transmummo

Anonyymi

Hei oisko joku kiinostunut alistaa opettamaan nöyräksi seksileluksi
itselleen muillekin hyvä peppu on vielä ja sopivan kireäkin paikka ois
Vantaalla !

17

5093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuullostaa hyvältä!

• Kerro vähän enemmän itsestäsi. Ikä ja koko? Tykkäätkö tulla sidotuksi ja saada piiskaa, jonka jälkeen jotain kovaa?

• Anonyymi

70v 184 83 miehekäs narttu ja sitominenkin ois ihanaa piiskaa ja sit kovaa!!!! t.transmummo

• Anonyymi

En voi mennä kun sinä olet jo siellä taidat tykkää transuista tai olet itse!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

70v 184 83 miehekäs narttu ja sitominenkin ois ihanaa piiskaa ja sit kovaa!!!! t.transmummo

Voitaisko tavata tänään. Ukm 54v

• Anonyymi

pistähän postia tulemaan , niin tavataan

• Anonyymi

En ole vielä löytänyt ns masteria eli pitää kai odottaa joulua jos vaikka pukki
      poikkeaa antaamaan kovaa ja kun olen ollut tuhma niin piiskaakin varmaan saisin?

• Anonyymi

Pukki kävi aaton aattona ja sain kovaa myös siemenet nyt taas ois ihana saada
      kunnolla varmaan on monella pussit täynnä!! transmummo

• Anonyymi

Ihanaa kevät tulee ja kohta pääsee ulkoilee Porvoon motarille alusasuissa ainakin
      ja kesällä ollaan nakuna ja imetään kulleja nam nam! transmummo

• Anonyymi

Olen lukenut ja ilokseni todennut et esim homosauna Vogues on kuulemma taas
      alkanut porukka käymään no täytyy mennä käymään jos sais kulleja imettäväksi
      tietysti peppupanotkin ois ihanaa t, transmummo

• Anonyymi

Moi , löytyyhän niitä kavereita jos tosiaan haluat .

• Anonyymi

kiva kuulla eli missä ja milloin??

• Hei hiljasta ollut eikä mastereita toppeja ole löytynyt eli olen muutaman kerran käynyt
      homosauna Vogues siellä olen saanut imeä kullia ja pari kertaa saanut peppuunkin
      kun on sauna niin tietysti nakuna pitää olla mutta kun kullin himo on niin kova täytyy
      siellä käydä varsinkin dark room pimee huone on ihana!!!! transmummo

• Anonyymi

ilokseni huomasin kun kävin kuukausi sit homosauna Vogues et porukkaa oli paljon ja kaikenikäisiä myös ulkomaalaisia eli kyllä meitä on paljon tietysti itseä harmittaa kun en ole vielä löytänyt mastereita mutta toivossa elän t.transmummo

• Anonyymi

Hei taas harmittaa kun ei vaan löydy toppeja/mastereita mutta toivossa et vielä löytyy
        kyllä mielellään imenkin nieluun tykkään! tuolla persikka.net olen Erjanatvhomona jos
        vaikka oisit kiinostunut Puss

• Moi Miten saan suhun yhteyttä mä 57v espoo

Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      156
      3976
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      375
      2919
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2239
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      50
      2140
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      16
      1854
    6. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      11
      1735
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      165
      1373
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      93
      1263
    9. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      2
      1236
    10. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      93
      1110
    Aihe