Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

transmummo

Hei oisko joku kiinostunut alistaa opettamaan nöyräksi seksileluksi
itselleen muillekin hyvä peppu on vielä ja sopivan kireäkin paikka ois
Vantaalla !
165317
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Kuullostaa hyvältä!

Äänestä

Kerro vähän enemmän itsestäsi. Ikä ja koko? Tykkäätkö tulla sidotuksi ja saada piiskaa, jonka jälkeen jotain kovaa?

Äänestä
  • 70v 184 83 miehekäs narttu ja sitominenkin ois ihanaa piiskaa ja sit kovaa!!!! t.transmummo

Äänestä

• En voi mennä kun sinä olet jo siellä taidat tykkää transuista tai olet itse!!!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

70v 184 83 miehekäs narttu ja sitominenkin ois ihanaa piiskaa ja sit kovaa!!!! t.transmummo

Voitaisko tavata tänään. Ukm 54v

Äänestä

pistähän postia tulemaan , niin tavataan

Äänestä

En ole vielä löytänyt ns masteria eli pitää kai odottaa joulua jos vaikka pukki
poikkeaa antaamaan kovaa ja kun olen ollut tuhma niin piiskaakin varmaan saisin?

Äänestä

Pukki kävi aaton aattona ja sain kovaa myös siemenet nyt taas ois ihana saada
kunnolla varmaan on monella pussit täynnä!! transmummo

Äänestä

Ihanaa kevät tulee ja kohta pääsee ulkoilee Porvoon motarille alusasuissa ainakin
ja kesällä ollaan nakuna ja imetään kulleja nam nam! transmummo

Äänestä

Olen lukenut ja ilokseni todennut et esim homosauna Vogues on kuulemma taas
alkanut porukka käymään no täytyy mennä käymään jos sais kulleja imettäväksi
tietysti peppupanotkin ois ihanaa t, transmummo

Äänestä

Moi , löytyyhän niitä kavereita jos tosiaan haluat .

Äänestä
  • kiva kuulla eli missä ja milloin??

Äänestä

Hei hiljasta ollut eikä mastereita toppeja ole löytynyt eli olen muutaman kerran käynyt
homosauna Vogues siellä olen saanut imeä kullia ja pari kertaa saanut peppuunkin
kun on sauna niin tietysti nakuna pitää olla mutta kun kullin himo on niin kova täytyy
siellä käydä varsinkin dark room pimee huone on ihana!!!! transmummo

Äänestä

ilokseni huomasin kun kävin kuukausi sit homosauna Vogues et porukkaa oli paljon ja kaikenikäisiä myös ulkomaalaisia eli kyllä meitä on paljon tietysti itseä harmittaa kun en ole vielä löytänyt mastereita mutta toivossa elän t.transmummo

Äänestä
  • Hei taas harmittaa kun ei vaan löydy toppeja/mastereita mutta toivossa et vielä löytyy
    kyllä mielellään imenkin nieluun tykkään! tuolla persikka.net olen Erjanatvhomona jos
    vaikka oisit kiinostunut Puss

Äänestä

Moi Miten saan suhun yhteyttä mä 57v espoo

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Hei oisko joku kiinostunut alistaa opettamaan nöyräksi seksileluksi
itselleen muillekin hyvä peppu on vielä ja sopivan kireäkin paikka ois
Vantaalla !

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu