Alan jo tajuta hiljalleen

Anonyymi

että et olekaan elämäni rakkaus, et edes halua olla sitä.
Tuntuu että pitäisi päästä karkuun, piiloon, jonnekin missä sinua ei ole koskaan ollutkaan. Mutta en voi paeta tunteitani. Minne menenkin olet mukana.

68

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä on se syy miksei hän ole elämäsi rakkaus?

      • Anonyymi

        Sekö ettei hän halua olla? Mistä edes tiedät?


      • Anonyymi

        Koska ei ehkä edes halua sitä olla. Enkä niin kirjoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ei ehkä edes halua sitä olla. Enkä niin kirjoittanut.

        Enkö niin kirjoittanut -korjausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö ettei hän halua olla? Mistä edes tiedät?

        En tiedä mutta miksi ihmeessä haluaisi. En usko että muistaa mua enää, jos nähdään. Eikä me edes nähdä.


      • Anonyymi

        Niin minäkin kun nukun enemmän enkä roiku täällä enää.
        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mutta miksi ihmeessä haluaisi. En usko että muistaa mua enää, jos nähdään. Eikä me edes nähdä.

        No miten tai missä koska olette nähneet. Ei se noin simppeliä ole. Se on pelkkää teeskentelyä, että yleensä kukaan alle viidessä vuodessa unohtaa ketään jos jotain pientäkin on ollut.

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mutta miksi ihmeessä haluaisi. En usko että muistaa mua enää, jos nähdään. Eikä me edes nähdä.

        Sivusta, muistaminen ja tunnnistaminen on kaksi eri asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mutta miksi ihmeessä haluaisi. En usko että muistaa mua enää, jos nähdään. Eikä me edes nähdä.

        Kyllä me l kanssa nähdään lähipäivinä ja kysyn miksi minä olen joutunut kärsimään ja miksi minulla leikittii


    • Anonyymi

      Ei se ihme ole jos ...

    • Anonyymi

      Ymmärrän kyllä

      • Anonyymi

        Ei kukaan voi täällä mitään ymmärtää.


    • Anonyymi

      Täällä oon. 👨‍🍳💘🤠

      • Anonyymi

        Melkoinen soppa ollaankin keitetty 🧛‍♀️ Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen soppa ollaankin keitetty 🧛‍♀️ Hyvää yötä.

        Vai niin. Entäpä Virpi? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin. Entäpä Virpi? 😊

        Kuka on Virpi? Et ole hän kenelle kirjoitan.


    • Anonyymi

      Mies miksi sinä menet ees taas koko ajan. Haluatko sinä nähdä minut vai mikä siinä on? Ihmettelen.

      • Anonyymi

        Olen nainen.


    • Anonyymi

      Hän olisi sitä ollut minulle. Minä en uskoakseni ollut sitä hänelle.

    • Anonyymi

      Joo..kyllä ... näin on.

      En ole tunteiltani kuin yhden .

      Tämä tunne vain hieman kiristy viimme vuonna.

      Mutta, kyse oli vain tunteesta.

      Ei niinkään siitä , mitä osaat tai tiedät...

      Mutta ,että joutuisit jonnekkin pöpelikköön ei ole sinun paikkasi.

      Oikeastaan tiedän myös sinun sinun hautapaikkasi

      Se on sinusta katsoen hieman takavasemmalla jotenniin keskisuunnassa.

      Siis jos olet nyt paikassa missä luulen sinun olovan.,,,

      Siis paikka, jossa olit kuitenniin toistakymmentävuotta.

      Tiedän myös, että sinulla on elinaikoo noin vuosi.

    • Anonyymi

      Mä päätän mitä mä ajattelen, kunhan joku päästää mut inhimillisesti samaan todellisuuteen. Ja mä en todellakaan ole oma itseni tällä hetkellä. Epäinhimillistä odottaa sellaista omien tekojen jälkeen.

    • Anonyymi

      Jos kovin moni vie kappaleen mukanaan, milloin lakkaa olemasta itsensä. Niitä osia häviää rajankin taa.

    • Anonyymi

      Ehkä me molemmat pakenemme elämämme suurinta rakkautta? Se on niin suuri askel molemmille. m>n

      • Anonyymi

        Mut on myös rikottu pikkuhiljaa. Se näkyy


      • Anonyymi

        Pakenemisen yritystä se varmaan on. Räpiköintiä jotain suurempaa vastaan.
        Milloinhan sen myöntää itselleen, ettei sitä pakoon pääse?


      • Anonyymi

        Koskaan ei voi puhua kuin omasta puolestaan, ei toisen ihmisen. Etenkään nettipalstalla tuntemattomien ihmisten kyseessä ollessa.


      • Anonyymi

        Aurinkoista syyspäivää sulle elämäsi suurimman rakkauden kera !


      • Anonyymi

        Vähän hei mies tolkkua , elämän suurin rakkaus siinä. Paitsi jos kuka vaan on se elämän suuri rakkaus, onhan näitä leikkiviä pellejä palstalla. Vai onko kyseessä pelkästään tyhmyys.


      • Anonyymi

        Tämä kävisi myös meihin. Karkuun juostaan mielummin. Kuitenkin haluaa nähdä toisen ja ei saa mielestään. n-m


      • Anonyymi

        Samaa mietin valveilla sängyssä viime yönä. Hän on vielä mun. (aloittajalta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kävisi myös meihin. Karkuun juostaan mielummin. Kuitenkin haluaa nähdä toisen ja ei saa mielestään. n-m

        Juuri näin nainen. Mutta jospa me vielä alettais jollekin. m>n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin nainen. Mutta jospa me vielä alettais jollekin. m>n

        Voi että haluaisin päästä puhumaan, mutta on niin vaikeaa. Miksi se on niin vaikeaa? Ei sen pitäisi olla. :<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kävisi myös meihin. Karkuun juostaan mielummin. Kuitenkin haluaa nähdä toisen ja ei saa mielestään. n-m

        Sinä nainen, sinulle hyvää viikonloppua! En tiedä,kuka kukin kirjoittaja on. Mutta hän, eli nainen jota kaipaan enkä saa mielestäni. Sinua aina,ajattelen. Sydämmeni osuman sai,tiedätkö sen. Ehkä et tiedä,etkä osaa aavistaa. Tää on kyllä vähän omituinen tilanne,kun joku pyörii koko ajan mielessä. Mitä tässä vois tehdä,että tää tunteiden vuoristo rata pysähtyis lopulta. Sano sinä hyvä nainen se minulle! Paljon helpompi elää kun ei ole tunne tilat päällä koko ajan. Ensi menee,vuosia että et tunne ketään kohtaan näin. Ja yhtä äkkiä alkaa tunteet jyllätä eikä jätä rauhaan. Mutta se on tietysti merkki että ihminen on elossa. Koska jos ihminen ei tunne mitään, niin onhan se tunteeton tunne köyhä. Mutta sinulle missä oletkin, ajattelen sinua lämmöllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nainen, sinulle hyvää viikonloppua! En tiedä,kuka kukin kirjoittaja on. Mutta hän, eli nainen jota kaipaan enkä saa mielestäni. Sinua aina,ajattelen. Sydämmeni osuman sai,tiedätkö sen. Ehkä et tiedä,etkä osaa aavistaa. Tää on kyllä vähän omituinen tilanne,kun joku pyörii koko ajan mielessä. Mitä tässä vois tehdä,että tää tunteiden vuoristo rata pysähtyis lopulta. Sano sinä hyvä nainen se minulle! Paljon helpompi elää kun ei ole tunne tilat päällä koko ajan. Ensi menee,vuosia että et tunne ketään kohtaan näin. Ja yhtä äkkiä alkaa tunteet jyllätä eikä jätä rauhaan. Mutta se on tietysti merkki että ihminen on elossa. Koska jos ihminen ei tunne mitään, niin onhan se tunteeton tunne köyhä. Mutta sinulle missä oletkin, ajattelen sinua lämmöllä!

        Kirjoitin tuolle toiselle kommentin enkä sinulle. n-m


      • Anonyymi

        Sitä minä pelkään, mutta tiedätkö mitä, aion loppupeleissä uskaltaa. En pakene. Toivottavasti sinäkin uskallat ainakin jo olet hän.


    • Anonyymi

      Aina voi pötkiä muita pakoon, itseä ei pääse pakoon koskaan.

      • Anonyymi

        Mietin samaa


      • Anonyymi

        Sitähän sanoin aloituksessa. Joku ymmärsi. Toisaalta maiseman vaihto voi muuttaa myös jämähtäneitä ajatusmalleja. Sitten tavallaan pääsee itseäänkin pakoon tai jotain ajatuksia/tunteita.


    • Anonyymi

      Hänkään ei halunnut eikä ollut.
      Hän seurusteli / seurustelee mieluummin anonyymien henkilöiden kanssa palstalla.
      Ja " tuntee " heidät kaikki.

      • Anonyymi

        Aika paha harha tällä....


      • Anonyymi

        Löytynee tästäkin ketjusta ? Aika vaikea ymmärtää näitä kaikki tuntevia.


      • Anonyymi

        Sivusta noi molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytynee tästäkin ketjusta ? Aika vaikea ymmärtää näitä kaikki tuntevia.

        Kuulostaa kyllä aika psykoottiselta tulla länkyttämään toisesta ihmisestä tällaista tai ylipäätään yhtään mitään ja kuvitella tietävänsä mitä kukin kirjoittaa, millä tavalla ja kenelle. Tämä huomio koskee kaikkea toisista ihmisistä selostamista.


    • Anonyymi

      pasi mene sen ovikellon kohballe missa olit asken ja paina sita nappia niin paaset sisalle asken sina seisoit siina ovikellon kohballa ja nain sinut kun kavelit siita toiseen paahan nyt soitat sita niin joku tuo sitten sinut minun huoneeseen se on helppo nakki kokeile edes sun pitaa sanoa etta tulwt mun luon nyt vaan kaikki rohkeus peliiin rakkaani kohra olet sitten minun luonani

      • Anonyymi

        henna oli asken ovella mutta ei sinua kukaan naa kun olet oven vaaralla puolella nyt kaikki rohkeus peliin kyllä sina siiihen pystyt siihe´n rakkaani terv seija


    • Anonyymi

      Olit täysin mulkvisti meikäläistä kohtaan, se ei koskaan tule muuttumaan.

      • Anonyymi

        En ollut. Mutta joku varmasti oli. Turha kuvitella että se olisin minä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut. Mutta joku varmasti oli. Turha kuvitella että se olisin minä. :)

        Niin. Harmi että tänne saa kirjoittaa nimettömästi


    • Anonyymi

      Sinun kannattaa puhua hänen kanssa, jos ette näe niin vanhojen tuttujen kautta sopia näkeminen ja puhumisen asia selviksi. Vain tämä on paras keino löytää ratkaisu ja henkisen rauhan.

    • Anonyymi

      Ehkä voisit kysyä häneltä edes kuulumisia.

      • Anonyymi

        Itse voisin kysyä kuulumisia sellaiselta ihmiseltä, jonka olen tuntenut kymmenien vuosien ajan.


      • Anonyymi

        Aloittajana en kirjoita vuosikymmenten taakse vaan lähivuosiin. En voi kysyä tällä hetkellä.


    • Anonyymi

      haluan kulkea mukanasi

      • Anonyymi

        Niin sä kuljetkin. Anteeksi kun kiukuttelin eilen ja kirjoitin mitä sattuu. En enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sä kuljetkin. Anteeksi kun kiukuttelin eilen ja kirjoitin mitä sattuu. En enää.

        Kerrotko hei oikeesti että oletko tuon kirjoittaesasi tosissasi, et tiedä yhtään kenelle kirjoitat, pyydät anteeksi , tässä teet samaa, kirjoitat mitä sattuu. Samaa tulet tekemään
        edelleen, vieras kulkee mukanasi, viereelle kiukuttelet ja vierasta rakastat. Huhhuijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko hei oikeesti että oletko tuon kirjoittaesasi tosissasi, et tiedä yhtään kenelle kirjoitat, pyydät anteeksi , tässä teet samaa, kirjoitat mitä sattuu. Samaa tulet tekemään
        edelleen, vieras kulkee mukanasi, viereelle kiukuttelet ja vierasta rakastat. Huhhuijaa.

        Sellaista tuo trollaavien miesten yksinpuhelu ja itselleen vastaili tuppaa olemaan ja sitä innokkaammin jatkuu kun hölmöt päivittelijät lyö bensiiniä liekkeihin. Toivottavasti vertauskuva on riittävän iskevä.


    • Anonyymi

      Siellä on se ehkä.. kuinka hyvin tunnette?

      • Anonyymi

        Huonosti. Sydän vaan nappasi hänet kyytiin ja sinne jäi.


    • Anonyymi

      En tiedä,onko aloittaja nainen vai mies? Jos on eräs nainen,niin vastaan tähän näin. Ei kannata tehdä tunne asioista,liian vaikeita,Silloin kaikki,menee sekaisin. Eikä jaksa,edes yrittää mitään. Tulee vaan halu hävitä maisemista kokonaan. Siihen tunteeseen pitää olla molemmilla,samanlaiset tunnetilat. Ei voi ihastua tuntea,kiintymystä yksipuolisesti. Silloin ei homma toimi,eikä tunteita voi pakottaa mihinkään tunne tilaan. Jos ei ole molemmin puoleista kiintymystä. Sen tuntee,kyllä heti milloin tuntee syvää kiintymystä toista kohtaan. Ainut asia mitä ei voi ostaa,eikä varastaa on ihastuminen ja rakastuminen. Jotkut sanoo että rakkautta,voi ostaa rahalla. Mutta se ei pidä paikkaansa. Se mitä rahalla saa on vaan seksi.

      • Anonyymi

        Ihan höpinää koko tekstisi. "Ei voi ihastua tuntea,kiintymystä yksipuolisesti. " Kyllä muuten voi. Ihminen voi rakastaa ihan sitä mitä se rakastaa. Sinä et kirjoita tunteista vaan suhteista. Ihan eri asia.


      • Anonyymi

        Ei ole aloittaja se keneksi luulet. Enkä ihastu noin nuoriin.


      • Anonyymi

        Et voi tietää sitä toisen puolesta. Voit vain tietää mitä itse koet.


      • Anonyymi

        Lopeta tuo pelleily!


    • Anonyymi

      Jos ei ole elämäsi rakkaus niin se on silloin elämäsi sairaus.

    • Miks et voi vai asian olla? Hyväksy tai lähde 🙂

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      191
      4035
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      194
      2891
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      58
      1756
    4. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      119
      1726
    5. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      13
      1558
    6. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      69
      1424
    7. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      423
      1357
    8. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

      Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      94
      1329
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      63
      1300
    10. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      75
      1237
    Aihe