Marko palaa lavoille.

Anonyymi

Ei se Markon hiljaiselo loppujen lopuksi sitten kovin kauan kestänytkään. Joulukuussa mukana raskasta joulua kiertueella. Toki eipä Nightwishkaan ole sillä välin kerennyt viittä keikkaa enempää heittää. Huomasitteko, että virtuaalishow valittiin vuoden tapahtumaksi. Onnea siitä.

56

4630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli täältä löytyy Musiikki & Median Industry Awards palkinnot https://musiikkimedia.fi/gaala/ . Marcon lyhyeksi jäänyt tauko tarkoittaa sitä että Tony Iommi ei ottanut yhteyttä ja palo musiikin pariin on hirmuinen. Eiköhän jossakin vaiheessa ilmoiteta että Marco palaa bändiin onhan hän sidoksissa Nightwishiin eri yhtiöiden kautta ja varmasti sooloprojektitkin onnistuvat siinä sivussa entiseen malliin.

      • Anonyymi

        Höpön löpön mitään palaa Nightwishiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpön löpön mitään palaa Nightwishiin.

        Ei Höpön löpö vaan Hietala. ps. Kontrolli poisti aiemmin tämän viestin. Mitä olette mieltä mitä niin kauheaa tämä sisältää jotta se pitää poistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Höpön löpö vaan Hietala. ps. Kontrolli poisti aiemmin tämän viestin. Mitä olette mieltä mitä niin kauheaa tämä sisältää jotta se pitää poistaa?

        No, lainaamani kirjoittaja (joka saatat olla sinä) ei osaa edes kirjoittaa herran etunimeä nykyisen kirjoitusasun mukaisena, joten ei seuranne erityisen tiiviisti edesottamuksia.

        Minun suuntaani haisee, ettei miestä näytä voivan vähempää Nightwish kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, lainaamani kirjoittaja (joka saatat olla sinä) ei osaa edes kirjoittaa herran etunimeä nykyisen kirjoitusasun mukaisena, joten ei seuranne erityisen tiiviisti edesottamuksia.

        Minun suuntaani haisee, ettei miestä näytä voivan vähempää Nightwish kiinnostaa.

        Oho, no nytpä ollaan niin elvistä niin elvistä. Marco tai Marko. Jos noita ei osaa yhdistää niin eipä ole tullut paljon miehen uraa seurattua. Minun suuntaani suorastaan löyhkää moinen pikkumaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, no nytpä ollaan niin elvistä niin elvistä. Marco tai Marko. Jos noita ei osaa yhdistää niin eipä ole tullut paljon miehen uraa seurattua. Minun suuntaani suorastaan löyhkää moinen pikkumaisuus.

        Pitää lisätä että en usko Marcon muuttaneen nimeään muotoon Höpön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää lisätä että en usko Marcon muuttaneen nimeään muotoon Höpön.

        Mene Suomen kielen tunneille. Muuta neuvoa en voi antaa.

        Älä ala nillittää pikkuasioista, jos et kestä samaa kohtelua.

        Hietala tuskin palaa enää koskaan Nightwishiin, eikä häntä oikeastaan ainakaan minun toimestani kaivata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene Suomen kielen tunneille. Muuta neuvoa en voi antaa.

        Älä ala nillittää pikkuasioista, jos et kestä samaa kohtelua.

        Hietala tuskin palaa enää koskaan Nightwishiin, eikä häntä oikeastaan ainakaan minun toimestani kaivata.

        No nytpä täällä riehuu varsinainen älämölö. Suomenkieli muuttuu somen myötä ja suomenkielen tunnit elävät menneessä ajassa. Tiedät kyllä tämän jos vähänkään seuraat nykyaikaa mutta virkistävää että täällä on kaikkien tiukkapipojen äiti aivan uutena tulokkaana. Tuo tulkintasi nillittämisestä on muuten suoraa naurua pikku hitlereille jotka luulevat hallitsevansa tiukalla tekstillä näitä foorumikeskusteluja. Jos et kaipaa Marcoa niin se viittaa siihen että olet joku näistä nykyajan hörhöistä, interseksuaaleista WOKEEN jotka tietämättömyyttään luulevat määräävänsä uudet säännöt yhteiskuntaan. Kuten Björn Wahlroos sanoi "kapinointi nuorena on elämän parasta aikaa josta hän ei antaisi yhtään pois mutta tiedon lisääntyminen ohjaa aikaa myöten oikealle tielle". Kun sinä pikkuinen kasvat ja silmäsi aukeavat niin huomaat että Marco Hietala on ollut koko ajan Nightwishin paras laulaja ja Tuomaksen raakilebiisien hiojana merkittävä tekijä siinä miltä Nightwish on kuulostanut. Tämä koskee erityisesti laulustemmoja. ps. en suosittele menneen maailman kouluopintoja vaan rohkeaa ulosastumista pikkukuplastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nytpä täällä riehuu varsinainen älämölö. Suomenkieli muuttuu somen myötä ja suomenkielen tunnit elävät menneessä ajassa. Tiedät kyllä tämän jos vähänkään seuraat nykyaikaa mutta virkistävää että täällä on kaikkien tiukkapipojen äiti aivan uutena tulokkaana. Tuo tulkintasi nillittämisestä on muuten suoraa naurua pikku hitlereille jotka luulevat hallitsevansa tiukalla tekstillä näitä foorumikeskusteluja. Jos et kaipaa Marcoa niin se viittaa siihen että olet joku näistä nykyajan hörhöistä, interseksuaaleista WOKEEN jotka tietämättömyyttään luulevat määräävänsä uudet säännöt yhteiskuntaan. Kuten Björn Wahlroos sanoi "kapinointi nuorena on elämän parasta aikaa josta hän ei antaisi yhtään pois mutta tiedon lisääntyminen ohjaa aikaa myöten oikealle tielle". Kun sinä pikkuinen kasvat ja silmäsi aukeavat niin huomaat että Marco Hietala on ollut koko ajan Nightwishin paras laulaja ja Tuomaksen raakilebiisien hiojana merkittävä tekijä siinä miltä Nightwish on kuulostanut. Tämä koskee erityisesti laulustemmoja. ps. en suosittele menneen maailman kouluopintoja vaan rohkeaa ulosastumista pikkukuplastasi.

        Osta jo ne liput sinne Raskasta Joulua kiertueelle, hopi hopi.

        Mä en viitsi, koska joululauluissa on liikaa sitä tulkintaa, josta en erityisemmin Marko Hietalan äänessä pidä. Voimabiisit on sit erikseen.

        Mut arvostan kyllä miestä muusikkona, ei se sitä tarkoita. En vaan jaksa uskoa, että hän palaa yhtyeeseen. Mistä mä sitä tietysti varmaksi tiedän, mut

        Ja lopeta jo tuo Woke-löpinä tässä asiayhteydessä. Itse moitit Tuomasta sivulauseessa sen verran osaamattomaksi, että Marko on tarvittu hiojaksi. Joo joo. Lienet sama trolli joka väitti, että nainen keulakuvana on osa woke-höpötystä. Ahaa, ahaa, ujo Tuomas 1990-luvulla siis ennakoi tulevaa ja halusi naise keulakuvakseen, vai?

        No, sä huitelet ohi aiheen ihan iloisesti, joten etköhän tästäkin loikkaa jonnekin. Mukavaa loikkaa!

        Mä en vain missään nimessä toivo, että Nightwish taas muka-kuopataan vain siksi, että Hietala eläköityy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta jo ne liput sinne Raskasta Joulua kiertueelle, hopi hopi.

        Mä en viitsi, koska joululauluissa on liikaa sitä tulkintaa, josta en erityisemmin Marko Hietalan äänessä pidä. Voimabiisit on sit erikseen.

        Mut arvostan kyllä miestä muusikkona, ei se sitä tarkoita. En vaan jaksa uskoa, että hän palaa yhtyeeseen. Mistä mä sitä tietysti varmaksi tiedän, mut

        Ja lopeta jo tuo Woke-löpinä tässä asiayhteydessä. Itse moitit Tuomasta sivulauseessa sen verran osaamattomaksi, että Marko on tarvittu hiojaksi. Joo joo. Lienet sama trolli joka väitti, että nainen keulakuvana on osa woke-höpötystä. Ahaa, ahaa, ujo Tuomas 1990-luvulla siis ennakoi tulevaa ja halusi naise keulakuvakseen, vai?

        No, sä huitelet ohi aiheen ihan iloisesti, joten etköhän tästäkin loikkaa jonnekin. Mukavaa loikkaa!

        Mä en vain missään nimessä toivo, että Nightwish taas muka-kuopataan vain siksi, että Hietala eläköityy.

        Käsittääkseni Hietala on vähän yli viidenkympin eli alkaa pikkuhiljaa lähentyä keski-ikää. Nykyaikana tuosta on vielä eläkkeelle siirtymiseen ikuisuus etenkin rockareilla jotka jatkavat nykyisin vielä kahdeksankymppisinä. Tämän päivän opiskelijat kerkeävät saamaan lapsenlapsia ennenkuin nyt 50-kymppinen rockari lopettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni Hietala on vähän yli viidenkympin eli alkaa pikkuhiljaa lähentyä keski-ikää. Nykyaikana tuosta on vielä eläkkeelle siirtymiseen ikuisuus etenkin rockareilla jotka jatkavat nykyisin vielä kahdeksankymppisinä. Tämän päivän opiskelijat kerkeävät saamaan lapsenlapsia ennenkuin nyt 50-kymppinen rockari lopettaa.

        Kyllähän ne ulkolaiset kutsuu Markoa vaikka miksi velhoksi, mutta tuota 500-vuotiaana eläköitymistä mä vähän epäilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, lainaamani kirjoittaja (joka saatat olla sinä) ei osaa edes kirjoittaa herran etunimeä nykyisen kirjoitusasun mukaisena, joten ei seuranne erityisen tiiviisti edesottamuksia.

        Minun suuntaani haisee, ettei miestä näytä voivan vähempää Nightwish kiinnostaa.

        Olet Kouvolasta huomaan. Mielestäsi vain nimensä k-kirjaimen vaihtaminen c-kirjaimeksi luo aidon staran ja julkkiksen. Esim: Tapani Cansa, Cari Tapio, cirka, matti esco, jucca kuoppamäki, Caija Cee..yms..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet Kouvolasta huomaan. Mielestäsi vain nimensä k-kirjaimen vaihtaminen c-kirjaimeksi luo aidon staran ja julkkiksen. Esim: Tapani Cansa, Cari Tapio, cirka, matti esco, jucca kuoppamäki, Caija Cee..yms..

        eikös tuo ole boomerin merkki jos on niin kalkkeutunut että ei voi hyväksyä k-kirjaimen vaihtoa c:ksi jos kerta itse artisti on käyttänyt c-kirjainta puolet elämästään. Kielioppi poliisit taas hierovat punaista niskaansa ja kaipaavat rajoituksia ihmisten sananvapauteen.


      • Anonyymi

        " Ei todellakaan palaa", sanoi Floor Jansen eilen.


    • Anonyymi

      Varmaan vain niitä muutamia velvoitteita, mitä eroilmoituksessa mainitsi tälle vuodelle.

      • Anonyymi

        Epäilisin raskastajoulua kiertueelle osallistumista minkäänlaiseksi velvotteeksi. Samanlainhan silloin olisi ollut velvoite lähtä Nightwishin kanssa kiertämään. Olihan nekin keikat etukäteen sovittu. Samoin myös soolokeikat. Sovituiksi asioiksi luulen ennemminkin kuuluvan mm. levyllä vierailut yms. Ja olihan Marko mukana Kuopiossa kun se baari lopetti. Raskastajoulua olisi pärjännyt kiertueen aivan hyvin ilman Markoakin. Markonhan muuten piti alunperin olla lämppäämässä Nightwishiä Etelä-Amerikan kiertueella. Ois mielenkiintoista jos tuo vieläkin toteutuisi. Ainakin Toni ja Ewo näkyy olevan vielä Markon managereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilisin raskastajoulua kiertueelle osallistumista minkäänlaiseksi velvotteeksi. Samanlainhan silloin olisi ollut velvoite lähtä Nightwishin kanssa kiertämään. Olihan nekin keikat etukäteen sovittu. Samoin myös soolokeikat. Sovituiksi asioiksi luulen ennemminkin kuuluvan mm. levyllä vierailut yms. Ja olihan Marko mukana Kuopiossa kun se baari lopetti. Raskastajoulua olisi pärjännyt kiertueen aivan hyvin ilman Markoakin. Markonhan muuten piti alunperin olla lämppäämässä Nightwishiä Etelä-Amerikan kiertueella. Ois mielenkiintoista jos tuo vieläkin toteutuisi. Ainakin Toni ja Ewo näkyy olevan vielä Markon managereita.

        En tiedä, toteutuvatko linkin Etelä-Amerikan keikat. https://myrockshows.com/band/4323-marko-hietala/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, toteutuvatko linkin Etelä-Amerikan keikat. https://myrockshows.com/band/4323-marko-hietala/

        Jutussa ainakin mainitaan Marko Nightwishin nykyisenä basistina eli saas nähä onko vanhaa tietoa. Nightwishan kiertää nyt varmasti nuo paikat mutta entä Marko. Saas nähä!


    • Anonyymi

      Jos nimi on vain unohtunut artistilistaan kaikkien koronasiirtojen jäljiltä. Aikuinen mies saa joka tapauksessa toimia mielensä ja jaksamisensa mukaan.

      • Anonyymi

        Lista on tainnut jonkin verran muuttua siitä mitä se oli 2020. On sieltä muistettu muitakin nimiä pudottaa pois, että olisihan tuo nyt perin erikoista, jos Marco olisi sinne unohtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lista on tainnut jonkin verran muuttua siitä mitä se oli 2020. On sieltä muistettu muitakin nimiä pudottaa pois, että olisihan tuo nyt perin erikoista, jos Marco olisi sinne unohtunut.

        Onhan se nyt paljon kevyempi homma kiertää Raskasta Joulua 2021 - kiertue Suomessa kuin Nightwishin kanssa maailmaa.

        Marko varmaan tietää, että hänellä ei oikein ole nyt kestävyyttä pitkille kiertueille. Itse olen joskus näiden uupumisten/ motivaatio-ongelmien kanssa painiskellut, herkkua se ei ollut. Tuli ahdistuskohtauksia milloin mistäkin syystä, tai oikeammin ilman näkyvää syytä.

        Luulen että jotain tällaista Marko tarkoittaa terveysongelmista puhuessaan.
        Jos Marko kuntoutuu täysin, uskon hänen palaavan Nightwishiin ainakin vierailevana tähtenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se nyt paljon kevyempi homma kiertää Raskasta Joulua 2021 - kiertue Suomessa kuin Nightwishin kanssa maailmaa.

        Marko varmaan tietää, että hänellä ei oikein ole nyt kestävyyttä pitkille kiertueille. Itse olen joskus näiden uupumisten/ motivaatio-ongelmien kanssa painiskellut, herkkua se ei ollut. Tuli ahdistuskohtauksia milloin mistäkin syystä, tai oikeammin ilman näkyvää syytä.

        Luulen että jotain tällaista Marko tarkoittaa terveysongelmista puhuessaan.
        Jos Marko kuntoutuu täysin, uskon hänen palaavan Nightwishiin ainakin vierailevana tähtenä.

        Palasihan Jukkakin vierailevana tähtenä yhdessä vaiheessa ja Tarja teki dueton Markon kanssa kun Marko oli vielä Nightwishissä, eli mahdotonta ei liene.


      • Anonyymi
        Melodious kirjoitti:

        Palasihan Jukkakin vierailevana tähtenä yhdessä vaiheessa ja Tarja teki dueton Markon kanssa kun Marko oli vielä Nightwishissä, eli mahdotonta ei liene.

        Ja jopa Sami Vänskä.


    • Anonyymi

      Mistä löytyy tiivistelmä Raskasta Joulua -kiertueen keikkapaikoista ja kunkin konsertin esiintyjälistat? Kotisivu on nopealla vilkaisulla onneton ja mulliturpakirjaan en rekisteröidy.:)

      • Anonyymi

        Ne nyt kuitenkin löytyy kätevimmin sieltä virallisilta sivuilta. Heti etusivun alaosassa on joulunpunaisten ruutujen sisällä ajat ja paikat, ja ruutujen oikeassa yläkulmassa lukee solistit, jota klikkaamalla näkee solistit. Toimii itselläni ainakin niin mobiilissa kuin koneenkin selaimella.

        https://www.raskastajoulua.com/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne nyt kuitenkin löytyy kätevimmin sieltä virallisilta sivuilta. Heti etusivun alaosassa on joulunpunaisten ruutujen sisällä ajat ja paikat, ja ruutujen oikeassa yläkulmassa lukee solistit, jota klikkaamalla näkee solistit. Toimii itselläni ainakin niin mobiilissa kuin koneenkin selaimella.

        https://www.raskastajoulua.com/

        Kiitos. Solistit näkyvät jopa vain viemällä kursorin oikean yläkulman lätkän päälle. En tiedä, millä helkutin sivulla yritin zoomailla, mutta se ei ollut lähellekään näin helppotajuinen.:)
        Marko vetää täyden kiertueen, joten hän ei voi olla täysin vetämätön.:)


    • Anonyymi

      Tottakai huomasin. Jotain muuta kuin naurettava Emma;)

    • Anonyymi

      Marko riitautui Tuopin kanssa ja paloi loppuun. Ero Nigtwishystä paransi hänet nopeasti.

      Hyvää jatkoa vapaa Marko !

      • Anonyymi

        Mistä moinen tieto?


    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=CcPER7WIMHM

      Marko kuulostaa uudella Waltarin Below Zero 2021 -versinoinnilla niin hyvältä, että leukani tipahti lattiaan. Jos olisin tajunnut nauhoittaa sen, niin voisin tehdä sellaisen ajan henkeen sopivan töllistelyvideon Youtubeen.

      Päätelmäni tästä on, että jostain syystä totuus vapautti, eli Marko tajusi itsekin kuulostavansa paremmalta ilman Nightwishiä. Enpä olisi heti uskonut, mutta niin se nyt vai meni.

      Toivottavasti tajuaa pitää itsestään huolta.

      • Anonyymi

        Samalta kuulostaa kuin Nightwishinkin aikana. Hyvä biisi.


      • Anonyymi

        Joo mutta tässä on nyt se ongelma että Waltari on keskitason bändi ja biisi on perseestä. Marcon kaltaista muusikkoa tämä ei varmasti tyydytä. Toki häntä on pyydetty tuhanteen eri projektiin ja hän voi käydä keräämässä hillot mutta jos on 20 vuotta soittanut, ja ei pelkästään soittanut vaan päässyt säveltämään muutaman biisin ja sovittamaan koko tuotantoa yhteen tämän hetken parhaimmista bändeistä niin tällaiset Waltarit eivät varmaan tyydytä. Kyllä taiteilijalla on kunnianhimoa ja jos Tony Iommi ei soita niin ainoa mahdollisuus on paluu Nightwishiin.


      • Anonyymi

        Pitkitetty rutiinihumppa. Marko on jo Nightwishin nähnyt ja fanit ovat nähneet Marcotetunkin Nightwishin, että tylsistymisen ehkäisemiseksi uusia projekteja putkeen vain. Yours is an empty hope jyrää varmasti, kun Floor hoitaa Markon ja Jukkis Floorin kertsin.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkitetty rutiinihumppa. Marko on jo Nightwishin nähnyt ja fanit ovat nähneet Marcotetunkin Nightwishin, että tylsistymisen ehkäisemiseksi uusia projekteja putkeen vain. Yours is an empty hope jyrää varmasti, kun Floor hoitaa Markon ja Jukkis Floorin kertsin.:)

        Tätäpä olen mielipuolta miekin.

        Nyt vaan näyttää keikkarintamalla perin erikoiselta. Saas nähdä miten uhkarohkean yrityksen käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkitetty rutiinihumppa. Marko on jo Nightwishin nähnyt ja fanit ovat nähneet Marcotetunkin Nightwishin, että tylsistymisen ehkäisemiseksi uusia projekteja putkeen vain. Yours is an empty hope jyrää varmasti, kun Floor hoitaa Markon ja Jukkis Floorin kertsin.:)

        Olen tätä miettinyt monesti, kuin hienolta yours is empty hope kuulostaisi jos Jukkikselle tuotaisiin mikrofoni nenän eteen. Toivottavasti se tapahtuu mikäli Jukkis bändiin jää pysyvästi.


    • Anonyymi

      Onko Marko korvattu Kim Floorilla? Tämä on kova veto.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jukkis kiertää Nighrwishin kanssa ensvuoden loppuun eli turha haikailla Markoa takasin. Sinänsä Nightwishin viimekesänä livenä nähtyäni en enää osaakkaan Markoa kaivata. Ainut mitä on ikävä niin suomenkielisiä välispiikkejä. Jospa Jukkis tulevaisuudessa ne hoitaisi. Marko puolestaan on keikkoja buukannut ensvuodelle jo useamman. Soolona mm. Kuopiorockissa ja Kokkolan viinijuhlissa. Northern Kings näkyy myös tekevän paluun ja esiintyy ainakin Himoksella.

    • Anonyymi

      Marko ilmoitti juuri jäävänsä pois seuraavasta showsta

      • Anonyymi

        Flunssaa ei lasketa.


    • Anonyymi

      Ei ne huumeetkaan ilmasia oo

    • Anonyymi

      Marko palaa lavoille - muistakaa jauhesammuttimet.

    • Anonyymi

      Hyvää uutta vuotta vain kaikki immeiset. Katselin tuota raskastajoulua koostetta 2021 ja Markon kohdalla huomas, että oli vähän hapetonta menoa. Liekö tekemistä ollu sillä, että tuon keikan jälkeen jäi loppu kiertueelta pois sairastapauksen vuoksi. Tässä linkkiä https://youtu.be/JiM4WWJ4PUQ
      Lisäksi YouTubesta löytyy veto valkeasta joulusta. Huomioin, että Marko on lisännyt lauluunsa "Tarjatyylistä" ylimääräistä huutelua ja vääntelyä. Mun mielestä sen saisi jättää täysin pois. Markon karisma toimisi ilmankin. Toivottavasti Markon keikalle ensikesänä pääsee!

      • Anonyymi

        Meneekö tuo Enkelikello liian matalalta vai mitä ihmettä? Ei kuulosta hyvältä, mutta sitten paikoin noista jeejee-revittelyistä, jotka voi vetää vähän korkeammalta, huomaa äänen toimivan tuttuun tapaan.

        Kertokaa, te sävelkorvan omaavat. Mun löpinät on arvailua, koska musiikinopettajani jo näki toivottomuuteni.


    • Anonyymi

      Ja Markosta on tulossa isä.... miksi vanhat ukot ovat niiiin sekaisin nuorista naisista, että sellaisia tyhmiä päätöksiä tekevät...??

      • Anonyymi

        Marco on alfa ja testo. Näillä herroilla on vaan tapana lisääntyä kuolemaansa asti. Nuoret naiset kyllä tunnistaa ketkä miehet ovat parasta A-ryhmää ja haluavat näiden geenit lapsilleen.


    • Anonyymi

      Ei kestänyt kauan Markon hiljaiselo. Naama on näkynyt tiuhaan milloin missäkin. Miksi?
      Halusi vetäytyä julkisuudesta, mutta nyt on tyrkyllä. Tuliko katumapäälle...

      • Anonyymi

        Positiivista ettei ole lähtenyt Nightwishia mollaamaan. Viimepäivityksessä mainitsi jopa Holopaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Positiivista ettei ole lähtenyt Nightwishia mollaamaan. Viimepäivityksessä mainitsi jopa Holopaisen.

        Apulehdessä alkoi jo Markolta Nightwishin haukkuminen. Ihmeen kauan kestikin, varmaan nyt vasta tajusi, ettei pääsisi bändiin takaisin vaikka haluaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apulehdessä alkoi jo Markolta Nightwishin haukkuminen. Ihmeen kauan kestikin, varmaan nyt vasta tajusi, ettei pääsisi bändiin takaisin vaikka haluaisi.

        https://www.apu.fi/artikkelit/marko-hietalan-uusi-elama-espanjassa-masennus-ja-adhd-kurissa
        Kaikkien tavoitteena on voiton maksimointi, myös lääkärin. Ennen vastaanottoa kannattaa mennä itseensä ja pohtia elämäntapaansa. Jos alkoholi ei sovi, siitä on luovuttava. Nikotiini ja kofeiinikin ovat myrkkyä elimistölle ja hermostolle. Työpaineet, melu ja vilkkuvat valot eivät edistä henkisen tasapainon saavuttamista. Pilleri on lähinnä taakka, mutta silti moni valitsee sen, että voisi jatkaa entiseen malliin. Peili on syyllinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.apu.fi/artikkelit/marko-hietalan-uusi-elama-espanjassa-masennus-ja-adhd-kurissa
        Kaikkien tavoitteena on voiton maksimointi, myös lääkärin. Ennen vastaanottoa kannattaa mennä itseensä ja pohtia elämäntapaansa. Jos alkoholi ei sovi, siitä on luovuttava. Nikotiini ja kofeiinikin ovat myrkkyä elimistölle ja hermostolle. Työpaineet, melu ja vilkkuvat valot eivät edistä henkisen tasapainon saavuttamista. Pilleri on lähinnä taakka, mutta silti moni valitsee sen, että voisi jatkaa entiseen malliin. Peili on syyllinen.

        Niin tuollahan voidaan meinata mitä vain manageriportaasta lähtien. Mutta onhan se selvä, että Nightwishin on pakko yrittää maksimoida voitot sillä suomen verotuksella ei todellakaan oo mitään halpaa lystiä kiertää maailmaa. Jotkut kiertueet olleet jopa tappiollisia. Ymmärrän täysin, että silloin maksimoidaan kaikki mitä voidaan. Tuleva Aasian kiertuekin luultavasti on tappiollinen mutta menevät silti fanien takia. Eli en nyt täysin rahastuksestakaan puhuisi. Koronavuodet ovat olleet tappiollisia Nightwishin firmalle joten pakko kai sitä on yrittää vähän takasikin ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuollahan voidaan meinata mitä vain manageriportaasta lähtien. Mutta onhan se selvä, että Nightwishin on pakko yrittää maksimoida voitot sillä suomen verotuksella ei todellakaan oo mitään halpaa lystiä kiertää maailmaa. Jotkut kiertueet olleet jopa tappiollisia. Ymmärrän täysin, että silloin maksimoidaan kaikki mitä voidaan. Tuleva Aasian kiertuekin luultavasti on tappiollinen mutta menevät silti fanien takia. Eli en nyt täysin rahastuksestakaan puhuisi. Koronavuodet ovat olleet tappiollisia Nightwishin firmalle joten pakko kai sitä on yrittää vähän takasikin ottaa.

        Oliko se neljäs vai viides Pohjois-Amerikan kiertue kun Nightwish pääsi eka kertaa omilleen. Roadrunner, Nuclear Blast USA ja John Finberg eivät yksinkertaisesti pystyneet ja osanneet markkinoida Nightwishia USA:ssa. Se nähdään nyt hyvin reaction videoiden kautta kun juuri kukaan amerikkalainen ei ole koskaan kuullut bändistä.

        Jälleen hyvä ja selkeä ero ruotsalaisten markkinointikykyihin verrattuna. Mm. Ghostilla on takanaan yhtiörypäs joka omistaa noin 1500 radioasemaa jenkeissä. Kun ne alkavat vyöryttämään jotain biisiä niin kultaa ja kunniaa tulee.
        Nightwish + crew on sellainen määrä jengiä että siinä pitää nyhtää joka centti mitä irti saa jotta hommaa voidaan jatkaa. Ja pitää muistaa että konserttijärjestäjät, ohjelmatoimistot ja kaikki muu organisaatiot + verottaja vie ensiksi lähes kaiken päältä pois.
        Suomessa parhaille tienesteille pääsee kait siten että YLE soittaa bändin tai artistin musiikkia. Jostain olen lukenut että YLE maksaa ylivoimaisesti suurimmat tekijänkorvaukset Suomessa musiikista. Ja eipä ole yllätys kun muistaa YLE:n jättibudjetin, johonkin ne kaikki sadat miljoonat on saatava törsättyä.


    • Anonyymi

      Saa nähä alkaako Marko joskus Tarjailemaan ja soittamaan Tuomaksen biisejä keikoillaan. Tuli vain tästä mieleen kun YouTubessa tuli vastaan. https://youtu.be/3HY52Qf9A4c
      Ihmettelen kyllä suuresti kommenttikentän ylistystä. Kauas on tultu takavuosien äänestä. Mielestäni kuulostaa hieman väkinäiseltä.

      • Anonyymi

        Voi ristus, ompa onnetonta ja ponnetonta joikumista..


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe