transmummo

Anonyymi

Hei oisko joku kiinostunut alistaa opettamaan nöyräksi seksileluksi
itselleen muillekin hyvä peppu on vielä ja sopivan kireäkin paikka ois
Vantaalla !

17

4672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuullostaa hyvältä!

    • Kerro vähän enemmän itsestäsi. Ikä ja koko? Tykkäätkö tulla sidotuksi ja saada piiskaa, jonka jälkeen jotain kovaa?

      • Anonyymi

        70v 184 83 miehekäs narttu ja sitominenkin ois ihanaa piiskaa ja sit kovaa!!!! t.transmummo


      • Anonyymi

        En voi mennä kun sinä olet jo siellä taidat tykkää transuista tai olet itse!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        70v 184 83 miehekäs narttu ja sitominenkin ois ihanaa piiskaa ja sit kovaa!!!! t.transmummo

        Voitaisko tavata tänään. Ukm 54v


    • Anonyymi

      pistähän postia tulemaan , niin tavataan

    • Anonyymi

      En ole vielä löytänyt ns masteria eli pitää kai odottaa joulua jos vaikka pukki
      poikkeaa antaamaan kovaa ja kun olen ollut tuhma niin piiskaakin varmaan saisin?

    • Anonyymi

      Pukki kävi aaton aattona ja sain kovaa myös siemenet nyt taas ois ihana saada
      kunnolla varmaan on monella pussit täynnä!! transmummo

    • Anonyymi

      Ihanaa kevät tulee ja kohta pääsee ulkoilee Porvoon motarille alusasuissa ainakin
      ja kesällä ollaan nakuna ja imetään kulleja nam nam! transmummo

    • Anonyymi

      Olen lukenut ja ilokseni todennut et esim homosauna Vogues on kuulemma taas
      alkanut porukka käymään no täytyy mennä käymään jos sais kulleja imettäväksi
      tietysti peppupanotkin ois ihanaa t, transmummo

    • Anonyymi

      Moi , löytyyhän niitä kavereita jos tosiaan haluat .

      • Anonyymi

        kiva kuulla eli missä ja milloin??


    • Hei hiljasta ollut eikä mastereita toppeja ole löytynyt eli olen muutaman kerran käynyt
      homosauna Vogues siellä olen saanut imeä kullia ja pari kertaa saanut peppuunkin
      kun on sauna niin tietysti nakuna pitää olla mutta kun kullin himo on niin kova täytyy
      siellä käydä varsinkin dark room pimee huone on ihana!!!! transmummo

    • Anonyymi

      ilokseni huomasin kun kävin kuukausi sit homosauna Vogues et porukkaa oli paljon ja kaikenikäisiä myös ulkomaalaisia eli kyllä meitä on paljon tietysti itseä harmittaa kun en ole vielä löytänyt mastereita mutta toivossa elän t.transmummo

      • Anonyymi

        Hei taas harmittaa kun ei vaan löydy toppeja/mastereita mutta toivossa et vielä löytyy
        kyllä mielellään imenkin nieluun tykkään! tuolla persikka.net olen Erjanatvhomona jos
        vaikka oisit kiinostunut Puss


    • Moi Miten saan suhun yhteyttä mä 57v espoo

    Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe