Tanskalainen Normal-halpaketju avaa myymälän Saloon, mutta minne? Tuleeko uusi "Anttila" vai pienempi koppi Plazaan?
Normal myymälä Saloon?
12
2615
Vastaukset
- Anonyymi
Sinne espressohousen viereen. Nyt menossa kai remontti siinä tilassa.
- Anonyymi
Aloittaja kiittää tiedosta. Vanhalla puolella oli Tiger, sekin tanskalainen tavarapuoti.
Häipynyt jo.
- Anonyymi
Wtf miks ihmiset ei osaa googlata
- Anonyymi
Saman tyylistä krääsää tokmannissa ja myös tl- tukussa aikoinaan oli. Made in Taiwan, eli hajoaa heti. Kuka tarvii? Krääsä kuormittaa maapalloa.
- Anonyymi
Missä se Lundenin tavaratalo viipyy ?
- Anonyymi
Normal ei tule ikipäivänä päihittämään Anttilaa, Anttilassa oli suomalaista tavaraa,jota ei takuulla löydy tosta halpakrääsä kaupasta.
- Anonyymi
Eiköhän tämäkin liike lopu alle vuoden sisällä. Salossa ei kannata kuin elintarvikekauppa ja Alko.
- Anonyymi
Mä poikkesin Normalissa,älyttömän pitkä jono. No sillo oli avajaispäivä niin tietää sen että porukkaa oli paljon. Siis en tajua että täytyy koko myymälän läpi mennä ennen ku pääsee kassalle, oli hyllyjä ja koreja laitettu niin että ei voi oikaista suoraan kassalle. Kassat tosi hölmössä paikassa. Ja plazan alakerrassa oli heidän onnenpyöränsä,tytär pyöritti, hän sai lapun jolla olisi saanut ilmaisen vanupuikkopaketin ,ja ne ois pitänyt perjantaina hakea.Hän sanoi että ei kyllä yksien vanupuikkojen takia mee sinne ryysikseen.
- Anonyymi
Salolaiset,negatiivisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salolaiset,negatiivisia.
Kaik Salolaaset on Positiivissii, tai ainaki antaneet positiivisen tuloksen koronatestissä.
- Anonyymi
Normal on näemmäs naisten ostoshelvetti. Kemppareita ja hieman namuja.
Selkeesti kohderyhmä naiset ja hinnalla ei niin väliä..
Sokkeloinen hieman ahdas kioskikokoa oleva konsepti..
Kävin ja hammasharjan ostelin ..tuskin enään käyn.. mies52 - Anonyymi
On siellä monen näköistä kemikaliotavaraa ja jotain pientarvikkeita yms ja karkkeja edim.että voi siellä ihan käydä ostoksilla..melko samanhintaista tavarat, tarvikkeet on kuin muuallakin .Hyvä kuitenkin kun jotain uuttakin tuli Saloon,on siellä pari tavaraa ehkä yhtä edullista kuin muissa kaikista edullisimmissa paikoissa ..Plussaa esim iloisen värisistä ostoskasseista esim.js pienten nenäliinapakkausten yhteispakkaus esim omana merkkinään on melko edullinen..esim..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74846Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796- 57790
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43766Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757