Kellään mitään hyvää sanottavaa tästä sivustosta?
Kehumo.fi kokemuksia
34
2244
Vastaukset
- Anonyymi
Hyväveliverkosto kehuu vain toisiaan kilpaa :)
- Anonyymi
Vastineeksi toisia syrjitään.....
- Anonyymi
Kuka kehuu ainakaan kilpailijan yritystä?
Hmm.... - Anonyymi
"kehu sinä minnuu, minä sinnuu ja molemmat hävitään" asiakas ostaa muualta !
- Anonyymi
Loistava ja maksuton "yrittäjien tripadvisor". Ei ole keneltäkään pois ja voi etsiä huoletta verkostoitumismahdollisuuksia. Koska ei maksa mitään, niin kannattaa jokaisen yrityksen tuonne mukaan liittyä!
- Anonyymi
No en ikimaailmassa liittyisi ja pilaisi yritykseni mainetta!
- Anonyymi
Kyllä, ei missään nimessä kannata verkostoitua, saati kehua kilpailijaa (itse kyllä kutsun näitä kollegoiksi joiden kanssa teen yhteistyötä).
Ei ihme että Suomessa tapahtuu niin paljon konkursseja kun asenne on tämä 😂.- Anonyymi
Täällä päin on kuule vaikka kuinka paljon perusteluita ja todisteita monestakin asiasta....
- Anonyymi
Tuodaanko nimet tähän julkisesti kaikkien nähtäville?
- Anonyymi
Hyvin hyppää katsojat. 400 ---> 618 katselukertaan parissa minuutissa :)
- Anonyymi
"kaveria vähän jeesataan"
- Anonyymi
Ei se rehellisyys vaan se kusettaminen. Sillä pääsee pitkälle
- Anonyymi
Voisiko joku avata mistä täsä on kyse. Kovia nimiä ja kovia syytöksiä vilisee kommenteissa.
Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181