transmummo

Anonyymi

Hei oisko joku kiinostunut alistaa opettamaan nöyräksi seksileluksi
itselleen muillekin hyvä peppu on vielä ja sopivan kireäkin paikka ois
Vantaalla !

17

5175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuullostaa hyvältä!

• Kerro vähän enemmän itsestäsi. Ikä ja koko? Tykkäätkö tulla sidotuksi ja saada piiskaa, jonka jälkeen jotain kovaa?

• Anonyymi

70v 184 83 miehekäs narttu ja sitominenkin ois ihanaa piiskaa ja sit kovaa!!!! t.transmummo

• Anonyymi

En voi mennä kun sinä olet jo siellä taidat tykkää transuista tai olet itse!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

70v 184 83 miehekäs narttu ja sitominenkin ois ihanaa piiskaa ja sit kovaa!!!! t.transmummo

Voitaisko tavata tänään. Ukm 54v

• Anonyymi

pistähän postia tulemaan , niin tavataan

• Anonyymi

En ole vielä löytänyt ns masteria eli pitää kai odottaa joulua jos vaikka pukki
      poikkeaa antaamaan kovaa ja kun olen ollut tuhma niin piiskaakin varmaan saisin?

• Anonyymi

Pukki kävi aaton aattona ja sain kovaa myös siemenet nyt taas ois ihana saada
      kunnolla varmaan on monella pussit täynnä!! transmummo

• Anonyymi

Ihanaa kevät tulee ja kohta pääsee ulkoilee Porvoon motarille alusasuissa ainakin
      ja kesällä ollaan nakuna ja imetään kulleja nam nam! transmummo

• Anonyymi

Olen lukenut ja ilokseni todennut et esim homosauna Vogues on kuulemma taas
      alkanut porukka käymään no täytyy mennä käymään jos sais kulleja imettäväksi
      tietysti peppupanotkin ois ihanaa t, transmummo

• Anonyymi

Moi , löytyyhän niitä kavereita jos tosiaan haluat .

• Anonyymi

kiva kuulla eli missä ja milloin??

• Hei hiljasta ollut eikä mastereita toppeja ole löytynyt eli olen muutaman kerran käynyt
      homosauna Vogues siellä olen saanut imeä kullia ja pari kertaa saanut peppuunkin
      kun on sauna niin tietysti nakuna pitää olla mutta kun kullin himo on niin kova täytyy
      siellä käydä varsinkin dark room pimee huone on ihana!!!! transmummo

• Anonyymi

ilokseni huomasin kun kävin kuukausi sit homosauna Vogues et porukkaa oli paljon ja kaikenikäisiä myös ulkomaalaisia eli kyllä meitä on paljon tietysti itseä harmittaa kun en ole vielä löytänyt mastereita mutta toivossa elän t.transmummo

• Anonyymi

Hei taas harmittaa kun ei vaan löydy toppeja/mastereita mutta toivossa et vielä löytyy
        kyllä mielellään imenkin nieluun tykkään! tuolla persikka.net olen Erjanatvhomona jos
        vaikka oisit kiinostunut Puss

• Moi Miten saan suhun yhteyttä mä 57v espoo

Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      187
      3819
    2. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      32
      3226
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      77
      2928
    4. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      65
      2409
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      200
      2320
    6. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      106
      1919
    7. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      45
      1746
    8. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      1702
    9. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      104
      1613
    10. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      101
      1569
    Aihe