Nainen joka haluaa miehen

Anonyymi-ap

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.

79

573

Vastaukset 79

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sinäkö olet tuollainen nainen? Koska jos olisit mies, nuohan olisivat sinun näkemyksesi ja ehkäpä jopa vaatimuksesi vähintäänkin.

• Anonyymi00010

Ajattelin kans, et löytääkö mieleistä noilla keinoilla? Jos on seksinälkäinen ja haluaa puutteistaan eroon niin ehkä silloin toimii noin?

• Anonyymi00015

Miksi iniset tälle päivänselvästi miehelle kuin se olisi nainen- oletko naisille tai naiselle niin tavattoman katkera, että se saa sinussa aikaan näitä surullisia pakkoajatuksia?

• Anonyymi00002

Kuulostaa stereotypialta. Aloittajalla ei taida hirveästi olla kokemusta oikeista naisista.

• Anonyymi00011

Oikeita naisia on Suomessa vähemmän. Lähinnä poikatyttöjä ja lesboja vaan.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Oikeita naisia on Suomessa vähemmän. Lähinnä poikatyttöjä ja lesboja vaan.

Sukupuoli on siis performanssi. Ehkä sinun kannattaa mennä maahanmuuttajaksi johonkin maahan, jossa naisilla on enemmän energiaa kuluttaa naisen "oikeanlaiseen" esittämiseen eikä sitä rajallista energiaa tarvitse kuluttaa esim. työntekoon, kotitöihin tai lastenkasvattamiseen.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sukupuoli on siis performanssi. Ehkä sinun kannattaa mennä maahanmuuttajaksi johonkin maahan, jossa naisilla on enemmän energiaa kuluttaa naisen "oikeanlaiseen" esittämiseen eikä sitä rajallista energiaa tarvitse kuluttaa esim. työntekoon, kotitöihin tai lastenkasvattamiseen.

Tai vaihtoehtoisesti aloittaja voi myös etsiä naisen, joka täydellistä rahoitusta ja ylläpitoa vastaan on valmis esittämään jatkuvaa teatteriperformanssia.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tai vaihtoehtoisesti aloittaja voi myös etsiä naisen, joka täydellistä rahoitusta ja ylläpitoa vastaan on valmis esittämään jatkuvaa teatteriperformanssia.

Minäkin voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi, kun vain sovitaan rahoituksen suuruudesta ja sopimuksen kestosta.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Minäkin voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi, kun vain sovitaan rahoituksen suuruudesta ja sopimuksen kestosta.

Palkka tulee huolenpitona ja rakkautena. Läheisyyttä ja hellyyttä myös.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Juu ei kiitos. Noita saa paremmiltakin miehiltä.

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Et ymmärtänyt mitä sinulle sanottiin.

Tuo ei ole ilmaista. Iloisuus maksaa.

• Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Et ymmärtänyt mitä sinulle sanottiin.

Tuo ei ole ilmaista. Iloisuus maksaa.

Maksullinen nainen? Ei kiitos.

• Anonyymi00003

Ok. Meen takasin nukkumaan 🫩

• Anonyymi00004

Itsestään selvää!

• Anonyymi00005

Semmoisia jo sä todella panet ?
      Tollsiä pissis bimboja .🤮
      Luulin että sun aivoilla tapahtuu muutakin
      Eikä vain muna vie !
      Sivusta
      🤣😂

• Anonyymi00012

Sopisit aloittajan kanssa hyvin yhteen.

• Anonyymi00061

Tottunut tyttärien ikäisiin lapsiin siinä mielessä

• Anonyymi00006

Se on muuten täsmälleen noin.

• Anonyymi00007

haluan epostoli naisen haluan olla mies isi tässä taloudessa ja suojella isoja marjoja

• Anonyymi00008

Hittooko te mua sitten ahdistelette.
      Olen bläski ei kiinnosta laihduttaminen teijän takia vaan itseni, jos ei naurata niin ei naurata.
      En halua miestä en naista, olen kihloissa.
      Viddu mitä ääliöitä pyörii ympärillä.

• Anonyymi00009

bushahahahah yksin läpi ei täällä kukaan sun vieressä taistele olin jo lapsena täysin yksin tuntuu et ois pitäny olla eristyksissä ettei leijona pääse häkistään hajottamaan ja hallitsemaan näi se o

• Anonyymi00013

mä haluan nämä,❤️❤️

one time justin bieber.

ikuisesti yhdessä ❤️❤️🐸🪓

• Anonyymi00014

Ei vaan noin tekee nainen joka haluaa pitää huolta itsestään. Miehillä ei ole mitään tekemistä tuon asian kanssa.

• Anonyymi00016

Kyllä rakkaus ja kiima ovat niitä voimia, mitkä saavat useimmat ihmiset motivoitumaan.

• Anonyymi00020

Pitää huolta itsestään minihameella? 😅😂 Eiköhän naisella itsellään mene paremmin, kun pukee vähän fiksumman pituisen ja käytännöllisemmän hameen. Siis jos on sellainen nainen jolla on elämässä muutakin tehtävää kuin patsastella kadunkulmassa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Pitää huolta itsestään minihameella? 😅😂 Eiköhän naisella itsellään mene paremmin, kun pukee vähän fiksumman pituisen ja käytännöllisemmän hameen. Siis jos on sellainen nainen jolla on elämässä muutakin tehtävää kuin patsastella kadunkulmassa.

Itse kyllä käytän minihameita, haittaako?🤨

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Itse kyllä käytän minihameita, haittaako?🤨

Ei. On usein kaunista reittä ja säärtä näkyvissä. Kiva!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei. On usein kaunista reittä ja säärtä näkyvissä. Kiva!

Ja voi muutakin vilahtaa kumartuessa. Kyllä moni mies arvostaa viihdykettä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Jotkut miehet sanoo, että on seksikkäämpää kun kaikki ei ole tarjottimella, vaan jää mielikuvitukselle tilaa. Mutta toki nainen saa itse päättää miten ja ketä varten pukeutuu. Ja mies myös. Tosin heillä näkee kyllä vähemmän minihameita.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Jotkut miehet sanoo, että on seksikkäämpää kun kaikki ei ole tarjottimella, vaan jää mielikuvitukselle tilaa. Mutta toki nainen saa itse päättää miten ja ketä varten pukeutuu. Ja mies myös. Tosin heillä näkee kyllä vähemmän minihameita.

Hyvin moni mies ajattelee noin, että se mitä ei avoimesti näytetä, on paljon kiinnostavampaa. Vaan siis tosiaan jokainen saa toimia kuten itse tahtoo.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ei vilahda 🤨. En pukeudu miehiä varten.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mikä minihameesta tekee mauttoman? Kesäkuumalla tosi hyvä.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Mikä minihameesta tekee mauttoman? Kesäkuumalla tosi hyvä.

Itseasiassa pidempi hame on kuumalla paljon viileämpi vaatekappale kuin minihame.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Itseasiassa pidempi hame on kuumalla paljon viileämpi vaatekappale kuin minihame.

Kyllä. Menkääpä katsomaan mitä todella kuumissa maissa pidetään, ei todellakaan liian paljastavia vaatteita. Minihameella on tasan yksi tehtävä ja me kaikki tiedämme, mikä se on. 😅

• Anonyymi00068
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Kyllä. Menkääpä katsomaan mitä todella kuumissa maissa pidetään, ei todellakaan liian paljastavia vaatteita. Minihameella on tasan yksi tehtävä ja me kaikki tiedämme, mikä se on. 😅

Musta kaapuko pitäsi olla kuumalla ilmalla?

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Musta kaapuko pitäsi olla kuumalla ilmalla?

Jos coolina ja tyylikkäänä haluaa pysyä, niin vaaleat ohuet kankaat luonnonkuitua. Puuvillaa, pellavaa, silkkiä. Ilmavat leikkaukset, jotta iholle pääsee virtaamaan vilvoittava tuuli.

• Anonyymi00081
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Valehtelevat TAI ei
        Vät halua nähdä enempää koska oley vanha läski

• Anonyymi00017

Ehkä ei halua miestä

• Anonyymi00018

Kuulostaa ihanalta naiselta 😍

• Anonyymi00019

Olen juuri tuollainen nainen mutta teen sen kaiken siksi, että haluan voida hyvin, iloita yksin tai yhdessä, pysyä vanhanakin hyvässä kunnossa enkä olla jo viisikymppisenä sairas katkera muille kateellinen ja myrkyllinen lyllerötyllerö.

• Anonyymi00041

Et voi tietää, kuinka sairas olet viisikymppisenä.
        Jumppaa tyttönen, jumppaa.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Et voi tietää, kuinka sairas olet viisikymppisenä.
        Jumppaa tyttönen, jumppaa.

Siinä ei jumppaamiset auta, jos tulee esim. syöpä tai vaikka joku muu vakava sairaus.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Siinä ei jumppaamiset auta, jos tulee esim. syöpä tai vaikka joku muu vakava sairaus.

Tuo on totta!

• Anonyymi00022

Vaan kun noilla keinoin ei monia miehiä saa. Esimerkiksi yksikään mies, josta olen ikinä kiinnostunut,ei innostu tuollaisesta.

• Anonyymi00024

Muhun toimii

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Muhun toimii

En sanonut, etteikö se kenenkään toimisi. Vaan kun se kiinnostuksen pitäisi kuitenkin olla molemminpuolista, eikä lähteä metsästämään miestä, jota ei edes halua.

• Anonyymi00052

Minua ei ole kinnostanut yksikään mies, niin paljon koskaan että olisin halunnut parisuhteen! Päätin jo heti eroni jälkeen, ettei yhtäään miestä enää tule elämääni, muuta kuin kaveriksi! Ja se päätös pitää! Ja iän pitää olla suunnilleen samaa ikäluokkaa kuin itse olen, vain muutaman vuoden erolla!

• Anonyymi00055
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Minua ei ole kinnostanut yksikään mies, niin paljon koskaan että olisin halunnut parisuhteen! Päätin jo heti eroni jälkeen, ettei yhtäään miestä enää tule elämääni, muuta kuin kaveriksi! Ja se päätös pitää! Ja iän pitää olla suunnilleen samaa ikäluokkaa kuin itse olen, vain muutaman vuoden erolla!

Se kai on ihan hyvä, että olet tuon tajunnut. Sitä en tosin ihan ymmärrä miksi tuota asiaa pitää muille toitottaa koko ajan. Mitä me tuolla tiedolla teemme?

• Anonyymi00029

Miinusääniä! Prööt tolle aloitukselle.

• Anonyymi00031

Höpötystä ei halua, tekee sen itsensä vuoksi ja hyvä niin Aamen. Pus

• Anonyymi00032

Näin on

• Anonyymi00033

ihan vtun paskaa tämä aloitus:) btw

• Anonyymi00037

Sinun kirjoitus on erittäin rumaa.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Sinun kirjoitus on erittäin rumaa.

köytetty sydän ei muuhun pysty nääsnääs

• Anonyymi00036

Semmonen tulee joskus mieleen, että miksi miehiltä ei odoteta paljastelua, vaikka ovathan jotkut miesvartalot oikeinkin mukavaa katseltavaa naisen näkökulmasta. Miksi naisten pitäisi näytellä persposkiaan? Miksi miehet ei mene kauppaan sellaisissa trikooshortseissa joissa kaikki jalkojen välissä roikkuva piirtyy verkkokalvoille? Ihan vaan pohdintaa, kaikilla on tietysti oikeus päättää pukeutumisestaan.

• Anonyymi00039

Koska se ei ole kaunista katsottavaa. Hikinen ja karvainen mies. Kaunis nainen on ilo kaikkien silmille.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Koska se ei ole kaunista katsottavaa. Hikinen ja karvainen mies. Kaunis nainen on ilo kaikkien silmille.

Höpsistä, päinvastoin.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Kyllä heteronaiset paljon mielummin miehiä katselevat kuin naisia

• Anonyymi00053
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Kyllä heteronaiset paljon mielummin miehiä katselevat kuin naisia

Minä en ulkona liikkuessa katsele muita, kuin suunnilleen ikäisiäni miehiä, koska etsin vain pelkkää ystävää!

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Minä en ulkona liikkuessa katsele muita, kuin suunnilleen ikäisiäni miehiä, koska etsin vain pelkkää ystävää!

Kuitenkin miehiä näköjään.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Miksi ystävän pitää olla samanikäinen? Voi hyvää päivää.

• Anonyymi00042

Yhtä kapea, fetisoitu ja vinoutunut naiskäsitys kuin transnaisilla, eli miehillä.

• Anonyymi00043

tuu ovelle:)

• Anonyymi00044

Joo, mutta jos ei ole varma, haluaako, niin parempi pitää nilkkoihin asti ulottuva hame päällä.

• Anonyymi00046

Sukupuolesta viis, fiksu pukeutuminen tekee fiksun vaikutelman.

• Anonyymi00049

Minä en ole koskaan halunnut uutta miestä itselleni, kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Ainoa mikä minua on eroni jälkeen kiinnostanut, on löytää uusi ikäiseni mies ystäväksi harrastuksiin ja vaikka elokuvissa käyntiin ja kaikkeen sellaiseen, mikä kiinnostaa meitä molempia!

• Anonyymi00050

Okei. Tajusin sen etten ole miestä varten. Sille löytyy joku sopivampi.

• Anonyymi00057

Toivottavasti oma kaivattu ei keksi mitään tälläsiä juttuja.

• Anonyymi00071

Kilot ja elämäntavat ovat siis esteenä.

• Anonyymi00056

Luulen että mies viehättyisi enemmän naisellisesta kellohameesta kuin minihameesta.

• Anonyymi00059

Kellohame on ruma ja sopii lähinnä kirkkoon.

• Anonyymi00058

Palstawosut on ihan oma lajinsa. Toiset ihan fiksuja ja toiset pelkkiä jakoläpiä.

• Anonyymi00060

Minä aion yhden naisen aviomieheksi, jos se on joskus mahdollista. Jos me jotenkin löytäisimme toisemme. Ei ole mitään vaatimuslistoja. Vain se että hän haluaa olla kanssani loppuelämän. Mieheltä.

• Anonyymi00063

Ehkä sitten kannattais laittaa tunnisteita.
        Ja ihan oma aloitus.

• Anonyymi00062

En kaipaa täydellisyyteen pyrkivää natsia ja jatkuvaa kilpailuelämää ken on kaunein/komein. Saat rehkiä tuota lopun ikääs ja palaa loppuun. Normaali suhde vain ilman ulkonäköpaineita ja vaatimuksia. Välittävä kumppani

• Anonyymi00076
        UUSI

Et osaa kontrolloida syömisiäsi ja ylipaino on sinun ongelmasi. Vähemmillä sanoilla ja rehellisemmin ilmaistuna viestisi.

• Anonyymi00077
        UUSI
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Et osaa kontrolloida syömisiäsi ja ylipaino on sinun ongelmasi. Vähemmillä sanoilla ja rehellisemmin ilmaistuna viestisi.

No olisikin ylipaino ainoa mun ongelma.
        Mutta ei kun helfetillinen stressi niin en paljo laihdu. Kroppa käy ylikierroksilla koko ajan.
        Kauhee mussutus koko ajan ylipainosta.
        Olen siitä saanut kuulla koko elämäni ihan tarpeeksi. Tästä lähtien en vastaa ainakaan näihin juttuihin. Toivottavasti saat ripaleissonin sun salaatistasi!

• Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00077 kirjoitti:

No olisikin ylipaino ainoa mun ongelma.
        Mutta ei kun helfetillinen stressi niin en paljo laihdu. Kroppa käy ylikierroksilla koko ajan.
        Kauhee mussutus koko ajan ylipainosta.
        Olen siitä saanut kuulla koko elämäni ihan tarpeeksi. Tästä lähtien en vastaa ainakaan näihin juttuihin. Toivottavasti saat ripaleissonin sun salaatistasi!

Stressi poistuu luonnossa liikkumalla ja seksiä harrastamalla. Jos kelpaat ees jollekin.

• Anonyymi00079
      UUSI

Musta ja kiiltävä minihame on haaveissa ja napapaita päälläsi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      68
      1076
    2. 64
      1052
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      59
      834
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      678
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      669
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      575
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      563
    Aihe