Kiisan Pirtti suljettu?

Anonyymi

Onko Kiisan Pirtti vielä auki? Nettisivut alhaalla ja facebookissa viimeinen päivitys liki puolen vuoden takaa? Konkurssi?

4

1146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Noilla tuntuu olevan muutenkin aika hidas päivitystahti facebookin osalta, ehkä pari päivitystä/vuosi kun selailee sivua :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noilla tuntuu olevan muutenkin aika hidas päivitystahti facebookin osalta, ehkä pari päivitystä/vuosi kun selailee sivua :)

Kannattaisi käyttää somea markkinoinnissa, sieltä asiakkaat etsivät tietoa kuten esim lounaslistoja. Kiisanpirtti tuntuu jämähtäneen menneisyyteen ja tilannetta ei helpota uudet tiejärjestelyt. Ennen 8-tie kulki ihan vierestä, nykyään kauempana.

• Anonyymi

Ainakin viikko sitten on ollut toimintaa..

Autojoukkojen Turun Killan Kiltasisaret!
      Tervetuloa yhteiseen kokoontumiseen Kiisan Pirtille Maskuun 6.10.2021 klo 11.30.
      Suunnitellaan naistoimikunnan tulevaa toimintaa ja organisointia. Kaikki Kiltasisaret mukaan!
      Ruokailun vuoksi ilmoittaudu Birgitalle puh 044 532 3001

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8477
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3642
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1985
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1143
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      712
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      686
    8. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      31
      681
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      38
      636
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      627
    Aihe