Kannustinloukku käsitteenä elää yhä. Elää kun sitä jaksetaan Ylen toimittajien taholta jankuttaa. Alin sosiaaliturva nettona on noin 800 euroa asumistuki mukaan lukien. Mikä tahansa TES:n palkka tuottaa säästöjä samalla elintavoilla. 3000 bruttopalkalla voisi ostella uusia autoja pihalle riviin joka toinen vuosi. MIkä kumma saa toimittajan luulemaan että työtä tehdään vain rahan vuoksi tai jokainen kykenisi tuosta vaan tekemään mitä vaan.
Ylen toimittajalle työttömät ovat vain "sohvalla makaajia". Heitä ei ymmärretä tavallisina aikuisina suomalaisina joiden elämään kuluu lähiomaisia, sairauksia, yksinäisyyttä ja kaikkea muutakin.
Ei ole mitään kannustinloukkuja. Sekä työttömien että työssäkäyvien pitäisi saada voida hyvin. Eihän työttömien nimittelyillä ja syyttämällä mitään saavuteta. Kuka muka hyötyy "kannustinloukuista" ja "sohvalla makaajista"?
Ylen ja MTV:n toimittajat keskustelevat ilmeisesti vain toistensa kanssa. Jankuttavat samoja asioita vuosikausia välittämättä perehtyä mihinkään kuten vastuulliseen journalismiin kuuluisi. Lähetystaajuuksia voisi käyttää paljon paremminkin.
Median jankutuksista
Anonyymi
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479