Jos olisimme mieheni kanssa tilanteessa että kokeilisimme istukkahormonihoitoa miehelleni kun koetamme saada lasta jotta miehen hedelmällisyys olisi parempi, niin minua epäilyttää onko siitä jotain haittavaikutuksia sen hoito injektion laitto miehelleni. Olen hieman epävarma haluanko ollenkaan lähteä mieheni kanssa tähän hoitomuoto on. Kertokaa tietoa ja kokemuksia.
Hcg miehelle
1
4483
Vastaukset
Kyllä tuota paljon käyttävät tuohon tarkoitukseen.
Hcg: n käyttö hyydyttää luonnollisen aivolisäkkeen lh: n tuotannon, joten muutaman vkon siinä miehesi joutuu palauttelemaan omaa tuotantoa kun lopettaa käytön.
Hcg siis korvaa lh: n tuotannon ja buustaa testosteronin tuotantoa ja siten siittiö tuotantoa hypogonadismi potilailla.
Esim. Bodarit käyttää tuota pitämään kivekset toiminnassa kuureilla kun ne muutoin surkastuvat ulkoisella testosteronin käytöllä.
Yli 1500iu: n kerta- annoksia kannattaa välttää ettei tule vahinkoa kivesten leydigin soluille.
Jotkut tietämättömät lekurit saattaa nimittäin määrätä jopa 5000iu: n kerta- annoksia, mikä on jo haitallista
Siittiöiden tuotanto vaatii myös fsh: n tuotannon..Sitä hcg ei buustaa. Joillain tuo kuitenkin toimii hyvin, joillain huonommin.
Voitte kokeilla myös vaihtoehtoisesti Clomifeenia. Se buustaa sekä lh: n että fsh: n eritystä, mikä taas lisää siittiötuotantoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402