Ja kukapa ei joitain kursseja voisi suorittaa.
        Mutta mihinkään amnattiin ne ei valmenna pelkästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ymmärtääkseni jo kurssin suorittanut. Eikö suorittanut tämän koulutuksen jo pari vuotta sitten? Ainakin kertoi silloin aloittaneensa kurssin.

        Martinan itse ylläpitämänsä oman Wikipedia-sivun mukaan minkä kaikki lähteet ovat Martinan oma blogi kertoo että Martina on kouluttautunut moniin vaativiin tehtäviin jo vuosia sitten. Lisäksi Martina on ammattitason urheilija, joka on harrastanut ratsastusta olympiatasolla jo lapsesta alkaen. Lisäksi hän on Suomen taitavin uimahyppääjä.


    • Anonyymi

      Suomessa 1. tason on suorittanut 49 henkilöä, mutta Certified Coach Directoryn mukaan Martinan nimeä ei sieltä löydy😂

      • Anonyymi

        Miten voi nimi olla, et on valmistunut koska vasta on tämän koulutuksen aloittanut . ?


      • Anonyymi

        Mara valehtelee niin että korvat heiluu. Ei sen äly eikä kielitaito ko. Koulutukseen riitä. Tyhmä mikä tyhmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi nimi olla, et on valmistunut koska vasta on tämän koulutuksen aloittanut . ?

        Aloitti kurssin vuonna 2019, joten luulisi, että olisi jo valmistunut.
        ”27.3.2019.
        Aina välillä joku kysyy mun ravintokoulutusta, ja monesti olen taustoista teille kertonutkin.
        Ravinto asiaa on opiskeltu aikanaan PT- koulussa ( about 15 vuotta sitten ) ja asiathan on muuttunut sen jälkeen ihan älyttömästi. Ravinto on kuitenkin ollu aihe, mikä on aina kiinnostanut paljon jo ihan kovan urheilunkin takia. Olen lukenut paljon, kokeillut ja lukenut lisää.
        Nyt on kuitenkin tilanne se, että mun ruokavaliovalmennukset on vaikuttanut positiivisesti niin monen elämään, että haluan pystyä antamaan itsestäni vielä lisää. Mennä hommassa ihan nextille levelille. .
        3.4 alkaa etäopiskelu yhdessä maailman arvostetuimmassa koulussa @precisionnutrition
        Oon tosi fiiliksissä aiheesta ja vaikka tietoa on jo paljon, mutta haluan lisää syventävää tietoa. PALJON LISÄÄ PRIIMAA. ”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mara valehtelee niin että korvat heiluu. Ei sen äly eikä kielitaito ko. Koulutukseen riitä. Tyhmä mikä tyhmä

        Taas tuli täällä 😈 esiin niinkuin aina .🖤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mara valehtelee niin että korvat heiluu. Ei sen äly eikä kielitaito ko. Koulutukseen riitä. Tyhmä mikä tyhmä

        Oletpa ilkeä! Yritä nyt kestää vaan kun Martinalla menee hyvin!


      • Anonyymi

        Taas ollaan totuuden edessä eli ollaanko vai eikö olla ???????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mara valehtelee niin että korvat heiluu. Ei sen äly eikä kielitaito ko. Koulutukseen riitä. Tyhmä mikä tyhmä

        Tässä olen samaa mieltä, Aitolehti ei pysty suorittamaan yhtään ainoaa kurssia läpi, varsinkaan " natiivi enkullaan " sen verran heikosti kieltä taitaa ja muutenkin heikkolahjainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitti kurssin vuonna 2019, joten luulisi, että olisi jo valmistunut.
        ”27.3.2019.
        Aina välillä joku kysyy mun ravintokoulutusta, ja monesti olen taustoista teille kertonutkin.
        Ravinto asiaa on opiskeltu aikanaan PT- koulussa ( about 15 vuotta sitten ) ja asiathan on muuttunut sen jälkeen ihan älyttömästi. Ravinto on kuitenkin ollu aihe, mikä on aina kiinnostanut paljon jo ihan kovan urheilunkin takia. Olen lukenut paljon, kokeillut ja lukenut lisää.
        Nyt on kuitenkin tilanne se, että mun ruokavaliovalmennukset on vaikuttanut positiivisesti niin monen elämään, että haluan pystyä antamaan itsestäni vielä lisää. Mennä hommassa ihan nextille levelille. .
        3.4 alkaa etäopiskelu yhdessä maailman arvostetuimmassa koulussa @precisionnutrition
        Oon tosi fiiliksissä aiheesta ja vaikka tietoa on jo paljon, mutta haluan lisää syventävää tietoa. PALJON LISÄÄ PRIIMAA. ”

        Jos tuo on sanasta sanaan hänen suustaan, niin kyllä on heikkoa. Eikö hän tosiaan osaa muodostaa lauseita kunnolla, vai mikä on ? Osaako hän edes lukea kunnolla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa ilkeä! Yritä nyt kestää vaan kun Martinalla menee hyvin!

        Kyse ei ole siitä, meneekö jollakin hyvin. Ja sehän on hyvä että menee hyvin.
        Kyse on siitä, onko tutkinto vai ei
        Eli se joko on tai ei.
        Ainakin itse olen saanut dokumentit alaani liittyvissä tutkinnoissa. Toki aivan eri alalta.
        Enkä muuten kirjoittele työaikana, lomalla ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi nimi olla, et on valmistunut koska vasta on tämän koulutuksen aloittanut . ?

        "Valmistunut" on virheellinen ilmaisu. Sitä käytetään oikeista oppilaitoksista.


    • Anonyymi

      Ei kai kukaan tämmöisestä valehtele.

    • Anonyymi

      Onkohan tehty provokatiivinen aloitus?

      • Anonyymi

        Mun pt on suorittanut ton kurssin ja se kyl mainostaa sitä titteliä nettisivuillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun pt on suorittanut ton kurssin ja se kyl mainostaa sitä titteliä nettisivuillaan.

        No sen PT- on suorittanut on vanha juttu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen PT- on suorittanut on vanha juttu .

        Missä listalla mainitaan edes PT:ksi valmistuminen? Moneen kertaan on tullut ilmi, ettei Martinan nimeä löydy PT:ksi valmistuneitten listoiltakaan. On kai senkin kurssin/koulutuksen aloittanut, mutta kas kun ei ole loppuun suorittajaksi...


    • Anonyymi

      Mistä tämä juttu on tullut että on suorittanut tuon valmennuksen? Muistan että aloitti kurssin Marbellassa muutama vuosi sitten, mutta ei kai se suorittanut siitä kuin yhden osion?

      • Anonyymi

        Onko Martina kertonut edes suorittaneensa tämän kurssin? Mikä paskamyrsky siitä nyt tulee jos ei edes ole mainostanut suorittaneensa kurssia?


      • Anonyymi

        2014- muistelin et kyllä kävi yhden osion kurssista, onko nyt sitten jatkanut vai miksi ja mistä tää aloitus sit juontaa. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Martina kertonut edes suorittaneensa tämän kurssin? Mikä paskamyrsky siitä nyt tulee jos ei edes ole mainostanut suorittaneensa kurssia?

        EI OLE MARTINA SANALAKAAN MAININUT TÄLLÄISESTÄ KURSSISTA MISSÄÄN.


      • Anonyymi

        Onko Martina suorittanut mitään kurssia loppuun, vaikka useampia mainostaa suorittaneensa. Marbellassa piti rouvan olla viime vko vetämässä leiriä Nannannananan kaa, mutta eukko vaan heiluu omissa treeneissään reisi operoituna.... :D Tää emäntä valehtelee niin ettei kukaan pysy niitten valheitten perässä. Lisää valheita odotellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Martina suorittanut mitään kurssia loppuun, vaikka useampia mainostaa suorittaneensa. Marbellassa piti rouvan olla viime vko vetämässä leiriä Nannannananan kaa, mutta eukko vaan heiluu omissa treeneissään reisi operoituna.... :D Tää emäntä valehtelee niin ettei kukaan pysy niitten valheitten perässä. Lisää valheita odotellessa.

        Ei taida edes itse muistaa kaikkea mitä on vuosien varrella tullut satuiltua someen ja lehtiin.
        on hän niin " huikea mimmi " tosin heikkolahjainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI OLE MARTINA SANALAKAAN MAININUT TÄLLÄISESTÄ KURSSISTA MISSÄÄN.

        Onhan. Sä et kuulu ystäviin, niin et tiedä, simple as that.


    • Anonyymi

      Uskoo ken haluaa 🤣

    • Anonyymi

      Eihän siitä kurssista kuulunut mitään sen aloituksen jälkeen. Kai olisi esitellyt hienon todistuksen Mutta eihän hän ikinä ole väittänytkään suorittaneensa sen.

      • Anonyymi

        No ei ole, se on totta. Aloitus tehtiin ilkeyttään, halutaan mustamaalata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole, se on totta. Aloitus tehtiin ilkeyttään, halutaan mustamaalata?

        Ei toi mitään musta maalaa, ei Martina itse ole missään maininnut koko kurssista.Kurssi kestää 70- tuntia ja harjoituksineen 150 tuntia yhteensä, ei toi mikään siis iso juttu edes olisi .


    • Anonyymi

      Voisitko aloituksen tekijä ystävällisesti kertoa, mistä sait tälläistä tietoa ,koska itse en aiheeseen liittyvää en ole löytänyt mistään.Kiitos etukäteen .

      • Anonyymi

        Kertoi kyllä tästä instalivessään tänään.


    • Anonyymi

      Martina on kova mimmi pystyy ihan mihin vaan

      • Anonyymi

        Nyt lopettakaa, keksitty juttu on kokonaan tämän aloituksen tekijän, suodaan taas hänelle omaa kivaa taas kerran , koska sitä niin kaipasi kovasti.


    • Anonyymi

      ” yhdessä maailman arvostetuimmassa koulussa @precisionnutrition ”

      Juu Harvard ja Oxford. Ja precisionnutrition!

      • Anonyymi

        Tämä oli päivän paras !!! Eikö itse huomaa, kuinka naurettava ja tyhmä on ?


    • Anonyymi

      Minulla on sellainen tuntemus, että Martina on suorittanut peruskoulun ja kampaajakoulun. Sen lisäksi voima- yms. pikakursseja. Piste.

      • Anonyymi

        Martina jätti sen yksityisen kampaaja-koulun kesken.


    • Anonyymi

      Martinan ruokahaasteen ohjeen mukaan pitää välttää prosessoituja ruokia? Eli kasvikset pitää syödä pilkkomatta, riisit kypsentämättä, kananmunat paistamatta. Onko tämä osa tota Precision Nutrition -koulutusta, että ruokaa ei saa valmistaa perinteiseen tapaan?

      • Anonyymi

        Elä kysele juorupalsta ei ole marttakerho,vai eikö siihenkään ymmärrys riitä,kerta keksit kokoaloituksen päästäsi, niin vastaa myös omiin valheisiisi myös.


      • Anonyymi

        Kaikki ruoka on jollakin lailla prosessoitua.
        Mutta valmisruuat on eritoten prosessoituja ruokia ja niillä on huono maine, terveellisessä ruokavaliossa, e-koodit jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä kysele juorupalsta ei ole marttakerho,vai eikö siihenkään ymmärrys riitä,kerta keksit kokoaloituksen päästäsi, niin vastaa myös omiin valheisiisi myös.

        Tuo aloitus oli siis semmoinen, että saataisiin toinen ihminen huonoon valoon ja leimattaisiin pahemman luokan valehtelijaksi.
        Aika ikävää kirjoittelua, mutta syykin tiedetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo aloitus oli siis semmoinen, että saataisiin toinen ihminen huonoon valoon ja leimattaisiin pahemman luokan valehtelijaksi.
        Aika ikävää kirjoittelua, mutta syykin tiedetään.

        Minäkin kuulin että puhui eilisessä livessään ig:ssä että on suorittanut jonkun englanninkielisen nutrition kurssin ja selitti vielä enemmän siitä, kuinka vaativaa on ja pitää opiskella tarkasti koska kurssi oli englanniksi. Joku kysyi hänen ravintovalmennuksiin liittyvää koulutustaan ja hän vastasi tähän kysymykseen. Minä kyllä kuulin että puhui precious nutrition koulutuksesta mutta kuulin kai väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kuulin että puhui eilisessä livessään ig:ssä että on suorittanut jonkun englanninkielisen nutrition kurssin ja selitti vielä enemmän siitä, kuinka vaativaa on ja pitää opiskella tarkasti koska kurssi oli englanniksi. Joku kysyi hänen ravintovalmennuksiin liittyvää koulutustaan ja hän vastasi tähän kysymykseen. Minä kyllä kuulin että puhui precious nutrition koulutuksesta mutta kuulin kai väärin.

        Martina ei mitenkään englannin kielen "taidoillaan" suoriutuisi minkäänlaisesta kurssista englanniksi. Hänen kielitaitonsa on nähty ja todella kehnoksi havaittu (myös suomen kielen taidot).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä kysele juorupalsta ei ole marttakerho,vai eikö siihenkään ymmärrys riitä,kerta keksit kokoaloituksen päästäsi, niin vastaa myös omiin valheisiisi myös.

        Tä? Mikä kerta? Aluskerta? En ole keksinyt aloitusta omassa päässäni. Sulla olis joku vihanhallintakurssi paikallaan. Kysyin vaan, koska sen ohjeissa pyydetään välttämään prosessoitua ruokaa. Ruoan prosessointi tarkoittaa sen valmistusta noin yksinkertaisesti. Sitä vaan, että kannattaa tarkistaa mitä termejä ammattilaisena käyttää. Ota sä raivopää vähän happea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ruoka on jollakin lailla prosessoitua.
        Mutta valmisruuat on eritoten prosessoituja ruokia ja niillä on huono maine, terveellisessä ruokavaliossa, e-koodit jne.

        Varsinkin nämä jauheet on prosessoituja, kemikaali sotkuja. Eivät ole mitään ruokaa. Pelkkää lisäaineita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin nämä jauheet on prosessoituja, kemikaali sotkuja. Eivät ole mitään ruokaa. Pelkkää lisäaineita.

        Mutta niitä ei pidä välttää, vaan ostaa ja juoda. Hyvää tekee vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tä? Mikä kerta? Aluskerta? En ole keksinyt aloitusta omassa päässäni. Sulla olis joku vihanhallintakurssi paikallaan. Kysyin vaan, koska sen ohjeissa pyydetään välttämään prosessoitua ruokaa. Ruoan prosessointi tarkoittaa sen valmistusta noin yksinkertaisesti. Sitä vaan, että kannattaa tarkistaa mitä termejä ammattilaisena käyttää. Ota sä raivopää vähän happea

        Pyydetään siis välttämään valmisruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydetään siis välttämään valmisruokaa.

        No sen voisi tarkentaa sinne ohjeisiin juuri tuolla selkeällä tavalla millä sinä sen ilmaisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen voisi tarkentaa sinne ohjeisiin juuri tuolla selkeällä tavalla millä sinä sen ilmaisit.

        Laittakaa ohjeita miten mitäkin ruokaa laitetaan, koska tästä palstasta on tehty näköjään sellainen.


      • Anonyymi

        Pistä iso nauris vaikka suuhun, jos se sua vaikka auttaisi hetken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ei mitenkään englannin kielen "taidoillaan" suoriutuisi minkäänlaisesta kurssista englanniksi. Hänen kielitaitonsa on nähty ja todella kehnoksi havaittu (myös suomen kielen taidot).

        Martina on vaan erittäin heikkolahjainen , että taidot eivät vaan riitä, siihen kun tarvitaan älyä ja sitä ei hänelle ole liiemmin suotu. Fyysisestä voimasta ei ole kurssien suorittamisessa hyötyä. Sorry.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin nämä jauheet on prosessoituja, kemikaali sotkuja. Eivät ole mitään ruokaa. Pelkkää lisäaineita.

        Juuri nämä eri jauheet ovat pahinta prosessoitua kemikaalien sotkua, järkyttävää huijausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on vaan erittäin heikkolahjainen , että taidot eivät vaan riitä, siihen kun tarvitaan älyä ja sitä ei hänelle ole liiemmin suotu. Fyysisestä voimasta ei ole kurssien suorittamisessa hyötyä. Sorry.

        Vanha vajakki on taas päässyt täällä vauhtiin, ottas päähän kun Martinal menee niin hyvin hänen työssään ja myös kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sen voisi tarkentaa sinne ohjeisiin juuri tuolla selkeällä tavalla millä sinä sen ilmaisit.

        Eiks ruokaohjeita saa muilta sivustoilta, kuin ainoastaan juorupalstalta ,vai kuinka on asia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittakaa ohjeita miten mitäkin ruokaa laitetaan, koska tästä palstasta on tehty näköjään sellainen.

        Ei vaan ei pidä käyttää sellaisia sanoja/ termejä, joita ei itse ymmärrä. Vaikka ne kuinka hienoilta näyttäisi. Ihan turhaan hermostut resepteinesi. Kirjoittaisi kuten tossa joku asiaa ymmärtävä laittoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks ruokaohjeita saa muilta sivustoilta, kuin ainoastaan juorupalstalta ,vai kuinka on asia?

        Voi pyhä yksinkertaisuus. Sillähän on niitä ruokaohjeita ihan oikeasti. Tässä pitäisi opetella vaan se, että prosessoitu ruoka tarkoittaa ihan kaikkea ruoan valmistusta. Kun hän todennäköisesti yrittää kertoa, että VALMISRUOKIA pitää välttää, niin laittaisi sitten niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri nämä eri jauheet ovat pahinta prosessoitua kemikaalien sotkua, järkyttävää huijausta.

        Tosta mielipiteestä voisit vaihtaa pari sanaa funkkarilääkärin kanssa 👍 Suosittelen nyt vaikka Olli Sovijärveä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on vaan erittäin heikkolahjainen , että taidot eivät vaan riitä, siihen kun tarvitaan älyä ja sitä ei hänelle ole liiemmin suotu. Fyysisestä voimasta ei ole kurssien suorittamisessa hyötyä. Sorry.

        Sinulla ei ole sitä vähääkään älykkyyttä, päivät pitkät pyörit juorupalstalla ja haukut kunnon kansalaisia.Kun on lusikalla annettu, ei sitä voi kauhalla ammentaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ole sitä vähääkään älykkyyttä, päivät pitkät pyörit juorupalstalla ja haukut kunnon kansalaisia.Kun on lusikalla annettu, ei sitä voi kauhalla ammentaa .

        Kun nyt sinäkin pyörit tällä palstalla, onko sinulle annettu lusikalla vai kauhalla? Kuulutko sinä niihin, joilla ei ole vähääkään älykkyyttä?
        Kun me kunnon kansalaiset maksamme verot ja meillä on lapsiakin ja lenkilläkin juostaan töiden jälkeen.


    • Anonyymi

      Opiskelu kannattaa aina😀
      Helsingin yliopiston ravinnon turvallisuuden professori:
      Jos ruokaa ei jollain tavoilla prosessoida, sitä harvoin pystyy syömään. Käytännössä ruoan prosessointi on siis ruoan valmistusta. Niinpä raaka-aineiden pilkkominen ja kuumentaminen ovat ruoan prosessointia.

    • Anonyymi

      Martta-täti on niin viisas ja fiksu, lue: jokapaikan höylä ilman yhtäkään koulutusta tai tutkintoa poislukien kampaajan koulutus.

      • Anonyymi

        Ei ole martinalla kampaajan koulutusta kun jätti sen koulun kesken.


      • Anonyymi

        Opiskelu aina tottkai kannattaa ,etteivät nää tälle tasolle kuin nää täällä päivystävät onnettomat ihmisrauniot.


      • Anonyymi

        Otaksun et nyt ottaa päähän, koska Martina on älykäs ,lahjakas ja tekee mitä vaan, niin kaikki häneltä onnistuu.


      • Anonyymi

        Lopetti kampaaja koulun kesken ei siis ole saanut todistusta sieltä.....peruskoulu on Maralla käyty ei muuta.


    • Anonyymi

      Martinan fanit ei usko, vaikka idolinsa ite heille sen kertois. Tyhmiä kun ovat...

      • Anonyymi

        Raukkautta kaikille ♥️ vie tuskan vihan katkeruuden pois sisimästänne .


    • Anonyymi

      Ei tarvitse ihmetellä kuinka suolistosyövät lisääntyvät mömmöjen syönnin ohessa.

      • Anonyymi

        Älä syö mömmöjä vaan noudata Martinan ohjeita syödä terveellistä ruokaa.


    • Anonyymi

      Kusetusta taas ,eihän Martina osaa keskustella asioista joten netin kautta tehty linkitys omille sivuilleen ja saa vain proviikat kunhan saa jotkut ostamaan, pyramiidihuijjaus taas. Hyvä Minna

      • Anonyymi

        On sulla vaikeaa, Voimia.


      • Anonyymi

        Pyramidihuijaus ,nyt tädin kipinät lentelee, Martina on kuuma peruna tälle yhdelle kyttääjälle .😈


    • Anonyymi

      Vai ei kukaan tuollaista valehtele, voin kertoa kyllä valehtelee Martina Aitolehti. Elämänsä perustuu suurelta osin valheilla rakennetulta, hänellä ei ole minkäänlaista häpyä kertoilla milloin mitäkin stooria siunatusta elämästään.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko nyt että halusi lapsen takia pitää salassa miehensä heikkoudet joita oli alkoholi ja vieraat naiset? Aika hyvin pystyikin pitämään. Tai hyvin ja hyvin, kyllähän niistä muista naisista lehdet kirjoitteli. Ehkä tiesi että eron jälkeen Stefun oikea luonne tulee selville. Ja kyllä tulikin. Aivan hirveää oli käytös viime keväästä lähtien ainakin vuodenvaihteeseen saakka. On kirjoitellut peruuttamattomia juttuja instaan ja ne on mediassa lasten luettavissa ikuisesti.


      • Anonyymi

        Raskas taakka on sinulla kantaa ja vielä pitkäaikainen. Tuo vie jo sinulta voimat, kun täytyy elää toisen ihmisen elämää ihan ympäri vuoden.


      • Anonyymi

        Sä et pysty Martinasta muuta vääntää, vaan et se valehtelee ,viettää rauhallista ja normi elämää ja tekee duunii monen henkilön edestä ja kaikki valmenukset ja yrityksen pyörittäminen sujuu hyvin.Kahta tv- työtä myös parhaillaan tekee, et ahkera on ainakin tää nainen.


      • Anonyymi

        Tällaisen vaikutelman olen myös itse saanut, satuilee ihan puuta heinää. aikamoista huijausta on koko insta. huh huh...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et pysty Martinasta muuta vääntää, vaan et se valehtelee ,viettää rauhallista ja normi elämää ja tekee duunii monen henkilön edestä ja kaikki valmenukset ja yrityksen pyörittäminen sujuu hyvin.Kahta tv- työtä myös parhaillaan tekee, et ahkera on ainakin tää nainen.

        Sattaa olla, mutta täysin roskaduunia, mutta ei hän älyä vaativaan työhön pystyisikään, sen kuulee jo yhdestä lauseesta, minkä suustaan päästää.


    • Anonyymi

      Martinako muka on suorittanut jonkun Precision Nutrition ravintovalmennuskoulutuksen? Siis englanninkielinen verkkokoulutus, joka vieläpä on todella vaativa ja aikaa vievä, Mikä lienee höpötys, sillä noita tuollaisia kehitelmiä syntyy kuin sieniä sateella. Eli joku ammattitaitoa ylläpitävä lisäkurssi ammattiin jo kouluttautuneille. Martina ei ole hyvinvointivalmennuksen koulutuksen ammattitodistusta saanut mistään.

      Onhan Martina voinut kirjoittautua sellaiseen, mutta Martinalle jo parin tunnun iltakurssi on "vaativaa koulutusta", joten siihen on jäänyt. Martinalle kaikki lukemista ja kirjoittamista, saati tiedon omaksumista edellyttävä on vaativaa ja vaikeata.

      • Anonyymi

        Mistä keksit taas ton kurssin ,Martina ei itse ole sitä sanallakaan puhunut tai kirjoittanut itse.


    • Anonyymi

      Voisko vaikka Pippa laukka kertoa Martinalle tosta ruokapuolesta

      • Anonyymi

        Oletteko ostaneet Martinan valmennuksen vai mistä te tiedätte millaisia ruoka-ohjelmia niissä on? En minä ainakaan mistään näe niitä ohjeita. Hiljattain Martina vastasi kysymykseen että 2000 kcl päivässä.


    • Anonyymi

      Tollaset kurssit johtaa ortoreksiaan.

      • Anonyymi

        Mitähän Pippa Laukka sanoisi jos itkisitte että Martinan ruokaohjelmassa pyritään välttämään alkoholia, nikotiinia, eineksiä, vehnää, sokeria, hiilihappoisia juomia, sipsejä, karkkia, suklaata, jäätelöä, lehmänmaitotuotteita, liiallista kahvin ja mustan teen juomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän Pippa Laukka sanoisi jos itkisitte että Martinan ruokaohjelmassa pyritään välttämään alkoholia, nikotiinia, eineksiä, vehnää, sokeria, hiilihappoisia juomia, sipsejä, karkkia, suklaata, jäätelöä, lehmänmaitotuotteita, liiallista kahvin ja mustan teen juomista.

        Miksi muuten vetää Pippa Laukka tähän ketjuun? Se nyt on tosiasia, että hän ei ole mitenkään vertailukelpoinen Martinan kanssa koulutuksen suhteen.
        Pippa Laukka on urheilulääkäri, lääketieteen lisensiaatti ja liikuntalääketieteen erikoislääkäri Wikipedian mukaan.
        Jotta on erikoislääkäri, koulutus on kestänyt n. 11 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän Pippa Laukka sanoisi jos itkisitte että Martinan ruokaohjelmassa pyritään välttämään alkoholia, nikotiinia, eineksiä, vehnää, sokeria, hiilihappoisia juomia, sipsejä, karkkia, suklaata, jäätelöä, lehmänmaitotuotteita, liiallista kahvin ja mustan teen juomista.

        Ja myös kaikin eri tavoin valmistettua KOTIRUOKAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän Pippa Laukka sanoisi jos itkisitte että Martinan ruokaohjelmassa pyritään välttämään alkoholia, nikotiinia, eineksiä, vehnää, sokeria, hiilihappoisia juomia, sipsejä, karkkia, suklaata, jäätelöä, lehmänmaitotuotteita, liiallista kahvin ja mustan teen juomista.

        Tuon listan pystyy mökin mummokin tuottamaan eikä siihen tarvita mitään koulutuksia. Se vaan ihmetyttää ettei koulutettu ravitsemusasiantuntija tiedä sitä, että ruoan valmistuminen on ruoan prosessointia. Luulisi, että se olis noissa koulutuksissa tullut selväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muuten vetää Pippa Laukka tähän ketjuun? Se nyt on tosiasia, että hän ei ole mitenkään vertailukelpoinen Martinan kanssa koulutuksen suhteen.
        Pippa Laukka on urheilulääkäri, lääketieteen lisensiaatti ja liikuntalääketieteen erikoislääkäri Wikipedian mukaan.
        Jotta on erikoislääkäri, koulutus on kestänyt n. 11 vuotta.

        Martinan koulutus??


    • Anonyymi

      Nämä on näitä huijauskursseja, voi hyvä sylvi sentään.

      • Anonyymi

        Noi voi hyvä Sylvi sua! Usko sä niin, mä en, Nannan ja Martinan kurssit ovat mitä parhain tapa pitää itsensä kuosissa 👍


    • Anonyymi

      Mikä siinä on, että kaikki koulutukset jää kesken ??

      • Anonyymi

        Höpöhöpö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö!

        Mitä höpöhöpö, mikä ei pidä paikkaansa?


      • Anonyymi

        Nyt kysyn ihan vaan Martinalta, miksi kaikki koulutukset ovat jääneet kesken, mitään et mistään tiedä, mutta itse väität olevasi ammattitaitoinen joka asiassa. Outo yhtälö !!!!


    • Anonyymi

      Onko Martinalla joku persoonallisuushäiriö?
      Harrastaako liikuntaa vain, että pää kestää ja pystyy olemaan läsnä?
      Lasten hoitokin on ulkoistettu aina joku muu mukana hoitamassa ja itse juoksee metsissä.
      Tältä se vaikuttaa.

      • Anonyymi

        Koulutusten kesken jättäminen kertoo siitä ettei henkilö pysty suorittamaan mitään loppuun. Monesti nämä persoonallisuushäiriöiset jättää koulun kesken useammin ja ovat lisäksi joustamattomia, mikä ilmenee vihan hallinnan puutteena ja aggressioina.
        Liikunta auttaa siihen ja on hyvä lääke.


      • Anonyymi

        Ei me mitään voida jos sinulla on persoonallisuushäiriö olemassa , vai onko ?Martina omanyrityksen pyörittäjä, valmentaja tv- ohjelmien tekijä, puhuu monien yrityksien tilaisuuksissa.Kaksi tytärtä, joista toinen on vuoroviikoin isällään.Kaiken lisäksi kreenna ja urheilee päivittäin.Tässä sinulle, joka syytät et Martinal on persoonallisuushäiriö .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me mitään voida jos sinulla on persoonallisuushäiriö olemassa , vai onko ?Martina omanyrityksen pyörittäjä, valmentaja tv- ohjelmien tekijä, puhuu monien yrityksien tilaisuuksissa.Kaksi tytärtä, joista toinen on vuoroviikoin isällään.Kaiken lisäksi kreenna ja urheilee päivittäin.Tässä sinulle, joka syytät et Martinal on persoonallisuushäiriö .

        Miksi jatkatte tätä et Martina on käynyt tämän yllämainitun kurssin ,valheelinen aloitus on koska Martina ei ole sitä itse kertonut ?


      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat ,et aina joku muu on lapsia hoitamassa ? Lapset on päivät koulussa ja kotona illat äidin tai isän kanssa.He ei tarvitse hoitajaa, tyttäret on 9v- ja 12 .vuotiaat.Lopeta valehtelut ja pysy edes joskus totuudessa, jos kerta kirjoittelet tänne päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me mitään voida jos sinulla on persoonallisuushäiriö olemassa , vai onko ?Martina omanyrityksen pyörittäjä, valmentaja tv- ohjelmien tekijä, puhuu monien yrityksien tilaisuuksissa.Kaksi tytärtä, joista toinen on vuoroviikoin isällään.Kaiken lisäksi kreenna ja urheilee päivittäin.Tässä sinulle, joka syytät et Martinal on persoonallisuushäiriö .

        Mutta mitä tekee henkilö, joka "kreenna"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä tekee henkilö, joka "kreenna"?

        Kysyy teini 14 v., mutta siinäpä teinillä miettimistä😎


    • Anonyymi

      Martinahan syö prosessoituja riisikakkuja aamulla, välipalaksi jne kertoi siitä viime talvena, että sopii hänen kiireiseen elämään.

    • Anonyymi

      Itse en ota Martinalta mitään ohjeita vastaan koska ei ole osoittanut missään, että ymmärtäisi mistä puhuu. Koulutettujakin valmentajia on eikä mitään hömppä pömppää.

      • Anonyymi

        En myöskään menisi kouluttamattomille lääkärille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En myöskään menisi kouluttamattomille lääkärille.

        Tuskin menisi Martinakaan, mutta itse huijaa väittämällä olevansa täysin ammattitaitoinen ja tutkinnon suorittanut PT ja ravintoneuvoja...hm.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin menisi Martinakaan, mutta itse huijaa väittämällä olevansa täysin ammattitaitoinen ja tutkinnon suorittanut PT ja ravintoneuvoja...hm.....

        Ettet vain yrittäisi vaikuttaa negatiivisesti jonkun henkilön yritystoimintaan. Etkö tiedä että se on rikos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin menisi Martinakaan, mutta itse huijaa väittämällä olevansa täysin ammattitaitoinen ja tutkinnon suorittanut PT ja ravintoneuvoja...hm.....

        Aika omituista että joku henkilö jo aikanaan pyrki vaikuttamaan negatiivisesti Eskon ja Martinan yritystoimintaan valehtemalla tosi törkeitä. Miten voi olla että on ihmisiä (monta?) joilla on päämääränä pyrkiä tuohon vielä tänä päivänäkin. Jotenkin tuntuu melkein uskomattomalta. Vaikuttaa kyllä siltä että täälläkin vain yksi kirjoittelee.


      • Anonyymi

        Sinä onneton kirjoitat ja meuhaat näillä viesteiläsi, onneksi on täälläkin porukkaa joka näkee sinun läpi.Tälläistä ihmistä joka yrittää vaikuttaa toisen henkilön yrityksen toimintaa, voi odottaa oikeuslaitoksen kylmäpenkki ja hyvin nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin menisi Martinakaan, mutta itse huijaa väittämällä olevansa täysin ammattitaitoinen ja tutkinnon suorittanut PT ja ravintoneuvoja...hm.....

        Lisäravinteita kauppaavan huuhaa-yrityksen kaupallinen kurssi ei pätevöitä yhtikäs mihinkään. Huiputus on kaksinkertainen; ensin "kurssilaisilta" ku*****aan rahat, sitten kurssilaiset menevät ja ku****vat rahat herkkäuskoisilta hölmöiltä ja myyvät huuhaa-ravinteita ja firma rikastuu lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet vain yrittäisi vaikuttaa negatiivisesti jonkun henkilön yritystoimintaan. Etkö tiedä että se on rikos?

        Yrityksen arvosteleminen ei täytä minkään rikoksen tunnusmerkitstöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet vain yrittäisi vaikuttaa negatiivisesti jonkun henkilön yritystoimintaan. Etkö tiedä että se on rikos?

        Kotikutoinen rikostutkija iski jälleen uhkaavasti :D)))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet vain yrittäisi vaikuttaa negatiivisesti jonkun henkilön yritystoimintaan. Etkö tiedä että se on rikos?

        Käsittääkseni se ei ole rikos, jos kysyy, mitä tutkintoja on suoritettu.
        Sittenhän henkilökuntaa palkkaavat työnantajat tekevät rikoksen, kun kysyvät todistuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä onneton kirjoitat ja meuhaat näillä viesteiläsi, onneksi on täälläkin porukkaa joka näkee sinun läpi.Tälläistä ihmistä joka yrittää vaikuttaa toisen henkilön yrityksen toimintaa, voi odottaa oikeuslaitoksen kylmäpenkki ja hyvin nopeasti.

        Sinä sen tiedät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin menisi Martinakaan, mutta itse huijaa väittämällä olevansa täysin ammattitaitoinen ja tutkinnon suorittanut PT ja ravintoneuvoja...hm.....

        Kovia on väittämään ilman mitään todistuksia. 🤡👺


    • Anonyymi

      Jos Martina itse kertoo instalivessä 10.10. että on kouluttautunut Precision nutrition ravintovalmentajaksi niin mitä täällä mielestäsi valehdellaan?

      • Anonyymi

        Toi ihminen tai ihmiset väittää kaiken "ei sopivan" olevan valehtelua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi ihminen tai ihmiset väittää kaiken "ei sopivan" olevan valehtelua

        ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ???

        Siis se, jonka mieliasia on syytellä muita kommentoijia valehtelusta. Jos tätäkin ketjua lukee. Syyte tulee poikkeuksetta, jos häntä ei jostain syystä miellytä. Se ei tiedä mitä eroa on valehtelulla ja esim mielipiteellä. Jos mielipide ei sovi hänelle, on se valehtelua.


    • Anonyymi

      Tuo muija on niin menneen talven lumia..

    • Anonyymi

      Yritystoiminta pitää perustua rehellisyyteen kouluttautumisen suhteen. Jos ei löydy tietoa rekisteristä että on tutkinto, niin silloin ei ole suorittanut sitä.
      Kaikenlaiset sepittelyt koulutuksista yli 15 vuotta sitten sun muista on satua , jos faktaa ei löydy.

      • Anonyymi

        Joka yritys kysyy myös Martinalta ,niinkuin meiltä kaikilta todistukset koulutuksista ja myös kursseista.Ei kukaan ei idiottikaan ottaisi töihin,ilman tausta tietoa henkilöstä ja koulutuksista.Martina ei ole velvollinen näyttää juorupalstoille koulutus tai lääkärin todistuksia.


      • Anonyymi

        Mitä huutelet Martinan koulutuksista, oletko ehkä hakenut häntä yrityksesi töihin ja kysynyt häneltä koulutustodistukset ja et ole niitä saanut nähtäväksesi. Lopeta jauhaminen ja väärien tietojen levittely , vai eikö ymmäryksesi tahdo riittää siihen asiaan edes.


    • Anonyymi

      Hyvä on siellä metsissä juosta, jotta on läsnä eikä elä harhoissa koulutuksista.

      • Anonyymi

        Ei voi muuta sanoa, kuin Martinan elämä sai täyskäännöksen, kun Stefu laittoi hänet ulos elämästään. Ennen Martina juoksi aamulenkkinsä pelkästään Kaivopuistossa tai muussa hienostopaikassa. Nyt juoksentelee kaduilla, Vierumäen metsissä tai Järvisuomen mökillä jossain korvessa. :D Ja unelmoi, että olisi käynyt edes höpökurssi Precision Nutrition ravintovalmennuskoulutuksen, jotta olisi jostain näyttää paperit. :D))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi muuta sanoa, kuin Martinan elämä sai täyskäännöksen, kun Stefu laittoi hänet ulos elämästään. Ennen Martina juoksi aamulenkkinsä pelkästään Kaivopuistossa tai muussa hienostopaikassa. Nyt juoksentelee kaduilla, Vierumäen metsissä tai Järvisuomen mökillä jossain korvessa. :D Ja unelmoi, että olisi käynyt edes höpökurssi Precision Nutrition ravintovalmennuskoulutuksen, jotta olisi jostain näyttää paperit. :D))))

        Laula kukko laula kukko 🐓- jollet siinä meille laula, katkasen muuten sulta kaulan 🐓 sopiva vertaus tähän viimeiseen viestiin . KUKKUU .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi muuta sanoa, kuin Martinan elämä sai täyskäännöksen, kun Stefu laittoi hänet ulos elämästään. Ennen Martina juoksi aamulenkkinsä pelkästään Kaivopuistossa tai muussa hienostopaikassa. Nyt juoksentelee kaduilla, Vierumäen metsissä tai Järvisuomen mökillä jossain korvessa. :D Ja unelmoi, että olisi käynyt edes höpökurssi Precision Nutrition ravintovalmennuskoulutuksen, jotta olisi jostain näyttää paperit. :D))))

        Kaunis nainen ja vielä hyvin on jaksanut myös kouluttaa ja kursittaa itseään .Kateus pois, jokainen me pystymme parempaan ja myös kannustamaan naiset myös toisiamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis nainen ja vielä hyvin on jaksanut myös kouluttaa ja kursittaa itseään .Kateus pois, jokainen me pystymme parempaan ja myös kannustamaan naiset myös toisiamme.

        Ei se sivistymättömyys ja ammattitaidottomuus Martinasta mihinkään katoa, vaikka te fanit kuinka sitä muuksi vakuutatte. Pyh, koulutukset ja kurssitukset. Ne nyt on puitu sen tuhat kertaa tälläKIN palstalla ja pyydetty Martinaa julkaisemaan edes yksi todistus ammattikoulutuksestaan hyvinvointi- ja PT-aloille. Ei ole vielä tähän päivään mennessä ollut muuta kuin suuret puheet.


    • Anonyymi

      Vaikea sitä on tyhjästä nyhjästä, jos ei tutkintotodistuksia ole.

    • Anonyymi

      Miksi ei voi rehellisesti kertoa että on itsenäisesti lukenut ja tutkinut tietoa ravinnosta. En pidä siitä, että valehdellaan tällaisesta asiasta varsinkin jos se on tärkeä osa liiketoimintaa. Kävin tuon firman nettisivuilla kun kiinnostuin koulutuksesta ja sieltä saa haun kautta listan ko. koulutuksen suorittajista Suomessa.

    • Anonyymi

      Ja toisekseen, kurssi on todella haastava ja aikaavievä ja nämä kurssilta valmistuneet suomalaiset ovat nähneet todella paljon vaivaa sen suorittamiseksi niin ei tunnu oikealta että julkisvalmentaja esittää käyneensä kurssin.

      • Anonyymi

        Tuollaisilta kursseilta ei VALMISTUTA miksikään. Ne ovat vain lisätietoa hankkiville, mutta ei mitään tieteellistä tutkittua tietoa. Löytyikö Martinan nimi kurssin hyväksytysti suorittaneiden listalta vai oliko taas pelkkää puhetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisilta kursseilta ei VALMISTUTA miksikään. Ne ovat vain lisätietoa hankkiville, mutta ei mitään tieteellistä tutkittua tietoa. Löytyikö Martinan nimi kurssin hyväksytysti suorittaneiden listalta vai oliko taas pelkkää puhetta?

        Hei voi ei... Ihan huuhaata. Ja sitten jotkut uskovat vielä. Hyviä ohjeita ruokavalioon saa ihan lääkäriltä. Eihän nämä Insta pellet mitään tiedä mistään.


    • Anonyymi

      Jos tuo nainen ei uusiudu ja junnaa vain paikoillaan tietämyksensä kanssa niin muut valmentajat pyyhkivät ohi, että heilahtaa.

    • Anonyymi

      Oli pelkkää puhetta...

      • Anonyymi

        ...siis puhui muunneltua totuutta kauniisti sanottuna😉


    • Anonyymi

      Ravitsemusterapeutti neuvoo välttämään kaikkea keinotekoista mm noita erilaisia pulvereita, joista tehdään smootheja yms. Suosittelee tekemään ne oikeista vihanneksista, hedelmästä, marjoista. Martina puhuu puhtaan ruoan puolesta, mutta myy samalla noita jauheita. Onko jauhejuoma terveellinen, mutta esim pakasteesta ostettu kasvisateria ei?

    • Anonyymi

      Jos joku haluaa ostaa noita hänen kursseja, se on hänen oma asiansa. Ja niin kauan kuin ei esiinny ravitsemusterapeuttina, ei ole vastuussa. Näin se menee. Sitten, kun aletaan esittää terveydelle vaarallisia väitteitä, juttu on toinen. Minusta näyttää elävän terveellistä elämää ja on lähinnä tekemissä hevosten kanssa.

      • Anonyymi

        PT, wellness and nutrition coach on lähinnä tekemisissä hevosten kanssa🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PT, wellness and nutrition coach on lähinnä tekemisissä hevosten kanssa🤔

        Kansanterveydelle on parempi, jos Martina käyttää ravitsemus- ja hyvinvointiohjaustaitojaan hevosiin eikä ihmisiin.


      • Anonyymi

        Joo näin on, mutta turha hänen on "paasata" puhtaan ruoan puolesta. Olisi vähän asiallisempaa.


    • Anonyymi

      Hieno juttu, vähemmän suolistosyöpiä tähän maailmaan.

      • Anonyymi

        Luomuruoka on varmasti terveellisempää, se on selvä. Sitten ovat nämä kyseenalaiset lisäravinteet ja luontaistuotteet, joita monet hyvinvointivalmentajat mainostavat. Olen miettinyt sitä, miksi syöpään sairastuneelta kysytään heti "syötkö jotain lisäravinteita, tai luontaistuotteita" ja jos syöt, lääkäri kehoittaa välittömästi lopettamaan. En ole asiantuntija, mutta tämä on mietityttänyt.


    • Anonyymi

      Martina oli kurssin priimus.

      • Anonyymi

        Nyt Martina fanit sitten jännittää: milloin se lääketieteen Nobel-palkinto tulee ja jos sitä
        ei tule syytetään Nobel komiteaa kateudesta ja ilkeydestä. Martina fanien mielestä tämä on lääketieteen tohtorin tutkintoon verrattavissa oleva ja nyt hänestä on tullut ravitsemuksen johtava asiantuntija Suomessa. Oi oi Martina saa Nobelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt Martina fanit sitten jännittää: milloin se lääketieteen Nobel-palkinto tulee ja jos sitä
        ei tule syytetään Nobel komiteaa kateudesta ja ilkeydestä. Martina fanien mielestä tämä on lääketieteen tohtorin tutkintoon verrattavissa oleva ja nyt hänestä on tullut ravitsemuksen johtava asiantuntija Suomessa. Oi oi Martina saa Nobelin.

        Naurua!!! Kiitos, nokkela huomiosi piristi aamun :D

        Ps. Unohdit ihmeparantavan sitruuna-suolaliemen :D


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe