Olen 14v tyttö ja mietin, voiko laitokseen joutua, jos nukkuu 2-4h yössä? Ja kyse ei ole siitä, etten saa unta, vaan siitä, etten ehdi nukkua tarpeeksi, koska esim koulu vie liikaa aikaa ja olen ihan liikaa kännykällä iltaisin, mutta en vaan pysty olemaan ilman. Tätä on ollut melkein koko syksy ja se tekee minusta todella väsyneen ja masentuneen ja välillä on myös itsetuhoisia ajatuksia.
Voiko joutua laitokseen liian vähästä unesta?
Anonyymi
2
837
Vastaukset
- Anonyymi
Jos itsetuhoajatuksesi ovat sellaisia, että sinut katsotaan vaaralliseksi itsellesi tai muille, kyllä sinut voidaan määrätä pakkohoitoon. Mutta ei liian vähäinen nukkuminen siihen yksinäään riitä.
- Anonyymi
Kännykkä pois ja ulkoilemaan. Ootteko huomannut että puhelin on hyvä renki ja huono isäntä se aiheuttaa masennusta. Kokeilkaa rajoittaa edes muutoksen huomaa kun ei sielä roiku koko aikaa. Uni liikunta ravinto nämä kuntoon niin voi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821609- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu86942Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 53845
- 61842
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54774- 37768
- 33759