Onko kyylääminen somerolaisilla veressä? Sitten tehdään omia johtopäätöksiä muista ihmisistä, joita ei tunneta ja juoruillaan toisille? :D
Somero ja kyylääminen
46
3436
Vastaukset
- Anonyymi
Naapuri puhui ohi suunsa ja juorusi kuinka toinen naapuri oli pahoittanut mielensä siitä että "työttömänä loisin vain kotona päivät". Todellisuudessa olin jo vuoden tehnyt töitä etänä kotoa käsin.
Jussin baarissa sairaanhoitaja kertoi ystävälleen kovaan ääneen että kuka oli taas käynyt koronatestissä terveysasemalla nuhan vuoksi. Aina kuulemma käy pikkuasioista muutenkin ramppaamassa.
Somerolla ei ole salaisuuksia.- Anonyymi
Somerolla ei ole salaisuuksia.
Ihmettelen miten joku demokraatti sairaanhoitaja voi puhua jussin baarissa noita.
Tiedän että hoitajat puhuvat paljonkin kylällä potilaistaan eikä kukaan puutu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somerolla ei ole salaisuuksia.
Ihmettelen miten joku demokraatti sairaanhoitaja voi puhua jussin baarissa noita.
Tiedän että hoitajat puhuvat paljonkin kylällä potilaistaan eikä kukaan puutu.Näistä pitää ilmoittaa perusturvajohtajalle.
Hän suhtautuu vakavadti jokaiseen salassapitovelvollisuuden rikkomiseen.
Jos tiedät kenestä on kyse voit hänelle kertoa suoraan työntekijän nimen.
- Anonyymi
Kyylisyys muistuttaa digitalisaamisen vaaroista. Ja on sitä.
Eimullamuuta- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan
- Anonyymi
Terveyskeskuksen aulassa muuan tuntematon herrasmies katseli päästä varpaisiin ja kysäisi että: "Mikäs sinua vaivaa kun olet täällä?!"
Totesin että yksityisasia. Siihen herra naurahti että:"Jaahas".
Ainakin pirun uteliasta sakkia asuu täällä... - Anonyymi
Onko somerorolla tervehoitajilla mukavaa,itse hakeuduisin myös jos osaisin.Ehkä palaann vielä ilmotiamaan jos hyvä tulos minullakin.
- Anonyymi
Valvira on oikea taho jos epäilee salassapitovelvollisuuden rikkomista tai rikkomisia.
On tärkeää että tälläinen aines saadaan kitkettyä pois terveydenhuolto alalta pilaamasta kaikkien mainetta. - Anonyymi
On. Kateellista sakkia ja kuvittelevat tuntemattomista omiansa. Ei kaikki mutta kyllä niitä riittää.
- Anonyymi
Kaikki tuntee minut mutta minä ehkä 50 ihmistä Somerolta ellei sikoja lasketa.
Ja minä olen muualta muuttanut.
Mutta tuntuu että olen kuuluisa vailla vertaa.
- Anonyymi
Se vakkaripappaporukka uimahallin saunassa juoruaa ja "tietää" muiden asiat. Siellä löylyissä haukutaan kylän naiset, nuoret ja vanhat.
Kesä kun tulee niin samaa juoruporukkaa löytyy kyttäämästä muita Tapsan grilliltä. - Anonyymi
Someron mukuloille opetetaan heti syntymästä saakka toi kyylääminen.
- Anonyymi
juoppoloiden kanta-asiakkaat kyllä tietää missä kukakin käy Somerolla
- Anonyymi
Somerolla ei tosin ole juottoloita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Somerolla ei tosin ole juottoloita.
juottola on eri asia kuin juoppola.
se pieni mutta merkittävä ero. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juottola on eri asia kuin juoppola.
se pieni mutta merkittävä ero.Ei ole niitäkään, pässi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole niitäkään, pässi!
juoppoja kyllä piisaa joka korttelin kulmassa.
- Anonyymi
Kyylääminen ja juorut on vähä erilaisia kuin ennen kun on tää tehokas some. Aina joku näkee tohelon, kuvaa ja siitä hehkuttaa kavereille. Somen kautta myös kätevästi tietoa tapahtuneesta menee some-poliisin tietoon. Pahimmat tilanteet - vaara ja rikokset - suoraan www.poliisi.fi/nettivinkki sivun kautta. Nimeäänkään ei tarvi antaa . Maailma on muuttunut Somerollakin.
- Anonyymi
Some jää toiseksi kun Someron kerhot kokoontuu eikä tarvii kokoontuukkaan vaan sana kiertää.
Se mikä lopulta sitten on totta ja mikä ei jää ihan jokaisen itsensä pääteltäviksi.
Suurin osa asioista saa siivet red bullin sanoja lainatakseni.
- Anonyymi
Someron torille vois pystyttää HELKUTIN iso KYYLÄ patsas ja patsaan viereen kyltti isoilla kirjaimilla että KYYLÄ KYLÄ.
- Anonyymi
Läpikulkutiellä kyltit, jossa lukee: "Tervetuloa kyyläkylään!" Kun poistuu Somerolta niin lopuksi kyltti: "Sinut on nähty".
- Anonyymi
Monesti "kyylää" tai "kyttääjää" käytetään silloin, kun itse paljastuu sääntöjen tai lain rikkojaksi. Ootteko huomannu?
- Anonyymi
Se on juuri näin. Kyylääjät ja kyttääjät luonteeltaan usein ovat mm. perfektionisteja ja pedantteja, jotka lopulta menestyvät tällaisten ominaisuuksiensa vuoksi elämässään. He onnistuvat myös opiskeluissaan, koska kykenevät noudattamaan sääntöjä ja aikatauluja. Opiskeleminen opettaa myös paneutumaan ja sitoutumaan asioihin. Elämä on helpompaa, mukavampaa ja varmemmin tienaakin enemmän. Luupäät, löysäilijät ja kyylää kylillä huutavat päätyvät lähinnä luusereiksi, keulimaan keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on juuri näin. Kyylääjät ja kyttääjät luonteeltaan usein ovat mm. perfektionisteja ja pedantteja, jotka lopulta menestyvät tällaisten ominaisuuksiensa vuoksi elämässään. He onnistuvat myös opiskeluissaan, koska kykenevät noudattamaan sääntöjä ja aikatauluja. Opiskeleminen opettaa myös paneutumaan ja sitoutumaan asioihin. Elämä on helpompaa, mukavampaa ja varmemmin tienaakin enemmän. Luupäät, löysäilijät ja kyylää kylillä huutavat päätyvät lähinnä luusereiksi, keulimaan keskenään.
Monet kyylät päätyvät lusimaan. Kyylillä taipumusta lähestymiskieltorikkomuksiin ja ahdisteluihin. Niinhän se taitaa todellisuudessa mennä. Kyylillä myös köyhä ja tylsä elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet kyylät päätyvät lusimaan. Kyylillä taipumusta lähestymiskieltorikkomuksiin ja ahdisteluihin. Niinhän se taitaa todellisuudessa mennä. Kyylillä myös köyhä ja tylsä elämä.
Hahaha, osui ja upposi kun piti tuollaista väittää. Kyylät elämässä pärjää paremmin koska ovat yhteiskuntakelpoisempia kuin ne, jotka sääntöjä rikkovat.
- Anonyymi
En ole huomannut ja epäilen väitettäsi.
Kuuluisa Jammu-setäkin oli aikamoinen kyylä. Usein rikollisilla on tapana kytätä ja kyylätä uhrejaan.
Eiköhän olisi fiksua keskittyä omiin asioihin ja miettiä että miksi kyyläät ihmisiä?
- Anonyymi
piiri pieni pyörii.
todelliset ja fiksut kriminaalit jää harvoin kiinni ja jos jäävät he jos ketkä tietävät oikeutensa. - Anonyymi
Joskus ihmisillä kyylääminen menee pakkomielteen puolelle, joten eräänlainen mielenhäiriö myös. Terveyskeskuksesta varmasti saa apua ja ohjausta mikäli ymmärtää itse tilanteensa. Usein kyylä näkee itsensä sijaan ongelman muissa, mikä vaikeuttaa tavasta eroonpääsemista.
- Anonyymi
Kyllä miehillä on vaikeeta nykyään. Jokin degeneraatio menossa.
- Anonyymi
Miksi kyyläät miehiä? Lopeta heti miesten ahdistelu ja kyttääminen!
- Anonyymi
Menkää jo elämässänne eteenpäin.
Somerolla on tapana jäädä tuleen makaan näemmä niin- Anonyymi
Kenen elämästä puhut ja miksi kyttäät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen elämästä puhut ja miksi kyttäät?
Kaikkien somerolaisten joiden on vaan niin vaikeaa mennä elämässä eteenpäin.
Kuvitellaan oletetaan tehdään omia johtopäätöksiä asioista joissa ei ole mitään perää.
Narsismia minä olen parempi ja minä tiedän.
- Anonyymi
Mulle on ainakin täysin turhaa tulla kenenkään urputtaa kenestäkään toisesta sillä luon käsitykseni henkilöstä ihan omassa päässäni ja sen mukaan millainen kuva syntyy kun ole tekemisissä ko.henkilön kanssa.
- Anonyymi
Eiköhän tuo kyyläily ja kyttäily ole kaikkien tuppukylien ongelma. Kaupungin asukasluvun ylittäessä 20k kyttääminen muuttuu kaupunginosatasoiseksi. Rannikon "vanhoissa" kaupungeissa ilmiötä ei juurikaan ole, mutta sisämaan maajussien kakkospojilla täytetyissä kylissä jops kuopiojyväskylä - kokoluokissa se jopa korostuu. Luulis että juntin muuttaminen paikkaan, jossa on vesivessat ja katuvalot ravistais 4Hkepulaisuuden pois mutta ei
- Anonyymi
jopa
- Anonyymi
Oon huomannut että ne jotka kitisevät toisten kyyläämisestä ja juoruilusta, ovat itse juuri niitä pahimpia. Mistäs tiedät toisten kyyläävän, jos et itse kyylää muita. Somero on ihan hyvä paikka olla ja elää.
- Anonyymi
Olet "huomannut", eli siis kyttäillyt.
- Anonyymi
Jos haluat kuulla juorut muista on Somerolla 3paikkaa missä ne kuulee Kaffe Rose,Uimahallin miesten sauna ja Toritupa
- Anonyymi
Mahtaakos johtua siitä että somerolaiset(syntyperäiset) ovat varmaa kaikki sukua keskenään.Lisääntyvät keskenään,niin ei siitä ny ihan hyvää seuraa...
Siitä kummaa kansaa etteivät hyväksy muualta tulleita,vaikka olisihan se ihan terveellistä kyseistä geenisoppaa sekoittaa.- Anonyymi
Serkukset keskenään naimisissa tai sisarpuolet avoliitossa, ei ole kummallista Somerolla.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713