Äidit vankilaan takautuvasti?

Anonyymi

Mitä mitä mitä neropatteja maa päällään kantaa voi härreguuud. 😆 Pari pätkää:

" Naiset ovat saaneet 50 v aivan liian löpsösti abortin rikkomalla 6. käskyä, älä tee huorin. Niinpä uusi kansalaisaloite syntymättömän oikeudesta sanoo hedelmöittyneen lapsen ihmisarvon ei olevan riippuvainen siitä, kuinka hän on saanut alkunsa vaikka raiskauksesta tai insestistä. Myöskään äidin halu tai terveys ei saa vaikuttaa. Äidin täytyy aina synnyttää lapsi. Ei poikkeuksia. Näin on esim Filippiineillä ja Maltassa. Etelä Ameriikan maissa.

Jason Lepojärvi kirjoittaa hyvin tästä äidin rankaisusta. Jos 50 v on opetettu aborttilainsäädäntöön missä abortti on aika sallittu ei voi äkkiä muuttaa että äidit heitetään vuosiksi vankilaan abortin takia. Tulisi olla asteittaisesti koveneva. Jossain Etelä Amerikassa äitejä on heitetty vankilaan jopa 50 vuodeksi.

Aloite ei tietenkään aja sitä että tähän mennessä tehdyt abortit joutuvat rikosvastuuseen, koska se on mahdotonta, vaikka se olisikin oikein."

Heh heh heh.... Joku ihailee kehitysmaita. Vankilassa joka vuosi tuhansia naisia ja takautuvasti.... Ei voi olla totta. Nyt vaan pitää teitin laittaa aloitetta missä kaikki naiset takautuvasti vankilaan abortista. Sehän oliskin helppoa kun on Teolla tai valviralla kaikki tiedot niin sieltä vaan vankilaan hetko.... kaikki jotka on elossa. Muutama sata tuhatta naista vankilaan tästä vaan? Mistä tuommonen naisviha tulee? Kiva tuo hellaripalsta.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16679633/abortista-tuntuva-rangaistus-se-vasta-lopettaa-teot

10

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oho!

    • Anonyymi

      Tuossa samassa ketjussa joku myös sanoi, että Raamatun mukaan raiskaajat pitäisi kivittää kuoliaaksi. Sepä olisikin mielenkiintoista, jos molemmat tulisivat voimaan (aborttikielto ja raiskaajien kivitystuomio)...

      • "Tuossa samassa ketjussa joku myös sanoi, että Raamatun mukaan raiskaajat pitäisi kivittää kuoliaaksi. Sepä olisikin mielenkiintoista, jos molemmat tulisivat voimaan (aborttikielto ja raiskaajien kivitystuomio)..."

        No sentään hieman inhimillisempi kuin tiukimman linjan talebaanit. Heillä raiskattu nainen katsotaan syylliseksi aviorikokseen joten nainen itse joutuu kivitettäväksi.

        Kaikenlaista...mutta oliskohan tuo helluntai-ketju tosiaan provo... :)


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        "Tuossa samassa ketjussa joku myös sanoi, että Raamatun mukaan raiskaajat pitäisi kivittää kuoliaaksi. Sepä olisikin mielenkiintoista, jos molemmat tulisivat voimaan (aborttikielto ja raiskaajien kivitystuomio)..."

        No sentään hieman inhimillisempi kuin tiukimman linjan talebaanit. Heillä raiskattu nainen katsotaan syylliseksi aviorikokseen joten nainen itse joutuu kivitettäväksi.

        Kaikenlaista...mutta oliskohan tuo helluntai-ketju tosiaan provo... :)

        Olisi aika mielenkiintoista, jos joku tekisi läpällä tuollaisen "raiskaajat on kivitettävä kuoliaaksi" aloitteen ja se keräisi enemmän kannatusta kuin tuo aborttikieltoaloite...


    • Anonyymi

      Trolli kommentoi trollin juttuja= tyypillistä aborttikeskustelua!!!

      • Anonyymi

        Tuo on syntymättömän oikeus aloitteesta keskustelu.


      • Anonyymi

        Lisään:

        Trollien tekemäksi minäki olen epäillyt sitä kansalaisaloitetta mitä tarkoitan.


    • Anonyymi

      Mikäs tuo Jopo Lesolärvi??? 🤔

    • Anonyymi

      Muistaakseni silloin kun abortti oli laiton, ei silloinkaan saanut tuomiota murhasta vaan sikiön lähdettämisestä tjsp.

      • Anonyymi

        Oli? Voihan se edelleen olla myös laiton.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe