Löytyisiköhän mistään päin nettiä sivua, joissa opettattaisiin alkeita.Tai jos edes kirja löytyisi niin sekin olisi ihan mukavaa...Jos ei sitten millään löydy mitään Ham Moo Dohon liittyvää,olisiko jotain edes muihin keppitaisteluihin, esim Aikidoon...
Han Moo Don keppitaistelut
Young Suk
2
1073
Vastaukset
- Itse Suk?
Itse mestari Suk kyselee perustamansa lajin alkeita?
Hyvä, että myöntää, että tietoa pitää kysellä muilta.
Aika moni han moo Do dani on käynyt oppimismielessä jujutsun alkeiskurssin, ovat saaneet tietoa treeneihin sitä kautta.- Eizei
Juu kyllähän Hanskipojkareiden taso nousee jujutsun peruskurssilla niin että jos enemmän kävisi niin kylläistyisi omaan lajiin hetkessä... :)
Ei ole tainnut vielä pahemmin matskua löytyä keppihojoilusta. On ilmeisesti tuo opettaminen tärkeämpää. Mistähän johtuisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149