Nyt mittarissa noin 220tkm 09 1,2 :)) ainostaan perushuollot tehty vaikka näin vaihdettu vain jarrupalat takajarrut puhdistettu ei siis vikaa:: nuo alustasta,,,
moottorissa ei mitään vikaa koskaan polttimoita joskus menee esim edestä: kori ruosteeton Kavereilla on laatu autojakin kalliitakin ja jatkuvasti korjaamolla niin että että mitä tähän sitten sanoisi, Mulle on kestävyys tärkeetä eikä se että kiihtyy 3sek satasen. mä ajelen näin :)))) hymyssä suin
Hyvin kestänyt i20 ajan toiset tuplasti
3
60
Vastaukset
- Anonyymi
Alkaa olla haudan partaalla tuo auto ja rahaa alkaa palamaan.
Nyt olisi oikea aika luopua siitä ja sijoittaa ne tulevat remonttirahat uuteen.
Voisit hieman panostaa suomenkieleen. - Anonyymi
Unohditko kertoa jo kahdesti uusitun jakoketjut ja kiristäjät jotka on haperoa tavaraa hyundaissa?
- Anonyymi
Unohdit kertoa, että olet jo vuosia sitten koettanut vaihtaa autoasi mutta hyvityshinta olematon. Hynyn pahin ongelma on a) citikan ja alfan tapaisesti romahtava jälleenmyyntiarvo b) surkea myynti/huolto-organisaatio ja innoton maahantuoja sekä c) kusetus-takuu joka ei korvaa puoliakaan potentiaalisista vioista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411765- 401668
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631420- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2101167Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791113- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19968- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898