Elämme vuotta 2021 ja reservistä eroaminen vaatii jonkun täydennyspalveluksen. Olen käynyt armeijan loppuun niin minusta silloin pitäisi olla täysi oikeus erota reservistä pelkällä hakemuksella! Jos sota syttyy niin arvatkaapa vain olenko mukana? En. Lähden muualle
Reservistä eroaminen tehtävä helpoksi!
8
868
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuten onnistu teillä Venäjällä.
- Anonyymi
Eurostoliiton alusvaltiossa ei mikään saa olla liian helppoa, on velvollisuuksia, paljon velvollisuuksia jotka on hoidettava ja epäoikeudenmukaisuuksista kärsittävä, eikä valittaa saa, tai kyllä mielipiteensä saa sanoa jos se on oikeanlainen, se joko johtaa johonkin tai sitten ei, yleensä jälkimmäistä.
Eläminen käy kaikilla tavoin yhä kalliimmaksi, me maksamme ja kärsimme muidenkin kansojen puolesta. Suomalaisten riistäminen on tätä päivää ja EU:n marionetit itsenäisyytensä menettäneen maan hallinnossa huolehtivat että se tapahtuu juuri kuten riistäjä määrää.
EU:n piti olla suvereenien kansallisvaltioiden kauppaliitto.
EU on kuitenkin jotain aivan muuta.- Anonyymi
saanko kopeekkaa jos liityn ooblastiksi ja annan kunnolla kontillaan?
- Anonyymi
Voit toki vain erota ja sitten sota-aikana väitellä vakaumuksestasi, jolla vapaudut kuin totaalikieltäytyjä, mutta helppoa se ei sen mukaan tule olemaan.
Erolla illman trollia vapaudut ilmeisesti vain kertauksista, jonne tosin otetaan vain osa.
Sivari ja totaalikieltäytyjä, kun on suorittanut palveluksensa, se on sitten siinä; tosin en tiedä mitä sivari on, että voi hyvin joutua palvelukseen, ja mielestäni reservistä eronnut pitäisi rinnastaa sivariin pelkällä ilmoituksella.
Jos sitten haluaa syödä jätskiä ja katsoo tv:tä kun muut ovat sodassa, niin käy sen täydennyskurssin, jossa varmaankin käsitellään sitä, mitä se elämä jäätelönsyöjänä sota-aikaan on. - Anonyymi
Putin ei tuota hyväksy.
- Anonyymi
Saahan reservistä erota ilman,että täällä itkee.
- Anonyymi
Voi kun sinä olet isänmaan asialla, tietäisi vain minkämaan.
- Anonyymi
Kun katsot, mihin tehtäviin sivari kouluttautuu, niin huomaat, että olet saanut osaan koulutuksen intissä, ja jos se ei rittä, niin sitten täydennyskoulutus on tarpeen. Voit myös valita erilaisia suuntauksia sivari hommiisi annetuista vaihtoehdoista. Täydennyskoulutukseen saa kyllä kaikki korvaukset kun on poissa duunista sen aikana.
Jos alle noin 35-50v, niin totaali on listalla, josta vaikea sanoa, jos käynyt intin, ja vaihtoehto on ulkomaat, josta kansalaisuus tai vastaava. Sivari tai ei, monessa ammatissa jää sivariksi vaikka olisi reservissä, ja siihen voi hakea muutosta.
Sotaa voi paeta myös maahan josta ei luovuteta, jos pankkiasiansa saa hoidettua ja tulee toimeen, ja jos palaa, niin se on esim. 4v vankilaa sodan jälkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569