Mulla oli vasemmassa kyljessä ruskea tarkkarajainen pyöreä luomi, johon tullut muutoksia..keskeltä tummunut ja luomen alareunaan ilmestynyt tummia pisteitä, täpliä tai mitä lie. Poistettiin vasta ja nyt odotan kauhulla patologin vastausta. Onko kenelläkään ollut vastaavanlaista, onko löytynyt melanoomaa?
Lääkäri ei sanonut muuta kuin että menee tutkittavaksi. Pelkään tietysti pahinta, enkä ole varma missä ajassa muutokset on tullut.. sen verran on tullut luettua netistä tietoa, että nuo tummat pisteet voisi olla satelliitteja, ihon etäpesäkkeitä. Siinä tapauksessa ei taidakaan enää toivoa olla.
Koholuomi jossa keskellä tumma kohta, syöpä?
Anonyymi
3
351
Vastaukset
- Anonyymi
Älä vaan näytä sitä lääkärille, vaan kysy asiasta oikeilta asiantuntijoilta S24:ssä ja vauva-foorumilla, jotka antavat varmasti sinulle oikean diagnoosin sokkoina!
- Anonyymi
Kuten kirjoitin, se on näytetty lääkärille ja poistettu.
- Anonyymi
Ja lähinnä kyselin muiden kokemuksia, onko ollut vastaavaa kenelläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984