Merisotakoulussa olleet/ käyneet, oletteko kuulleet tarinaa Merisotakoulun kummituksesta? Ilmeisesti kadetti joka yhä etsii rakastaan. Mitään havaintoja tai juttuja oletteko kuulleet?
Merisotakoulun kummitus
3
357
Vastaukset
- Anonyymi
Minun äitini oli merisotakoulussa töissä ja on kertonut että iltaisin/öisin oli aina sama penkki erillailla kuin muut niin äiti aina laittoi penkin sillein miten pitää, mutta aina kun käveli ohi se oli erillailla. Varmaan oli jonkun kummituksen lempi paikka istua🫣
- Anonyymi
1918 sodan päälliköistä kummittelee ainakin Huugo Salmela, punasten päämajassa pyynikillä tampereella.
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18504541/maahanmuuttovastaisuus-ei-riita-takamaan-kannatusta-eu-vaaleissa#comment-129545652
Kappas vaan, itsekehua riittää ja valhettahan tuokin tarinointi on.
Heppu kun on todistettavasti ollut aamusta iltaan koneellaan vimeiset 7 vuotta putkeen.
Ei ole mikään hyväntekijä vaan islamisaation kannattaja.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15959594/olen-ollut-havaitsevinani-lievaa-maahanmuuttomyonteisyytta#comment-98730253
Moktar.Gubta
2019-08-22 16:31:42
"On mielenkiintoista seurata Ruotsia..."
Niin on.
Seuraan yhteismitallia tunnuslukuja, kuten BKT per capita, työllisyysaste, veroaste, keskipalkka. jne.
Järkevä ihminen ei voi kuin päätyä yhteen johtopäätökseen: Voi, kumpa Suomikin islamisoituisi ja pian. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262686Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242042Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1111548- 761309
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102877